@robxjack
İlk olarak araba ürettiklerini sanmıştım ama yanılmışım, dikiş makinası ve kahve öğütücüsyle başlayıp bisiklete geçmişler. Peugeot fanı olmadığım için bilmememi maruz görün artık.
Elimdeki bisikleti satabilirsem gtr 940 almayı düşünüyorum. Kadroları 50-53-56 diye üretilmiş. Kullanan arkadaşlar. 53 kadroyu başka markalarla kıyaslama yapabilirlerse boyut olarak nasıl? Daha mı küçük yoksa diğer markaların 54 üne filan mı denk?Peugeot yol bisikletleriyle ilgili elimde şöyle bir bilgi var belki işine yarayan olabilir.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
GTR 950 modelini almayı düşünüyorum fakat kafama takılan bir kaç nokta var. Kullanıcı arkadaşlar bilgilendirebilirse çok sevinirim.
Birincisi frenler. 105 ya da tiagra kadar iyi performans veriyor mu? Vermiyorsa da kıyasladığınızda ne kadar geride? Yüksek hızda giderken fren tutuşu güven veriyor mu? Üzerindeki frenler direct mount mu?
Diğer konu ise kadro. Malzemesi belli fakat işçilik de önemli. Yüklenme ya da zorlamada esneme yapıyor mu? Bu konuda Merida kadroları çık iyi mesela. Hiç esneme yapmıyor. Pedala verdiğiniz gücün tamamen tekerlere iletildiğine emin olabiliyor musunuz? Özellikle de yokuş çıkarken.
@makaram
Temmuz ortasından beri gtr950 kullanıyorum. Fren konusunda ben de şüpheciydim, muhtemelen 105 fren kadar performanslı değildir ancak güven verdiğini söyleyebilirim. Yokuş aşağı 55-60 km/h ile indiğimde dahi problemsiz frenleme yapabildim. Kadro konusunda ilk yol bisikletim olduğu için pek kıyaslama yapmayacağım ancak, esneme yaptığını düşünmüyorum. Pedala uyguladığım kuvvetin eksiksiz şekilde tekerlere iletildiğini hissediyorum.
Bende kadro olarak gtr980 var. Boyum 1 83 specialized allez varken 56 kadroydum ve sağ dizimde ağrı yapıyordu. Allezde kadroda ust boru hafif bombeyli geliyor. Peugeot gtr980 de gidondan dümdüz şekilde geliyor 2 sininde fotosunu atayım belki görüntü olarak biseler oluşur kafanda. gtr980 de 54 kadro kullanıyorum ve daha rahatım. 177244 dosyayı görüntüle
Bende 950 alma arefesindeyim. Haftaya alacam buyuk ihtimal. Fakat halen 2. El merida al tavsiyeleri beni dusunduruyor. Dolar ve fiyatlar malum. Kullanan arkadaslar tekrar dan bilgi verirse sevinirim.
Kur fiyatları henüz yansıtılmadıysa GTR 950 gayet mantıklı bir tercih. İkinci el az kullanılmış olanlar da çok doğru bir seçenek. Burada karar sizin, hangisi daha çok hoşunuza giderse onda karar kilmanizi öneriyorum. Fakat bilmenizde fayda var onların üzerinde 105-R5800 grupset bulunurken son çıkan seri 105-R7000.
950 de ki R7000 mi. Ayrica arada temiz 2. El ile bin tl ye yakin fark var. Bilmiyorum 700 800 verip sifir 950 almak daha mi mantikli. Kisacasi su 950 veya peugeot bir merida alu kadro yu tutar mi arkadaslar. Daha uat duzey ile elbet karsilaatirmiyorum. Ama bir krondan ghost tan iyidir diye disunuyorum. Yaniliyor muyum.
Ben de gtr 950 almayı düşünüyorum bir kaç hafta içerisinde alıcam sanırım. Bu bisiklete sahip forumdaşlar fotogragrafları yükleseler çok makbule geçecekler Ama kadronunrenkleri hiç hoşuma gitmedi ya gtr 940 ın renkleri çok hoş
Tiagra setli olan hangi modeliydi şu an aklımda değil ama bisiklet 12 kilo civarıydı. Fazlasıyla ağır gelmişti bana. O modelden uzak durun derim. Şehir bisikletleri daha hafif.
Tiagra setli gtr940. Sitesinde 10,85kg diyor. Bir iki ufak dokunuşla 10 kg altına iner sanırım. Ayrıca her modele tek renk koymuş Peugeot. Mesela 940 ın rengi çok hoşuma gidiyor ama diğer modellerde bu renk yok.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
En üst değilde bir alt üst seviye karbon modeli tanıdıkta var denk geldim elime aldım karbon ancak 105 setli olmasına rağmen ağır geldi bana
Aero kadro karbon olunca çokta bir şey beklememek lazım
Ancak güzel bir jant seti ile hafifleyebilir
Ben 950 modelini aldım, 500 mt kadar test etme imkanı buldum, gayet güzel geldi ama tabi uzun kullanımda yine aynı duyguları taşır mıyım bilmiyorum.
Fiyatını merak edenler için, gittigidiyor dan 4480tl / 3 taksitle aldım.