Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Lastik

Kullandığınız jantın presta valfe (ince sibop) göre olduğunu düşünerek yazıyorum,

Uygun fiyatlı bişey olsun diyorsanız :
(link)

Biraz daha iyi bişey olsun diyorsanız :
(link)
Bisikletimde oto sibop var. Oto sibop kullanmaya devam etmek istiyorum. Oto sibop olarak önerebileceğiniz var mı?
 
Scudo
Merhaba on lastigimi degistirecegim, arkada Maxxis Crossmark II var arkaya Minion DHF almayi dusunuyorum ve CrossMark II'yi de one takmayi dusunuyorum. Sizce yol tutusum nasil olur?
 
@Koray5887 yaşanılan patlamanın detayı nedir? ısırık mı? yabancı madde mi? fazla hava basımından mı? detay gerekiyor. belki jant şeridinde sorun vardır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Koray5887
Merhaba dediğiniz gibi oldu valf dönüştürücü sadece lastik basıncını ölçmeme yaradı onuda valf dönüştürücü aparatını kısaltarak yaptım. Lastikleri 80-100 psi'a şişirmek için uygun fiyatlı pompa önerebilir misiniz?
Daha yeni Mr. Dıy isimli mağazadan kendi markası bir yer pompası aldım, 425 tlye. Basınç skalasında 160 psi kadar gösteriyor, ben 100 psi hava bastım 5-6 defa şu ana kadar. Ürün güzel duruyor, böyle devam eder bir sıkıntı çıkarmazsa tavsiye edeceğim bir şey, başka pompalar bilmiyorum, karşılaştırıp karar verebilirsiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: blackeaglerider
Merhaba Carraro 323 üzerinde CST 700X35C 37-622 lastikler var lastiklerin değişmesi gerekiyor ancak mevcut lastikler çok ince geliyor konforlu değil lastikleri yenilemişken biraz geniş lastik alayım diyorum bu mümkünmüdür geniş lastik janta uyarmı lastik tavsiye verebilirmisiniz.
 
Merhaba Carraro 323 üzerinde CST 700X35C 37-622 lastikler var lastiklerin değişmesi gerekiyor ancak mevcut lastikler çok ince geliyor konforlu değil lastikleri yenilemişken biraz geniş lastik alayım diyorum bu mümkünmüdür geniş lastik janta uyarmı lastik tavsiye verebilirmisiniz.
Janta uyar. 19 mm iç genişlikli jant vardır, 50-52 mm'ye kadar (2") lastik alır. Lastiklerine ön ve arkada geçtiği hizalardaki genişlikleri ölçün, sağdan soldan yarımşar cm kalacak kadar kalın lastik kullanabilirsiniz. Lastik kalınlaştıkça dikey yükseklik de artacağından o mesafeyi de kontrol etmek gerekir ama trekking bisikletlerinde o kısım pek sıkıntı olmuyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: sonic_33
Arkadaşlar, 26 inch tüplü olunca hamuru yumuşak , tutuşu iyi lastik bulmak da zorlandım , ıslak zeminde cok kez düştüm. cst protect 7 vardı o cok kayıyor zaten, michelin country mud aldım iki yıldır kışın kullanıyorum şimdi yeni lastik istiyorum . bir türlü bulup karar veremedim. lastikle ilgili fazlaca konuyu burdan da diğer yerlerden de okumuşluğum var. asfalt yol işe gidip geliyorum her gün. bisikletim kit takılmış eleketirkli mtb. yeni konu açma mesaj yazmayı bulamadım belki de ilk kez yazdığım içindir. kusura bakmayın. öneriniz ne olur orta segment ya da üstüne cıkabilirim. ıslak zeminde iyi tutuş aradığım . VITTORIA DIŞ LASTİK 26X1.75 URBANO DİRENÇLİ önerisi oldu ya da SCHWALBE DIŞ LASTİK 26X200 KOJAK kanalları yok ama ıslakda tutuşu iyimidir. bir çok ıslak zemin lastiği buluyorum. 26 " ve tüplü seceneği yok malesef.

 
Arkadaşlar, 26 inch tüplü olunca hamuru yumuşak , tutuşu iyi lastik bulmak da zorlandım , ıslak zeminde cok kez düştüm. cst protect 7 vardı o cok kayıyor zaten, michelin country mud aldım iki yıldır kışın kullanıyorum şimdi yeni lastik istiyorum . bir türlü bulup karar veremedim. lastikle ilgili fazlaca konuyu burdan da diğer yerlerden de okumuşluğum var. asfalt yol işe gidip geliyorum her gün. bisikletim kit takılmış eleketirkli mtb. yeni konu açma mesaj yazmayı bulamadım belki de ilk kez yazdığım içindir. kusura bakmayın. öneriniz ne olur orta segment ya da üstüne cıkabilirim. ıslak zeminde iyi tutuş aradığım . VITTORIA DIŞ LASTİK 26X1.75 URBANO DİRENÇLİ önerisi oldu ya da SCHWALBE DIŞ LASTİK 26X200 KOJAK kanalları yok ama ıslakda tutuşu iyimidir. bir çok ıslak zemin lastiği buluyorum. 26 " ve tüplü seceneği yok malesef.

Marathon plus mtb 2.10 modeli ıslakta harika. Patlamıyor zaten. 2 bin üzeri fiyat ama değer. Kesinlikle 20.000 km rahat edersiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: coreli

oneriniz icin tesekkurler bakacagim _ vittoria randonneur_snc_ 26x1_75 telli sehir dis lastik - bu lastigi kullanan ya da yorumlayacak olan var mıdır arkadaşlar ?

850 tl gibi fiyati _
Fiyatına göre iddaalı ürün özellikleri , 20 tpi nylon oluşu bizi düşündürmeli mi acaba bilemiyorum ?
Grafen bileşiği , ıslak zemin tutuşunu oldukça iyileştirdiğini okumuştum VITTORIA RUBINO PRO G2.0 modelinde.

soyle bir urun aciklamasi var:
***
sırt deseni ıslak koşullarda suyu lastiğin temas alanından uzaklaştırsa da Randonneur kuru koşullarda yuvarlanma verimliliğini ve viraj alma güvenini de artırır. Islak/kuru çok yönlülüğü göz önüne alındığında Randonneur, ani fırtınalara meyilli olan değişken omuz mevsimlerinde veya iklimlerde işe gidip gelmek veya turlamak için ideal bir lastiktir.

Adından da anlaşılacağı gibi, Randonneur büyük kilometreler geçmek için imal edilmiş bir lastiktir. Şehirde gezmek ve tur atmak için idealdir.Yarı ıslak koşullarda bile, her yönden etkileyici performansa sahip, çalışkan ve dayanıklı bir lastiktir.Delinmeye Dirençli Kemer ile eşleştirilen uzun ömürlü sırt bileşimi, uzun aşınma ömrü sağlar ve düzlükleri ortadan kaldırır. Randonneur deneyin ve bunun neden en çok satan lastiklerimizden biri olduğunu öğrenin!
Özellikler:

Uygulama:Yol/Tur/Şehir
Tasarımı: İç lastik kullanımına uygun
Model:Reflektörsüz

Teknik veriler:


Kauçuk Bileşik: Naylon, 20 tpi
Karkas yoğunluğu: 20 TPİ/EPİ


Güçlü / Zayıf Yönleri:


Hız: 7 (10 üzerinden)
Kilometre: 8 (10 üzerinden)
Kavrama: 7 (10 üzerinden)
Koruma: 8 (10 üzerinden)
Ağırlık: 6 (10 üzerinden)
Pürüzsüzlük: 8 (10 üzerinden)

Özellıkler:

20-TPI Casing:


Şehir ve şehir içi bisiklet serimizdeki en sağlam, aşınmaya en dayanıklı gövde, günlük işe gidiş gelişinizi etkileyebilecek tüm döküntülere ve çukurlara karşı dayanıklı olacak şekilde tasarlanmıştır.

2C Compound:

Lastiğin tamamına yayılmış, yuvarlanma direncini azaltan, delinme direncini artıran, titreşimleri azaltan ve önemli noktalarda dengeleyici tutuşu artıran bir çift Grafen içeren bileşik.

Grafen:

Grafen aşılanmış bileşik, merkez şeritte yuvarlanma verimliliğini ve omuzlarda tahmin edilebilir, güvenilir tutuşu artırır. Yuvarlanma yüzeyindeki klasik yol sırt deseni, tutuşu daha da artırır ve suyu lastiğin temas alanından uzaklaştırır ve güçlü bir naylon kasa, patlamaları önlemeye yardımcı olur ve lastiğin işlevsel ömrünü uzatır.
****
 

oneriniz icin tesekkurler bakacagim _ vittoria randonneur_snc_ 26x1_75 telli sehir dis lastik - bu lastigi kullanan ya da yorumlayacak olan var mıdır arkadaşlar ?

850 tl gibi fiyati _
Fiyatına göre iddaalı ürün özellikleri , 20 tpi nylon oluşu bizi düşündürmeli mi acaba bilemiyorum ?
Grafen bileşiği , ıslak zemin tutuşunu oldukça iyileştirdiğini okumuştum VITTORIA RUBINO PRO G2.0 modelinde.

soyle bir urun aciklamasi var:
***
sırt deseni ıslak koşullarda suyu lastiğin temas alanından uzaklaştırsa da Randonneur kuru koşullarda yuvarlanma verimliliğini ve viraj alma güvenini de artırır. Islak/kuru çok yönlülüğü göz önüne alındığında Randonneur, ani fırtınalara meyilli olan değişken omuz mevsimlerinde veya iklimlerde işe gidip gelmek veya turlamak için ideal bir lastiktir.

Adından da anlaşılacağı gibi, Randonneur büyük kilometreler geçmek için imal edilmiş bir lastiktir. Şehirde gezmek ve tur atmak için idealdir.Yarı ıslak koşullarda bile, her yönden etkileyici performansa sahip, çalışkan ve dayanıklı bir lastiktir.Delinmeye Dirençli Kemer ile eşleştirilen uzun ömürlü sırt bileşimi, uzun aşınma ömrü sağlar ve düzlükleri ortadan kaldırır. Randonneur deneyin ve bunun neden en çok satan lastiklerimizden biri olduğunu öğrenin!
Özellikler:

Uygulama:Yol/Tur/Şehir
Tasarımı: İç lastik kullanımına uygun
Model:Reflektörsüz

Teknik veriler:

Kauçuk Bileşik: Naylon, 20 tpi
Karkas yoğunluğu: 20 TPİ/EPİ


Güçlü / Zayıf Yönleri:

Hız: 7 (10 üzerinden)
Kilometre: 8 (10 üzerinden)
Kavrama: 7 (10 üzerinden)
Koruma: 8 (10 üzerinden)
Ağırlık: 6 (10 üzerinden)
Pürüzsüzlük: 8 (10 üzerinden)

Özellıkler:

20-TPI Casing:


Şehir ve şehir içi bisiklet serimizdeki en sağlam, aşınmaya en dayanıklı gövde, günlük işe gidiş gelişinizi etkileyebilecek tüm döküntülere ve çukurlara karşı dayanıklı olacak şekilde tasarlanmıştır.

2C Compound:

Lastiğin tamamına yayılmış, yuvarlanma direncini azaltan, delinme direncini artıran, titreşimleri azaltan ve önemli noktalarda dengeleyici tutuşu artıran bir çift Grafen içeren bileşik.

Grafen:

Grafen aşılanmış bileşik, merkez şeritte yuvarlanma verimliliğini ve omuzlarda tahmin edilebilir, güvenilir tutuşu artırır. Yuvarlanma yüzeyindeki klasik yol sırt deseni, tutuşu daha da artırır ve suyu lastiğin temas alanından uzaklaştırır ve güçlü bir naylon kasa, patlamaları önlemeye yardımcı olur ve lastiğin işlevsel ömrünü uzatır.
****

Vittoria Randennour'un 28" olanını bir bisiklette tek olarak kullanıyorum. Vasat bir lastik. Aşırı düşük max basınç yüzünden hiç sevmiyorum kendisini. Düşük basınçla kullanmayı sevenler için hesaplı bir lastik olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: coreli
Merhaba iç lastiği şişirirken valfin ucunu kırdım değişme ihtimali var mı?
 
Merhaba iç lastiği şişirirken valfin ucunu kırdım değişme ihtimali var mı?
Valfin ucu dediğinize göre prestadır muhtemelen. Lastiğine göre değişir, her lastiğin değişmiyor. Bir de tabi lastiğin fiyatı ve ne kadar kullanıldığına da bakmak lazım. Valfin kendisi, ucuz bir lastik fiyatının yarısı kadar aşağı yukarı.
 
  • Beğen
Tepkiler: blackeaglerider
Valfin ucu dediğinize göre prestadır muhtemelen. Lastiğine göre değişir, her lastiğin değişmiyor. Bir de tabi lastiğin fiyatı ve ne kadar kullanıldığına da bakmak lazım. Valfin kendisi, ucuz bir lastik fiyatının yarısı kadar aşağı yukarı.
Evet presta. Decathlon'un iç lastiği.
 
Evet presta. Decathlon'un iç lastiği.
1728628190587.png


Bu ise değişebilir gibi durmuyor. Yine de kontrol edin, gövdedeki yivli kısımda karşılıklı yivsiz ve düzleştirilmiş bir alan vardır. O düz alanlardan tutup çevireceksiniz bir aparat ya da kargaburun/pense gibi bir el aleti ile. Örnek olması için evdeki bir valfi söktüm, aşağıda görebilirsiniz.


Değişse bile bu lastik için değmeyebilir, şayet ben sadece valf olarak, en ucuz 75TL ye gördüm. Kargosu ıvır zıvırı lastiğin fiyatını hayli geçer.

WhatsApp Image 2024-10-11 at 09.52.58 (1).jpegWhatsApp Image 2024-10-11 at 09.52.58.jpeg
 
  • Beğen
Tepkiler: blackeaglerider
322209 dosyayı görüntüle


Bu ise değişebilir gibi durmuyor. Yine de kontrol edin, gövdedeki yivli kısımda karşılıklı yivsiz ve düzleştirilmiş bir alan vardır. O düz alanlardan tutup çevireceksiniz bir aparat ya da kargaburun/pense gibi bir el aleti ile. Örnek olması için evdeki bir valfi söktüm, aşağıda görebilirsiniz.


Değişse bile bu lastik için değmeyebilir, şayet ben sadece valf olarak, en ucuz 75TL ye gördüm. Kargosu ıvır zıvırı lastiğin fiyatını hayli geçer.

322210 dosyayı görüntüle322211 dosyayı görüntüle
Teşekkürler deneyince yazarım.
 
322209 dosyayı görüntüle


Bu ise değişebilir gibi durmuyor. Yine de kontrol edin, gövdedeki yivli kısımda karşılıklı yivsiz ve düzleştirilmiş bir alan vardır. O düz alanlardan tutup çevireceksiniz bir aparat ya da kargaburun/pense gibi bir el aleti ile. Örnek olması için evdeki bir valfi söktüm, aşağıda görebilirsiniz.


Değişse bile bu lastik için değmeyebilir, şayet ben sadece valf olarak, en ucuz 75TL ye gördüm. Kargosu ıvır zıvırı lastiğin fiyatını hayli geçer.

322210 dosyayı görüntüle322211 dosyayı görüntüle
Olmadı maalesef.
 
Marathon plus mtb 2.10 modeli ıslakta harika. Patlamıyor zaten. 2 bin üzeri fiyat ama değer. Kesinlikle 20.000 km rahat edersiniz
Üstâd önerdiğiniz modeli o ebatta tr de bulamadım bir yerde vardı sanırım ama ya fiyatı ucuktu ya ebat tutmadı. Ben de marathon 365 4 season 26x2.15 aldım inş. İyi olur. Marathon gt 365 yerini almış. Gt365 de 26 seceneği
Yok.. Marathon plus 26x1.75 le aldığım arasında kaldım ve 365i aldım. Gt 365i Rus bir adam karlı asfaltta sürüyor, resimleri ıslak zemin demiryolu vs. Bileşiği addix 4 season olarak geciyor. Cizelgesinde Road grip bir cizik eksik fulden. İce grip diye de cizelgw acıp bi tık atmışlar. Ben 15kg kedi maması vs gibi yukle de yuklediğim için daha kalın olarak 365 i sectim, e-50 uyumlu olması da güzel.umarım iyi olur. 2 yıl önce böyle bir model bulamamıştım tr,'de. Fakat marathon plus mtb ile karşılaştırabilmeyi isterdim kullanarak.. Tecrübelerimi yapılar iyice başlayınca paylaşırım.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Sinyor
Üstâd önerdiğiniz modeli o ebatta tr de bulamadım bir yerde vardı sanırım ama ya fiyatı ucuktu ya ebat tutmadı. Ben de marathon 365 4 season 26x2.15 aldım inş. İyi olur. Marathon gt 365 yerini almış. Gt365 de 26 seceneği
Yok.. Marathon plus 26x1.75 le aldığım arasında kaldım ve 365i aldım. Gt 365i Rus bir adam karlı asfaltta sürüyor, resimleri ıslak zemin demiryolu vs. Bileşiği addix 4 season olarak geciyor. Cizelgesinde Road grip bir cizik eksik fulden. İce grip diye de cizelgw acıp bi tık atmışlar. Ben 15kg kedi maması vs gibi yukle de yuklediğim için daha kalın olarak 365 i sectim, e-50 uyumlu olması da güzel.umarım iyi olur. 2 yıl önce böyle bir model bulamamıştım tr,'de. Fakat marathon plus mtb ile karşılaştırabilmeyi isterdim kullanarak.. Tecrübelerimi yapılar iyice başlayınca paylaşırım.
Zırh olarak mtb modeli daha fazla zirh barındırıyordu. Tabi bundan dolayı fiyat farkı var aralarında yaklaşık 1 lastikte 600 lira üzeri. Hayırlı olsun. Deneyimlerini bekliyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: coreli
Geri