Benzer bir durumu yaşadım;
Bisikletim bir kaza sonucu çatladı. Durumu Marintek'e bildirdim cevap gelmedi, aradım ulaşamadım. Bazı firmalar "Crash Replacement" yani "Kaza değişimi" adı altında yeni kadrolarda %50'lere vara indirimler yapıyorlar, bu tip bir uygulama Scott'ta var mı diye sormak istemiştim. Günler boyu aradım ulaşamadım. Daha sonra Scott İsviçre'ye mail attım, o mailden 3 gün sonra Marintek'ten mail geldi bana, "böyle böyle bir durum varmış yardımcı olalım" diye.
Neyse; mailler, telefonlar sonrasında (ki haberleşmek için -neredeyse- her seferinde İsviçre'ye mail atmam gerekti ki Marintek bana dönüş yapsın) bana belli bir indirim ile yeni bir kadro verilebileceği söylendi. Marintek'teki yetkili arkadaş "İsviçre'den haber bekliyoruz, size indirim tutarını söyleyeceğiz" dedi.
1 hafta bekledim aramadılar, geri aradım, ulaşamadım. İsviçre'ye yine mail attım. İsviçre bana "biz teklifimizi sunduk, Marintek size haber verecek" dedi. Marintek'e mail attım, "Teklif bekliyoruz, biz sizi 1 saat sonra arayalım" dedi, 2 saat sonra ben aradım, beni arayan arkadaşın çıktığını öğrendim
.
En sonunda "sizinle mi uğraşacağım" deyip kadroyu tamir ettirdim.
Bugün bu konuyu görünce İsviçre'den bana yardımcı olan arkadaşa mail attım, "Scott'ın bunu yapmış olması hoş bir durum değil, sizin yüzünüzden değil ama Türkiye dağıtımcınız yüzünden Scott hiçbir ürün almayacağım. Bakın daha çok yardımcı olmanız gereken (kadrosu durup dururken kırılmış) bir arkadaşa bile yardım etmiyorlar" dedim.
Az önce cevap geldi, "Bu aralar Marintek konusunda birden fazla şikayet aldık" diye. "O arkadaşınıza (
@fatih alver ) site üzerinden bize mesaj atmasını söyleyin, biz gereken incelemeleri yaparız" dediler.
Özet olarak, Marintek bu aralar sıkıntılıymış
.