(link) ve (link) ufak tefek farklar dışında aynı. Ben vidalı rubleli bisikletleri sevmiyorum, hem eski teknoloji, hem bazı teknik sorunlara yol açıyor, hem de arka küçük dişlinin 14'lü olması bisikletin hızını kısıtlıyor. Carraro bu açıdan biraz daha avantajlı, aynakolun büyük dişlisi 48'li, Mosso'da 42'li.
Benim yerli, yaygın, F/P katlanır bisiklet modelleri arasındaki favorum bu: (link)
Şunlar da 21 vitesli alternatifler:
(link)
(link)
Katlanırın zevk vermesi kişisel bir konu. Yol bisikleti yarışçısı olup tüm günlük kullanımını sadece katlanır bisikletle yapan da var, çeşit çeşit bisiklet sürse katlanır süremeyen de var. Ben ikinci gruptayım. İş ulaşımı ya da günlük ulaşımda araç bagajı, metro, tren, vapur v.b. ile taşıyıp ara kısımlarda kullanıyor olsam ya da geniş bir bagajda bulundurup gittiğim yerlerde kullanmak istesem katlanır bisiklet alırdım ama özellikle katlanan bir bisiklete ihtiyaç yoksa diğer bisikletlere kıyasla benim için kullanışlı ya da zevkli değil.