Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Katlanır bisiklet tavsiyeleri

Merhaba şu sıralar decathlonda satılan btwin tilt 720 hakkında herhangi bir bilgisi olan var mı? Bu bisikleti önerir misiniz? Yoksa dahonlaramı yönelmeliyim. max. 2000 lira bir bütcem var öneriniz ne olur ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Üye Adı
Scudo
Katlanır bisikletlerin ortalama ağırlığı nedir? Birinci öncelik hafif katlanır vitesli bisiklet tavsiyeleriniz nedir 1200 tl civarı ve altında
 
  • Beğen
Tepkiler: Üye Adı
@epsilon91 ortalama olarak 12.5 kg denilebilir. Daha hafifleride var fakat pahallı. 1200 gibi bir rakkama Carraro veya Bianchi bakabilirsiniz. Bu fiyata ikinci el Dahon veya Ternde bulunabilir. 1200 bandında yerli bisiklet satınalabilirsiniz.
Şimdiden hayırlı olsun
 
@epsilon91
Sn epsilon91 katlanır bisikletlerde ağırlık ortalama 13/14 kilo aralığında. 11.5 kiloluk katlanır bisiklet de, 14 kiloluk katlanır bisiklet de satılıyor. Ağırlık, bisikletin kadro alaşımı ve donanımlarına göre (3'lü aynakol, çelik maşa,bagaj vb gibi) değişiyor.

Henüz sezon başlamadığı için uygun fiyatlı katlanır bisiklet bulabilirsiniz. Ancak katlanır bisiklet skalası oldukça geniş (marka,model,donanım vb gibi). Siz aklınızdaki min;marka,model ve donanımları yazarsanız, bütçenize uygun bisiklet ile ilgili yardımcı olabiliriz.

Esen kalın.

Sn @Üye Adı kalpler karşılıklı. Aynı içeriğe sahip mesajı yazdık :) Bisikletinizden memnun musunuz? Sevdiniz mi?
Esen kalın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Üye Adı
@Mesut DOĞRU çok teşekkür ederim. Evet şuan için gayet memnunum bisikletim bir sorun yok. Zaten sadece haftasonları kullanabiliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut DOĞRU
@Üye Adı @Mesut DOĞRU İkinci el pek düşünmüyorum ama tertemiz az kullanılmış uygun fiyatlı bulursam alırım. Uzun ömürlü olsun, yedek parça sıkıntısı yaşatmasın en azından firma desteği olsun arkasında, çamurluk ve bagaj takılabilsin. Göbekten vitesli olanların avantajı / dezavantajı nedir?
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut DOĞRU
@epsilon91 Kullanımına göre tercih edilir göbekten vitesler. Yani bulunduğunuz yer düzlüktür o zaman göbekten ile rahat takılırsınız ama göbekten vites yani hub gear diyorlar ecnebiler, 3 vitesi yerine 5 hatta mümkünse 6-7 tercih edin o zaman klasik aktarıcılı sistem ile karşılaştırıldığında performans açısından fark olmaz. Göbekten nin avantajı kirlernmemesi ve vites geçişlerinin çok rahat bir şekilde geçiyor olması.Malum haznenin içinde ki dişliler yağ ile sürekli temas halindeler, çamur-kir de kolay kolay maruz kalmadıkları içinde uzun ömürlü bir kullanıma sahip oluyorlar. Yanlış hatırlamıyorsam 10 000 km yapan biri vardı yurt dışında.Hemde hiç bakım yapmadan. Dez avantajı nedir derseniz diğer sisteme göre biraz pahalı biraz da ağır ama katlanır olduğunu düşünürsek bu tolare edilebilir bir ağırlık. Birde arka tarafta çıkıntı olmadığı için daha güzel görünüyor etrafa çarpıp aktarıcı yamuldu derdi olmuyor ve en önemlisi yağ sorunu yok işte pacaya yağ bulaştı filan denmiyor.Yani ben seviyorum güzel sistemler ama işte ihtiyacınıza göre bütçenize göre siz karar vereceksiniz.
 
@epsilon91

Sn epsilon91 Her iki vites sistemi kendi içinde artı ve eksi kriterlere sahip. Aşağıda paylaşacağım kriterler şahsi düşünce ve tespitlerim olup, bir başka üye tarafından kişisel olarak azaltılabilir, çoğaltılabilir.

Göbekten vitesli bisiklet artıları;
a) Kolay ve sessiz vites değişimi.
b) Kolay ayar kaçırmaması.
c) Kolay arıza yapmaması.
d) Arka dişli, zincir ve aynakol ömrünün ön/arka aktarıcılı bisikletlere oranla çok daha uzun olması.

Göbekten vitesli bisiklet eksiler;
a) Fiyat olarak göbekten vitesli bisikletin aktarıcılı bisiklete oranla daha pahalı olması.
b) Arıza durumunda tamir/bakımın pahalı olup, tamir/bakım ve değişiminin ustalık istemesi.
c) Lastik patladığında, lastik tamirinin aktarıcılı bisiklete göre daha zor olması.
d) Bisiklet satılmak istendiğinde, göbekten vites farkının satış fiyatına yansıtılması nedeniyle, fiyatının yüksek tutulması ve bu nedenle bisikletin 2. el müşteriler tarafından pek tercih edilmemesi.

Esen kalın.
 
@D.Mustafa @Mesut DOĞRU Teşekkür ederim bilgilendirme için. Göbekten vites iyi güzel ama sanırım benim için yabancı biraz, ben yine bildiğimiz viteslileri araştıracağım yardımlarınız için teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut DOĞRU
@epsilon91
Sn epsilon91 şayet bütçenizi 150 TL esnetebilirseniz Tern marka istediğiniz gibi ( çamurluklu ve bagajlı sıfır) alabilirsiniz.
Hatta pazarlık yaparsanız, belki bu fiyatı biraz daha aşağıya da indirebilirsiniz. Esen kalın.

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: epsilon91
@epsilon91 Tern A7 Serisi bagajsız geliyor bilginiz olsun. Almaya gidersiniz, niye bagajı yok demeyin. Sonradan Bagaj alırım derseniz başka. Bu seferde kendi orjinal bagajı pahallı. Bilginize
 
Arkadaşlar merhaba,
Soho katlanabilir bisikletler hakkında ne düşünüyorsunuz? Kullanan var mı ? Sizce alınır mı ?

Şimdiden teşekkürler.

Kullanan varsa fotoğraf atabilir mi ?
 
bende katlanır bisiklet almak istiyorum. Evim k.çekmece de iş yerim bostancıda yol bisikleti ile marmaray ve metroya sabah saatleri binemiyorum o yüzden katlanır bisiklet alıp işe gitmek istiyorum. Tern ve Carrora dan bi model beğendim sizce hangisi?
(link)

(link)
 
@Hasan Tunalı
Carraro flexi121 de güzel , ekonomikte..
 
  • Beğen
Tepkiler: Hasan Tunalı
@Hasan Tunalı
Bir yol bisikleti kullanıcısı olarak ince tekerlekli daha hafif modellere bakmakta fayda var sonradan pişman olmamak için. Fuji origami ya da visc d18 gibi. Tabi daha pahalı bisikletler 2. el alınır anca sizin baktıklarınıza kıyasla.
 
  • Beğen
Tepkiler: Hasan Tunalı
Arkadaşlar 1000 lira civarı bütçem var. Btwin 320 mı? (Tilt 120) yoksa Carraro Flexi 106 mı? Niyetim şehirler arası yol yapmak. Kamp falan... Arada 300 lira gibi bir fark var. O para ile ıvır zıvır alabilirim Btwin için. Ama boşver Carraro çok daha kaliteli diyorsanızonu alacağım

XT1650 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@Dzhem
750 tl ye hptown320 almıştım , diğer gereken tüm ekipmanlarıda decathlondan 300-400tl civarı tutarda temin ettim, 1200 tl civarı tuttu toplam ekipmanlarla birlikte. Bisiklet 14.3 kg ,6vites oldukça iyi sorun yaşamadım , sadece frenler çok kaliteli değil. Birde vites olayı normal eğimli bayırlarda sıkıntı yaratmıyor fakat çok yüksek eğimli bayırlar zorluyor.Yeni kırmızı modelide geldi decathlona çok şık duruyor değerlendirebilirsin , iyi sürüşler
 
Geri