Scudo Sports

Pınarello Gerçeği

@Çağrı Soylu

torkunun kullanıyor olması sizin için bir şey ifade etmiyor mu acaba?

Cube mesela,corratec ya da hangi yarışlarda kimi destekliyor gördünüz mü? Yerel yarışları görmezden gelerek soruyorum bu soruyu tabi.

Bu aynı samsung telefon en iyisidir demek gibi bir şey,birilerinin onu kullanmıyor olduğu o markanın kötü olduğu anlamına gelmiyor sizlerde biliyorsunuz. REKLAM çok önemli.

Bu arada Fabrice mels bu sene salcano kadro ile yarış kazandı..giantlar,trekler içinden. Eleman eminim hepimizden yüksek güç üretiyor,hiçte demiyor kadrom esniyor falan. Aldı yarışı hayvan gibi sprint ile.
 
Scudo
İlk mesaj zaten şaka gibi de, diğer mesajların da pek çoğu neresinden tutsan elde kalır cinsten. Neyse, konuyla ilgili yorum yapmayacağım, yorumlarla ilgili yorum yapayım;

Makina mühendisiyim, 6 yıl sonunda mezun olabildim. Hiç unutmuyorum, 5. senemde bi gün Termodinamik sınavına gitmek için otobüse bindim, ama nasıl tıklım tıklım dolu, kapıya yapışmış o şekilde ilerliyoruz, ben ve bölümden 3 arkadaşım daha var yanımda. Bizim bindiğimiz duraktan bi kaç durak sonra otobüs durakta bekleyen 2 adet oldukça hoş görünümlü kadını almak için durdu. Kapıyı açınca kızlarla bi süre bakıştık, ben kapıda basamakta duruyorum, onlar durakta. Sonra kızlardan biri arkadaşına o cümleyi söyledi: "Ay bırak bırak diğerini bekleyelim, makinacılar basmış bu otobüsü binilmez". O günden beri bir 'makinacı' olarak anca bu başlık altında o seviyede aşağılanmışıktır heralde. Metalurji ve malzeme bilimcileri hele tahmin dahi edemiyorum.

Hayretle takip ediyorum. Beşiktaş'ı tebrik ederim, başarıları daim olsun.
 
Salcano'nun adının böyle bir şeyde geçmiş olması beni etkiledi ve sevindim doğrusu :D
 
  • Beğen
Tepkiler: YüzSürKoş
@Gökhan Toros

Oooo Colnago C60, alırım bir tur. :D
http://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2014/07/Tommy-Voeckler-Colnago-C60-classic.jpg
 
@Erdal YILMAZ

Hah işte aynısı. Ama bu kadro ile;
slider1800-C60-classic-011.jpg
slider1800-C60-classic-03.jpg slider1800-C60-classic-04.jpg

3 kuruşluk markasız bisikletimin çektiği tepkiye bakarsak; bunu alırsam toplanıp meşalelerle evimi, arabamı yakalar diye düşünüyorum :D
 
Pinarello Dogma 60.1 Bir gün sahip olacağım :D duvarımdaki postere bakmakla yetiniyorum sadece :( ve banan göre Colnago bunun yanında biraz fos :D
 

Dosyalar

  • dogma_03_big.jpg
    dogma_03_big.jpg
    74,3 KB · Okunma: 63
(link)
Warning—Carbon fiber parts with damage can break suddenly, causing serious injury or death. Carbon fiber can conceal damage from in impact or crash. If you suspect your bicycle has had an impact or crash, immediately stop the bicycle. Replace the part before riding or take the bicycle to your Gary Fisher dealer for service.
Net bir şekilde karbon parçalar ani şekilde kırılıp yaralanmaya ve ölüme sebep olabilir deniliyor. Bir çarpma yada düşmede gizli hasar alabilir. eğer bir çarma yada düşme durumunda süphesi varsa bisikleti kullanmayı durdurun. tekrar kullanmadan önce parçayı değiştirin yada Gary Fisher bayisine götürün.
Ben demiyorum Gary Fisher diyor. Hemde kendi bisikletinin kullanma kılavuzunda Fotoğraflarda da tamda benim demek istediğim net şekilde ortada.
Güvenli sürüş için karbon bisiklete sadece 1 kere para vermekle olmuyor sürekli sürekli parça değişimine hazır olun.
Metal parça kaza sonucu kullanılmaz olduğunu kesin bir ifade ile gözlerinizin önüne serer.
 
  • Beğen
Tepkiler: Onur Ali İmren
Karbon'un çatlamaktan direkt olarak kırılabildiğini görmüştüm ben de ancak bir videoda Caad10 ve Supersix kadro kıyaslaması vardı.Caad10 bildiğiniz gibi karbon değil.Ortalam 10 vuruştan sonra kırılıyordu Supersix ise rahat 17-18 vuruşa kadar dayanıyordu.Karbon'un birden kırılıyor olması bence yine de fazlasıyla sağlam olduğu gerçeğini değiştirmez.Günümüzde özellikle spor araçlarda sınırlı sayıda oldukları zaman karbon malzeme kullanılır çoğunlukta.Bir bildikleri vardır diye düşünüyorum ben.
 
Myth: After a crash, you should have your frame inspected by a professional.
Reality: Most cracks that would compromise your bike’s integrity are easy to 
spot. You can also run a soft cloth over the tubes—snags indicate potential 
problems. If you encounter any issues, or want a second opinion, contact your 
manufacturer or a reputable carbon-repair shop. The resident experts can check 
for damage with an ultrasonic wave reflector or infrared camera.
Bana su marka bisikletin şu bayisinde ultrason ve kızıl ötesi kamerayla muhayene var diyebilen varmı.

(link)
Bu da tüm yazı ingilizcesi yeten buyursun burdan.
 
Ayrıca neden alimininyum bir kadroda özellikle verilen vida sıkma torkları 8-9 larda iken karbon bir kadroda 5-6 larda?
 
epey bilgilendim devam devam
 
@ONUR ÖZTÜRK

şöyle diyim o zaman; pınarello der ki ben salcano yu cebimden çıkarırım o yüzden de onun 10 bisiklet sattığından ettiği karı ben iki-üç bisiklette ederim; ee, ''know-hoW'' ın da bi değeri var di mi ama? hadi bakalım pamuk eller cebe.. haa kadroyu da bozulduğu zaman getirin gerisini bana bırakın!

salcano da der ki; valla arkadaş ben kimseyi cebimden çıkaracak kalitede birşey üretmiyorum. kadroya da iki yıla kadar destek olurum, o da ona göre olur. haa benim de kadromda ayıplı mal 1000 bisiklette 5 i geçmez (geçmez sahiden de).

ama parası az olan üzülmesin ben de, pınarello nun sunamadığı şeyi sunar ve; ''az parayla da bisiklet alınır'' ı sağlarım! kar marjım üst seviye markalara göre düşüktür ama sürümüm daha yüksek olduğu için aynı kapıya çıkarım. Ki amacım farklı olduğu zaman nasıl kadro yapılır ı ben de gösteririm ve yarış kazandıran karboya da imzamı atarım.

(link)

ikisi de farklı yönlerden ticari başarıdır. parası olan adam için pınarello kalitede salcano yu cebinden çıkarır, olmayan adam için salcano, parası olmayan adamı anlamada pınarello yu cebinden çıkarır!

konunun sonu gelmez. yalnız bu başlık bence iyi oldu. teknik bilgiler var yukarıdaki mesajlarda ben çok beğenerek okudum. elbette her objektif cümlenin etrafında subjektif olanlar da var e onlardan da rahatsız olmadım. tabii ki herkesin düşüncesi farklı olacak; kimse de kimseninkini değiştirmeye çalışmayacak. masa güzel evyallah-masa çirkin ona da eyvallah!
 
@Zekeriya Çab

E işte karbon dünyanın en kötü maddesi, o yüzden.
Bu yüzden zaten uçak kanatları veya F1 araçları hep paslanmaz çelikten yapılır.
Hatta dünyanın en sağlam maddesi kildir. Eski çelik bisikletlerdeki luglar hep kilden yapılırmış, bu yüzden o bisikletler evladiyelik oluyor.

http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/003/384/buddy_christ.jpg
 
Geri