Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Kartal Bike Shop'un farklı ürün göndermesi

IMG_20191211_115414.jpg

Ağlamak istiyorum ?
 
Son düzenleme:
Scudo
@Türko Maalesef kendi düşen ağlamaz diye bir atasözümüz var. Geçmiş olsun.

Bu konudan ne zaman bildirim gelse üzülerek söylüyorum bir gülme geliyor...
 
Henüz başıma gelmemiş olsa da, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'da yer alan şu maddeleri(aşağıda ve önemli) gerekçe olarak ileri sürerek para iadesi / sipariş edilen asıl ürünün anılan fiyattan tarafınıza teslim edilmesi vb. taleplerle hakem heyetlerine başvuru yapılabilir. Haklı bulunduğunuz takdirde karşı taraf mağduriyetinizi gidermek durumunda olmakla birlikte(giderilmediği durumda eğer dosya hakkında mahkemeye itiraz edilmediyse icra aracılığıyla edim yerine getirilir) adedi 8,40-TL'den olmak üzere en az 25,20-TL tebligat ücreti de öder. Firma bazında söylemiyorum, hakem heyeti süreçleridir bunlar.

Aşağıda belirtmiş olduğum maddelerin yazılan şikayetlerle uyuştuğunu düşünüyorum:

6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun;

Sipariş edilmeyen mal veya hizmetler MADDE 7
(1) Sipariş edilmeyen malların gönderilmesi ya da hizmetlerin sunulması durumunda, tüketiciye karşı herhangi bir hak ileri sürülemez. Bu hâllerde, tüketicinin sessiz kalması ya da mal veya hizmeti kullanmış olması, sözleşmenin kurulmasına yönelik kabul beyanı olarak yorumlanamaz. Tüketicinin malı geri göndermek veya muhafaza etmek gibi bir yükümlülüğü yoktur.
(2) Bir mal veya hizmetin sipariş edildiğini iddia eden bu iddiasını ispatla yükümlüdür.

Ayıplı mal MADDE 8
(1) Ayıplı mal, tüketiciye teslimi anında, taraflarca kararlaştırılmış olan örnek ya da modele uygun olmaması ya da objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan maldır.
(2) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda, internet portalında ya da reklam ve ilanlarında yer alan özelliklerinden bir veya birden fazlasını taşımayan; satıcı tarafından bildirilen veya teknik düzenlemesinde tespit edilen niteliğe aykırı olan; muadili olan malların kullanım amacını karşılamayan, tüketicinin makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar da ayıplı olarak kabul edilir.

Ayıplı maldan sorumluluk MADDE 9
(1) Satıcı, malı satış sözleşmesine uygun olarak tüketiciye teslim etmekle yükümlüdür.

Tüketicinin seçimlik hakları MADDE 11
(1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici; a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme, b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme... seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
(5) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.
(6) Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren tarafça karşılanır. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.

Ayıplı hizmet MADDE 13
(1) Ayıplı hizmet, sözleşmede belirlenen süre içinde başlamaması veya taraflarca kararlaştırılmış olan ve objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan hizmettir.
(2) Hizmet sağlayıcısı tarafından bildirilen, internet portalında veya reklam ve ilanlarında yer alan özellikleri taşımayan ya da yararlanma amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren hizmetler ayıplıdır.

Tüketicinin seçimlik hakları MADDE 15
(1) Hizmetin ayıplı ifa edildiği durumlarda tüketici, hizmetin yeniden görülmesi, ...ayıp oranında bedelden indirim veya sözleşmeden dönme haklarından birini sağlayıcıya karşı kullanmakta serbesttir. Sağlayıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar sağlayıcı tarafından karşılanır. Tüketici, bu seçimlik haklarından biri ile birlikte Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.
(3) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden indirim yapılan tutar derhâl tüketiciye iade edilir.

Sipariş görüntüsü(asıl ürün görünsün), teslim edilen ürünün faturası, tarafınıza siparişten farklı ürün teslim edildiğine dair fotoğraf vb. savınızı destekleyici belgeler olabilir.

Umarım bu mağduriyetten daha fazla yaşanmaz.
 
Konu başlığına şans eseri denk geldim,
Geçen hafta zincir sökme / takma aparatı sipariş etmiştim, teslim aldım bir sorun sıkıntı çıkmadı.
Başlıktan sonra kontrol ettim satıcı KRTL BİKE çıktı :koptum:
Artık dikkat ederek sipariş ederim ?
 
  • Hahaha
Tepkiler: Hami Bulut
ben 3lü knt aynakol almıştım camaro marka bişey gondermisler telefonda diyorum bu baska marka elimizde knt yoktu bu da cok kalitelidir vs diyor ucuz bi urun zaten diye cok ugrasmadım gonderdıgı mal da çok adi birşeye benzemiyordu taktım kullanıyorum aylardır
 
Kartal Bike Shop'ta bir gariplik var. Adama ne zaman bunun ucuzu var mı desem daha pahalı olan ürünü çeyrek fiyatına veriyor. Giyo pompa sordum 20 liralık bana 100 liralık sattı 15 liraya şaka gibi 😂
 
Hepsiburada sitesinde özellikle KRTL BIKE, Kartal Bike Shop gibi adlarda olan firmaları seçmedim gittim Bisikletaksesuar diye bir firmadan aldım gönderen Burhan Kartal mı neydi. Hepsiburada sitesinde çoğu bisiklet firmasının sahibi bunlar, farklı farklı adlarla farklı firmalar gibi gözüküyorlar ama hepsi aynı firma. Hepsiburadada bisiklet aksesuarlarının fiyatını bunlar belirliyor. Örnek vermem gerekirse Plus kask aynası alacaktım 4-5 ay önce 35 TL bandındaydı, takip ettim 45-50 TL bandına yükseltti bu firmalar. O kadar yükselince zefal alıyım diye düşünürken bi baktım aynı firmalar 15 TL bandına çekmiş fiyatları şuan tekrar 25 TL bandına yükseldi.İndirimde olunca sipariş verdim, ürün doğru gönderilmiş şaşırdım. Sıkıntısı yoktu görünürde, tek sıkıntı ayna kalitesi aşırı iyi değildi tümsek ayna ama kullanmadım henüz çok kötü de diyemem, sadece denemek için aldım gerekirse zefale geçerim dedim iade etmedim. Demem o ki, farklı adlara bakmayın, gönderici aynı oluyor.
 
Evet bende sipariş sonrası burayı gördüm. Velo elcik ve Shimano mineral yağ siparişi verdim. Sedona elcik ve kendilerinin doldurduğu 50 ml yağ gönderildi. Elcik neysede yağ inş orijinal dir. Bu kadar yanlış sipariş göndermek de yetenek ister o ayrı.
 
Bu foruma bakarak ben de bu firmadan son anda alışveriş yapmadim.
 
Bisiklet camiasinin yüz karalarıdır kendileri. Konyada herkes bilir ve gerekmedikçe alisveris yapmaz.
 
Başlıktaki şikayetleri okuyunca google'da arattım ve ne göreyim! Puanı yerlerde. Orada da sürekli 1 puan vermiş şikayetler silsilesi...

Arada Sıdıka "KARTAL" isimli bir kullanıcının 5 yıldız vererek övgüler yağdırdığını gördüm.

bkz: Şark Kurnazlığı 😀😃😄224701 dosyayı görüntüle
 
Az önce siteyle hiçbir alakam olmamasına rağmen insanları uyarma amaçlı bir yorum yaptım. Size de aynısını tavsiye ederim. Mağaza puanının düşük olması insanları tedirgin edecektir. Hiç araştırmadan alışveriş yapanlara söylenecek söz yok, orası ayrı.

"Alışveriş yapmadan önce bir araştırın. Sürekli farklı ve dandik ürün göndermeleriyle ünlüler. Sakın bir şey alayım demeyin."

Koca bisiklet camiasının bu dolandırıcıları bitiremiyor olması çok saçma. Hatta bitirmeyi bırak, adamları "ayaklarını denk almaya" bile zorlayamıyoruz. Demekki işleri bu duruma rağmen iyi olsa gerek ki kendilerine çeki düzen vermeye bile yanaşmıyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Atasoy
N11 üzerinden iç lastik aldım en uygun burasıydı umarım içinden başka bir şey çıkmaz
 
Geri