Orkun KnighTR34
Kara atlı prens
- Kayıt
- 14 Ocak 2017
- Mesaj
- 1.014
- Tepki
- 1.967
- Yaş
- 26
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Orkun
- Başlangıç
- 2006—07
- Bisiklet
- Peugeot
Eminim kaliteli giyinmek çok iyi hissettiriyordur ve konforludur ama malum ülkenin durumu yüzünden uygun kıyafet alamıyoruz kışın dışarıda sürmek için. Trainer işi çok daha mantıklı oluyor maliyet açısından ama antrenman için kullanıyorsak geçerli bu durum. Ulaşım amaçlı kullanacaksak maalesef büyük bir meblayi gozden çıkarmak gerekiyor. Karda bisiklet sürmeye bayılan birisi olarak fotoğraf çok hoşuma gitti. Kazasiz belasiz devam etmenizi dilerim. Aşağıda geçen seneden sevdiğim bir fotoğrafı paylaşmak istedim, sizin fotoğrafınız bana o anları hatırlattıYaşadığım yerde bir söz var. " Kötü hava yoktur, yanlış kiyafet seçimi vardır " diye. -15 derecelere varan havalarda bile işe bisiklet ile gidip geliyorum, son 3 senedir korona haricinde hastalık geçirmedim. Sabah işe giderken 1 derece gösteriyordu, şuan 3 derece olmuş hava. Buda geçen seneden bir kesit.
311601 dosyayı görüntüle
Islanıp ıslak kalması korozyona neden olabilir. Branda ayarlamanız mümkün mü?
Onun dışında zinciri yıkayabilir yağmur. Islak yağ kullanmak ve yağmurda kullanılıyorsa sık yağlamak iyi.
Sele üzerinde dikiş vs varsa içine su alabilir. Hiçbir şey yoksa seleyi bir plastik çöp torbasıyla bağlayabilirsiniz. Sele borusunu tamamen sökmeyin ama, kadro içinin ıslanmasını istemezsiniz.
Ek olarak eksi dereceler de arka aktarıcı donabiliyor, dolayısıyla vites değişmek mümkün olmuyor. Daha bu sabah başıma geldi ama daha önceden başıma geldiği için bir gün öncesindeki sürüş sonunda vitesi rotama uygun oranda bırakıyorum 🤣@Eray BAYĞAR
Ek olarak zincir yağı donabilir. (başıma geldi) Fren pabuçları sertleşip performansı düşmeye ve fren yaparken ötmeye başlayabilir. ( Bu da başıma geldi)
Zwiftten devam edenlerdensinizBen birkaç gündür trainer sezonunu açtım.
RGT kapandığı için yapacak bir şey kalmadı.Zwiftten devam edenlerdensiniz
Islanıp ıslak kalması korozyona neden olabilir. Branda ayarlamanız mümkün mü?
Onun dışında zinciri yıkayabilir yağmur. Islak yağ kullanmak ve yağmurda kullanılıyorsa sık yağlamak iyi.
Sele üzerinde dikiş vs varsa içine su alabilir. Hiçbir şey yoksa seleyi bir plastik çöp torbasıyla bağlayabilirsiniz. Sele borusunu tamamen sökmeyin ama, kadro içinin ıslanmasını istemezsiniz.
@Eray BAYĞAR
Ek olarak zincir yağı donabilir. (başıma geldi) Fren pabuçları sertleşip performansı düşmeye ve fren yaparken ötmeye başlayabilir. ( Bu da başıma geldi)
Ek olarak eksi dereceler de arka aktarıcı donabiliyor, dolayısıyla vites değişmek mümkün olmuyor. Daha bu sabah başıma geldi ama daha önceden başıma geldiği için bir gün öncesindeki sürüş sonunda vitesi rotama uygun oranda bırakıyorum 🤣
Ben Shimano Wet Lube kullanıyorum. Maalesef öğrenciye gelmez gibi görünüyor Başka yağla da pek tecrübem yok ama diğer arkadaşlar faydalı olabilir.Branda ayarlayacağım. O zamana kadar su geçirmeyecek büyük bir poşete geçirip saklamayı düşünüyorum. Beni en çok korkutanı bisikletin paslanması. Bunun dışında düzenli yağlama yapmak istiyorum ama henüz elimde zincir için bir yağ yok. Önerebileceğiniz öğrenci bütçesine uygun yağ var mı?
+sen ısındakça ev ısınacak. beleş doğalgaz dönemi bitti kış geldi. reyis fasülyesine vermedi beleş gazıHer türlü kazanç için trainera geçiş yaptım. Ekipmanım eskimeyecek, üşüyüp hasta olma riskim olmayacak, ıslak veya don halinde düşüp pekmezi akıtma riskim olmayacak;trainerda powerla çok kaliteli antrenmanlarım olacak, üşümeden zorlanmadan antrenmanımı yapıp işime döneceğim. Ayrıca bir ton kıyafet kirlenmeyecek;bir tayt, bir forma bir havlu işi bitirecek. Hem de trainer iki katı değerlenecek (!)311585 dosyayı görüntüle
İçlik don alacaksın abi pazardan . İç anadolunun ayazını yiyenlerin yegane vazgeçilmez çözümüdürKışlık tayt pert oldu,fiyatlar tavan! ne b.k yicez bakalım haşortmanla bincez mecbur @hamlet2006