@ATALAY16
merhaba; dert etmeye değer bir durum yok, rahat olun, zorluk konusu kişiye göre değişir bence, gelelim nasıl değişim yapacağınız konusuna... öncelikle dikkat etmeniz gereken en önemli husus tekerleği söktükten sonra kesinlikle frene basmayın aksi halde bu balatalarınızın kapanmasına sebep olur, şayet bastınız ve balatalar kapandı o halde korkulacak bir durum yok yapmanız gereken ince uclu bir tornavida,bıçak vs. yardımıyla balataları yeniden aralayabilir ve kaldığınız yerden devam edersiniz, yani teker söküldü, lastik tamir oldu (bütün bu işlemler yapılırken frene basmadınız) tekrar yerine taktınız ve şimdi dikkat etmeniz ve uygulamanız gereken işlemler sırası ile tekerleği sıkmadan önce diskiniz kalipere tam oturduğunda frene basılı tutup ardından tekerleği sıkmak olmalı, burada takerleği sıkmadan evvel frene basmaktaki mantık disk in kalipere ve balatlara ortalanmasıdır, şayet tüm işlemlerden sonra diskinizden sürtme sesi geliyorsa tekerleği tekrar gevşetin ve frene basılı tutarak aynı işlemleri tekrarlayın. şayet yine de olmazsa bu defa tekerlek yerine sıkıca yerleştikten sonra kaliper bacaklarını gevşetin ve şimdi frene basıp kaliper ve balataların ortalanmasını sağlayın ardından kaliper vidalarını sıkın ve rahatınıza bakın. umarım faydalı olur ve rahatça yaparsınız.