bende, artık klasikleşmiş bir bisikleti alma arefesindeyim. bisiklet sanırım 2000 başlarından kalma..
219230 dosyayı görüntüle219227 dosyayı görüntüle219228 dosyayı görüntüle219229 dosyayı görüntüle219231 dosyayı görüntüle
saracen zenith 7005, 24 vites shimano, 28 jant, 58 kadro, aluminyum 7005 kadro. flatbar yol bisikleti stock haliyle.. alınır mı? nerelerine bakmalıyım. 1000 tl gibi bir rakam.
Size gerci fazla yardimci olmaya gelmiyor insanlarla hemen dalga gecmeye basliyorsunuz ama yardimin da nereden gelecegi malesef belli olmuyor, bazen begenmediginiz kücük gördügünüz kisilerde size yardimci olabilir.
Ben yinede sizin begenmediginiz türkcemle, hayatini bisiklete adamis biri olarak ve bisiklet camiasi adina bu bisiklet hakkinda size dikkat etmeniz gereken yerlere fotograflarda göstereyim ve sonra masaraf edip kullanmaya degermi degmezmi kendiniz karar verirsiniz.
1. Bisikletin yeni fiyati 235 sterlin ve linki de var. Yani yenisi 1850TL civari.
(link)
2. Fotorgraf daki isaretledigim yerlere dikkat
- Sele kelepcesi gevsek, böyle bir durumda nedeni sele borusu kadroya kaynamis olabilir. Sele borusu yerinden kolayca cikiyormu yoksa kaynamismi bunu seleyi cevirerek deneyin.
- Arka aktarici biraz ayarsiz gibi görünüyor. Rubleye asiri derecede yakin.
- Zincir caprazda duruyor eger uzun zaman böyle kullanildiysa zincir ve ruble asinmistir ve degismesi gerekir, hatta aynakolun büyük yapragida yipranmis olabilir.
3. Ön furj takimi ya gevsek yada aradaki plastik conta vazifesini gören parca yok. Bu noktaya önemle dikkat edin derim, eger gevsek ise ve uzun zaman öyle kullanildiysa furj bozulmus olabilir hatta az bir ihtimal ile alin borusu zara görmüs (catlak) olabilir.
4. Jant setinin fren seritlerini kontron edin. Bu jant setinde asagidaki fotografdaki gibi ince bir serit var eger o parmakla his edilmiyorsa yada görüntüsü yok olmak üzere ise jant ölmüs demektir.
Ikinci alternativ ise serit olmayan jantlari cetvel ile ölcmek. Yine asagidaki fotografdaki gibi cetveli üzerine tutunca arada bir derinlik görünüyorsa bu jant da asinmis ve sonu gelmis demektir.
ve son olarak frenlerin vidalari paslanmis iyi calisip calismadigina dikkat etmek lazim ve kadroyu iyi bir gözden gecirmek sizin yarariniza olur. Catlak vs bu tür seyler olmasin.
Eger durumu iyise biraz pazarlik ile azdaha fiyati kirarak alinir.
Tesekküre falan gerek yok, ben bisiklet camiasi adina insanlik görevimi yaptim.
Alirsaniz simdiden hayirli olsun, allah kaza bela vermesin insallah.