Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Flat bar bir bisiklete sti kol alıp ekleyemezsiniz. Çünkü yol vites kolları kendi grubunda ki aktarıcıları çalıştırırken, Mtb ve trekking aktarıcılarla uyum sağlamaz . bu yüzden komple grup seti almanız gerekir .yol bisikletinin kendi ürün grubundaki vites kolları ile kombinleyip flat bara çevirebilirsiniz. ama mesela flat bar için olan sora vites kolu , yine 9lu alivio vites kolunun en az 2 katı .bir de arkadaşında dediği gibi bir grup setin sadece parça olarak fiyatı, aynı grup setli bir bisiklet kadar .
astarı yüzünün en az 2 -3 katına gelir sonuçta sizi tatmin etmezse tüm emek ve masrafınız boşa gider
Bütçeniz varsa gr14 ü kaçırmayın . ama o kadar para harcamaya ne gerek var derseniz t11 de gr14 ile aynı performansı size verir. biri 10lu grx400 diğeri 9lu acera olsada vites oranları aynı .

karbon maşalı modeller ortalama 5000 tl daha pahalı . Bu tamamen alacak kişinin tercihine kalmış.
Bisan grx400 24.000tl fiyat nasıldır acaba karbon maşa için gerçekten değerini acaba gr14 şekil itibari ile çok hoşuma gitsede geometri olarak incelemelerine göre tam bı gravel geometrisi de değil gibi o yüzden bisana maşa farkından 3-4 bin vlfazla verilir mi acaba
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Scudo
Bisan grx400 24.000tl fiyat nasıldır acaba karbon maşa için gerçekten değerini acaba gr14 şekil itibari ile çok hoşuma gitsede geometri olarak incelemelerine göre tam bı gravel geometrisi de değil gibi o yüzden bisana maşa farkından 3-4 bin vlfazla verilir mi acaba
Bununla ilgili yazmıştık aslında 1#2 sayfa oncesıdır en fazla
 
Bisan grx400 24.000tl fiyat nasıldır acaba karbon maşa için gerçekten değerini acaba gr14 şekil itibari ile çok hoşuma gitsede geometri olarak incelemelerine göre tam bı gravel geometrisi de değil gibi o yüzden bisana maşa farkından 3-4 bin vlfazla verilir mi acaba
Bence her ikisi de bir birinden güzel graveller. ben yerli markalar arasında en çok gr14 ün kadrosunu beğeniyorum . kadrosu tasarimi bana aykiri ve daha cekici geliyor. yakından incelediğimde kaynak işçiliğinin carraro bisan ve salcano nun gravellerinden çok daha temiz olması onu daha daha çok sevmeme sebep oluyor.

Bisan da güzel bisiklet . üzerinde ki karbon maşa da güzel duruyor. hatta ön fren kablosu masanın içinden geçip kalipere ulaşıyor .ama bu tamamen tercih meselesı. maşanın karbon olması 3000-4000 fazla vermeye değer. Çünkü konik ve sokma mil olan karbon maşanın reel fiyat farkı bu.

bisanda da gr14de de sokma mil güzel jant setleri ve grx400 set var. ben karbon maşa olmasa da gr 14 ü daha çok beğeniyorum . ama bisan da çok güzel bisiklet . hangisini alırsanız harika bir bisiklet almış olursunuz . alırken bayiye üzerinde ki 11.34 10lu rubleyi 11.36 olanı ile ücretsiz degistirip değiştirmeyeceğini sorun . Çünkü grx 400 arka aktarıcı grx 600 un aksine 11.36 rubleyi destekliyor
Bununla ilgili yazmıştık aslında 1#2 sayfa oncesıdır en fazla
😭😭😭 bende yazarken aynı şeyleri yazmamismiydim ben diye soruyordum 😅😅
galiba başka bir arkadaş sormuştu bunun la ilgili
 
Bence her ikisi de bir birinden güzel graveller. ben yerli markalar arasında en çok gr14 ün kadrosunu beğeniyorum . kadrosu tasarimi bana aykiri ve daha cekici geliyor. yakından incelediğimde kaynak işçiliğinin carraro bisan ve salcano nun gravellerinden çok daha temiz olması onu daha daha çok sevmeme sebep oluyor.

Bisan da güzel bisiklet . üzerinde ki karbon maşa da güzel duruyor. hatta ön fren kablosu masanın içinden geçip kalipere ulaşıyor .ama bu tamamen tercih meselesı. maşanın karbon olması 3000-4000 fazla vermeye değer. Çünkü konik ve sokma mil olan karbon maşanın reel fiyat farkı bu.

bisanda da gr14de de sokma mil güzel jant setleri ve grx400 set var. ben karbon maşa olmasa da gr 14 ü daha çok beğeniyorum . ama bisan da çok güzel bisiklet . hangisini alırsanız harika bir bisiklet almış olursunuz . alırken bayiye üzerinde ki 11.34 10lu rubleyi 11.36 olanı ile ücretsiz degistirip değiştirmeyeceğini sorun . Çünkü grx 400 arka aktarıcı grx 600 un aksine 11.36 rubleyi destekliyor

😭😭😭 bende yazarken aynı şeyleri yazmamismiydim ben diye soruyordum 😅😅
galiba başka bir arkadaş sormuştu bunun la ilgili
Cevaplarınız için teşekkürler. Ayrıca size tekrar tekrar yazdirdigim içinde kusuruma bakmayin🙏
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Cevaplarınız için teşekkürler. Ayrıca size tekrar tekrar yazdirdigim içinde kusuruma bakmayin🙏
rica ederim
İnşallah gönlünüzden geçen bisikleti almak nasib olur
Bisana en çok kızdığım şey paylaştığım linte ki all trail in renginden vazgeçmesi (link)

(link)
 
Son düzenleme:
rica ederim
İnşallah gönlünüzden geçen bisikleti almak nasib olur
Bisana en çok kızdığım şey paylaştığım linte ki all trail in renginden vazgeçmesi (link)

(link)
Bende aynı fikirdeyim elimde hazırda bu renk All trail Eco var yeni alacagim bisikletin bütün parçalarını eski econun üzerine aktarmakta aklımdan geçmiyor degil
 
Son düzenleme:
Eğer sizde ki ate claris ise böyle bir değişiklik güzel olur
ama sora ise tavsiye etmem. Çünkü 2. el bisiklet satmak zor bir iş ülkemizde.
eğer bisan kadrosuna gr 14 parçalarını takip gr14 ü mevcut bisikletiniz de ki kullanımış parçalarla satarim diyorsanız tavsiye etmem. Çünkü klon 2. el bisikletler çok daha zor satılıyor .

bir de bisan all trailler sanki 2. elde peugeot dan daha hızlı satılıyor. gr14 alırsanız ate yi olduğu gibi satın daha makul fiyata ve daha hızlı satılacaktır .

linkte klon sora setli gr14 var ilanda . arkadaş 12000 e bırakmıştı bisikleti. uzun süredir ilan devam ediyor . (link)
 
Eğer sizde ki ate claris ise böyle bir değişiklik güzel olur
ama sora ise tavsiye etmem. Çünkü 2. el bisiklet satmak zor bir iş ülkemizde.
eğer bisan kadrosuna gr 14 parçalarını takip gr14 ü mevcut bisikletiniz de ki kullanımış parçalarla satarim diyorsanız tavsiye etmem. Çünkü klon 2. el bisikletler çok daha zor satılıyor .

bir de bisan all trailler sanki 2. elde peugeot dan daha hızlı satılıyor. gr14 alırsanız ate yi olduğu gibi satın daha makul fiyata ve daha hızlı satılacaktır .

linkte klon sora setli gr14 var ilanda . arkadaş 12000 e bırakmıştı bisikleti. uzun süredir ilan devam ediyor . (link)
Ate sora set ilk çıkan serilerde claris sora wyrimi yoktu zaten Eco kar direk sora set çıkmıştı
 
Bence her ikisi de bir birinden güzel graveller. ben yerli markalar arasında en çok gr14 ün kadrosunu beğeniyorum . kadrosu tasarimi bana aykiri ve daha cekici geliyor. yakından incelediğimde kaynak işçiliğinin carraro bisan ve salcano nun gravellerinden çok daha temiz olması onu daha daha çok sevmeme sebep oluyor.

Bisan da güzel bisiklet . üzerinde ki karbon maşa da güzel duruyor. hatta ön fren kablosu masanın içinden geçip kalipere ulaşıyor .ama bu tamamen tercih meselesı. maşanın karbon olması 3000-4000 fazla vermeye değer. Çünkü konik ve sokma mil olan karbon maşanın reel fiyat farkı bu.

bisanda da gr14de de sokma mil güzel jant setleri ve grx400 set var. ben karbon maşa olmasa da gr 14 ü daha çok beğeniyorum . ama bisan da çok güzel bisiklet . hangisini alırsanız harika bir bisiklet almış olursunuz . alırken bayiye üzerinde ki 11.34 10lu rubleyi 11.36 olanı ile ücretsiz degistirip değiştirmeyeceğini sorun . Çünkü grx 400 arka aktarıcı grx 600 un aksine 11.36 rubleyi destekliyor

😭😭😭 bende yazarken aynı şeyleri yazmamismiydim ben diye soruyordum 😅😅
galiba başka bir arkadaş sormuştu bunun la ilgili


Hocam o soruları ben sormuştum ya :)

Demek ki işe başlarken sorular benzer yerlerden geliyor. Karbon maşa değer mi, kadro boyu ne olur gibi. Sanırım bu da inceleme video ve yazılarının yokluğu, firmaların sitelerini güncellememesi, kullanıcıyı bilgilendirmemesi nedeniyle oluyor. Bisanın fotoğraflar eski, peugeot artık üretmiyor, yerine üretilen bianchi'nin web sitesi yok vs vs.

Enformasyon çağında bilgisizlikten kırılıyoruz :)

Bu arada kadro ölçüsünden ötürü bianchi gr0014 aldım hocam. Siz de değerli dostlar da yol gösterdiniz teşekkür ederim.

Teslim alınca bir inceleme yazısı hazırlayacağımı umuyorum.
 
Hocam o soruları ben sormuştum ya :)

Demek ki işe başlarken sorular benzer yerlerden geliyor. Karbon maşa değer mi, kadro boyu ne olur gibi. Sanırım bu da inceleme video ve yazılarının yokluğu, firmaların sitelerini güncellememesi, kullanıcıyı bilgilendirmemesi nedeniyle oluyor. Bisanın fotoğraflar eski, peugeot artık üretmiyor, yerine üretilen bianchi'nin web sitesi yok vs vs.

Enformasyon çağında bilgisizlikten kırılıyoruz :)

Bu arada kadro ölçüsünden ötürü bianchi gr0014 aldım hocam. Siz de değerli dostlar da yol gösterdiniz teşekkür ederim.

Teslim alınca bir inceleme yazısı hazırlayacağımı umuyorum.
Rica ederim kardeşim. çok güzel bir bisiklet almış oldunuz . güzel günlerde güle güle kullanın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazm
Hocam o soruları ben sormuştum ya :)

Demek ki işe başlarken sorular benzer yerlerden geliyor. Karbon maşa değer mi, kadro boyu ne olur gibi. Sanırım bu da inceleme video ve yazılarının yokluğu, firmaların sitelerini güncellememesi, kullanıcıyı bilgilendirmemesi nedeniyle oluyor. Bisanın fotoğraflar eski, peugeot artık üretmiyor, yerine üretilen bianchi'nin web sitesi yok vs vs.

Enformasyon çağında bilgisizlikten kırılıyoruz :)

Bu arada kadro ölçüsünden ötürü bianchi gr0014 aldım hocam. Siz de değerli dostlar da yol gösterdiniz teşekkür ederim.

Teslim alınca bir inceleme yazısı hazırlayacağımı umuyorum.

öncelikle bisikletiniz hayırlı olsun. Ben de gr0014 alma arefesindeyim. Bisikletin internette inceleme vs bilgileri yok. Rica etsem fotoğrafını ve nereden kaç liraya aldığınızı paylaşabilir misiniz?
Bence her ikisi de bir birinden güzel graveller. ben yerli markalar arasında en çok gr14 ün kadrosunu beğeniyorum . kadrosu tasarimi bana aykiri ve daha cekici geliyor. yakından incelediğimde kaynak işçiliğinin carraro bisan ve salcano nun gravellerinden çok daha temiz olması onu daha daha çok sevmeme sebep oluyor.

Bisan da güzel bisiklet . üzerinde ki karbon maşa da güzel duruyor. hatta ön fren kablosu masanın içinden geçip kalipere ulaşıyor .ama bu tamamen tercih meselesı. maşanın karbon olması 3000-4000 fazla vermeye değer. Çünkü konik ve sokma mil olan karbon maşanın reel fiyat farkı bu.

bisanda da gr14de de sokma mil güzel jant setleri ve grx400 set var. ben karbon maşa olmasa da gr 14 ü daha çok beğeniyorum . ama bisan da çok güzel bisiklet . hangisini alırsanız harika bir bisiklet almış olursunuz . alırken bayiye üzerinde ki 11.34 10lu rubleyi 11.36 olanı ile ücretsiz degistirip değiştirmeyeceğini sorun . Çünkü grx 400 arka aktarıcı grx 600 un aksine 11.36 rubleyi destekliyor

😭😭😭 bende yazarken aynı şeyleri yazmamismiydim ben diye soruyordum 😅😅
galiba başka bir arkadaş sormuştu bunun la ilgili
11.34 ruble ile 11.36 ruble arasındaki fark nedir? Bayi eğer ücretsiz değişimi kabul etmezse kendimiz alıp değiştirmeye değer mi? Teşekkür ederim.
 
öncelikle bisikletiniz hayırlı olsun. Ben de gr0014 alma arefesindeyim. Bisikletin internette inceleme vs bilgileri yok. Rica etsem fotoğrafını ve nereden kaç liraya aldığınızı paylaşabilir misiniz?

11.34 ruble ile 11.36 ruble arasındaki fark nedir? Bayi eğer ücretsiz değişimi kabul etmezse kendimiz alıp değiştirmeye değer mi? Teşekkür ederim.
bisikletle gelen 46.30 aynakolla 11.34 ruble nin yokus oranı 0.88 iken , 11.36 ile 0.83.
yokuşları biraz daha rahat çıkabilirsiniz.bence ücretsiz olursa bu değişiklik kesinlikle değecek bir fark.
ama bisikletle gelen sıfır ruble nin yanına o kadar para verip yeni bir ruble almaya degmeyecek bir fark. rubleyi eskitip yenileme vakti geldiğinde 11.36 ruble yi o zaman düşünebilirsiniz
 
bisikletle gelen 46.30 aynakolla 11.34 ruble nin yokus oranı 0.88 iken , 11.36 ile 0.83.
yokuşları biraz daha rahat çıkabilirsiniz.bence ücretsiz olursa bu değişiklik kesinlikle değecek bir fark.
ama bisikletle gelen sıfır ruble nin yanına o kadar para verip yeni bir ruble almaya degmeyecek bir fark. rubleyi eskitip yenileme vakti geldiğinde 11.36 ruble yi o zaman düşünebilirsiniz

Engin bilgilendirmeniz için teşekkür ederim. Çok faydası oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Yarın gün içerisinde bı karar vermem lazım Bisan All trail grx400 ve gr14 arasında çok kararsız kaldım açıkçası gr14un geometrisi biraz farklı geldiği için cekincelerim var Gr14 için 21400 Bisan için 24.000 fiyat buldum.yarın son kararı verip sipariş edicem. Gr14un zarif modern görüntüsü çok aklımı çeliyor.Bisanin karbon kadrosu😃 ikisini bı arada olan bı model olsaydı keşke bu tür ikilemde kalmasaydim.sonucta ikiside memnun edecek gibi.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Specialized Sequoia (Biraz daha adventure bir kadroydu) dan Peugeot Gr14 e geçmiş birisi olarak size şunları söyleyebilirim. Bisiklete binecek olan sizsiniz ve önemli olan üzerindeyken ne hissettiğiniz. Ben Specialized den Peugeot Gr14 e geçtiğimde keşke daha önce geçseydim dedim. Anlık tepkileri çok güzel , hızlanması ve o hızı koruması güzel . Grx setle vites geçişleri ve frenleme zaten gayet yeterli . Bununla beraber bagaj deliği gibi şeyler aramayan biri olduğum için bu noktada da bir problemim yok . Bisan kullanmadığım için bir şey diyemem ama ikisini yanyana koysalar Peugeot ı alırdım çünkü bisan a göre daha başarılı ve görüntü olarakta güzel buluyorum .

Eksi yanlarıyla alakalı da oturağı çok kötü ve üzerinde gelen gidonu sevmeyip değiştirdim.

Not: Herhangi bir kadro geometri verisine dayanmaksızın tamamen şahsi tecrübe (yaklaşık 300 km lik) ve görüşlerimi paylaştım. Peugeot Gr14 için tam olarak gravel kadrosu değil gibi yorumları bende okudum . Ama en nihayetinde üzerinde mutluysak ve ve işimizi görüyorsak mesele tamamdır diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
TekrarYarın gün içerisinde bı karar vermem lazım Bisan All trail grx400 ve gr14 arasında çok kararsız kaldım açıkçası gr14un geometrisi biraz farklı geldiği için cekinceler var Gr14 için 21400 Bisan için 24.000 fiyat buldum.yarın son kararı verip sipariş edicem. Gr14un zarif modern görüntüsü çok aklımı çeliyor.Bisanin karbon kadrosu😃 ikisini bı arada olan bı model olsaydı keşke bu tür ikilemde kalmasaydim.sonucta ikiside memnun edecek gibi.
Specialized Sequoia (Biraz daha adventure bir kadroydu) dan Peugeot Gr14 e geçmiş birisi olarak size şunları söyleyebilirim. Bisiklete binecek olan sizsiniz ve önemli olan üzerindeyken ne hissettiğiniz. Ben Specialized den Peugeot Gr14 e geçtiğimde keşke daha önce geçseydim dedim. Anlık tepkileri çok güzel , hızlanması ve o hızı koruması güzel . Grx setle vites geçişleri ve frenleme zaten gayet yeterli . Bununla beraber bagaj deliği gibi şeyler aramayan biri olduğum için bu noktada da bir problemim yok . Bisan kullanmadığım için bir şey diyemem ama ikisini yanyana koysalar Peugeot ı alırdım çünkü bisan a göre daha başarılı ve görüntü olarakta güzel buluyorum .

Eksi yanlarıyla alakalı da oturağı çok kötü ve üzerinde gelen gidonu sevmeyip değiştirdim.

Not: Herhangi bir kadro geometri verisine dayanmaksızın tamamen şahsi tecrübe (yaklaşık 300 km lik) ve görüşlerimi paylaştım. Peugeot Gr14 için tam olarak gravel kadrosu değil gibi yorumları bende okudum . Ama en nihayetinde üzerinde mutluysak ve ve işimizi görüyorsak mesele tamamdır diye düşünüyorum.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim görüşlerinizi değerlendiricem boyunuz kaç ve kadro olarak kaç kadro tercih ettiniz
 
178 ve 50 kadro aldım
 
Geri