Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Peugeot gr14 gravel Rezilliği. Bilseydim almazdım.!

Geçen gün arka lastiğim patladı. İç lastiği değiştirdim, tekeri şişirdim yerine takarken, arka aktarıcıyı tutan civatanın bir hayli oynadığını gördüm. Sıkayım dedim. Sen misin sıkan? Daha çeyrek tur döndürmeden civata tık attı. Bir daha denedim ve boşa dönmeye başladığını gördüm. Sanıyorum peugeot çalışanı zaten civatayı tükürükle tutturmuş. Tam bir rezillik. Şimdi ne yapılabilir bilmiyorum. Belki de aldığım günden beri düzelmeyen zincir şıkırtısı bu yüzdendi. 300 TL verip shimano Zincir aldığım halde!!! Sinirden çıldırıyorum.

Peugeot gr14 alacakların dikkatine. Veya almış halihazırda kullananlara duyurulur.
1628442189883.jpg
1628442189876.jpg
 
Scudo
Peugeot gr14 gravel Rezilliği. Bilseydim almazdım.!

Geçen gün arka lastiğim patladı. İç lastiği değiştirdim, tekeri şişirdim yerine takarken, arka aktarıcıyı tutan civatanın bir hayli oynadığını gördüm. Sıkayım dedim. Sen misin sıkan? Daha çeyrek tur döndürmeden civata tık attı. Bir daha denedim ve boşa dönmeye başladığını gördüm. Sanıyorum peugeot çalışanı zaten civatayı tükürükle tutturmuş. Tam bir rezillik. Şimdi ne yapılabilir bilmiyorum. Belki de aldığım günden beri düzelmeyen zincir şıkırtısı bu yüzdendi. 300 TL verip shimano Zincir aldığım halde!!! Sinirden çıldırıyorum.

Peugeot gr14 alacakların dikkatine. Veya almış halihazırda kullananlara duyurulur.
271485 dosyayı görüntüle
271486 dosyayı görüntüle
Yeri yalama mı oldu? Ben az önce söküp kontrol ettim. Benimkinde herhangi bir sorun yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Muhtemelen zaten yalamaydı. Sanıyorum torklu bir aletle sıkılmış ve sıyırmış . Çeyrek tur çevirmeden civata attı ve boşa dönmeye başladı.
 
Siz de çok dikkat edin. Çünkü civata çok kısa ve çok az bir yiv tutuyor. Bu saatten sonra ne yapılır bilmiyorum. Aldığım yere götüreceğim bakalım ne diyecekler.
 
Peugeot gr14 gravel Rezilliği. Bilseydim almazdım.!

Geçen gün arka lastiğim patladı. İç lastiği değiştirdim, tekeri şişirdim yerine takarken, arka aktarıcıyı tutan civatanın bir hayli oynadığını gördüm. Sıkayım dedim. Sen misin sıkan? Daha çeyrek tur döndürmeden civata tık attı. Bir daha denedim ve boşa dönmeye başladığını gördüm. Sanıyorum peugeot çalışanı zaten civatayı tükürükle tutturmuş. Tam bir rezillik. Şimdi ne yapılabilir bilmiyorum. Belki de aldığım günden beri düzelmeyen zincir şıkırtısı bu yüzdendi. 300 TL verip shimano Zincir aldığım halde!!! Sinirden çıldırıyorum.

Peugeot gr14 alacakların dikkatine. Veya almış halihazırda kullananlara duyurulur.
271485 dosyayı görüntüle
271486 dosyayı görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun. Aldığınız yerle irtibata geçtiniz mi? Neticede garantili ürün. İrtibata gectiniz ve yardımcı olunmadıysa haklısınız ancak rezillik ibaresi biraz fazla olmuş gibi geldi. Neticede mekanik aletler, olmasaymış iyiymiş ama olabilecek sorunlar. Gördüğüm kadarıyla kadro kulağını tutan vida. Siz Torqlu aletlemi sıktınız? Uygulanan tork ne kadar önemli konular.
 
Shimano GRX810 aynakola, ultegra uyumlu stages power gen 3 powermetre takılır mı? (Her ikisinin de krank kolu 172.5mm)
 
Teşekkür ederim. Ama kusura bakmayın bence rezillik ifadesi az bile kalır. Bisikleti severek ve isteyerek aldım. Ama bilseydim almazdım. Tekrar ediyorum. Tamamen tasarım hatası başka bir şey değil. Orada alüminyuma biraz daha bombelik verilip et kalınlığı arttırılmalıydı. Sonuçta aktarıcıyı tutuyor yahu. Kör gözüne parmağım olmuş. Zaten olabilecekleri ön görmüşler. Parça iki taraftan kaynaklı. Kaynak izleri var. Gerekirse kesip o bölümü değiştirmek için. Bende mekanikten biraz anlarım. Elektronik teknikeriyim ve tübitaktan emekliyim. Son yirmi yılım mekanik kutu tasarımı ve imalatıyla geçti. Alüminyum kutularla çok çalıştım. Bu malzemeyi tanırım. Yumuşak bir malzemedir ve bu kadar kısa bir civata asla torkla sıkılmaz. Civata benden önce sıkılmış ve yiv bozulmuş.
1628507972616.jpg
Ve şimdi farkettim. O ne kötü bir kaynak iziymiş öyle. Ya sabır.
 
Son düzenleme:
Teşekkür ederim. Ama kusura bakmayın bence rezillik ifadesi az bile kalır. Bisikleti severek ve isteyerek aldım. Ama bilseydim almazdım. Tekrar ediyorum. Tamamen tasarım hatası başka bir şey değil. Orada alüminyuma biraz daha bombelik verilip et kalınlığı arttırılmalıydı. Sonuçta aktarıcıyı tutuyor yahu. Kör gözüne parmağım olmuş. Zaten olabilecekleri ön görmüşler. Parça iki taraftan kaynaklı. Kaynak izleri var. Gerekirse kesip o bölümü değiştirmek için. Bende mekanikten biraz anlarım. Elektronik teknikeriyim ve tübitaktan emekliyim. Son yirmi yılım mekanik kutu tasarımı ve imalatıyla geçti. Alüminyum kutularla çok çalıştım. Bu malzemeyi tanırım. Yumuşak bir malzemedir ve bu kadar kısa bir civata asla torkla sıkılmaz. Civata benden önce sıkılmış ve yiv bozulmuş.
271491 dosyayı görüntüle
Ve şimdi farkettim. O ne kötü bir kaynak iziymiş öyle. Ya sabır.

Geçmiş olsun. Maalesef üretim ya da montaj kaynaklı kusurlar zaman zaman baş ağrıtabiliyor. Üstelik bu sıkıntılar tonla para verip aldığımız global markalarda da başa gelebiliyor. Sakin kalıp haklıyken haksız duruma düşmemek önemli. Eğer firma ürününün arkasında durup gerekli müdahaleyi yaparsa geçer not alır. İlgilenmeyip yolda bırakırsa o zaman Salcano türü bir servis rezilliğinden bahsedebiliriz.

Alüminyum malzeme ve mekanik tasarım konusunda geçmişiniz olduğu için, helicoil yay size yabancı değildir diye düşünüyorum. Eğer firma işi yokuşa sürecek olursa helicoil ile eskisinden çok daha sağlam bir şekilde onarmak mümkün malum.
 
Evet helicoil sistemi biliyorum. İnşallah o şekilde çözülür. Dediğiniz gibi ürünlerinin arkasında dururularsa ne ala, durmazlarsa artık kendimize göre çözümler üreteceğiz.
 
Teşekkür ederim. Ama kusura bakmayın bence rezillik ifadesi az bile kalır. Bisikleti severek ve isteyerek aldım. Ama bilseydim almazdım. Tekrar ediyorum. Tamamen tasarım hatası başka bir şey değil. Orada alüminyuma biraz daha bombelik verilip et kalınlığı arttırılmalıydı. Sonuçta aktarıcıyı tutuyor yahu. Kör gözüne parmağım olmuş. Zaten olabilecekleri ön görmüşler. Parça iki taraftan kaynaklı. Kaynak izleri var. Gerekirse kesip o bölümü değiştirmek için. Bende mekanikten biraz anlarım. Elektronik teknikeriyim ve tübitaktan emekliyim. Son yirmi yılım mekanik kutu tasarımı ve imalatıyla geçti. Alüminyum kutularla çok çalıştım. Bu malzemeyi tanırım. Yumuşak bir malzemedir ve bu kadar kısa bir civata asla torkla sıkılmaz. Civata benden önce sıkılmış ve yiv bozulmuş.
271491 dosyayı görüntüle
Ve şimdi farkettim. O ne kötü bir kaynak iziymiş öyle. Ya sabır.

Bahsettiğiniz kısım bir cok ünlü yabancı marka dahil o şekilde üretiliyor alüminyum kadrolarda. Aşağıya trek ve cannondaleden örnek resimler koyuyorum. Resimdeki gibi o noktalarda kaynaklı imalat ya bizim ürünümüz zaten sorun cıkaracak diye yapılmaz sorun çıkarsa diye yapılır diye tahmin ediyorum. Üzücü olan şu ki sizde yaşamışsınız bu sorunu.Aynen dediğiniz gibi arıza vermesi muhtemel noktalardan bahsediyoruz. Sadettin arkadaşımızın dediği gibi sakin kalmakta fayda var. Bu noktada üretim hatası var ise zaten bir şekilde çözüm üretilecektir. Ama ben şahsen daha firma ile bağlantıya geçilmeden "PEugeot GR14 gravel rezilliği" diye başlık atmayı doğru bulmuyorum. Sağlıcakla kalın.
Dosya iliştirverve1disc-21-32737-b-primary.jpegC20_C26270M_Cujo_2_MAT_PD.png
 
Gravel ile şehir bisikleti arasında kalmış biri olarak birkaç sorum olacaktı. Daha önce hep şehir bisikletleriyle tur yapmış birisi olarak biraz daha agresif, hızlı fakat konfordan da ödün vermeden tur yapmak istiyorum. Bu konuda hem bütçe hem de teknik olarak gravel bisikletler bana mantıklı geldi. Tip olarak da şehir bisikletlerinden çok daha güzel duruyorlar.

1-) uzun yolda hangisi daha konforlu olacaktır? hemen hemen her hafta sonu günlük 100km, yılda bir iki kez de uzun tur yapan birisi olarak soruyorum.

2-) Özcan GÜLER endurance bisikletle 600km yaptığını ve doğru bikefit ile birlikte kayda değer bir ağrı yaşamadığından bahsetti. Aynı şey gravel için de geçerli olur mu? gravel ile endurance kadro geometrisinde çok fark var mıdır?

3-) decathlon'un giriş seviyesi r120 modelini almayı planlıyorum, şimdilik ayırabildiğim bütçe 4.000-4.500 TL arasında. tavsiye eder misiniz ?
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Evet helicoil sistemi biliyorum. İnşallah o şekilde çözülür. Dediğiniz gibi ürünlerinin arkasında dururularsa ne ala, durmazlarsa artık kendimize göre çözümler üreteceğiz.
hocam malesef şans işi benimde birçok sıkıntı başıma geldi hala başımda. gidip trek, specialized vb. marka almadıktan sonra bu sıkıntıları herkes çekecek anlaşılan.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Ben bi markanın düşmanı değilim. Yıllarca lapierre markasının bir modelini kullandım. Lapierre için baz modeliydi. Üzerinde claris set var ve hiç bir problemim olmadı. Ve şimdi lapierre bisikletimi aldım, söktüm detaylı inceledim. Adamlar istisnasız hiç bir civatayı - heleki bana dert açan civata kadar kısa olanları- celik yay sistemi olmadan (helicoil), ya da çelik kaplama yapmadan kullanmamışlar. Sonuç olarak 4 senenin sonunda dertsiz kullanıyorum. Bakımlarını kendim yaptım ve herhangi bir sebepten servise gitmedim. Neden lapierre almadım? Gravel modelini ülkemde bulabiseydim zaten iki kat para verip onu alırdım. Gelelim Gr14de. Daha bir ay olmadı. Aldığımdan beri zincir şıkırtısı yaşadım.Vites geçişleri sıkıntılıydı. Zincirini değiştirdim (serviste) .Shimano Zincir aldım. Ayarlattım. Bi süre iyi. Sonra gene bozuldu. Ayarlıyorum bir kaç gün iyi sonra gene kötü. Ben artık bezdim. Aktarıcıyı tutan 4-5 mm'lik bir civata, direk kadroya bu şekilde bağlanmamalıydı. Malzeme yumuşak bir malzeme. Civata dişi bozar. Şimdi olmasaydı yarın bozulacaktı. Ve bozmuş. Bu bir rezillik değilde nedir?
10.650 TL verip üstüne 300 TL zincir alıp gene memnun kalmasaydınız siz nederdiniz acaba?
Valla serviste ki arkadaş bana specialized'inde bu kadroyu kullandığını iddia etti ne kadar doğru bilmiyorum. Evet şansızlık. Midem bulandı doğrusu.
 
Ben bi markanın düşmanı değilim. Yıllarca lapierre markasının bir modelini kullandım. Lapierre için baz modeliydi. Üzerinde claris set var ve hiç bir problemim olmadı. Ve şimdi lapierre bisikletimi aldım, söktüm detaylı inceledim. Adamlar istisnasız hiç bir civatayı - heleki bana dert açan civata kadar kısa olanları- celik yay sistemi olmadan (helicoil), ya da çelik kaplama yapmadan kullanmamışlar. Sonuç olarak 4 senenin sonunda dertsiz kullanıyorum. Bakımlarını kendim yaptım ve herhangi bir sebepten servise gitmedim. Neden lapierre almadım? Gravel modelini ülkemde bulabiseydim zaten iki kat para verip onu alırdım. Gelelim Gr14de. Daha bir ay olmadı. Aldığımdan beri zincir şıkırtısı yaşadım.Vites geçişleri sıkıntılıydı. Zincirini değiştirdim (serviste) .Shimano Zincir aldım. Ayarlattım. Bi süre iyi. Sonra gene bozuldu. Ayarlıyorum bir kaç gün iyi sonra gene kötü. Ben artık bezdim. Aktarıcıyı tutan 4-5 mm'lik bir civata, direk kadroya bu şekilde bağlanmamalıydı. Malzeme yumuşak bir malzeme. Civata dişi bozar. Şimdi olmasaydı yarın bozulacaktı. Ve bozmuş. Bu bir rezillik değilde nedir?
10.650 TL verip üstüne 300 TL zincir alıp gene memnun kalmasaydınız siz nederdiniz acaba?
Valla serviste ki arkadaş bana specialized'inde bu kadroyu kullandığını iddia etti ne kadar doğru bilmiyorum. Evet şansızlık. Midem bulandı doğrusu.
markanın düşmanı yapıyorlar malesef bende düşman değilim ama az kaldı hemde iyi düşman olacağım..
 
markanın düşmanı yapıyorlar malesef bende düşman değilim ama az kaldı hemde iyi düşman olacağım..
1 haftayı geçti bende carrarodan furs maşa beklıyom. Yanlış anlaşılma olmasın daha cevap vermediler kargo feln değil :D
 
1 haftayı geçti bende carrarodan furs maşa beklıyom. Yanlış anlaşılma olmasın daha cevap vermediler kargo feln değil :D
işte dediğim gibi. gidin abi giant alın, specialized, trek, lapierre, pinarello alın 10bin üstü olsun. öbürleri ile uğraşmaktansa kafanız rahat olur.
 
1 haftayı geçti bende carrarodan furs maşa beklıyom. Yanlış anlaşılma olmasın daha cevap vermediler kargo feln değil :D
Hocam neredeyse bir yıl bisiklet aradınız beklediniz, geldi bu defa bin bir problem. Gerçekten üzülüyorum sizin adınıza. Yani bir bisiklet sahibi olmak ne kadar komplike bir hareket olabilir? İşte bu kadar olabilir.
 
Peugeot gr14 gravel Rezilliği. Bilseydim almazdım.!

Geçen gün arka lastiğim patladı. İç lastiği değiştirdim, tekeri şişirdim yerine takarken, arka aktarıcıyı tutan civatanın bir hayli oynadığını gördüm. Sıkayım dedim. Sen misin sıkan? Daha çeyrek tur döndürmeden civata tık attı. Bir daha denedim ve boşa dönmeye başladığını gördüm. Sanıyorum peugeot çalışanı zaten civatayı tükürükle tutturmuş. Tam bir rezillik. Şimdi ne yapılabilir bilmiyorum. Belki de aldığım günden beri düzelmeyen zincir şıkırtısı bu yüzdendi. 300 TL verip shimano Zincir aldığım halde!!! Sinirden çıldırıyorum.

Peugeot gr14 alacakların dikkatine. Veya almış halihazırda kullananlara duyurulur.
271485 dosyayı görüntüle
271486 dosyayı görüntüle

Çok geçmiş olsun .. Bence kabul edilebilecek bir durum değil , kalite kontrol aşamasından geçirmiyorlar mı satışa sunmadan.. sanki sokak bisikletçisinden 2.el bisiklet alınmış gibi sallama bir işçilik var o noktada . Hayır ucuz bir bisiklet de değil ki kabul edilebilir olsun..

Hakkınızı tabii ki arayın , yerel bayii yan çizerse merkezi neresiyse irtibata geçersiniz . Takipteyiz.
 
Hocam neredeyse bir yıl bisiklet aradınız beklediniz, geldi bu defa bin bir problem. Gerçekten üzülüyorum sizin adınıza. Yani bir bisiklet sahibi olmak ne kadar komplike bir hareket olabilir? İşte bu kadar olabilir.
Valla sormayın. Furs u 2 haftaya yakın oldu. Masa içinde 1 hafta yi geçti. Ankara emre bisiklete cevap vermişler bugün. Hastanede olduğu için yarın görüşelim dedi yarın görüşeceğiz, bakalım ne yazmışlar :) kaza yaptık maşa gittik kazan öncede furs hasar aldı arazide sürerken. Halbuki asırıda zorlamamıstım, tamam mtb arazısıydı fakat bu kadar çabuk kırılmamalıydı o parca
 
Son düzenleme:
Geri