Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Ön kaldırma - kaldırımdan arka tekeri çıkarma

Trek mi :)...bu bisikletler ne için üretiliyor ? yolda tin tin binelim diye mi :)...Trek ömürboyu garantili kadro veriyor,bu sibikletlerin ne kadar güçlü dirençlere dayanabileceğinden haberiniz yok gibi...eskimesin diye atlayıp zıplamayacaksanız bisikleti korursunuz da o zaman en anlamı kaldı dağ bisikletine binmenin :)
 
Scudo

ad üstünde..dağ bisikleti..trek4500 üme kıyamadığım daha doğrusu anlamsız üç kuruşluk kaldırıma çıkacam diye lastiğime ve jantıma zarar gelmesini istemem ve bu yüzdende sadece yeri geldiğinde yani arazide pisketimin limitlerini zorlamayı tercih ederim :) Turhan abimize can' ı gönülden katılıyorum ...
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar
cümleye bakın TREK demişim model, tür belirtmiyorum:D.nereden biliyorsun benim road almıyacağımı :D:D:D tabi ki şaka bu da..haklısın kadro garatili aslında...tam atla zıpla için...ama paso akorları bozulmaz mı yaa
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar



Selam,
Dediğim gibi Bisan marka bisikletim varken elimden geldiğince hopladım zıpladım atladım.
Şimdilerde cici bisikletim var, ve bu tür bisiklete ben ancak 45 yaşımda sahip olabildim.
Şimdi ön çatalı RST Omega air yapmayı düşünüyorum, neden mi ?
Bunu ancak yaş ilerledikce anlayabileceksiniz. Önemli olan bisikletin hafifliği, e peki o zaman yol bisikleti alsamıydım ? O bence tek düze bir bisiklet, yol bisikleti.
Dağ bisikleti aldım çünkü havada karada asfaltta her an heryerde hızlı yada yavaş sürüşlerde beni yolda bırakmayacağını biliyorum.
Hani asfalt yollarda süper güzel arazi araçları ile karşılaşıyoruz ya.
işte benimki öyle birşey. Her türlü hava koşulunda hareket edebilen türden.
Geçtiğimiz kış sahildeki buzları da yeni bisikletimle kırarak ilerlemiştim, 1 e 2. vitesle karın üzerinde patinaj yaparak hızlanma keyfinide , yazın ortasında Büyükada, Sarıyer, Tuzla, Belgrat ve Fatih ormanı turlarını da aynı bisikletle yaptım.
2005 Şubat ayından beri toplam 1682 km.

Sewgiler
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar


jantları kaliteli akort sıkılıkları da usta ellerden çıkmış ise ve atlayan zıplayan da adabınca yapıyorsa çok sorun olmayacağı kanaatindeyim.
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar
80'li yıllarda Bisan deluxe kullanıyordum...yapmadığım kalmadı,sonuç : kadro ortadan çatladı boydan boya kaynak yapıldı,jantlar yamuldu.90'larda Geroni marka çok ucuz bir bisiklet kullanıyordum yapmadığım kalmadı,sonuç : maşa kırıldı,jantlar yamuldu.2001'de Bianchi Tiger (full amortisör,litesteel kadro) ile yapmadığım kalmadı sonuç : aynakol ruble aşınma sonucu değişti.2003 Eylül'den bu yana (araya 18 ay + 10 gün bonus (!) askerlik girdi) Trek 4700 ile (11000km) yapmadığım kalmadı,sonuç : aşınma sonucu ruble,zincir değişti.

Tüm bisikletleri atlama,zıplama,uzun yol,arazi,kar,buzullar,sıcak,don,çamur gibi akla gelebilecek her türlü zemin ve şartlarda kullandım ve gördüm ki günümüzün giriş seviyesi bisikletleri bile gayet sağlam görünüyorlar,tek derdim zırt pırt aynakol,ruble ve zincir aşınmalarına maruz kalmam,bunun tek sebebi de fazla mesafe binmiş olmam.

Özetle,kullandığınız bisiklet orta karar bir bisiklet dahi olsa kadro,maşa gibi ana komponentlerin zarar görmesi pek kolay görünmüyor,kaldırım çıkıp inmek gibi küçük zorlamaların çok ters hareketler dışında bisikletlere zarar vermesi hiç de kolay değil.Bisikletlerinizi biraz zorlamaktan bu kadar çekinmeyin derim,emin olun ki Trek 8500'üm bile olsa aynı şeyleri yapardım.
 



yanı abi nasıl uçulur biliyorum ama şuanda kullandığım mtb arkadaşın emanet bisiklette sadece 30 yada 40 cm yüksekten uçuyorum..bişi olur başıma kalır bisiklet diye fazla uçamıyorum.. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar
Herkese Merhaba;
Hepinizin Yazılarını tek tek okudum,en başta sizin adınıza üzülüyorum,İstanbul'un trafik,beton karmaşasında MTB yapmaya çalışıyorsunuz. Ne mutludur ki, Mountain Bike isminin "mountain" kısmını gerçekten dağlarda kullanma fırsatım var. Bazı arkadaşlar, "kaldırımlarda ne işimiz var?" gibi görüşler bildiriyorlar. Ben 5 sene ralli yaptım, o zamanlarda asfalt-toprak- buz her türlü yol geçtik. Yani her zeminde araç kullandım, bu da bana normal hayattaki sürprizlere hazırlıklı olma tecrübesi verdi. Ev-market yolunu bile inceliyo insan bir yerden sonra. Şimdi ben dağda gezerken, "aa şu taşın üzerinden, şu ağaç köklerinden, köprü geçişlerinden, bazen 30-35 cm yükseklikteki toprak-kum tepelerini aşarken her defasında bisikleti elime alıp mı geçmem lazım?" demem mi gerekir?
Bence herkes kendini tartmalı,neyi yapıp yapamayacağını bilmeli. Ona göre davranırsa problem yaşamaz.Ben 2 senedir biniyorum, eğer maceraya gireceksem, göze almayı da bilmem gerekiyor.
Yoksa nerde adrenalin, heyecan,hız, yaşım 32 ve hala bacaklarım - yüzüm- kollarım yara bere- morluk içinde ! Ama gayet keyifliyim.
MUMİ'nin dediği bir laf var , "atasözü gibi"
"DÜŞMÜYORSAN, ÇİZİLMİYORSAN, KIRILMIYORSAN; BİNMİYOSRUN DEMEKTİR !"
Saygılar YALOVA'DAN ergün.....
 
uçmak mı sadece 5 merdivenden almak ve havada 2 yada 3 sn kalmak bize uçmak gibi geliyor..ama bakın adamlar nasıl uçuyo..bizim ki de uçuş mu :D
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar
gerçekten süper abi resimler...müthü adamın o anki heyacaı düşünemiyorum...
snra noolu acaba? ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar


Bazılarının yüzü gözü dağıldı, bazılarının kemikleri kırıldı.. Bende videosu var..Alttaki resim geçen seneki Red Bull Rampage festivalinden. (Colorado'da sanırım)
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar
acaba böyle bisiklet videolarını indirebileceğimiz internet siteleri varmı?
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar


Seni can-ı gönülden tebrik ediyorum, amatör olarak ralli ile uğraşmıştım imkansızlıklar nedeniyle yarım bırakmak zorunda kaldım...20 senede kaç bisiklete sahip olduğumu hatırlamıyorum, bazı seneler babamın 2 tane aldığını hatırlıyorum, aletlerin her gün orası burası kırılır dökülürdü, ee tabi inşaatların tepesinden aşağıda bulunan kamyondan yeni inmiş kum tepeciklerine atladığımızı hatırlıyorum...:) ne geldiyse başıma iki tekerden geldi travma bile geçirdim gerisini siz düşünün, o yüzden kaldırımdan çıkıp inmek gibi çok basit ve zahmetsiz aynı zamanda polemiğe girilmeyecek kadar gereksiz bir konuda kendini ispat etmenin ne denli acizlik olduğunu düşünüyorum. daha öncede söylediğim gibi bisikletimi uygun yol koşullarında zorlarım, parçalarım, kırarım, umurumda da olmaz ama şehir içinde kaldırımdan inerken yada çıkarken dengemi kaybedipte aleti düşürdüğümde bir tarafı çizilse hasar görse inanın içim gider çünkü yapılan işin bir amacı yoktur bilmem anlatabildim mi ...nokta..
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar

Hepsini bi çocuğa verdim daha getirmedi.. Umarım gelir.. Gelince kopyalarım..
Gürsel
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar



valla müthiş olur gelince nasıl haberim olacak...bize kargo ile mi yolllarsın...yoksa haber sal kuşlarla ben gelir alırm...

düşünmen bile yeter...
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar
abi hepinzizi bu iş için tebrik ederim çagtay kardeş snada bu resimler için teşekürler çok güzel resimler indirmişsin
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar
Geri