@Cuneyt Erkman
Bisikletin ağırlık merkezi genellikle arka aksa çok yakındır. Arka aktarıcı ve ruble direk olarak arka aksın üzerinde. Bisikletin kadro yapısından dolayıda arka aksa binen yük bariz daha fazladır. Yoldayken baktığınızda çoğu zaman sürüş sırasımda arka tekerin daha çok esnediğini ön tarafın o kadar çökmediğini görürsünüz. Lastik ömrü 10 bin km olsun diyelim bence takribi 3000-4000 arası ön arka değişirmek iyi olacaktır. Rakamlar benim kendi tecrübem kesin budur demiyorum.
Ben mesela yeni aldığım slick lastiklerin arkadakine hem sağlam çizikler aldığım için hemde arka lastikteki lastik ortasındaki bağlantıdan fazla kalan zamanla eriyen fazlalık bittiği ön lastikte ki bitmediğinden ve ben ona aşırı gıcık olduğumdan önce arka yaptım daha 300km'de
Bisikletin ağırlık merkezi genellikle arka aksa çok yakındır. Arka aktarıcı ve ruble direk olarak arka aksın üzerinde. Bisikletin kadro yapısından dolayıda arka aksa binen yük bariz daha fazladır. Yoldayken baktığınızda çoğu zaman sürüş sırasımda arka tekerin daha çok esnediğini ön tarafın o kadar çökmediğini görürsünüz. Lastik ömrü 10 bin km olsun diyelim bence takribi 3000-4000 arası ön arka değişirmek iyi olacaktır. Rakamlar benim kendi tecrübem kesin budur demiyorum.
Ben mesela yeni aldığım slick lastiklerin arkadakine hem sağlam çizikler aldığım için hemde arka lastikteki lastik ortasındaki bağlantıdan fazla kalan zamanla eriyen fazlalık bittiği ön lastikte ki bitmediğinden ve ben ona aşırı gıcık olduğumdan önce arka yaptım daha 300km'de