Scudo Sports

Peugeot Türkiye'de Satışta

@THT Yaklaşık 1,5 aydır 105 setli GTR950 kullanıyorum. 500 kmlik deneyimimi anlatayım. Bisiklet çok kıvrak ve hafif. Kordon’da gezerken Carbon Merida’lı bir arkadaş geldi ve bisikletin hafifliğine hayran kaldı. Zaten karbon maşa ve alüminyum da hafifletilmiş sanıyorum ekipmansız 9 kg. Eğer orta seviye bir kullanıcıysanız hem ekonomik olarak hem de 105 setli bir bisiklete sahip olmak için Peugeot’u alabilirsiniz. Mosso sürekli zam üstüne zam yapıyor. Peugeot’u aldığım gün mosso 400₺ zamlanmıştı.
 
  • Beğen
Tepkiler: semih59
Scudo
(link)

Geçmiş olsun...
 
Biraz önce peugeot bisikletin internet sitesine girdim ve modelleri incelerken gtr 950 modelinin özelliklerine baktım. Yalnız fren kaliperleri TEKTRO R525 kullanılmış, bu seviyedeki bir bisiklet için(105-5800) fren kaliperlerinde bu derece düşük bir segment kullanılması sizce de tuhaf değil mi?
 
@uğurdoğan50
Tuhaf degil. Herkes bir yerden caliyor yoksa bu fiyatlarin yanindan gecilmez. Tektro frenler de cok kotu degildir, begenmezseniz degistirirsiniz.
Simdi frenlere 105 taksa, jantlar Fulcrum yerine isimsiz bir sey olacak. Bir yerden kismak gerekiyor. Butun markalar yapiyor bunu, luks olanlar dahil.
 
  • Beğen
Tepkiler: furkanbr ve efaruk
@vetohanson Son zamanlarda mı olan birşey bu set bozma olayı (Kurdan kaynaklı) yoksa önceki senelerde de sürekli yapılan birşey mi? (Bilmediğimden soruyorum kusura bakmayın.)
 
@uğurdoğan50
Sadece Türkiye pazarına satan firmaların yaptığı birşey değil bu. Specialized'ın bütün dünyaya sattığı bisikletlerde de var bunlar. Kurla alakası yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: uğurdoğan50
Gtr 940 veya Peugeot kullanan arkadaşlar deneyimlerinizi anlatır mısınız
 
@Ahmetismet iki gün önce incelemeye gittim bir bayi de 3350₺ kuruş inmiyor bir kaç haftaya bu fiyata bulamazsın dedi adam jantlar yalpa atıyor Du 53 kadrosunu denedim sanki benim boyuma göre uzundu yada ben ilk defa yol bisikletinde bindiğim için öyle geldi bu arada benim boy 1,73 geri kalan tasarım sade güzeldi
 
Merhaba arkadaşlar bir süredir yol bisikleti bakıyorum gtr 950 modeli bir hayli hoşuma gidiyor üstündeki 105 set karbon maşa ve jant seti ile 4500 tl civarındaki fiyatıyla sizce uygun bir seçim mi ? Bir de kadro boyu olayı var boy 170 cm civarı ve bulabildiğim 53 kadro daha önce s 52 kadro scott sürmüşlüğüm var tam uymuştu sizce 53 kadro bana uyarmı ?

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@C.Koc
Bende GTR 980 var. Boyum 1.74. Bisikletin kadrosu 52. Kaldi ki o da bir biktar büyük. Boyum tam 50 ile 52nin arasında kalmıştı, ben 52yi seçtim farklı sebeplerden.

Yani 1.70 için 53 kesinlikle büyük eğer modeller arası geometride ciddi bir fark yoksa.

En pratik yöntem, bisiklet bacaklarının arasındayken, yumurtalıklarınla bisikleitin üst borusu arasında 1-2 parmak boşluk kaldığına emin olmaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Kaos. Bu bisiklettede öyle bir kadro yapmışlar ki 50 den 53 çıkıyor 52 veya 51 kadro yok.Bir de anlamadığım kadro mimarisimi farklı 52 kadro her bisiklet için 52 cm demek değilmi ? Scott da 52 tam olurken bunda neden bu kadar farkediyor anlamış değilim...

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: oculomotorius
@C.Koc Farklı markaların S, M, L diye tabir ettikleri kadro ölçülerinin santimetre karşılıkları farklı olabilir. Yukardaki seçeneklere göre sana 50 olur gibi gözüküyor diyorum çünkü ben kendi bisikletime ayakkabısız bindiğimde yumurtalıklarım üst boruya değiyor. Ama tabi modeller arası ne kadar fark var bilemeyeceğim. Ya gidip deneyeceksin ya da internetten ölçü şemasını bulup kendi beden ölçülerine göre seçeceksin.

Dene, en kolayı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: C.Koc
@Kaos. En iyisi denemek ama olduğum yerde satan yok işin kötü tarafı neyse araştırmaya devam o zaman

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
mosso ile yaşadığım hayal kırıklığından sonra dikkatimi pejo modellerine yönelttim fakat alt modellerde pejo yazan boru yukarıdan aşağıya daralıyor ve bu da görsel açıdan nahoş, rengini ve kadro tasarımını beğendiğim ise tiagralı ,52-36 aynakollu mavi model
 
@emir yakup bulut

Merhabalar. Benim için Peugeot'nun yol serisi GTR 950'den başlar. Nedenini soracak olursanız 940'ın üzerindeki lastikler, fren seti ve jant seti pek kaliteli sayılmaz. İlle de Peugeot istiyorsanız imkanınız varsa başarılı teker setine sahip GTR 950 modeline yönelmenizi öneririm. Ha bir de ağırlık farkı söz konusu. GTR 940 11 kg.ye yakın bir ağırlığa sahipken 950 modeli ise 9-10 kg civarlarında. Ayriyeten gördüğüm üzere GTR940 modeli profil jantlara sahip ve 40+ km/h hızlarda seyretmediğiniz sürece rüzgar direnci yaratacaktır.
 
@a.valverde

Evet, o da var haklısınız. Pek dikkatli inceleyemedim kadro geometrilerini fakat şimdi bakınca atladığım bir detay olan karbon maşanın da kısmi etkisiyle daha agresif bir yapıya sahip. İsmini şu an hatırlayamadım ama aynakoldan alın borusuna uzanan kısım daha eğik ve ön lastiğe daha yakın. Dolayısıyla daha yatık bir sürüş pozisyonu vaadediliyor.
 
Geri