Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Mosso yol bisikleti kullanıcıları

Hangi Mosso yol bisikleti modelini kullanıyorsunuz?

  • 722tb7

    Katılım: 6 4,7%
  • 730TCA

    Katılım: 14 10,9%
  • 735TCA

    Katılım: 77 60,2%
  • 750CB

    Katılım: 17 13,3%
  • 760CB

    Katılım: 6 4,7%
  • Wizart

    Katılım: 8 6,3%

  • Toplam katılım
    128
Scudo
@Mtt

2650 tl ye patladı bana sen daha çok pazarlık payı olan bi yere gidersen iyi olur . mossonun kendi ürünü diyebiliyorum gidon ve sele borusu.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
mosso 735 / 790 / reborn en ucuz nerede bulunur? 790 ile reborn arasında 200gr var, değer mi? ya da 735 ile 790 arasında 400gr?
 
  • Beğen
Tepkiler: hydrocon
@polo34Sarıyer Teknik Bisiklet-Cihan ile görüşebilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: polo34
@hydrocon onlar ile zaten görüşmüştüm, fiyatları nakitte iyiydi, şimdi derdim şu :) mesela salcano xrs 030 apex 8.2 kg olarak 2.elde 2500e falan sıfır gibileri var, buna karşın mosso 105li tca 8.7kg sıfır 4500tl, 790 pro 8.3kg sıfır 5000tl, karbon reborn 8.1kg 2.el 4500tl....netice olarak salcano ağırlığıyla bunlar kadar, 105e yakın apex var, aradaki fiyat farkına değer mi? salcano mu almak lazım?
 
  • Beğen
Tepkiler: hydrocon
@polo34 bu değerler hangi kadro boylarında biliyor musunuz? Benim mosso 735 tca tahminim 58 cm kadro boyunda 1600gr civarı(sürdüğüm bisiklet). Ağırlık takıntınız varsa kadro ve maşa yönünde olsun. Sram shimanoya göre hafiftir not olarak.
 
Ağırlıklı takıntısı bende de mevcut ama ondan önce çok parametre var. Bahsettiğin bisikletlerin tamamının üzerinde gelen jant setleri(özellikle Mosso'nun) giriş seviye ve oldukça ağır. Mosso üzerinde gelen aynakol ruble oranları berbat! 53-39 175mm pro seviye yarışçılar için, hakkını vermek kolay değil. Ben bir yere kadar verebildim.
Şahsen ben senin yerinde olsam öncelikle aynakol oranına bakardım. 52-36 172,5 yada başlangıç için 50-34 yeterli. Sonra grupsete bakardım mesela Tiagra 4700 harika grupset illa 105 yada üstü olmasına gerek yok. İyi olması gereken jant seti lastik ikilisi onun için de acele etme stok jantlar ile kullan biraz hakkını ver sonrasında yükseltirsin. Bu söylediklerim başlangıçta 300-400gr hafif alacağın bisikletten çok daha fazla mutlu edecektir. TCA 735 ile ilgili şöyle bir şeyler karalamıştım.

(link)@polo34
 
Bir arkadaşım illa 105 diyor, yoksa merida reacto 300 çok hoşuma gidiyor, tiagra var onda :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hydrocon
@polo34 Bende 735 tca 105 setli modeli kullanıyorum bana önde 39-53 ağır geliyor seninde kondisyonun çok iyi değilse zorlaya bilir. Şuan ön yaprakları değiştirmeyi 34-50 yapmayı düşünüyorum 300tl ile 400tl arası fiyat değişiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: polo34
@polo34105 için harcayacağın ekstra parayı jant için ayır derim. Bütçe müsait ise 105 al o ayrı..
 
  • Beğen
Tepkiler: polo34
@polo34 ozaman tadı kalmaz önde 34_50 arkada 11-30 veya 11-32 ama şimdi bütçem ön yapraklar için müsait @hydrocon dediği gibi daha jant seti var gerçekten çok önemli
 
  • Beğen
Tepkiler: polo34 ve hydrocon
@senegallimurro
@polo34 Dostum selam, daha yeni 790 pro aldım yaklaşık 1.5 ay önce. Biraz daha araştır derim, Mehmet Bisikletten 4500'e almıştım ben, sarıyerdeki abim 5000'den 1 kuruş oynayamam derken. Bunun yanında bisiklet çok güzel, gayet memnunum sadece dropları biraz rahatsız edici geldi ilk 1.5 ayda. Henüz bir sıkıntımız yok güzel bir birlikteliğimiz var cicim aylarından olsa gerek :)
 
Merhaba. TCA 735 tiagra 58 kadro bisikletim var. Zincirini değiştirdim ancak usta eski zinciri çöpe attığı için kafasına göre bir uzunlukta takmış ve vites geçişleri baya kemikli. Sizden ricam zincirdeki linkleri sayabilir mi? Ben şu aşağıdaki resimdeki gibi sayında 55 tane çıkıyor. Bu bilgi benim için çok önemli. Şimdiden bunu yapacak arkadaşa çok teşekkür ederim. (52/36 aynakol ve 12-28 ruble var)

907535.jpg
 
Cavalier 700 Claris. Bu da benim bebek. İlk fark edeceğiniz jantlar olacak tabi :)
2.5 kiloluk profil jantlardan kurtuldum Shimano RS 20 jant seti ile...

Sonuç nedir sizce?

Pedal dahil, 11 kilogramdan, 10,3 kiloya iniş.

O kadar pahalı jantlara para vereceğine direk satıp daha iyisini alsaydın diyeceklere;
250 liraya kelepir olarak aldım. Yokuşlarda SPD'nin de verdiği güçle uçuyorum,
Yavaş yavaş yükselteceğim, 8 kg'lara indirebileceğimi tahmin ediyorum ;):):bsmagryr:
 

Dosyalar

  • 20180711_173535.jpg
    20180711_173535.jpg
    176,6 KB · Okunma: 71
  • Beğen
Tepkiler: amasseia
@polo34 selamlar, salcano xrs 030 apex 5 bin km ye yakın kullandım 8.90 gram full ağırlığı mosso 790 pro ise 8.70 gram full ağırlık. 790 pro yu 100 km üstü kullanıyorum 2. Bisiklet olarak bu hafta başı aldım Cihan dan normalde karbon kullanmamış olsam gayet mutlu olurdum 030 dan daha atak ve seri ama o kesin stok jantları benim kışlık giant pa2 den çok çok iyi çıktı. Ben 2. Bisiklet olarak kışın ve yağışlı havalarda kullanmak için aldım bu mantıkla benim için yeterli. Bu günkü sürüşümde 45 km hız üzerinde esneme hissettim ama jant mı kadro mu anlayamadım biraz daha bu şekilde kullanıp tam emin olduktan sonra karbon profil jantımla deneyip yorumu yazarım. Son olarak 030 da r500 jant seti geliyor ve bende 2 bin km de hub gitmişti. Apex 10 lu ve oda 53-39 11-28 172.5 mm ben sram daki vites geçişlerini sevmemiştim sert ve ayar tutturmak zor ki bu üst seviye sram kullanan arkadaşlarımda da oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: hydrocon ve polo34
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır carraro sportive 227 kullanıyordum ve artık değiştirme vakti geldi aklımda öncelikle giant ve mosso var mosso'nun cavalier 700 serisinin hangi setini tavsiye edersiniz claris tourney tiagra vs. Bu konuda tecrübe sahibi olanlardan yardım bekliyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: pantera
@Ademzambakci

Yaklaşık 3 aydır Cavalier 700 Sora setli modeli kullanıyorum. Cavalier serisinde tiagra setli bir model yok sadece tourney, claris ve sora var.
Tourney ve claris'ten ziyade bisikleti alırken en aşağı sora setli bir model ile başlamak istediğim için bu modeli tercih ettim. Şahsi gözlemim piyasadaki muadillerine göre fiyatının düşük olmasının sebebi bisikletin bileşenlerinin (gidon, sele, maşa, sele borusu vb.) mosso'nun kendi ürünü ve dolayısıyla kalitelerinin orta ayar olmasıyla alakalı. Sele, gidon vs. bir şekilde ayarlanarak bir yere kadar halledilebilir ancak cavalier serisinin en büyük handikapı starrims marka profilli ve tabiri caizse kütük gibi olan stok jantları. 2. ayımda bu jantları değiştirip yerine daha düşük profilli ve kaliteli bir jant seti aldım. İleriye dönük bir maliyet kalemi olarak bunu düşünmenizde fayda var.

Bir diğer yaptığım değişiklik de gidon bandını değiştirmek oldu. Üzerinde çok kalitesiz bir bant ile geliyor, gidonu çıplak tutmakla eş değer olmasa da uzun sürüş sonrası yarattığı rahatsızlık hissi neredeyse benzerdir heralde diye düşünüyorum. Bunu da değerlendirmelisiniz.

Aktaracaklarım bu kadar, başlangıç için üstte belirttiğim 2 husus dışında gayet yeterli bir bisiklet olduğunu düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ademzambakci
Arkadaşlar tca 735 var bende. Çamurluk hangi marka tam oturur bizim kadrolara? Kullanan deneyimleyen var mı?
 
Geri