Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Oy, oy oy. Hayırlı olsun güle güle kullanın. Tekerinize taş değmesin. Benimkine kardeş geldi. :) Kaç kadro.? ve ilk intibaları almak isterim. :)
Teşekkür ederim. 50 kadro ama üst boru uzunluğu G2'den daha fazla. Sürüş hakkında konuşmak için erken ama görünüş olarak benim G2'den daha güzel ve elite duruyor.
 
Scudo
Beğeni ve güzel dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar. Ben alıştıkça daha da bağlanıyorum bu bisiklete. Önceki mesajımda çocukluğuma döndüm derken çok ciddiydim. Gerçekten, bir kere çıkınca eve giresim gelmiyor. Bir de şu sokağa gireyim, bir de şu yokuşu çıkayım diye diye saatler geçiyor. Terli terli su içesim, zile basıp "Anneeeaaa! Salçalı ekmeeeaaaak!" diye bağırasım geliyor. Kısaca aşk yaşıyoruz. Lastiklerini biraz daha aşındırınca hakkında daha detaylı bir mesaj yazacağım.

Kütahyada tek kalmadığıma çok sevindim inşallah tanışıp buluşmak da isterim. Bisikletiniz hayırlı olsun. Şansınızın güldüğüne çok sevindim. Umarım bisikletin ilk kurulumunu Kütahyadaki bayan servisçilere yaptırmamışsınızdır. Ben kendi yaşadığım problemlerin profesyonel bir serviste çözüleceğini düşünüyorum. Tanışma konusunda hata benim. Bisiklet forumu yeni yeni kullanmaya başladım. Eğer haberim olsaydı gerçekten yardımcı olmak ve tecrübelerimi paylaşmak isterdim. Ben de kadro konusunda ilk bisikletimde olduğu gibi şansızdım boyum 1.74 ve 50 kadro olanı aradım. Malesef 2020 nin sonlarına doğru kalmamıştı. 2021 yaklaşmıştı acaba bekleyip yeni bisikletlere mi baksam dedim. Ama kimleshangi bisikletçiyle konuştuysam fiyatların fırlayacağını zam ve vergilerin geleceğini doların ise yükseldiğini söylediler. Nitekim öyle de oldu. Ben de bulduğum bisikleti kaçırmak istemedim. 52 kadro sıfır bir tek yerde kalmıştı ve onu da ben aldım. Iyi ki de almamışım. Benim için yalnızca rengi değişen g4 e pro ekleyip 6 bin lira daha eklemişler. İyi ki bu rengi almışım zira tek renk ya da sade renkten ziyade renk tasarımı güzel olan bisikletleri daha çok seviyorum. Keşke diğer renk seçenekleri g modellerinde olsaydı ama her modele özgü bir renk vermeyi tercih etmiş carraro.

Koltuğu ileride kullanırım diye düşünerekten aldım ama alarm kullandığım için sonuna kadar ilerletemiyorum. 52 kadro da bir tık uzun geldi bana. Sorun yok sadece Uzun sürüşlerde hissettiriyor. Ona da alıştım. G4'üh ağırlığı konusunda ben de size hak veriyorum. En azından bu yıl yanına pro eklediğinize değseydi demedim değil.

Umarım jant, lastik, pedal konularında iyileştirmeler yapmışlardır.

Tanışalım tabii ki. Problemleriniz çözülürse günlük kısa turlara bile çıkabiliriz. 2 kişiden oluşan 'Kütahya Carraro Gravel G4 Kullanıcıları Dernek ve Lokali' bile kurabiliriz. Veya 'Kütahya Carraro Kadro Ağırlığı Mağdurları Yardım ve Dayanışma Derneği'. İkinci seçenekte üye sayımız daha fazla olabilir, zira gördüğüm kadarıyla Carraro'da bu ağırlık konusu genel bir sorun.

Ben bu satırları yazarken "Benim yarım kilo fazlalığıma laf edeceğine önce kendi göbeğine bak!" der gibi bakıyor. Tabii pandemi sürecinde yaklaşık 8 kilo alındı. Pedalda harcanan kalorilerin yerine yenilerini koymazsam ve bu yoğunlukta kullanmaya devam edersem fazlalıkları kısa sürede yakacağımı düşünüyorum. Ama senin fazlalıklara ne yapacağız bilmiyorum Carraro. Sen daha bagajıydı, çantasıydı, ışığıydı derken daha da kilo alacaksın, dur sen.

Bu arada kurulumu ben de bahsettiğiniz servise yaptırdım. Zaten başka Carraro servisi de yok Kütahya'da. Çok yoğun bir zamanda gittim ve rica minnet kurdurdum ben. Genç bir arkadaş kurdu, oğulları sanırım. Toplamda da 15 dakika ya sürdü ya sürmedi. Kurulum sonrası bir tur atıp geldim ve tek sorunu ön aktarıcının hafif zincire sürtmesiydi. Ufak dokunuşlarla büyük oranda çözüldü ama büyük dişlide hala hafif sürtme var. "Daha fazla kurcalamak istemiyorum." dendi. Peki dedim. Zaten büyük dişliyi nadiren kullandığım için acil bir durum yok. İleride daha usta ellerde bir ince ayar yapılır.

Teşekkür ederim. 50 kadro ama üst boru uzunluğu G2'den daha fazla. Sürüş hakkında konuşmak için erken ama görünüş olarak benim G2'den daha güzel ve elite duruyor.

Bu arada siz de güle güle kullanın. Gerçekten çok yakışıklı bir bisiklet. Benim de aklımdan geçmedi değil ama bir yerde ağırlık bilgisini 13 kg olarak görünce arkama bakmadan kaçtım. Şimdi düşündüm de, muhtemelen o bilgi yanlış. Doğru olamaz yahu. Lütfen doğru olmadığını söyleyin.
 
Son düzenleme:
Beğeni ve güzel dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar. Ben alıştıkça daha da bağlanıyorum bu bisiklete. Önceki mesajımda çocukluğuma döndüm derken çok ciddiydim. Gerçekten, bir kere çıkınca eve giresim gelmiyor. Bir de şu sokağa gireyim, bir de şu yokuşu çıkayım diye diye saatler geçiyor. Terli terli su içesim, zile basıp "Anneeeaaa! Salçalı ekmeeeaaaak!" diye bağırasım geliyor. Kısaca aşk yaşıyoruz. Lastiklerini biraz daha aşındırınca hakkında daha detaylı bir mesaj yazacağım.



Tanışalım tabii ki. Problemleriniz çözülürse günlük kısa turlara bile çıkabiliriz. 2 kişiden oluşan 'Kütahya Carraro Gravel G4 Kullanıcıları Dernek ve Lokali' bile kurabiliriz. Veya 'Kütahya Carraro Kadro Ağırlığı Mağdurları Yardım ve Dayanışma Derneği'. İkinci seçenekte üye sayımız daha fazla olabilir, zira gördüğüm kadarıyla Carraro'da bu ağırlık konusu genel bir sorun.

Ben bu satırları yazarken "Benim yarım kilo fazlalığıma laf edeceğine önce kendi göbeğine bak!" der gibi bakıyor. Tabii pandemi sürecinde yaklaşık 8 kilo alındı. Pedalda harcanan kalorilerin yerine yenilerini koymazsam ve bu yoğunlukta kullanmaya devam edersem fazlalıkları kısa sürede yakacağımı düşünüyorum. Ama senin fazlalıklara ne yapacağız bilmiyorum Carraro. Sen daha bagajıydı, çantasıydı, ışığıydı derken daha da kilo alacaksın, dur sen.

Bu arada kurulumu ben de bahsettiğiniz servise yaptırdım. Zaten başka Carraro servisi de yok Kütahya'da. Çok yoğun bir zamanda gittim ve rica minnet kurdurdum ben. Genç bir arkadaş kurdu, oğulları sanırım. Toplamda da 15 dakika ya sürdü ya sürmedi. Kurulum sonrası bir tur atıp geldim ve tek sorunu ön aktarıcının hafif zincire sürtmesiydi. Ufak dokunuşlarla büyük oranda çözüldü ama büyük dişlide hala hafif sürtme var. "Daha fazla kurcalamak istemiyorum." dendi. Peki dedim. Zaten büyük dişliyi nadiren kullandığım için acil bir durum yok. İleride daha usta ellerde bir ince ayar yapılır.



Bu arada siz de güle güle kullanın. Gerçekten çok yakışıklı bir bisiklet. Benim de aklımdan geçmedi değil ama bir yerde ağırlık bilgisini 13 kg olarak görünce arkama bakmadan kaçtım. Şimdi düşündüm de, muhtemelen o bilgi yanlış. Doğru olamaz yahu. Lütfen doğru olmadığını söyleyin.


Ben de onlara gittim mecburen. Ve bisikleti görür görmez bozuldular. Yanımda kurmak istemediler. Ben de bekleyeyim ya da bana randevu verin gün ve saat öyle geleyim dedim. Hanım ablalar tersledi beni. Bakıma getirdiğinde mecbur güvenip bırakacaksın dedi. Bırakınca zinciri yağlamaktan başka bakım yapamayacağı için kaprisleniyorlar. Kardeşimle çıkıp gittik ertesi gün aradım kuracaksınız getireyim dedim. Ali abi iyi tamam hadi getir kuralım dedi. Gidon sargısını dahi saramadılar. Pedal ve sele taktılar sadece. Şansız olduğum için eksiklik daha ilk günden başladı. Ön fren hidroliği boş gelmişti. Dedim bu fren tutmuyor. Yok o bindikçe açılır dediler. Şaka gibi dedim ki Yağ basılması lazım. Onu siz yapamayız dediler. Fabrika ile iletişime geçtim Allah'tan ilgilendiler. Muhlis bey olaya el koydu Nuri abiye gönderdi. Nuri abi de yağ basarken yağ değdirdi malesef. En azından yağ bastı ve gidon sargısını sardı. Elimde balataları sürten ve öten ama en azından adı carraro g4 olan bisikletim oldu. Hala bu akış ve balata sürtme problemleriyle biniyorum. Profesyonel bir servisle karşılaşan kadar böyle devam edecek. İnşallah müsait olduğunuzda görüşelim. Biz bir öğretmen arkadaşımla kısa turlar yapıyoruz birlikte de çıkalım inşallah. Dernek olayına da destek veririm 😃
 
Teşekkür ederim. 50 kadro ama üst boru uzunluğu G2'den daha fazla. Sürüş hakkında konuşmak için erken ama görünüş olarak benim G2'den daha güzel ve elite duruyor.

Ben bu modeli ilk alanlardan birisi olduğum için seçme şansım yoktu. Ya 52 kadro alacaktım ya da bekleyecek 50 kadroyu deneyecek öyle alacaktım. Çok sınırda iç bacak yüksekliğim (78 cm) Alışırım diye düşündüm ve beklemeden 52 kadro aldım. Umarım ve dilerim pişman olmam.

Keyifle kullanın. Yorum ve düşünceleriniz benim için değerli. Paylaşmaya devam ederseniz sevinirim.
 
Hayırlı olsun. @a-hmd-i hocamın bahsettiği öğretmen benim.Birlikte de turlarız.Ben de yakın zamanda bir yol bisikleti aldım: Van RYSEL 105..Umarım siz problemsiz binersiniz bisikletinize. @a-hmd-i hocamla kesin konuşmanız lazım.Süreç aynı yöne gitmesin aman 🙂👍

Tekrar merhaba velespitçi dostlar. Sabırsız bekleyiş sona erdi ve cumartesi günü 52 kadro Carraro G4 Pro'mu teslim aldım. 3 günde sanırım bir 70-80 km kadar kullandım.

Öncelikle bu benim ilk drop bar deneyimim ve ilk bir saat bisiklet sürmeyi yeniden öğrenmek gibiydi. Oturuş pozisyonu ve dar gidonun getirdiği kontrol zorluğu bana ufak çaplı bir afallama yaşattı ve "Ulen orta yaş krizine girip yedin bir halt da senin neyine drop bar? Alacaktın bir şehir bisikleti, sürecektin efendi efendi." dedirtse de kısa süre içinde bisikletin neden tarihin en güzel icatlarından biri olduğunu tekrar hatırladım. Böyle keyifli bir sürüş olamaz yahu. Kullandıkça alıştım, alıştıkça daha fazla kullandım. Hatta ilk heyecanla abartıyor da olabilirim ama bisikletin varsayılan oturuş pozisyonu bu mu olmalı ne? Drop barlı bisikletlerde hız için konfordan taviz verildiği gibi bir algı var ama ağırlığın gidona verilerek organik selenin maruz kaldığı baskının azaltıldığı, aynı zamanda da rüzgar direncinden büyük ölçüde kurtaran bu pozisyon bana çok daha doğal geldi. Alıştıkça bisikletle adeta bütünleştim ve vücudumun bir uzantısıymış gibi hissettirdi. Çok keyifli çok. Adeta çocukluğuma döndürdü beni. 52 kadroda da gerçekten çok rahat ettim. Belki seleyi çok az geri alabilirim ama şart da değil. Burada ölçülerime göre 52 kadroyu tavsiye eden arkadaşlara tekrar teşekkür ederim. İyi ki sizi dinlemişim. Drop bar övdük, gelelim gravela.

268787 dosyayı görüntüle

Hem hızlı, hem kıvrak olup, aynı zamanda hata affeden, sağlam ve güvenilir bir bisiklete bindiğim hissini fazlasıyla verdi bana. Gravel hakkında okuduğum bazı yazılarda "Her şeyi biraz yapan, ama hiçbirini tam olarak yapamayan" bir tür olarak tanımlanmıştı. Ben de beklentilerimi bu yönde ayarladığım için umduğumdan çok daha iyi bir tür çıktı gravel. Ben az önceki tanımı kendimce "Her şeyi yeterince iyi yapan" olarak değiştiriyorum. Bunu söylemek için erken mi bilmiyorum ama, şu an insanın tek bir bisikleti olacaksa bunun gravel olması gerektiğini düşünüyorum. Gravel da övdük, gelelim Carraro Gravel G4 Pro'ya.

268788 dosyayı görüntüle

Ben marka kötülemeye, ticari itibar zedelemeye çekinirim. Vicdan yaparım. Yemeksepetinde bile buz gibi gelen yemeğe düşük puan vermeye, kötü yorum yapmaya elim gitmez. İnsanların ekmeğiyle oynuyorum gibi gelir. Tek bir ürün marka hakkında genel fikir veremez, vermemeli. Aynı marka, aynı model ürün A kişisini üzer, B kişisini çocuklar gibi mutlu eder. İnsan faktörünün olduğu yerde hata da olur. Neyse ki benim şansım bu konuda yaver gitti ve bisikletim kolaylıkla çözülebilecek ufak tefek sorunlar dışında gayet iyi durumda. Hafif eğimli yolda pedala dokunmaksızın o kadar güzel akıyor ki, şimdiden böyle ise jantlar açıldıkça neler yapacak diye heyecanlandırıyor. Kozmetik olarak da gerçekten fotoğraflarından daha güzel görünüyor. O konuda da tatmin etti. Ama, buraya çok büyük bir ama koyuyor ve kendi paragrafını hak eden bir konu için aşağıya geçiyorum.

Sevgili Carraro, bu donanıma sahip bir bisikletin ağırlığı 11,3 kg olmamalı. Yakınımdaki bir kargo şubesinden rica ederek tartılarını kullandım ve hiçbir ek donanım olmaksızın, 52 kadro, pedallar dahil Carraro Gravel G4 Pro'nun ağırlığı 11,3 kg. Yanılıyorsam düzeltin ama bu ağırlık bir giriş segmenti gravel ağırlığı değil mi? Ne yaptın Carraro? Kadro borularının içine kurşun mu döktün?

- Ama bizim kadrolarımız çok sağlam.

Tamam o zaman. Olur da bir Canyon mühendisi ile karşılaşırsam kulağına eğilip "Sizin kadrolar da çok dandik kardeş." diye fısıldarım. Bulmuşken ülke olarak bizi neden bu kadar kıskandıklarını da sorarım.

268789 dosyayı görüntüle

"Canyon alsaydın o zaman." diyebilirsiniz haklı olarak. Vergisiz, kargosuz, Almanya'dan bir tanıdığıma getirtme şansım olsa 3 bin TL daha verip öyle yapardım, inanın. Ha, bu demek değil ki Carraro markasını önermiyorum. Soran olursa ağırlık konusunda uyarmakla birlikte kesinlikle öneririm. Çok da kondisyonlu olmayan beni Kütahya Kalesine çıkarabildi ya, daha ne olsun. Ağırlık dışında bir kusurunu henüz görmedim. Ama görmezden gelinecek bir kusur da değil, kusura bakmasınlar. Kendimi tekrar edeceğim ama, bu segmentte bir gravel bisikletin ağırlığı 11 kiloyu geçmemeli. Yanılıyorsam daha tecrübeli üyeler lütfen düzeltsinler, ben de mesajımı düzelteyim. Çünkü gerçekten haksızca marka kötülemek, itibar zedelemek istemem. "300 gram için amma tantana yaptın." diye düşünenlere de konunun 300 gramdan daha derin olduğunu söylemek isterim ama bu konuda daha fazla konuşup detaya girmek istemiyorum.

268790 dosyayı görüntüle

@a-hmd-i Bu arada, Kütahya'da ikamet eden bir G4 kullanıcısı daha görmek şaşırttı. İlk mesajımda Kütahya'da denemek için herhangi bir gravel bulabileceğimi bile sanmadığımı yazmıştım ki çok ufak farklarla aynı modeli kullanıyormuşuz. Sizi daha önce keşfetse idim o sancılı kadro boyu seçme döneminde mutlaka yardımınızı isterdim. Yaşadığınız problemler umarım en kısa zamanda çözülür.

Herkese iyi akşamlar. Vakit ayırıp yardımcı olan arkadaşlara tekrar teşekkürler.
 
bugün keşke bi mtb olsaydı dedim altımda :D kestirmeden gideyim derken kayaların üzerinden bisikleti yukarı ata ata ilerledim. dönüşte ön frene basınca çatır çutur sesler geliyordu ama inş jant telleridir. evde kontrol edecek kadar alan yoktu hızlı giderken duruş esnasında geldi sesler.


edit: el pompası acaba göl civarında mı düştü diyordum fotoları görünce yolda düştüğüne emin oldum :D

edit2: 38c lastiğe kaç psi basıyorsunuz arazide? acaba ben mi fazla basınçla kullanıyorum takır tukur gidiyo gibiyim bazen. 55-60 basıyorum genellikle. çıktığım tepeden inerken bugün düşecektim az kalsın inerim burdan dedim ama kayaların üzerine doğru hızlı sert bi iniş yaptım :D
 

Dosyalar

  • IMG_20210707_164032.jpg
    IMG_20210707_164032.jpg
    163,8 KB · Okunma: 101
  • IMG_20210707_164817.jpg
    IMG_20210707_164817.jpg
    151,2 KB · Okunma: 100
  • IMG_20210707_172035.jpg
    IMG_20210707_172035.jpg
    229,3 KB · Okunma: 99
  • IMG_20210707_173520.jpg
    IMG_20210707_173520.jpg
    226,9 KB · Okunma: 89
  • IMG_20210707_174624.jpg
    IMG_20210707_174624.jpg
    174,4 KB · Okunma: 87
  • IMG_20210707_175332.jpg
    IMG_20210707_175332.jpg
    227,8 KB · Okunma: 84
  • IMG_20210707_175336.jpg
    IMG_20210707_175336.jpg
    166,7 KB · Okunma: 76
Son düzenleme:
Yolda çok yapışıyor mu az gıbı geldi 40. Presta olmasa benzınlıklerden ayarlarım ama evde basıp çıkacağım.
Basinc gostergeli mini pompa aldim. Nadiren basiyorum asfalt cok uzunsa. Ama genelde 40 psi (tubeless). Acelem yok, konforu tercih ediyorum.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Ben de onlara gittim mecburen. Ve bisikleti görür görmez bozuldular. Yanımda kurmak istemediler. Ben de bekleyeyim ya da bana randevu verin gün ve saat öyle geleyim dedim. Hanım ablalar tersledi beni. Bakıma getirdiğinde mecbur güvenip bırakacaksın dedi. Bırakınca zinciri yağlamaktan başka bakım yapamayacağı için kaprisleniyorlar. Kardeşimle çıkıp gittik ertesi gün aradım kuracaksınız getireyim dedim. Ali abi iyi tamam hadi getir kuralım dedi. Gidon sargısını dahi saramadılar. Pedal ve sele taktılar sadece. Şansız olduğum için eksiklik daha ilk günden başladı. Ön fren hidroliği boş gelmişti. Dedim bu fren tutmuyor. Yok o bindikçe açılır dediler. Şaka gibi dedim ki Yağ basılması lazım. Onu siz yapamayız dediler. Fabrika ile iletişime geçtim Allah'tan ilgilendiler. Muhlis bey olaya el koydu Nuri abiye gönderdi. Nuri abi de yağ basarken yağ değdirdi malesef. En azından yağ bastı ve gidon sargısını sardı. Elimde balataları sürten ve öten ama en azından adı carraro g4 olan bisikletim oldu. Hala bu akış ve balata sürtme problemleriyle biniyorum. Profesyonel bir servisle karşılaşan kadar böyle devam edecek. İnşallah müsait olduğunuzda görüşelim. Biz bir öğretmen arkadaşımla kısa turlar yapıyoruz birlikte de çıkalım inşallah. Dernek olayına da destek veririm 😃

Geçen yılın modelleri düşünüldüğünde, alınabilecek en üst segment graveli aldığınız halde tüm bu aksilikleri yaşamanız büyük şanssızlık. Önceki mesajlarda da dendiği gibi, Eskişehir, belki Bursa gibi yakın illerde bir ustasına randevu ile günü birlik gidilip tepeden tırnağa hem tamir hem bakım yaptırılabilir. Bu zahmete değecek bir bisikletiniz var. Sonra da içinize sine sine kullanırsınız.

Ben de gidon sargısını başkasına sardırdım. "Bizim çok anladığımız bir şey değil. Sarmasına sararız da beğenmezsin. Daha iyi anlayan birine sardır veya internetten öğrenip kendin sar." dediler. Üstelemedim ben de. Dönüş yolunda da çok fena yağmur indirdi. Daha ilk kullanımında bardaktan boşanırcasına yağmur yedi yani bisiklet. Bir yandan çok yabancısı olduğum sargısız drop barlarla önümü zar zor görerek sırılsıklam yol almaya çalışıyorum, bir yandan hayatı ve seçimlerimi sorguluyorum. O psikolojiyle bir yerde durup yağmurun dinmesini beklemek aklıma bile gelmedi. O şekilde merkeze kadar geldim.

Eve giderken yol üzerinde daha önce de gidip memnun kaldığım bir bisikletçi var. Aynı zamanda diğer birkaç büyük markanın da servisi. Muhtemelen sizin de çok iyi bildiğiniz bir yer. Kendimi oraya attım ve "Gidon sargısı sarabilir misiniz? :-((" dedim. Yağmurdan da oraya sığındığım için "Saramayız." deseler "Peki, hayırlı işler." deyip çıkılacak bir durum yok. Dışarıyı sel götürüyor, her türlü içeride yağmurun dinmesini bekleyeceğim. Yani "Saramayız." dedikten sonra bisikletim ve ben onlarla birlikte içeride bakışmaya devam etmemiz çok tuhaf olacaktı. "Getir bakalım." dedi sağ olsun. Gayet de güzel sardı. Bir yandan da muhabbet ettik. Gravelin pek tutulmadığını, bugüne kadar sadece 1 (bir) adet sattığını söyledi. Ben de içimden "E normal tabi. Bu kadar rahatsız bir bisikleti kim ne yapsın? Ben de sadece yıkanmak için kutusundan çıkarılmış über spektaküler temizlikte ikinci el diye okutup bir şehir bisikleti veya hardtail alayım bari." diye planlar yapıyorum. Nereden bileyim birkaç gün sonra aşık olacağımı.

Neyse, gidon sarma işi bitene kadar yağmur da yeterince yavaşlamıştı. "Borcum ne kadar?" sorusuna "Borcun yok." cevabı aldım. Tüm ısrarlarıma rağmen de almadı. Teşekkür edip çıktığımda az önceki moral bozukluğumdan eser kalmamıştı. Güzel insanlar hayatı da güzelleştiriyorlar işte. Bu da böyle bir anımdır. Ustaya selam olsun buradan.

Hayırlı olsun. @a-hmd-i hocamın bahsettiği öğretmen benim.Birlikte de turlarız.Ben de yakın zamanda bir yol bisikleti aldım: Van RYSEL 105..Umarım siz problemsiz binersiniz bisikletinize. @a-hmd-i hocamla kesin konuşmanız lazım.Süreç aynı yöne gitmesin aman 🙂👍

Memnun oldum sayın hocam. Kütahya velespitçilerinin forumda bu kadar aktif olduğunu bilmiyordum. Bir tur ayarlamak şart oldu artık. Aynı yöne gitmemesi gereken süreç nedir, onu anlamadım yalnız. Ben şimdilik çok memnunum. Ağırlık dışında. Bu ağırlık konusunu her mesajımda bıkmadan, usanmadan vurgulayacağım Carraro. Bunu hak ettin Carr'ağır'o.
 
Geçen yılın modelleri düşünüldüğünde, alınabilecek en üst segment graveli aldığınız halde tüm bu aksilikleri yaşamanız büyük şanssızlık. Önceki mesajlarda da dendiği gibi, Eskişehir, belki Bursa gibi yakın illerde bir ustasına randevu ile günü birlik gidilip tepeden tırnağa hem tamir hem bakım yaptırılabilir. Bu zahmete değecek bir bisikletiniz var. Sonra da içinize sine sine kullanırsınız.

Ben de gidon sargısını başkasına sardırdım. "Bizim çok anladığımız bir şey değil. Sarmasına sararız da beğenmezsin. Daha iyi anlayan birine sardır veya internetten öğrenip kendin sar." dediler. Üstelemedim ben de. Dönüş yolunda da çok fena yağmur indirdi. Daha ilk kullanımında bardaktan boşanırcasına yağmur yedi yani bisiklet. Bir yandan çok yabancısı olduğum sargısız drop barlarla önümü zar zor görerek sırılsıklam yol almaya çalışıyorum, bir yandan hayatı ve seçimlerimi sorguluyorum. O psikolojiyle bir yerde durup yağmurun dinmesini beklemek aklıma bile gelmedi. O şekilde merkeze kadar geldim.

Eve giderken yol üzerinde daha önce de gidip memnun kaldığım bir bisikletçi var. Aynı zamanda diğer birkaç büyük markanın da servisi. Muhtemelen sizin de çok iyi bildiğiniz bir yer. Kendimi oraya attım ve "Gidon sargısı sarabilir misiniz? :-((" dedim. Yağmurdan da oraya sığındığım için "Saramayız." deseler "Peki, hayırlı işler." deyip çıkılacak bir durum yok. Dışarıyı sel götürüyor, her türlü içeride yağmurun dinmesini bekleyeceğim. Yani "Saramayız." dedikten sonra bisikletim ve ben onlarla birlikte içeride bakışmaya devam etmemiz çok tuhaf olacaktı. "Getir bakalım." dedi sağ olsun. Gayet de güzel sardı. Bir yandan da muhabbet ettik. Gravelin pek tutulmadığını, bugüne kadar sadece 1 (bir) adet sattığını söyledi. Ben de içimden "E normal tabi. Bu kadar rahatsız bir bisikleti kim ne yapsın? Ben de sadece yıkanmak için kutusundan çıkarılmış über spektaküler temizlikte ikinci el diye okutup bir şehir bisikleti veya hardtail alayım bari." diye planlar yapıyorum. Nereden bileyim birkaç gün sonra aşık olacağımı.

Neyse, gidon sarma işi bitene kadar yağmur da yeterince yavaşlamıştı. "Borcum ne kadar?" sorusuna "Borcun yok." cevabı aldım. Tüm ısrarlarıma rağmen de almadı. Teşekkür edip çıktığımda az önceki moral bozukluğumdan eser kalmamıştı. Güzel insanlar hayatı da güzelleştiriyorlar işte. Bu da böyle bir anımdır. Ustaya selam olsun buradan.



Memnun oldum sayın hocam. Kütahya velespitçilerinin forumda bu kadar aktif olduğunu bilmiyordum. Bir tur ayarlamak şart oldu artık. Aynı yöne gitmemesi gereken süreç nedir, onu anlamadım yalnız. Ben şimdilik çok memnunum. Ağırlık dışında. Bu ağırlık konusunu her mesajımda bıkmadan, usanmadan vurgulayacağım Carraro. Bunu hak ettin Carr'ağır'o.

Merkezde gittiğiniz o bisikletçi Gönen bisikletten dediğiniz gibi bazı bisikletlerin özellikle kronun servisidir. Kütahyadaki tek iyi bisikletçi o. Ve söylediğiniz gibi birçok şeyden ücret almaz. Ben de çoğu alışverişimi vs hep ondan yaparım. Gravel in satmadığını söyleyen Nuri abi miydi bilemedim. Belki kütahyada kronun ya da Corelli nin gravel modelleri satmamış olabilir. Zira siz alana kadar tek gravel ben vardım sanırım. Nuri abi ilk geldiğinde benim bisikletin akışına hayran kalmıştı. Zira bugüne kadar Bindiğim en atik ve akıcı bisiklet dedi. Söylediğiniz gibi başka servislere götürüp geleceğim inşallah. Eskişehire gittim ama fabrikanın yönlendirdiği yer çınar bisiklet çok ilgilenmedi. Akord ve vites ayarı yapıp gönderdi. Bugün müsaitseniz hocam da müsaitse Bi tanışalım inşallah. Ben özel mesaj atamıyorum forumda yeni olduğu için. Bu arada hocamın süreç aynı yöne gitmesin dediği sanırım sizin bisiklet de benim ki gibi bozulmasın siz memnuniyetle binin anlamında söyledi. Ben de bi kıyas yapıyım nasıl olması gerektiği hakkında. Belki benim yanlış bildiğim bozuk sandığım şeyler de vardır.
bugün keşke bi mtb olsaydı dedim altımda :D kestirmeden gideyim derken kayaların üzerinden bisikleti yukarı ata ata ilerledim. dönüşte ön frene basınca çatır çutur sesler geliyordu ama inş jant telleridir. evde kontrol edecek kadar alan yoktu hızlı giderken duruş esnasında geldi sesler.


edit: el pompası acaba göl civarında mı düştü diyordum fotoları görünce yolda düştüğüne emin oldum :D

edit2: 38c lastiğe kaç psi basıyorsunuz arazide? acaba ben mi fazla basınçla kullanıyorum takır tukur gidiyo gibiyim bazen. 55-60 basıyorum genellikle. çıktığım tepeden inerken bugün düşecektim az kalsın inerim burdan dedim ama kayaların üzerine doğru hızlı sert bi iniş yaptım :D
Bisikletinizin rengi çok güzel. Bence sürekli o tarz yollarda gezmeyecekseniz en iyi seçimi yapmışsınız. Şehir içi ve asfaltta ben iyi ki gravel almışım diyorum. Tabi bir yol bisikleti kadar hızlı değil ama ondan geri kalır yanı yok. Yalnız benim geçen yılın 2020 modeli g serisi olduğu için lastikleri rezalet. O asfaltta dahi 3 2 kere patladı. O yüzden asla uzun yola hatta bu tarz yollara yedek iç lastik almadan çıkmam. Size de önermem. Ama gördüğüm kadarıyla her ne kadar fiyatlar afaki artmış olsa da carraronun gravel serisinin lastikleri bu sene iyileştirilmiş. Keyifli sürüşler dilerim 😊👍
 
Merkezde gittiğiniz o bisikletçi Gönen bisikletten dediğiniz gibi bazı bisikletlerin özellikle kronun servisidir. Kütahyadaki tek iyi bisikletçi o. Ve söylediğiniz gibi birçok şeyden ücret almaz. Ben de çoğu alışverişimi vs hep ondan yaparım. Gravel in satmadığını söyleyen Nuri abi miydi bilemedim. Belki kütahyada kronun ya da Corelli nin gravel modelleri satmamış olabilir. Zira siz alana kadar tek gravel ben vardım sanırım. Nuri abi ilk geldiğinde benim bisikletin akışına hayran kalmıştı. Zira bugüne kadar Bindiğim en atik ve akıcı bisiklet dedi. Söylediğiniz gibi başka servislere götürüp geleceğim inşallah. Eskişehire gittim ama fabrikanın yönlendirdiği yer çınar bisiklet çok ilgilenmedi. Akord ve vites ayarı yapıp gönderdi. Bugün müsaitseniz hocam da müsaitse Bi tanışalım inşallah. Ben özel mesaj atamıyorum forumda yeni olduğu için. Bu arada hocamın süreç aynı yöne gitmesin dediği sanırım sizin bisiklet de benim ki gibi bozulmasın siz memnuniyetle binin anlamında söyledi. Ben de bi kıyas yapıyım nasıl olması gerektiği hakkında. Belki benim yanlış bildiğim bozuk sandığım şeyler de vardır.

Bisikletinizin rengi çok güzel. Bence sürekli o tarz yollarda gezmeyecekseniz en iyi seçimi yapmışsınız. Şehir içi ve asfaltta ben iyi ki gravel almışım diyorum. Tabi bir yol bisikleti kadar hızlı değil ama ondan geri kalır yanı yok. Yalnız benim geçen yılın 2020 modeli g serisi olduğu için lastikleri rezalet. O asfaltta dahi 3 2 kere patladı. O yüzden asla uzun yola hatta bu tarz yollara yedek iç lastik almadan çıkmam. Size de önermem. Ama gördüğüm kadarıyla her ne kadar fiyatlar afaki artmış olsa da carraronun gravel serisinin lastikleri bu sene iyileştirilmiş. Keyifli sürüşler dilerim 😊👍
Benimkide 2020 lastikleri. Hatta ben 2021 i beğenmedigım için 2020 lastıkle forumda takas duşunecektım aldığımda ama 2020 model aldım gerek kalmadı. Ilk surusumde patladı benimde. Sonrasında sıvı koydum ondan olsa gerek hiç patlamadı. Dünkü sürdüğüm yerler berbattı dizimi yaraladım birde 6-7 yerden. Aynakol dişlılerı caprtı kayaların üzerinden çıkarmaya çalıştığımda, batan dikenler hariç :) tamir kiti ve yedegım var. Yarın gelen sesten emin olmak için ön jant tekllerının kesişim yerlerine yağ süreceğim. Önceki bisikletimde de ordan ses gelmeye başlamıştı bi süre sonra inş tellerden gelıyodur ses. Furs takımı yada masadan kaynaklı ise ciddi sıkıntı :/
 
Benimkide 2020 lastikleri. Hatta ben 2021 i beğenmedigım için 2020 lastıkle forumda takas duşunecektım aldığımda ama 2020 model aldım gerek kalmadı. Ilk surusumde patladı benimde. Sonrasında sıvı koydum ondan olsa gerek hiç patlamadı. Dünkü sürdüğüm yerler berbattı dizimi yaraladım birde 6-7 yerden. Aynakol dişlılerı caprtı kayaların üzerinden çıkarmaya çalıştığımda, batan dikenler hariç :) tamir kiti ve yedegım var. Yarın gelen sesten emin olmak için ön jant tekllerının kesişim yerlerine yağ süreceğim. Önceki bisikletimde de ordan ses gelmeye başlamıştı bi süre sonra inş tellerden gelıyodur ses. Furs takımı yada masadan kaynaklı ise ciddi sıkıntı :/

Hmm anladım aman dikkat edin. Gelişmelerden de haberdar edin. İnşallah ciddi bir problem yoktur. Yaralarınız için geçmiş olsun 😊
 
Merkezde gittiğiniz o bisikletçi Gönen bisikletten dediğiniz gibi bazı bisikletlerin özellikle kronun servisidir. Kütahyadaki tek iyi bisikletçi o. Ve söylediğiniz gibi birçok şeyden ücret almaz. Ben de çoğu alışverişimi vs hep ondan yaparım. Gravel in satmadığını söyleyen Nuri abi miydi bilemedim. Belki kütahyada kronun ya da Corelli nin gravel modelleri satmamış olabilir. Zira siz alana kadar tek gravel ben vardım sanırım. Nuri abi ilk geldiğinde benim bisikletin akışına hayran kalmıştı. Zira bugüne kadar Bindiğim en atik ve akıcı bisiklet dedi. Söylediğiniz gibi başka servislere götürüp geleceğim inşallah. Eskişehire gittim ama fabrikanın yönlendirdiği yer çınar bisiklet çok ilgilenmedi. Akord ve vites ayarı yapıp gönderdi. Bugün müsaitseniz hocam da müsaitse Bi tanışalım inşallah. Ben özel mesaj atamıyorum forumda yeni olduğu için. Bu arada hocamın süreç aynı yöne gitmesin dediği sanırım sizin bisiklet de benim ki gibi bozulmasın siz memnuniyetle binin anlamında söyledi. Ben de bi kıyas yapıyım nasıl olması gerektiği hakkında. Belki benim yanlış bildiğim bozuk sandığım şeyler de vardır.

Bisikletinizin rengi çok güzel. Bence sürekli o tarz yollarda gezmeyecekseniz en iyi seçimi yapmışsınız. Şehir içi ve asfaltta ben iyi ki gravel almışım diyorum. Tabi bir yol bisikleti kadar hızlı değil ama ondan geri kalır yanı yok. Yalnız benim geçen yılın 2020 modeli g serisi olduğu için lastikleri rezalet. O asfaltta dahi 3 2 kere patladı. O yüzden asla uzun yola hatta bu tarz yollara yedek iç lastik almadan çıkmam. Size de önermem. Ama gördüğüm kadarıyla her ne kadar fiyatlar afaki artmış olsa da carraronun gravel serisinin lastikleri bu sene iyileştirilmiş. Keyifli sürüşler dilerim 😊👍

İnanır mısınız sizin bahsiniz geçti. Bahsettiği "çok güzel akan" gravel muhtemelen sizinkiydi. Ben o an kafam karışıp kendi sattığı Kron CCR graveldan bahsettiğini sanmış olmalıyım. İlginç tesadüfler. Yarın akşam herkes müsait olursa buluşabiliriz.

bugün keşke bi mtb olsaydı dedim altımda :D kestirmeden gideyim derken kayaların üzerinden bisikleti yukarı ata ata ilerledim. dönüşte ön frene basınca çatır çutur sesler geliyordu ama inş jant telleridir. evde kontrol edecek kadar alan yoktu hızlı giderken duruş esnasında geldi sesler.


edit: el pompası acaba göl civarında mı düştü diyordum fotoları görünce yolda düştüğüne emin oldum :D

edit2: 38c lastiğe kaç psi basıyorsunuz arazide? acaba ben mi fazla basınçla kullanıyorum takır tukur gidiyo gibiyim bazen. 55-60 basıyorum genellikle. çıktığım tepeden inerken bugün düşecektim az kalsın inerim burdan dedim ama kayaların üzerine doğru hızlı sert bi iniş yaptım :D

Bu arada size de çok geçmiş olsun. Kısa süreli kullanımımdan anladığım kadarıyla bu gravellar bozuk yolu tolere etse hatta sevse bile fazla macera ve çılgınlık sevmiyorlar. Karın kaslarını sıkıp "Vur bak şimdi, korkma korkma vur" diyen tipler olurdu ya. Fazla sert vurunca da acı içinde "Hıaaaa napıyosun kanka ya vur dedik öldür demedik" derlerdi. Gravellar o arkadaşlar gibi geldi bana. İyi çocuklar.
 
İnanır mısınız sizin bahsiniz geçti. Bahsettiği "çok güzel akan" gravel muhtemelen sizinkiydi. Ben o an kafam karışıp kendi sattığı Kron CCR graveldan bahsettiğini sanmış olmalıyım. İlginç tesadüfler. Yarın akşam herkes müsait olursa buluşabiliriz.



Bu arada size de çok geçmiş olsun. Kısa süreli kullanımımdan anladığım kadarıyla bu gravellar bozuk yolu tolere etse hatta sevse bile fazla macera ve çılgınlık sevmiyorlar. Karın kaslarını sıkıp "Vur bak şimdi, korkma korkma vur" diyen tipler olurdu ya. Fazla sert vurunca da acı içinde "Hıaaaa napıyosun kanka ya vur dedik öldür demedik" derlerdi. Gravellar o arkadaşlar gibi geldi bana. İyi çocuklar.
Emin olamadım bugün evde biraz denedim muhtemelen tellerden. Dün dönüş yolumda farkettıgımde hep ses vardı araçlardan duyamadım o yüzden deneyemedım birde hava kararınca oyalanmak istemedim ( zaten el pompam düştü geri dönüp baktım ona orada oyalandım epey :) ) merıda bisikletimde de oldu aynısı teller büyük ihtimal.

Dünkü yol dediğiniz gibiydi kayaları çıktıktan sonra ben burdan ınerımde dedim demez olaydım :D lastik basıncı dusurup deneyecem yarın başka bi rotada
 
  • İnanılmaz
Tepkiler: necmeddin
İnanır mısınız sizin bahsiniz geçti. Bahsettiği "çok güzel akan" gravel muhtemelen sizinkiydi. Ben o an kafam karışıp kendi sattığı Kron CCR graveldan bahsettiğini sanmış olmalıyım. İlginç tesadüfler. Yarın akşam herkes müsait olursa buluşabiliriz.



Bu arada size de çok geçmiş olsun. Kısa süreli kullanımımdan anladığım kadarıyla bu gravellar bozuk yolu tolere etse hatta sevse bile fazla macera ve çılgınlık sevmiyorlar. Karın kaslarını sıkıp "Vur bak şimdi, korkma korkma vur" diyen tipler olurdu ya. Fazla sert vurunca da acı içinde "Hıaaaa napıyosun kanka ya vur dedik öldür demedik" derlerdi. Gravellar o arkadaşlar gibi geldi bana. İyi çocuklar.


Yarın 3 günlüğüne Simava gidip geleceğim malesef. Numaralaşalım da haberleşip buluşalım inşallah.
 
  • Beğen
Tepkiler: sert88
Bugün kaza fotoları paylascam galiba :( ufak tefek sıyrıklarla biraz ağrı var dirsek omuz belde. Bisikletın durumuda iyi gibi. Virajı alamadım hızlı girdim takla atmak yerıne kaldırıma çıkmayı tercih ettim 😅
 
Bugün kaza fotoları paylascam galiba :( ufak tefek sıyrıklarla biraz ağrı var dirsek omuz belde. Bisikletın durumuda iyi gibi. Virajı alamadım hızlı girdim takla atmak yerıne kaldırıma çıkmayı tercih ettim 😅
Geçmiş olsun. Umarım en kısa sürede eskisinden iyi duruma geçersiniz. Hem siz, hem bisikletiniz.
 
Geri