Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

F6B08798-32D9-4823-8CF0-A1336ED4E7B0.jpeg
Abi şunu şöyle koyayım da İzmir Seyrek pamuk bahçelerinin arası. Foto çekicem derken düşüyordum az da. E tabi çekerken biraz düştü hızımız ama bu seni idare eder. Toprak yol rampa aşağı değildir belirteyim, ortalama geçiş hızı da 30-32 km civarıydı.


@mariokaldato
:D
 
Scudo
carraro gravel g2 ağırlığı hakkında bilgi verebilecek var mı? İnternette bulamadım
 
@TatanQa_tr
Bence ideal değil. 27.5 jant mtb bisikletim 11.3 kg.
Ne anlamı kaldı gravel bisikletin. Bu şartlarda mtb daha mantıklı geldi bana. Şahsi görüşüm bu graveller kendilerini aldırmak istiyorlarsa maksimum 10 kg olmaları lazım. 11.5 kg gerçekten çok ağır.
 
@notforheaven
Kullandığınız mtbnin marka modeli nedir? Sanırım karbon kadrolu veya pahalı bi mtb kullanıyorsunuz. çoğu mtb 13kg üzerinde.
Karbon gravellara geçtiğinizde 10kg altına inilebiliyor. Fakat yine de safkan yol bisikleti kadar hafif değiller.
Gravellarda ağırlık o kadar da önemli değil. Bozuk köy yollarında sürerken önemli olan hafiflik değil, dayanıklılık.
Dayanıklılığı artırmak için de bazı yerlerde hafiflikten vazgeçmek gerekiyor(daha kalın tekerlek, daha fazla telleri olan ağır jant, bagaj vs.....).
 
CF024926-9FE2-4CED-9DC0-819B0076F020.png
(link)

Gravel düşünenlerin bütçeleri imkan veriyorsa Canyon’un başlangıç modellerine de bakmalarını öneririm,
Aradaki ekipman ve kalite farkı bariz uçurum çünkü.
Üzerindeki jantları bile fiyatına göre tercih sebebi olmasına yeter.
Aluminyum kadro, karbon çatal 9,5kg civarında...
@notforheaven
 
@gezgin gezer
Sedona 870 kadro üzerine kendim topladım. Kadro alüminyum. Üzerinde karbon olan bir parça yok. Frenler xt, vites sistemi slx, sadece vites kolları ve ruble xt. Jantlar biraz iyi olabilir ama karbon falan değil. Maşa eski nesil fox 32(çok hafif bir maşa sayılmaz).
Gravel bisiklet ile arazi de yol alınabilir belki ama keyif alınabilir mi? Sürüş eğlenceli olabilir mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: Özcan
@Samsam
Kötüleyici birşey demedim ki. 3 adet bisikletim var, belki de 4. sü gravel olacak. Sadece fikir beyan ettim. Kafama yatarsa bende gravel sahibi olacağım ama carraro gravel gibi yol komponentli değil.
 
@notforheaven dag bisikleti kompanenti mi dusunuyorun?varsayalım yaptın avantajı dezavantajı?ifarklı bir arkadasımız farklı bir soruyla yaklasıyor.yol kompanentleri?shimono grx i gordum fiyatlar anasının gözu..yabancı ulkelerde sorun yok.ama bizim için uzak..ha ıngilizcesi ve teknık bilgisi ıyı olanlar azıcık kurcalasalar su grx i.yorumlasalar .su ana kaadr dikkat ettim herkes bisikletini savunma derdinde.savunmanıza gerek yok ki .ister yanlis olsun ister dogru olsun.Milletin dediğini tırı vırı kabul etcen. cunku bu senin zevkin.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@notforheaven
Muhtemelen toplam ağırlığın parçalara dağılımı yaklaşık olarak şöyle: kadro ve maşa 3,5 kg, grupset 3 kg, tekerler 3 kg, geri kalanlar (sele ve borusu, gidon, boğaz, kablolar, pedallar) 1,8kg. Benzer seviye parçalar ile gravel toplamaya kalksanız; kadro ve maşadan 1kg civarı, lastiklerden de yarım kilo falan daha hafif bir bisiklet elde edersiniz, diğer parçaların ağırlığı fazla değişmez.

Keyif ve eğlence konusu ise kişiden kişiye değişir. Kimisi 5 metre genişliğindeki yangın yollarında enduro sürerek keyif alır; kimisi de kendisini zorlayacak parkurda sürmek ister. Kaya bahçelerinin, dropların falan olduğu mtb parkurlarına erişimi olmayanlar için gravel bisikletini toprak yollarda, orman patikalarında kullanmak daha keyifli olabilir.
 
Va
@ali önder
Grx ilgimi çekti, vites oranları gravelin tam ihtiyaç duyduğu oranlar. Giant Escape Air bisikletime Grx set döşesem düz gidonlu bir gravel sahibi olmuş olur muyum acaba?

@Murat B.
Haklısınız. Gravelin benim için tek çekici yanı toprak yollarda yüklü bir şekilde tur yapmak (ama bunu mtb bisikletim ile de yapabiliyorum ?. Yine kaşıntım tuttu alıcam bir gravel sonunda ?)
 
  • Beğen
Tepkiler: ali önder
@notforheaven senin de mi gidon takıntın var.acıkcası grx kullanmayı düsündüğün aklıma gelmedi.eger yapabilirsen deneyımlerini,dag bisikletiyle karsilastırarak anlatırsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: notforheaven
@ali önder
Aynen düz gidon olmalı. Aslında grx yerine 26 jant mtb ler için üretilmiş 28 42 aynakol ile ortaya iyi birşeyler çıkarılabilir. Bide eskiden 30 44 aynakol lar vardı. Ama şimdilerde bulmak zor
 
@notforheaven Mosso nun Legadra bisikletini kullanıyorum altus vites sistemi var biliyorum iyi değil ama istenirse 29 inch lastikler takılabilir ve bagaj delikleri de var şehir bisikleti olarak geçiyor süspansiyon kilit sistemi de var yokuş çıkarken de işinize yarayabilir.Hidrolik disk frenli 24 vites modeli var ilginizi çekebilir.
 
ne kadar güzel.kesin böyle olmalıdan ziyade neler olabilir,neler olmayabilir tarzında farklı düsünceler. bence olması gereken bu.Bu bir sayfanın guzelliği.
 
  • Beğen
Tepkiler: notforheaven
@notforheaven
Düz gidon istiyorsanız bence GRX'e gerek yok. grx'in en önemli yeniliği 30/46 aynakol, 1x11 seçenekleri ve yeni hidrolik frenler.
düz gidon olduktan sonra deore/slx/xt ler daha güzel olur.
veya birbaşka seçenek sram x5/x7/x9 lar. onlarda 28x42 aynakol seçeneği var ve daha sonra istersen apex/rival sti kollar ile de kulanabilirsin. (link)
 
@gezgin gezer
Sram x5 28 42 yi ciddi ciddi düşünüyorum. Teşekkürler öneri için.
 
Carraro gravel g2 biraz ağır gibi . Bende merida speeder 200V var. 10.4 kilo merida. Carraronun ağırlığı 11.5 kilo ise en az 1 kilo fazlası var o zaman
 
Son düzenleme:
Geri