EmreCavusoglu
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 13 Nisan 2017
- Mesaj
- 428
- Tepki
- 629
- Şehir
- Istanbul
- İsim
- Emre
- Başlangıç
- 1995—96
- Bisiklet
- Carraro
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Yurt dışında tamir olabilir ancak mukavemette muhakkak azalma olur, fabrikadan ilk ciktigindaki mukavemette olamiyor.Genel olarak mı yapılamaz, yoksa Türkiye'de mi yapılamaz demek istedin ? Zira yurtdışında ne karbon tamir ustaları var.
Teşekkür ederim zaten ben de istanbulda iyi bir usta bulamazsam alüminyum tiagra felan seti olan ucuz bir bisiklet almayı düşünüyordum bahsettiğiniz yükleme durumunda alüminyumun bir avantajı olur mu acabaÇok geçmiş olsun, bir konuda yorum yapmak isterim, genelde kaza vs haricinde karbon kadrolar trainerda kullanım esnasında kırılıp, çatlıyorlar. Trainerda bisiklet yatayda hareket etmediği için tüm yükü kendi esneyererek tolere etmeye çalışıyor. Evet, kırıldığında dışardaki kadar vahim bir sonucu olmayabilir ama kırılma riski trainerda daha yüksek olur.
Bunu bu kadro ile yapacaksanız , trainer ayakları altına mini denge toplarından koyarak, kadro ve trainer için yatay kuvvetlere karşı biraz olsun hareket kabiliyeti kazanmasını sağlayabilirsiniz. Yine de dikkat edin.
Lapierre idi hocam.Kadro nedir hangi marka ? Biraz aydinlatin bizide bulasmayalim. Bir karbon kadronun darbe almiyorsa busekilde kieilmamasi lazim.
Şimdi farkettim ben hasar sebebini yazmamışım. Bisikleti içerde düşürüp kıran ilk kişi olabilirim herhalde. Trainer'a bağlı iken sprint esnasında dengem bozuldu ve sağa doğru yavaşça bir düşüş gerçekleştirdim . Normal hasarlara göre garip davranışın sebebi bu olabilir. Bu da kadro kulağının son durumu bence elinden geleni yapmış.Hâlâ Lapierre
Ben kadro kulağının şekline takıldım. Kulak kırılmasın da kadro kırılsın diye yapılmış sanki, iki taraftan sıkı sıkı sarmış:
323222 dosyayı görüntüle
Yapısı eğilmesi için bir tarafın uzamasını/kopmasını gerektirdiğinden zor yamulacağından pek sağlıklı gelmedi bana ama koskoca Lapierre mühendisleri analizini yapmışlardır tabii.Şimdi farkettim ben hasar sebebini yazmamışım. Bisikleti içerde düşürüp kıran ilk kişi olabilirim herhalde. Trainer'a bağlı iken sprint esnasında dengem bozuldu ve sağa doğru yavaşça bir düşüş gerçekleştirdim . Normal hasarlara göre garip davranışın sebebi bu olabilir. Bu da kadro kulağının son durumu bence elinden geleni yapmış.
Hâlâ Lapierre
Ben kadro kulağının şekline takıldım. Kulak kırılmasın da kadro kırılsın diye yapılmış sanki, iki taraftan sıkı sıkı sarmış:
323222 dosyayı görüntüle
Kadronun kulak kısmını Ajdar Anık tasarlamış. Kendisi zehir gibi bir makine mühendisi. Kadrodaki bağlantı yerini incecik yapmış. Kulağı da 2 taraflı yaparak bükülmesi zor bir formda seçmiş ki, millet kırdıkça yenisini alsın bu kadronun.Yapısı eğilmesi için bir tarafın uzamasını/kopmasını gerektirdiğinden zor yamulacağından pek sağlıklı gelmedi bana ama koskoca Lapierre mühendisleri analizini yapmışlardır tabii.