Scudo Sports

Salcano Servislerinden Şikayetçiyiz

Scudo
bende şikayetçiyim servislerden. gebzede ki servisçi adamla ilgilenmiyo bile muhattap değil doğru düzgün. benm pedallar yamukmuş yani servisteki adam öyle dedi. bana bu bisikleti düşürmüşsün dedi halbuki bisikleti kullanmadm sayılır ve hiç zarar gelmedi. pedalları çevirirken demire takılıyo yaptırmaya gittiğimde eline aleti alıp pedalı ters yöne yamulttu halbuki ben pedalı söküp daha iyi monte ediceğini tahmn ediyodm sonra ooldu dedik çıktm yola benm ayağmn altında emanet gibi gidiyo.. herneyse bikaç gün sonra diğer pedalda çıktı sorun gittim yine aynısını yaptı bu sefer iyice soğudum bisikletten..

bie bişey sorucam bisikletin arka tekerleğinin S çizmesi için ne olması gerekiyor?
 
S çizmesi için ya jantın akord ayarının bozuk olması, ya jantın yamulmuş olması ya da arka göbeğinizin ömrünü tamamlamış olması gerekiyor.
 
@Abdülkadir Şevik

arkadasıma katılıyorum er bisiklet o kadar kaba ki bisikletimi götürdüm 3 gün bekledim bakıma alınıcak die gittigimde bakım yapıldı dedi oysa ki bisiklete dokunulmamıs adama böyle böyle dedim olur böyle bizde insanız ws.. gibi şeyler söyledi hiçç bi serviste doru düzgün işini yapan yok.
 
Arkadaşlar mesajları okudum da rezalet gibi duruyor yahu, bir tane memnun olan yok mu yani? Ankara'daki arkadaşlar ne düşünüyor mesela?
 
  • Beğen
Tepkiler: tuncdemir
Ankara'da bildiğim kadarıyla bu işten çok iyi anlayan ve Salcano'ya bakan Erdoğanlar Bisiklet var.
 
garantili olsun die aldığım gün serviste toplattırdım ertesi gün bisiklet dağıldı desem yeridir.bir de sıfır bisikleti o tamircinin ilk günden çizmesi yok muydu sinir oldum. sivastaki bayii.adamlar normalde motor tamircisi ama salcano servisliğini almışlar. kalite yok bu serviste...hizmet yok...salcanonun adını kirletmekten başka işe yaramıyorlar
 
19.05.2010 Tariinde bayiden salcano ng650 aldım.1 hafta bindim iki teker de patladı kendim iç lastik aldım taktım.15.06.2010 tarihinde ilk bakımını yaptırmak için servise götürdüm.(Çağdaş bisiklet).bayiden aldığım garanti belgeli bisikletin arka mili zedelenmiş onu en kalitelisiyle değiştirmişler 10tl ödedim.2 gün daha bindim arka göbek adeta dans ediyo.1 hafta dokunmadım evde yattı.götürdüm tekrar aynı servise ilk gün yapamamışlar telefon numaramı aldılar yapılınca beni arayacaklarını söylediler.25.06.2010 da aradılar göbek değişecekmiş tamam dedim kapadım ertesi gün yani bugün gittiğimde bitex marka göbekle değiştirmişler.piyasa değeri 30 tl imiş.ama 15 tl talep ettiler bende bu parayı ödemeyeceğimi garanti kapsamında olan bisiklete neden para ödemem gerektiğini sordum adamalar üstüme yürüdü hakaretler küfürler havada uctu garanti falan hikaye diyolar biz yaparız parasını alırız yarın yine bozulsun yine yapınca parasını alırız diyolar.ilk bakımda yaptığın yer tekrar bozulmuş diyorum yapamamışsın diyorum kullanıcı hatası diyoadam bide benim garanti belgesini aldı fotokopisini çekti bunu göndericem senin garantini iptal ettiricem dedi nedenini sordum lastiği değiştirmişsin kurcalamışsın dedi.bu nasıl bi anlayıştır çözemedim madem kusurlu mala para ödeyeceğim neden hiçbir halttan anlamayan servisine götüreyim.o kadar para verip garantili ürün alıyorum cektiğim eziyete bak.salcano servislerini denetlemeli kontrol etmeli yada adam gibi işi bilene vermeli.saygılar :(
 
  • Beğen
Tepkiler: tuncdemir
@Seyfülislam Özdemir

Ankarada red bisiklet var taner kunt abi bakıyor ve salcano olarak en memnun kalacağınız bayidir eminim:in: :in:
 
  • Beğen
Tepkiler: Onur Kahraman
bütün sorun,bisiklet kullananların kültür yapısı ile,servislerdeki adamların kültür yapısının taban tabana zıt olması. ( tüm servisleri kastetmiyorum elbette. ) ancak belli kurumsal firmalar dışına çıktığınız zaman, -hadi reklam olsun arçelik gibi- yetkili servislerde nelerle karşılaşacağınız belli değildir arkadaşlar.

aklıma gelmişken; sözgelimi, yaptığı frenler tutmadığı için oluşan kazadan dolayı vicdan azabı çeken biri var mıdır ? yada duyan bilen var mı böyle birşeyi?

benim tavsiyem ,madem bu işe gönül verdiniz; oturun herşeyini inceleyin bisikletinizin ve sorunlarını kendiniz çözün.
 
ben yeşil bisikletten aldım. bisiklette problem yok diyebirim suan ama furs yatagında bosluk vardı. hakan abi baktı. garantiden değiştiririz dedi. bi kac gune yenisi gelir dedi gittim değiştirdi. ama yine ses gelmeye basladı. tekrar goturecegim herhangi bir sorun cıkacagını zannetmiyorum.

sadece bisiklet uzerine iş yapan yerlere vermeli salcano bayilerini ve servislerini
 
yorumları okudum da:) bende salcano impetus var alalı bir buçuk ay oldu ama hiç memnun degilim ! ben izmirde narlıderede oturuyorum aldıgım yer çankayada sundu bisiklet. aldıgım ilk hafta arka disk fren yogun surtme sonucu bozuldu e uzak oldugu için de sundu ya goturemedim yakındaki motis ten yeni fren taktırdım. 2. hafta durduk yere ön 2.dişli yamuldu uzak diye vaktim kısıtlı diye goturemiyorum. geldik 3. hafta sonunda bizim impetus tan gıcır gıcır sesler gelmeye bu sinir bozucu sesten dolayı kafayı yemek uzereyim!

hayır anlamadıgım şey ben bu bisiklet ile yüzlerce km yol yapmıyorumki! sadece haftanın 4 gunu evimden işime gitgel gunde 8km ,4 gunde 32 km yol yapıyorum ! gunde 32 km yol yapan arkadaşlarım var ,ben haftada 32km yol yapmışım çokmudur?

yukarıda dedim ya yorumları okudum şimdi de aldıgım yere geri goturmekten kokuyorum:)
 
Bakırköy metin bisiklete uğradınız mı ? Orası bu tiplere hıc benzemez zanımca .
 
@kıvanç özsoy

ben igman aldım 21 mayısta suan 650 km yi geçti. oyle herhangi bi sorun yok bende sadece furs yatagı
 
Avrupa yakasında tavsiye edeceğiniz servis neresi arkadaşlar. Bisikletin rutin bakımını yaptırmak istiyorum malum yaz geldi daha sık binmeye başladık.
 
selam arkadaşlar aranıza yeni katıldım;
cuma günü hepsiburada com dan astro m aldım ( 529tl fiyatı vardı 100tl hediye çekim olduğu için 429tl ye geldi bisiklet) araya haftasonu girdi büyük bir olasılıkla bisiklet bugun kargo ile elime ulaşacak. benim sorularım şunlar;

* kutuyla geleceğini tahmin ediyorum çok parça parça mı geliyo yoksa bikaç parçayamı ayrılmış?
* bisiklet tamiri bilgim var ve servislerde bisikletlere iyi davranılmadığını biliyorum. bisikleti kendim toplasam herhangi bir sakıncası olurmu yoksa illaki servismi toplaması gerekiyor?
* kendim toplarsam garanti dışı kalırmı?
* daha önceki bisikletlerimde çok iyidi ama kardeşim sağolsun parçaladı 5-6 senedir bisikletten uzaklaştım yeniden bisiklete dönüyorum kurulum vs. hakkında tasiyelerinizi bekliyorum.

Saygılar.
 
ASTRO M. bugün bisikletimi toplattım teslim aldım. bir iki denedim ancak (gidon boğaz sütunu) öyle yazıyor tam olarak orasımıdır emin değilim belkide furş yatağıdır. bisikletin ön frenini sıkıp hafifçe ileri itince furş yatağı oynuyor ve ses yapıyor. ayarla düzelirmi yoksa değişimmi gereklidir. eğer değişimse ilk günden böyle bir arıza nedeniyle yenisini talep etme hakkım varmıdır.
Salcanonun servislerinin kötü olduğunu biliyorum. ancak bu sadece salcanoya ait bir durum değil. bizim bisikletçilerimizin çoğu bu yapıda. dolayısıyla iyisini bulmak zor olduğundan böyle şikayetlerin gündeme gelmeside kaçınılmaz. Ancak salcano bir kalite standartı yakalamazsa bu durum kendilerine zarar olarak yansıyacaktır. benimde 4. bisikletim ve ısrarla salcano kullanıyorum. Nedeni ise salcanonun müşteriye olan ilgisi. örneğin bundan önceki apollo ön fren diski yamuk olduğundan ses yapıyordu. servise ilk gittim onlar yapar dedi. iyide ben yeni aldım yapar ne demek. firmayı aradım problemi anlattım tamam dediler bir ön diski istediğiniz bir servise gönderelim dediler. bende diğer servise gidip onların adresini ilettim. iki gün sonra disk gelmişti gidip anında değişim yaptılar ve ekstra hiçbir ücret ödemediğim gibi servis bir de teşekkür etti. İlginç. Ancak gün geçtikçe insanlar değişiyor. umarım bu yeni aksilik için sorun çıkartmazlar.
Bu forumda tamirat hususunda yardımcı olacak bir topik varmı.
Kilitli pedal almayı düşünüyorum ne tavsiye edersiniz.
Herkese teşekkür ederim.
 
Salcano yetkilisine gönderdiğim mail:

Öncelikle merhaba,Ben yaklaşık iki ay önce Balıkesir/Burhaniye Yetkili salcano bayisinden Salcano Efes-Disk versiyonunu aldım.Yetkili bayisinde sanki teşhir ürünü gibi konulmuş çizikler içindeki problemlerle dolu bisikleti verdiler.İlk gün tüm problemleri çözmüştüm ve 2. gün sevisin yolunu tuttum.Servisin düzenli,müşterileri ile iyi ilişki kuran ve bisikletten anlayan biyer olduğunu sandım ancak bütün düşüncelerim o ara sokaklardan birindeki mobilet tamircisini görünce değişti(İlk başta servisin başka yer olduğunu düşünerek gidip -abi buralarda salcano servisi nerede- diye sordum onlarda biziz dediler. :) ) tamircinin ustası yanında çırak olarak çalışan 8-10 yaşlarındaki çocuğa yönlendirdiçocuğa derdimi anlattım tabi çocuk ne bile bir kaç ayar yaptı yolladı sonra yola koyulmuşken gine bir problem aynı şey 3 defa tekrarlandıktan sonra bayi ye gittim. Bayi bisikleti inceledi dedi bunu burak yeniden toplayalım.1-2 saat sonra bisikleti almaya gittik bisikletin ön disk frenini kırmışlar ilk verdikleri bisikleti getirdiler ve ön disk fren leri değiştirdiler.Sonra disk frenin ayarı yokta yaptırmaya götürdüm çocuk frene ayar yapmaya kalkışmadı bile,dedi disk fren bu kadar tutar (Tutuş menzili ise 0 pedalı çevirdiğinizde 2 freni sıkıyo olsanız bile bisiklet hareket ediyordu )sonra eve gidip kendi ayarımı kendim yaptım ve frenlerimin kavrama mesafesini 0,5 cm gibi bir düzseye indirdim.(freni 0,5 cm. kadar sıkıncı balatalar pabuçları kavrıyor) Daha sonra ilk bisikleti verme sebebim olan ön maşadaki boşluk bundada vardı.Bisikletci ve bayi bu tür oynamanın normal olduğunu söyledi halbuki ilk bisikleti aldığında diğer bisikletleri inceledi ve bu tür oynamanın olmadığını gördü.Daha sonra gidonun oynamasını çözemediler ve bu kadar oluyor diye yolladılar. (Servisteki bana karşı tavırları seveveiyle bir daha gitmedim)Ancak bugün arka aktarıcıda problem olması üzerine babamla birlikte gittik ilk başta 8-10 yaşlarındaki çocuk tekrar geldi ama bu sefer babam direk ustayı çağırdı ön maşadaki boşluğu tekrar söyledim bu sefer ön tkaımı dğiştirelim dediler,illa yanımda büyük biri olması şart mı bisikletimi tamir etirmek için (yaşım 15 ) yani sizden isteğim Salcano gibi kaliteli bir piyasası olan ve kaliteli ürünleri satan bir şirketin sadece ürün kalitesiyle yetinmemesi gerekli.Satış sonrası servislerinin de ürün kalitesi kadar kaliteli olması gerekli (Arkadaşımda benden 2 hafta sonra Salcano Apollo yu aldı ama o servisin tavırlarını bildiği için ilçemizdeki kaliteli bisiklet tamircilerinden biri ile çalışıyor... )
 
  • Beğen
Tepkiler: tuncdemir
Geri