@crzypwrx senin konuna yazdım zaten direk haberin olsun diye
Bugün bisikleti deneme fırsatımız oldu, eşimle kısa bir tur yaptık. Öncesinde ben bi 1-2 km sürdüm, Carraroya göre artılarını eksilerini yazayım.
-Öncelikle akıcılık konusunda Carraroya göre birazcık geride. Bunda daha kalın lastiklerin mi etkisi vardır bilemedim ama Carraro akıcılık yönünden bi tık ileride.
-Genellikle şehir içinde aynı vites aralıklarını kullandığımdan vites sayısı bakımından 24 vitese göre farkını anlama fırsatım olmadı. Yokuş tırmanma ya da performans sürüşü yapmadığımızdan genelde kullandığımız aralık önde 2 x arkada 4-5-6 aralığı oldu. Arka aktarıcı Altus olmasına rağmen düşük seviyedeki bir Altus olmalı ki Carrarodaki kadar seri ve yumuşak bir vites geçişi yok, biraz daha tıkırtılı geçiyor vitesleri. Bunda benim düzgün ayarlayamamış olmamın da etkisi olabilir tabi, bu sadece ilk izlenim. Ön aktarıcı gayet güzel çalışıyor.
-Sele maalesef pek iyi bir sele değil, imkanı olan daha iyi bir sele almalı ya da kılıf veya pedli tayt şart gibi görünüyor. Biz sele kılıfı taktık şimdilik.
-Elcikleri beni çok rahatsız etti, ergonomik kaliteli elciklerle değiştirilmesi iyi olur.
-Lastikler pek güven vermiyor, ama şehir içince idare edecek türden, uzun tura çıkılacaksa kaliteli lastik takılması gerekir.Bu arada kadro şekil olarak dağ bisikleti kadrosunu andırdığından da dişli lastik takıp dağa taşa vurası geliyor insanın
-Kadro oldukça sağlam ve kullanılan alaşım daha hafif, çok da yakışıklı bir kadro
http://i61.tinypic.com/208w3lx.jpg
Sonuç olarak yeni fiyat/performans canavarı denebilir.
Not: Bendeki Legarda 1521 MDM modelidir. Süspansiyonlu maşa olan model 1521 MSM.
Ekleme: Bugün satıcıyla görüştük, Maşa dışında tüm donanımlar iki modelde de aynı olduğu için Accel genel merkezden Süspansiyonlu maşa buradaki bayiye gönderilecek ve bisiklete montajı yapılacakmış. MDM görünümlü MSM olacak bizimkisi, Doğan görünümlü Şahin gibi