Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

@Sadettin Z.
%20 ve üzeri eğimleri 34\32 oranlarla tırmanmak mı?
Yüz x bin Maşaallah...
Yürekten tebrik ediyorum seni & göbeğini 👍
Bu bana da biraz abartı geldi. %20 eğim olan yol yoktur nerdeyse hadi varsa bile binde bir. Bi keresinde Afyon Kocatepeye tırmanıyordum dedim ki bu ne eğim %30 falan herhalde. İnip telefondaki su terazisi benzeri uygulamayla ölçtük %12'ymiş. Demem ki o çok eğim sandığımız yerler öyle büyük sayılar değil
 
Scudo
Farklı grupset lere sahip 3 modelin de gramına kadar aynı ağırlıkta olması normal mi? Grx setli bisanlar için soruyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: M.İhsan
Farklı grupset lere sahip 3 modelin de gramına kadar aynı ağırlıkta olması normal mi? Grx setli bisanlar için soruyorum

2020 yılı katalog listesinde de 10,68 kg olarak görünüyor. Aynısını yazıp geçmişler. Yaklaşık bu ağırlıklarda oluyor graveller. 10,5-11,5 kg arasında değişiyor genelde.
 
@a.erkan Vites sayısı arttıkça ruble de büyüyor ve daha kaliteli diğer ekipmanların getirdiği hafifliği törpülüyor. Çok üst seviyelerde geçerli değil tabii bu durum.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Olur valla misafir edecekseniz geleyim çok güzel yerler hepsi de
@yeyu

Yolunuz düşerse Yalova Sudüşen Şelalesi, Delmece Yaylası, Ağva yolu üzerindeki Teke Bayırı gibi rotalara su teraziniz ile birlikte beklerim. :)
 
Kullanmakta olduğum mosso gvl700 bisikletimin kadrosunu mosso'nun sitesinde bulamadım. Benzer bir kadroya da denk gelmedim. Sitesinde bir tane 730gvl isminde gravel kadrosu var. Linki aşağıda. Keşke bundan olsaydı benimkide. Gvl700'ü listeye almamışlar, yabancı sitelerde de bu isimle hiçbir şey çıkmıyor. Bizim ülkeye özel mi üretilmiş, başkasına fason mu yaptırılmış, nolmuş bilemedim.

(link)
 
Bu gün aldığım Carraro G0 geldi jantta bir çizik var bide govde de boya hatası gibi ince bir çizik daha ve ilk izlenimlerim claris set gerçekten de tourney den kat kat iyiymiş bundan önceki bisikletimde eski bir tourney set vardı ama 26 janttı bu yüzden boyum 180 olmasina rağmen 28 jant bi gözümü korkuttu ama alışırım 2 3 sürüşte eyik gidon harika bir sey miş düz bir gidondan kat kat rahat ve kullanışlı şu anda tek sıkıntım arka fren balatasının lastiğe sürtmesi bu yüzden lastik elimle döndürünce hemen duruyor şu an elimde tork anahtarı yok en kişa zamanda bisikletciye gidip biraz açtırıcam sürüşü bence süşpansiyonlu bir bisiklete göre daha rahat ve sabit inip kalkmıyor evet yolu hissediyorsunuz ama bu her hangi bir eldivenle geçer üstünde gelen herşey kaliteli ve bence ruble oranları yokuş için yeterli ama beni ince sibop olmasi şaşırttı hiç bir yerde görmemiştim bu bilgiyi o yüzden şuanda şişiremedim araba pompasıyla el pompası alır almaz yola çıkıp bir tur yapmayı düşünüyorum 5 yada 10 km ondan sonra düşüncelerimi paylaşırim tekrar
 
Son düzenleme:
Bişey sormak istiyorum buraya kullandığınız park ayaklarını söyleyebilir misiniz alıcam da
 
@bayihtiyar
Nerden attın bu siteyi bir önceki mtb kadromu gördüm burda ve anında hasretim depreşti :agla:

(link)

İlerde maddi imkanım ilk el vergiği anda inşaallah bu kadroyu tekrar edinecem ve dropbar sabit mtb maşa ve 1x11 grx setle ağır ağır toplayacam inşaallah.
30t aynakol 11-42t ruble ve 2.25 mtb lastiklerle tırmanma odaklı bir makine planlıyorum...
 
@Yusuf'san

Bende mtb'lere bakıyordum biraz önce. Baya marka model araştırdım. Bir yandan dropbar'ın kullanması da güzel. Birleştirip amortisörlü gravel mi yapsam diye içimden geçmedi değil :D Yurt dışında örnekleri var. Sonra sizin düşündüğünüz gibi mtb kadrosu alıp üstündeki grx fren-vites setini ona mı taksam gibi değişik düşünceler içerisine girdim bir anda :D Şu haliyle amortisörsüz sürmesi de ayrı keyifli oluyor. Özellikle bozuk yollarda mücadele etmek, yolda tutmaya çalışmak daha da keyif katıyor.

İnş imkanınız olur gerçekleştirirsiniz. Hatta tekli aynakola 10-51 gibi devasa ruble de düşünebilirsiniz. Fox ya da rock shox 100-120mm amortisör ile dağ taş gezmeye iyi olur. Valla böyle bir bisiklete bende hayır diyemem.
 
@Yusuf'san

Bende mtb'lere bakıyordum biraz önce. Baya marka model araştırdım. Bir yandan dropbar'ın kullanması da güzel. Birleştirip amortisörlü gravel mi yapsam diye içimden geçmedi değil :D Yurt dışında örnekleri var. Sonra sizin düşündüğünüz gibi mtb kadrosu alıp üstündeki grx fren-vites setini ona mı taksam gibi değişik düşünceler içerisine girdim bir anda :D Şu haliyle amortisörsüz sürmesi de ayrı keyifli oluyor. Özellikle bozuk yollarda mücadele etmek, yolda tutmaya çalışmak daha da keyif katıyor.

İnş imkanınız olur gerçekleştirirsiniz. Hatta tekli aynakola 10-51 gibi devasa ruble de düşünebilirsiniz. Fox ya da rock shox 100-120mm amortisör ile dağ taş gezmeye iyi olur. Valla böyle bir bisiklete bende hayır diyemem.

@bayihtiyar
10-51t rubleyi destekleyen hidrolik sti kol varsa o da olur ancak benim projede maşa düz olacak kesinlikle.

Bunun gibi

screen_shot_2015-06-27_at_14.24.24.png
 
@Yusuf'san

Anladım, mtb kadrosu olunca ben direkt arazi için düşünmüştüm. 11-42t dışında daha büyük dişli görmedim bende gravel setlerde. Bendeki rx-812 arka aktarıcının limiti 11-42t. Mtb için daha büyük dişli setleri mevcut. 30/42 tırmanış için yeterli, onun dışında da neredeyse hiç kullanılmıyor zaten, çok yumuşak kalıyor.
 
Ben de son 15 gündür Carraro G0 kullanıyorum, yol bisikletinden geçiş yaptım oturduğum bölgenin yolları hafif arazi şeklinde olduğu için. İyi ki geçmişim, o kadar rahatladım ki. Görünüşü ve kullanırken verdiği sağlamlık hissi çok hoşuma gitti, yol bisikletim çok hafif geliyordu ayakta süremiyordum bile sağa sola yalpalanıyordum, bunun ağırlığı ve yol tutuşu çok hoşuma gitti.

Aranızda G0 kullanan ve bisikletini özelleştirmiş olanlar varsa fikir önerilerinize açığım, neler ekleyebilirim, neleri değiştirebilirim vesaire... Mesela jantlardaki kırmızı rengi çok hoşuma gittiği için gidon bandını da kırmızı yapmayı düşünüyorum.

Giriş seviyesi olarak G0 düşünen varsa Goat ile karşılaştırmasın bile...
 
Boyunuzdan ötürü istediğiniz bisiklette uygun kadro bulmanız bi tık zor gibi. Ama genel olarak şunları söyleyebilirim.

Carraronun bu sene çıkardığı G serisi biraz ağır ama yola göre nispeten konforlu. Kamplı turlara eğiliminiz varsa tın tın gitceğinizi varsayarsak mantıklı olur.

Ama hem uzun sürüşler yapcam hem hızlı gitcem diyorsanız zorlayabilir o ağırlıklarla bide lastik masrafı çıkarır başınıza.

Frenlere gelirsek ben Claris, 105, Ultegra, Sram Red mekanik v fren kullandım, üst segmentlerde fren performansı artsada şuanki kullandığım hidrolik Tiagra hidrolik frenin performansı benin için hepsinden daha iyi.

Uzun inişlerde mekanik frenler cidden elleri baya yoruyor ve ıslak havalarda tutuş çok iyi değil. Hidroliklerden çok memnunum bu yüzden.

Yani fiyatlar almış başını gitmiş dahada zamlanacak. Böyle olmasa uygun yolllu bir bisiklet alıp bi müddet sonra ihtiyaçlarınızı karşılayacak bisikleti edinin derdim.
g0 ın ağırlığı kaç kg
 
Ben de son 15 gündür Carraro G0 kullanıyorum, yol bisikletinden geçiş yaptım oturduğum bölgenin yolları hafif arazi şeklinde olduğu için. İyi ki geçmişim, o kadar rahatladım ki. Görünüşü ve kullanırken verdiği sağlamlık hissi çok hoşuma gitti, yol bisikletim çok hafif geliyordu ayakta süremiyordum bile sağa sola yalpalanıyordum, bunun ağırlığı ve yol tutuşu çok hoşuma gitti.

Aranızda G0 kullanan ve bisikletini özelleştirmiş olanlar varsa fikir önerilerinize açığım, neler ekleyebilirim, neleri değiştirebilirim vesaire... Mesela jantlardaki kırmızı rengi çok hoşuma gittiği için gidon bandını da kırmızı yapmayı düşünüyorum.

Giriş seviyesi olarak G0 düşünen varsa Goat ile karşılaştırmasın bile...
ağırlığını ölçme şansınız var mı
12 13 olmasi lazım
facebook sayfasından sordum bakalım kaç diyecekler.
 
Geri