Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Mosso TCA 735 105 İnceleme

@Berk Karaca hocam anlatamadim sanirim.ic lastik sibop kismindan janta surtup kesilmiyor.ic lastigin sibop kisminin dis lastige temas eden kismi yirtiliyor. Aksam detayli foto koyucam
 
Scudo
@H.T Pardon yanlış anlamışım. Enteresan bir sorunmuş. Dış lastik Maxxis ise belli bir kalitenin üzerinde sonuçta. Jant şeridi de sorunsuz ise geriye sadece iç lastik kalıyor. Bence presta siboplu ve CST yerine daha kaliteli bir iç lastik sorunu çözecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: H.T
Jantta lastiği yaralayan bir şey olmasa böyle patlamaz diye düşünüyorum. Bence ince zımparaylajantın o kısmını iyice içerden zımparalayın. Belki bir pürüz vardır.
 
  • Beğen
Tepkiler: H.T
@çağrı can jantta bir problem yok hocam.sorun iclastikte. Yuksek basinci kaldiramiyor.Darbe alinca sibop kismindan asinip yirtiliyor.
Yol bisikleti kullanan arkadaslar kaliteli bir ic lastik tavsiye ederlerse sevinirim.
 
@H.T ben decathlonfan çifti 10 lira olanları kullandım, yaklaşık 1000 km ve hiç patlak olmadı. Sizin jant deliğiniz presta içinmi shredır içinmi? Yani delik büyük ve siz küçük sibop kullanıyorsanız lastik o küçük boşluktan çıkmaya çalışacağı içün patlıyor olabilir.
Birde patlamayan lastiğinizle patlayanın iç ve dış lastiklerini değiştirip deneyin. Hala patlıyor ise tebrik edin :-D
 
@çağrı can jantin sibop deligi genis yani otomobil sibop uyuyor.bisiklet ilk geldiginde ince siboplu ic lastik vardi uzerinde ben sonradan otomobil sibop taktim petrolde hava basmasi rahat olsun diye.sorun bu da degil hocam konunun en basinda ic lastigin resmini koymustum.ona bakarsaniz demek istedigimi daha rahat anlayabilirsiniz.
 
O fotoda gördüğüm durum normal. Her iç lastik sbop kısmı ve lastiği yama görmüş kısmı öyle olur. Siz dediğimi bir deneyin. Arıza tespit usullerini önce uygulamakta fayda var
 
  • Beğen
Tepkiler: H.T
@H.T patlagin resmini atabilir misiniz? Kesik gibi mi balon patlagi gibi mi?
 
@Saikou Şuan resim atamıyorum ama yüzülme sonucu oluşan patlak.Sanki zımpara sürtmüşüm de öyle patlamış gibi.Kesik değil yani.
 
@H.T dediğüm gibi lastik sürtünüyor senin janta. Elini janta sür bakalım batan bir şey varmı. Yoksa jantına uygun iç lastik tak. Deliğine göre lastik kullanmalısın. Ön arka değişimiyle dene. Bunları yap ki bizde problemin ne olamayacağını anlayalım ve sana yardımcı olalım
 
  • Beğen
Tepkiler: H.T
@çağrı can Hocam iç lastik janta değil dış lastiğin iç kısmına sürterek yırtılıyor. Dediğiniz yöntemi denicem. İlginiz için teşekkür ederim.
 
Aldığınız bisiklette böyle kusurlara pek takılmamak lazım bisiklet geldiği gibi iç lastik dış lastik gidon sargısı gibi basit şeyleri hemen değiştirmek lazım epey bir dandik sorunlu malzemeler kullanılıyor buralarda. ben carbon giant almışım adam içine kenda iç lastik koymuş daha 2. sürüşümde yolda kaldım sibop fırladı gitti. suç bizde tabi ne işin olur kenda iç lastik ile hemen michelin ultra light e geçtim geldiği gün geçmemiz lazımmış ama tecrübe.

50x11 de yokuş aşağı 78 kmh yi tamamen kendi kadansım ile görüyorum. 100 mü yapacaksınız daha yarışmıyoruz biraz kadans geliştirmek o koca aynakolu ve %20 kullanacağınız dişlileri bisiklette taşımaktan iyidir. bence 50 yarışmayan kişi için 50 süper bir ölçü. zaten düz yolda 40 kmh ile giderken son 3 vites boşta kalıyor. sadece inerken 10 kmh fazla hız yapacaz diye yokuşu riske atmanın alemi yok ben küçük ayna da 1 km kadar %20 eğimi keyif almadan çıkıyorum kadans yapamıyorum yokuş daha önemli inişten. ondan sonra yokuşsuz rota arayıp biraz yokuşta sızlanan bisikletçiler.
 
Sorun iç lastikte değil kardeşim. Aynı problem benimde başıma geldi. Çember şeridini değiştiriyorsun iş çözülüyor. Dün akşam benimkileri değiştirdim. Token Rim Tape aldım. 143psi dirence kadar iç lastiği koruyor. Zaten o kadar basmıyoruz. Ayrıca çemberi tam doldurduğu için iç lastiğin çemver ve dış lastik arasında kalıp büzüşmesini engelliyor. %100 çözüm. :harika:

https://i.hizliresim.com/EJy8mA.jpg
https://i.hizliresim.com/MJapVN.jpg
 
@sargonnas Hocam ilginiz için çok teşekkürler. Benim jantta iç lastikten bozma şerit vardı geldiğinde.
Sizin dediğiniz şekilde 2 kez patladı. iç lastikten yapılma şeridin üzerine 2 kat elektrik bandı çektim ve üstüne sert bir jant şeridi aldım ve geçirdim.
Şuan hiç bir sıkıntı yok. Benim derdim içlastikle.
(link)
şu resimde kırmızı olan kesimi dış lastik kabul edin. iç lastiğin Sarı noktayla gösterdiğim yerinden yüksek basıçtan kaynaklanan sürtünmeyle aşınıp ufak yırtılma yapıyor..
 
  • Beğen
Tepkiler: sargonnas
Anladım. İç lastiklerin hepsi sibop kalınlığından dolayı oralarda boğum yapıyor. O zaman kaliteli iç lastik diyorum. Ben cst ve rubena dan memnunum. Ayrıca şerit i de değiştirmeni tavsiye ederim. (20 TL token)Zamanla elektrik bandı gevşiyecek zaten o içinden çıkan iç lastikten bozma şeritte 2 kat olsa bile pek bi işe yaramıyor boşuna ağırlık. Zate bizim jant setleri oldukça ağır :( Yapacak pek bişey yok gibi kaliteliyle değişmeden başka.
 
  • Beğen
Tepkiler: H.T
Geri