ibrahim_D
Daimi Üye
- Kayıt
- 14 Nisan 2013
- Mesaj
- 316
- Tepki
- 171
- Şehir
- Konya
- Bisiklet
- Dahon
Modeller arasında fiyatıda düşünürsek en mantıklısı Visc D18 gibi görünüyor.
P18 modeline göre kendimce artıları.
* Vites sistemi komple değişmiş, mevcut neos sisteminden daha iyi.
* Katlayınca gidon dış kısımda kalıyor (içte olması daha derli toplu duruyor gibi görünsede, katlanma hızını ciddi etkiliyor, örneğin bir kafe'ye gittiğinizde yada bir araca binerken pratik olmak önemli olabilir. Ortada olması hem kendi başına zorluk yaratırken birde katlamak için ekstradan gidonuda düz hale getirmeniz gerek (elcik kısmından bahsediyorum) ama dışa doğru katlanıyorsa en azından bu hareketi yapmanıza gerek kalmaz hızlı olunması gereken durumlarda)
* Gidon boyunun sabit olması, daha sağlam ve stabil oluşu (Ben çok ayar yaptığımı hatırlamıyorum, bir kere ayarladım oyle kaldı taki sürerken menteşe biranda gevşeyip gidon içeri doğru çökene kadar.)
* Renk olarak altın beyazdan ziyade, siyah mavi daha başarılı yada ben oyle görüyor olabilirim (link)
Tek sıkıntı biraz beklemeniz gerektiği...
P18 modeline göre kendimce artıları.
* Vites sistemi komple değişmiş, mevcut neos sisteminden daha iyi.
* Katlayınca gidon dış kısımda kalıyor (içte olması daha derli toplu duruyor gibi görünsede, katlanma hızını ciddi etkiliyor, örneğin bir kafe'ye gittiğinizde yada bir araca binerken pratik olmak önemli olabilir. Ortada olması hem kendi başına zorluk yaratırken birde katlamak için ekstradan gidonuda düz hale getirmeniz gerek (elcik kısmından bahsediyorum) ama dışa doğru katlanıyorsa en azından bu hareketi yapmanıza gerek kalmaz hızlı olunması gereken durumlarda)
* Gidon boyunun sabit olması, daha sağlam ve stabil oluşu (Ben çok ayar yaptığımı hatırlamıyorum, bir kere ayarladım oyle kaldı taki sürerken menteşe biranda gevşeyip gidon içeri doğru çökene kadar.)
* Renk olarak altın beyazdan ziyade, siyah mavi daha başarılı yada ben oyle görüyor olabilirim (link)
Tek sıkıntı biraz beklemeniz gerektiği...