Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Klasik bisikletleri günlük kullanıyor musunuz?

@mehmetsunu
Bu forumda şu ana kadar bu kadar keskin fotoğraf görmemiştim.



Bisiklet de güzel tabi. :)
 
Scudo
200696 dosyayı görüntüle

Kendimi bildim bileli klasik şehir bisikletlerine hep bir hayranlığım oldu. Zaman ve bütçe ayırdığımda sanırım şu tarz bir bisiklet edineceğim. Kadro krem, bej ya da açık tonda yeşil, sele ve gidon kahverengi deri, açık kahve lastikler. Hem klasik hem hafif minimalist tarzda, göbekten vites. Temizleyip salona dekor olarak koyup, güzel havalarda hafta sonları sabahları bir saat binmelik. Fotoğraftaki Linus'un Guston modeli.
 
Sizi takdir ediyorum, çok keyifli işler ortaya çıkmış. Beğenerek baktım her birisine :huhuu:
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökay Akçay
Pek bi haz etmezdim klasiklerden ama birgün şatafatlı bisikletlere olan hayranlığımı kaybettiğimi anlayıp bu seferde çelik olsun bizim olsun diyerekten bu dedeyi topladım.Vazgeçilmez oldu ne varsa eskilerde var.
27AE6260-7706-4F42-A4E2-B0305F5F5483.jpeg
 
Klasik bisikletlerle devam edelim lütfen, iyi forumlar dilerim.
 
IMG_7929.JPG

Markasını bilmediğim, yaşı 40-50 sene civarı,100 tl'e aldığım ve hergün zevkle bindiğim bisikletım.IMG_7261[1].JPG

Candidat marka,yazları her sabah bindiğim bisikletim.
 
Son düzenleme:
İlk bisikletim 42 yaşında üzerinde parça değişikliği yaptım.Aynakol üçlü 30-39-50- fren vites kolları mıcroshift klasık vites kolları söküldü shiftere uygun aparatla sorun çözüldü.Ruble 7li 3x7=21 vites oldu.Rampa çıkar iken 30 dişli rahat düz yolda 39 dişli seri çevirince yormuyor 50 dişli yokuş aşağı zaten bana mısın demiyor evvelden 42-52 çeviriyordum yaş ilerleyince biraz işler zorlaşıyor.Halen biniyorum24301251_10155760598174404_1465383818422907161_n_800x450.jpg
 
@kudretozbay tırmanışlarda ekstradan 3-4 kg taşımak o kadar da performanslı olmuyor be hocam. biri fixie olarak 2 çelik sahibi olarak söylüyorum bunu. tabi şekil şemal olarak hiç bi aluya karbona değişmem 80lerin yarış bisikletlerini, o başka.
 
Ulaşım ve antreman için sürekli kullanmaktayim. Sanılanın aksine, kaliteli bir çelik kadro sonderece konforlu ve performanslı olabiliyor. 4 yıl boyunca sürekli kullandığım bianchi rekord 920 bisikletim.
213946 dosyayı görüntüle
Klasiğin tozunu silkeleyip tekrar hayat öpücüğü verdiğiniz için size teşekkür ederim kudret özbay.
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
@kudretozbay tırmanışlarda ekstradan 3-4 kg taşımak o kadar da performanslı olmuyor be hocam. biri fixie olarak 2 çelik sahibi olarak söylüyorum bunu. tabi şekil şemal olarak hiç bi aluya karbona değişmem 80lerin yarış bisikletlerini, o başka.
Bu bianchi rekord 920 bisikletim 10.5 kg ağırlığa sahipdi.52-39 ayna 12-28 ruble oranıyla sinop kastamonu arası gitmiştim bu rotayı bilenler bilir küre dağları özellikle zorlayıcıdır.Ağırlik konusuna gelir isek, klasik çelik kadrolar yeni donanım ve jantlarla çok rahat 8.5-9 kg civarina gelebilir.

1996 model casati armonia columbus nemo borular karbon maşa ve 2006 model campagnolo chours set ile 8.3 kg.
LRM_EXPORT_55919927418056_20190915_132549063.jpegLRM_EXPORT_55919927418056_20190915_132549063.jpeg

Ve daha yeni sahip olduğum 1994 Bianchi reporte corse oria cromowan borulu çelik maşalı ve shimano 600 tricolor grup set ile 9.3kg ağırlığa sahip.

IMG_20191110_160551.jpg

Yani kısaca profesyonel sporcu değilseniz 1 2 kilo ağırlığın çok bir etkisi olucağını düşünmüyorum.
 
Burası neresi yahu, ne güzel bir yermiş

Ulaşım ve antreman için sürekli kullanmaktayim. Sanılanın aksine, kaliteli bir çelik kadro sonderece konforlu ve performanslı olabiliyor. 4 yıl boyunca sürekli kullandığım bianchi rekord 920 bisikletim.
213946 dosyayı görüntüle

O nasıl bir aynakol yahu, bildiğin 40 cm servis tabağı :D :D maşallah
1 ay önce Eddy Merckx karbon bisikletimleyken araba çarptığı için günlük antremanlara Gazelle ile devam ediyorum.

213963 dosyayı görüntüle213964 dosyayı görüntüle213965 dosyayı görüntüle
 
O nasıl bir aynakol yahu, bildiğin 40 cm servis tabağı :D :D maşallah

52/36 var üstünde :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Şeffaf
Geri