Scudo Sports

Salcano XRS 040 Sora Kullanıcıları Kulübü

40-50 mm arası jantlar. fixed gear için düşünüyorsanız iyi bir seçenek olabilir göbek değişimi vs.den sonra:)
 
Scudo
@amoush00 tesekkurler bilgi icin ben fixed icin dusunuyodum ondan sordum bende merida reacto 400 var onunda jantlari basaeisiz bir bisillet eski bisikletimde soraydi ondan sordum

@Ekn 2014 lerin jantlari farkliymis sonradan faretrim tesekkurler bilgi icin


@Turan aynen oyle fixed icin dusinuyordum ama al boya gobek degistir pahaliya gelcek sani tesekkurler bilgi icin
 
Merhabalar,
geçen yazdan beri xrs040 kullanıyorum fakat çok fazla patlak problemi yaşıyorum. konuyu takip ettiğim kadarıyla sorunun jantlardan ya ada dış lastikten kaynaklığını düşünmeye başladım.
yine de önerileri başvurayım dedim. teşekkürler.

teker grubunda herhangi bi parça değişimi yapmadım bu arada.
 
  • Beğen
Tepkiler: burakkx
@Ünforgiven stok jant ve lastikleri fiyata orantılı olarak dengesiz yapıda biraz. Kimisinde iyi temizlik ve kalite kontrok olmamasından kaynaklı çapak sorunları olabiliyor. Kimi lastiklerde sorun olabiliyor. Sorunu net olarak anlamak için sırasıyla iç lastik, dış lastik ve jant değişebilirsin. Ama tavsiyem 150-200 liea bi bütçeye R501 muadili bi jant alman. Zaten direk değişmenin en iyisi okacağı ağır ve hantal jantları yeteri kadar uzun kullanmışsın. Artık yenisi gerekir ve bütçe uygunsa jantları yenilemen en iyi sonuç olur..
 
@Ünforgiven aynı sıkıntı bende de var.. bisikleti (2014 model) alalı birkaç ay oldu; ama binmek nasip olmadı daha.. fakat daha binmememe rağmen iki tekerlek de patlak.. bisikleti kullanmaya başlayınca jant setini komple değiştirmeyi düşünüyorum..
 
@lealtad yorumunuz için teşekkürler. iç lastik çok değişti haliyle. muhtemelen jantların ömrü dolmuştur. gerçi ilk zamanlarda da vardı problem.


@burakkx ben hayli yol yapabildim ama cebe ve sinirlere zararı çok fazla oldu tabii :)
 
  • Beğen
Tepkiler: burakkx
@Ünforgiven normalde ilk alımda değişmesi gerekli. Artık yeni bi jant bakın bence ve keyfi bi tık arttırın;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Ünforgiven
Ben sele, sele borusu, gidon boğazı, gidon, gidon sargısı, jant, lastik ve pedalları değiştirdim.
Bu yaz uygun fiyatlı başlangıç seviytesi bir karbon kadro seti alıp herşeyi ona taşıma hayalindeyim. Bakalım kısmetse olacak :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mondschein
arkadaşlar "schwalbe durano s" ve "Michelin Pro 4 Endurance v2" arasındayım.
kullananlar varsa yorumları nelerdir?
(genel kullanım için)
 
Arkadaşlar frenlerin tellerin bittiği noktada bir çeşit ufak kol gibi bir parça var.Ne işe yarar ki bu ?
 
@erginsak Bacakta ki mandal tarzı parçayı kasdediyorsan, lastiği söküp takarken onu açarak lastiğin rahat monte/demonte edilmesini sağlar
 
  • Beğen
Tepkiler: erginsak ve suzun7
@erginsak Eğer yanlış anlamadıysam o kollar kaliperin boşalmasını sağlıyor yani tekerleri sökerken frenlerden daha rahat çıkması için tekerin.
 
  • Beğen
Tepkiler: erginsak
Beyler ben de 1-2 ay içerisinde Salcano XRS 040 Sora 2015,, model almayı planlıyorum bilmem gereken herhangi bir sorunu var mı bisikletin?
Ve diğer sorum şu yine 2015 model Carraro RC 022 var sizce hangisini almalıyım. (İlk kez yol bisikleti kullanacağım)
 
evet ilk lastik yarılmamı yaşadım mecburi dış lastik değişeceğim o yüzden kaliteli öneriler bekliyorum sayın xrs 040 kullanıcıları
 
@bohemabi bütçe belirtirsen skalayı biraz daha daraltmiş oluruz. Senin için de daha faydalı tavsiyeler gelir
 
@suzun7 bende hep onlari el freni niyetine kullandim. Bir yere dayadigimda kollari sıkistirip hareket etmemesini sagliyordum :)

Meger tekeri sokerken kolaylik olsun diyemis
 
@bohemabi Uygun fiyatlı olsun dersen, michelin dynamic sport 700x23 / 25 & schwalbe lugano 700x23 yada gerçekten iyi olsun dersen Continental Grand Prix 4000S II.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mondschein
Geri