Teşekkür ederim. Hidrolik disk frenli bisiklete drop bar takabilmek için hidrolik STI gerekir, bu da 105 serisinde var minimum yani tüm grup seti değiştirmek gerekecekti... Dolayısıyla bunun yerine mekanik STI kollar ile çalışan kaliperden hidrolik sisteme dönen TRP HY/RD kaliper sipariş ettim.
TRP HYRD kaliper tanesi 66 Sterlin, gerisine yapılacak masraf keyfe keder: STI kollar, gidon, gidon bandı... Bir de servise götürdüm vites fren ayarlarıyla kablolarla uğraşmak konusunda deneyimim olmadığı için. Ordan da ufak bir masrafı çıktı kablolar değiştiği vs. için.
Ben bu Speeder kadrosu bana küçük müdür tam mıdır, drop gidon takarsam garip mi olur tam mı olur kestiremiyordum. Hayatımda ilk defa drop bar gidon kullandım ve anamın karnından bu gidonla bisiklet sürerek çıkmışım gibi hissettim. Uyum muntazam oldu.
32'lik marathon lastiklerim vardı onları da çıkarıp 25'lik one evo taktım. Oldu sana mis gibi yol bisikleti.
Şu an karbon maşalı, disk frenli, kadrosu bu kalitede sora setli de olsa böyle bir bisiklet almak istersem doğrusu çok daha fazla harcamak gerekirdi. (bkz. Giant TCR)
Hem bu bisikleti seviyorum, 5700 KM düz gidonla yapmışım. Bu haliyle de bir 5-10k sürüp 11'li 105 sete falan geçsem, jant takımı yenilesem ömür boyu kullanabilirim gibi geliyor 2018 model Speeder 200'ü
Kimsede olmayan kendine has bir bisiklete dönüşmüş olması da cabası.