Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Merida (Crossway-Speeder) Kullanıcıları Kulübü

@Kobebryant.Kazasız belasız bol pedallamalar.
 
Scudo
@burçin çoban her şey için çok teşekkür ederim abi, hepimiz kazasız belasız kullanalım inşallah ..
 
@Ozan Güneri
merhaba,

bu video go pro'nun kendi özelliği mi?
yani hız-yön ve zaman göstergeleri vs.
 
@mns hocam öğrendiğim kadarıyla değil strava ile dışarı aktarılan verilen garmin programında birleştiriliyor ve böyle görsel bir şey çıkıyor ortaya.

şurada detaylar mevcut:
(link)
 
Merhaba dostlar,

3 yıldır crossway md 20 kullanıyorum. yolun büyük bölümü % 98 asfaltta geçiyor.

speeder serisine geçmemin (t3) bir anlamı olur mu? aynı güç ile % kaç oranında daha fazla yol gidebilirim?

elbette birebir matematik hesaplamaları istemiyorum. daha ziyade her iki sınıf ile tecrübesi olan arkadaşlardan fikir istiyorum. hibritten hibrite geçmek yerine yola geçmek daha akıllıca mı olur?

Mesela md20 ye geçen yıl schwalbe marathon 1.1" lastik taktım. performans olarak % 5-10 arası artışın yanında daha kıvrak ve agresif bir sürüşe kavuştum.
elbet konfordan bir miktar ödün verdim.

neşeli pedallar,

İrfan.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burçin Çoban
@rfnrk
Bende de iki yıldır 20 md var. Bugün yarın yola geçiyorum. Satmayıp yerine göre hybrid yerine göre yol kullanayım dedim. Baktım dere tepe yol bisikletiyle devam ediyorum belki o zaman elden çıkartırım ama hybridin de yeri ayrı şu an. %30 arazi, %70 asfalt diyebilirim kullanım alanı olarak. Benim düşüncem bu yönde. Ama %98 asfalt diyorsanız yol bisikleti gayet yerinde bir tercih olabilir. Dropbarı deneyimleyip de memnun olmayan pek yok gibi. Yol bisikleti tercihi ağır basarsa kadro açılarını kullanım amacımıza uygun seçmeniz, agresif tabir edilen daha yatar pozisyonda daha hızlı sürüş imkanı sunan kadrolar mı yoksa görece daha konforlu "endurance" tipi yol bisikletleri mi ona karar vermek lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: rfnrk
@(link)

tecrübe ve düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim. crossway i satmaktansa daha dişli ve kalın lastik takıp dağa tepeye saklamayı düşünüyorum.

yol / speeder arayışımın sebebi aynı enerji ile daha uzun ve hızlı yol katedebilmek. performans yapmak gibi bir kaygım yok :D

aslında bisikletten çok kullanıcı ile alakalı bu durum. ancak teknik koşulları da olabildiğince kullanma eğilimindeyim.
 
@rfnrk matematiksel olarak birebir hesap yapmak mümkün görünmüyor zaten
t3'e geçmek tabi ki performansa katkı sağlar ama oran vermek güç

Siz rahatlıktan ödün vermekten çekinmeyen bir yapıya sahipsiniz demek ki o nedenle sorun olacağını sanmıyorum

Lastikleri değiştirdiğiniz kadar etkiyi t3'e geçmekle de alabileceğinizi düşünüyorum aşağı yukarı.

Ayrıca bisikletiniz salcano görünüyor profilinizde:)

Merida gözüksün ki çoğalalım bunu yazarken kendi profilimde de yazmadığını gördüm :)
 
  • Beğen
Tepkiler: rfnrk
Merhaba,

Bende Merida kullanıcılarına katıldım :) Crossway 20-V modelini aldım ve 3 haftadır düzenli olarak Süreyyaplajı-Moda arasında kullanıyorum. Yaklaşık 200km yaptım. Ancak Veledrom'a girip turlamanın da zevkine varmaya başladıktan sonra gözüm yol bisikletlerine doğru gitmeye başladı bile. :D Şimdilik bir süre daha süreceğim sanırım. Bisikletten şu ana kadar gayet memnunum diyebilirim. Sevgiler...
https://www.bisikletforum.com/dosyalar/20150528_010131_hdr-jpg.23124/
 

Dosyalar

  • 20150528_010131_HDR.jpg
    20150528_010131_HDR.jpg
    104,3 KB · Okunma: 204
@rfnrk.merhabalar.Bende Merida carbon yol ve T3-D var.İkisinin de yeri çok ayrı.T serileri için söylenecek ilk şey Merida nında dediği gibi yol bisikletinin antreman için olanı.Merida T serileri donanım ve hız olarak çok iyiler.Benim tercih etmemdeki en önemli sebep de buydu zaten.
 
  • Beğen
Tepkiler: rfnrk
Merhaba herkese..
Speeder T2 kullanıcısıyım.
Dış lastik bakıyorum;Schwalbe Durano ve Schwalbe Marathon arasında kaldım.
Ya da başka hangi modele bakabilirim?Sağlamlık kadar performans da önemli olduğu için bir kanaatim var ancak sizin fikirlerinizi de merak ediyorum
 
@rfnrk
bende carraronun sportive 227 bisikleti vardı, meridanın crossway serisindeki gibi bir bisiklet yani. sonra kadro boyutu(bisikletçim büyük kadro vermiş) sorunu yüzünden bisikletcimle speeder 200v(t2ye denk geliyor anladığım kadarıyla) takasında kullandım.

kullanım yerim yüzde 98 bisiklet yolu. toprak yola ya da araba yoluna(asfalt dümdüz yol yani) girmişliğim yok, şehirde bisiklet yolu, kaldırım ve sokakları kullanıyorum. bu yüzden amortisör işime yaramıyordu, benim için gereksiz ağırlık oluşturduğunu fark ettim. ama yol benim için fazlaydı, kaldırımda yürüyen teyzeler, bisiklet yoluna fırlayan çocuklar için yol bisikleti çok uygun değil bence. zaten ben performans için değil daha çok keyif için bindiğim için eğik gidon kullanmak, agresif sürüş falan benim gibi bir hobi kullanıcısı için zorlayıcı şeylerdi.

bisikleti ne için kullanacak oluşumuzla alakalı seçim yapmalıyız. yokuslu tumsekli bir yerde yasasaydim amortisorlu sehir bisikleti,kendimi duz yollara vursaydim yol bisikleti uygun olirdu bana,simdilik speederimla mutluyum.
 
@ENVER T.Bendeki T3 de schwalbe Marathon kullanıyorum.Uzun tur için bile uygun bir lastik.Memnunum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Enver T.
Ben de T1'de Marathon kullanıyorum, memnunum. Yani, ağır lastik ya da gitmiyor gibi bir his hiç vermedi. Aksine yanaklar güçlü, yol tutuş iyi ve güven veriyor bana.
 
  • Beğen
Tepkiler: Enver T.
@ENVER T.Schwalbe Marathon lastik kullanıyorum fakat bu lastikten daha hafif olanları mevcut.Performans isterseniz ağırlığı göz önünde bulundurun.Ben aynı zamanda sağlamlık da istediğimden schwalbe marathon aldım.Sırf performans olarak bakacaksanız daha hafif lastiklere bakmanızda yarar var.
 
  • Beğen
Tepkiler: Enver T.
Geri