Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Sedona beni mahkemeye mi verecek?

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Meseleye bir de şöyle bakın arkadaşlar. Sıfır bir otomobil aldınız. Örneklendirelim hemen. Volkswagen Golf 1.6 TDI DSG Highline olsun mesela aldığınız araç. Fiyatı kapı sesinin tokluğuna paralel olarak gayet güzel, 123 bin TL. Aracı aldıktan sonra kaputun boyası bir anda atmaya başlıyor. Hemen soluğu Başaran'da alıyorsunuz onlar da hiç sıkıntı etmeden değiştiriyorlar. Ancak şöyle ufak bir detayla. Siz aracı Uranüs grisi almıştınız, gelen kaput iridyum grisi. Bu rezilliği hemen gelip sosyal medyada, forumlarda paylaşıyorsunuz ve bir grup insan size çıkıp "ikisi de gri değil mi, kullanıver ne olacak?" diyor. Ne hissedersiniz?

Yoksa bisikleti biro oyuncak olarak gördüğünüz için bu tip detaylar bisiklette önemsiz mi?
 
Scudo
Aslı bisiklet iyidir ya kötülenmesine şaşırdım değişik adamlar tanırım bu forumdan aslıdan aldığı ürünü kullanıp kullanıp parçaladı bozdu sonra aslıya iade etti baktıki adam sıkıntılı şizofren bi tip parayı geri verdi gönderdi işine baktı.. ama seninki büyütülecek bişey değil kanısındayım
 
% 100 haksizsin dostum kusura bakma ama senin renk titizligin firmanin sorunu degil. Yesil yollamislar daha ne? Mor yada pembe olsa anlarimda bu durumda haksizssin
 
garanti kapsamına selenin girmedigini biliyordum.farkli renklerde yada tonlamalarda firmanin size sele yollamasina sasirdim. cunku cogu firma umursayip cevap bile vermiyo.bende sedona 410 kullanicisiyim. size haksizsiniz abartiyosunuz diyemem. sonucta tuketicisiniz ve verdiginiz paranin hakkini ariyosunuz. burada markayi savunacak degilim.fakat onerdiginiz bir firma var ki evlere senlik :) salcano pismanligi hakkinda forumda arastirirsaniz goruceksiniz. hocam sorununuzu baside almicam fakat sedona burada ustune duseni yapmis gibi geldi bana yada bazi firmalarin umursamazligina bakilinca bardagin dolu tarafindan bakiyoruz o da olabilir. son olarak sedonayi cevremde surekli tavsiye ederdim artik daha kararli tavsiye edicem. size gecmis olsun dilerim
 
  • Beğen
Tepkiler: Rocketman
ben de sedonanın cevap vermesine şaşırdım biz atsak cevap vemezler adama cevap vermişler yine de hoşnutsuzluk var
 
@NewStyle

Bugün ben tepki vermezsem sen vermezsen bir başkaları vermezse firma bir ürünün aynı yedeğini ne die yanında bulundursun ki? Hadi bir istinasdır anlarım kalmamıştır elinde ancak neden parasını iade etmiyorsun. Eğer başka bir parça gönderiyorsan demek ki hatalı olan sensin. Ancak yanlış parça gönderdiğin zaman nezaketle paramı istediğimde bana paramı iade etmiyorsun. Bir kullanıcı olarak düşüncelerimi foruma aktardığım zaman ise birileri firma haklıdır diyor. Bayi satıcı olmasına rağmen sele geldiğinde bu sele bu bisiklete uyum sağlamadı dedi. Bayi bunu söylerken burdaki kitle'nin yazdıkları akıl karı değil..

@kaptanreis6060

12 mesajın var kimsin nesin ne olduğun bile belli değil. Sedona çalışanmısın?

@lampsakos

Ben zaten salcano veya farklı bir firmadan bisiklet alsam garanti ve servis beklentim olmaz. Benim sedona'yı tercih etme sebebim garanti ve hizmet anlayışlarının iyi olduğunu sanmamdı. Ama bir kullanıcıları olarak beni yanıltılar. Alırım bir tane salcano veya mosso bir beklentim olmadan kendi başımın çaresine kendim bakarım. Salcano mosso kron neyse sedona'da odur. Ne eksik ne fazla bu şekilde çevrenize önermeniz bile yeterli.

@brky1905

Merak etme öyle sanıldığı gibi kolay olmadı.
 
Olay sıcakken üstüne düşüp doğru sele gönderilene kadar üstünde durmalıydınız. 1 sene sonra iyice yırtılmaya başladığında tekrar sele istemeniz absürt olmuş. 3. de yanlış gelseydi bayiye iade talebinde bulunmalıydınız. Bayi hemen araya girer doğru seleyi göndermelerini sağlardı bence.
 
Ben de firmalar ve servisler neden bu kadar arsizca ve pervasizca davraniyorlar diyordum ki bu konuda bi kitle gordum hakkaten mustehak. Ama kurunun yaninda yas da yaniyo iste. Siz hakkaten bu tarz firmalara layiksiniz.
Adam takintiliyim diyor, parasini da verdim ancak koskoca fabrika bana bi sele uyduramadi diyor. Koskoca firma da bi seleyi ayarlayamiyor ve diyor ki 50TL fark ver alirsin aynisini ( yani satis taktigi uyguluyor ) ve burada koskoca bi guruh adami almissiniz karsiniza linc etmeye calisiyosunuz. @Arseyus 80lerde veya 90larda olsaydi bu olay o firma musteri memnuniyeti bozulmasin adima leke gelmesin diye uretim disi da olsa alt tarafi bi sele diyip yenisini yapar gonderirdi. Ancak 2000lerdeyiz ve alt tarafi bi sele demiyorlar alt tarafi bi musteri , nasi olsa bir suru satacagimiz insan cok diyorlar. Fark sadece bu kadar. O yuzden cok fazla yipratmayin kendinizi, burada daha fazla yazarsaniz adamlar hakli cikacak !
 
@Carcass06

Seleyi geç göndermem benim faydama değil onların faydasına olur. Kaldı ki olayın üzerinde benim değil bayinin durması lazımdı ancak 2 defa yanlış sele gelince bayide olaydan sıkıldı. Durum böyle olunca seleyi böyle idare ederim bişey olmaz dedim ancak gün geçtikte yırtık artıyor ve bu yüzden şimdi yeni sele için başvurdum.

Birde insanlara nie göndermedin zamanında felan filan diyemezsin. Sanamı sorucak adam ne zaman gönderip göndermiyeceğini 2 yıl garantisi var isterse son gün belirtir bu adama kalmış bir şey. Saçma sapan şeyler yazmayın rica ediyorum!

@babajanovic

Yeri gelmişken o satış olayının fotosunuda atayım.

Merhaba Abdurrahman bey,

Selenin aynısından depomuzda var, daha önceden gönderilen selenin rengi neydi?

Seleyi Hakan bisiklete gönderebiliriz, 50 TL satış fiyatı vardır.

İyi günler,

Ben bu mesajdan sonra garanti olaylarına girince işler birden değişti.

Ama sedonadan çok forumdaki kitleye çok kafam bozuldu. Bu insanlar tuhaf..
 
@Arseyus herkese sedona çalışanı muamelesi yapıyorsun acaba sen salcano yada mosso da çalışıyorsun ?:D Şaka bir yana gerçekten bisikletin selesini falan bırakın zira sizin daha önemli kişisel sorunlarınız var, önce onlarla ilgili olun bence. Burada aşağılamaya ve fikrinizi dikte etmeye çalıştığınız kimse sizin ''sorununuzu'' çözmeyecek. Gidin firmayı tüketici haklarına şikayet edin.
 
Öncelikle bu platform "tüketici hakem heyeti" değil, Eğer bir problem veya ayıplı mal olduğuna inanıyorsan yargı yolun sonuna kadar açık.

Ancak, gelip burada kamuoyu oluşturmaya çalışman, markayı yargısız infaz etmen tamamen ayrı bir yargı konusu olabilir.

Onlar dava acmasa bile, devamlı olarak insanları rencide edici bir dil kullanman muhatabı olan insanların sana dava açmasını sağlayabilir.

Magdurken suçlu olma derim.
 
Tüketici hakları gereğince ürün garanti dışı kalsa bile satın alındığı tarihten itibaren 10 sene boyunca yedek parçasını sağlamakla yükümlüdür firma.
Sele göndermeleri güzel ama aynı renkte sele yoksa gün versinler getirsinler ya da simsiyah sele falan yollasınlar. Yakın tonda sele yollayıp tüketiciyi salak yerine koymak ve üstüne başka çözüm yok demeleri çok gülünç. Benim bile aklıma çözüm önerisi geldi yazarken yani! Simsiyah sele gönderelim, elimizde maalesef istediğiniz renk yok; renk uyum sorununu böyle çözebiliriz demeleri bu kadar zor mu sanki.
Gerçi salcanoyla falan kıyaslayınca yeni sele göndermeleri ve sonrasında tüketiciyi takmamaları bile bir başarı olarak nitelendirilebilir ama genel itibariyle tutumları yanlış.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cemil Dada
@Arseyus bence uslubunuzu toplayip mesaj yazarsanız iyi olur. Size bu mesajınızdan sonra vermem gereken cevap şu: Adresinizi verin parası neyse alalım sele yolluyalım kafamızı ütülemeyin. Ben size mantıklı bir şey dedim siz bana seviyesiz cevap veriyorsunuz... Ne malum kullanıcı hatası olarak yırtılmadığı demezler mi? Neyse size hakettiğiniz karşılık verilmiş bence iyi forumlar.
 
Salcanonun en basarili yerli marka olmasinin sirri bu iste. Sikayetlerle hicbir sekilde ilgilenmiyorlar. Yetmez gibi yetkili servisine gittiginizde azarliyor, firca atiyorlar. Ama satislar hep tavan ve kimse de sikayetci degil.
 
Ayriyeten forumda egemen olan "altı üstü sele renginden nooolcak yeeaaa" düşüncesi yüzünden belki de dünyanın en kalitesiz mallarını en fahiş fiyatlarla alıyoruz. (Yerli üreticiler ve sesini çıkarmayan tüketiciler sağolsun.)
Demek ki neymiş, o kadar pohpohlanan sedona yeterince kaliteli ve detaycı bir marka değilmiş. Sele renginin kadro rengiyle uyuşmaması gibi olayları Cannondale, Cube, Spec., Focus, Scott vs. vs. vs. herhangi bir markada gördünüz mü hiç? Sedona da ne düzeyde bir marka olduğunu bize hatırlatmış oldu sağolsunlar.
 
Sedonanın hiçbir suçu yok. Adamlar yeni sele göndermiş siz rengine kızıyorsunuz. Hayır zaten az bir yeri farklı renk.

@Gixxer yani karşılaştırdığınız firmalar bu kadar alakasız olabilirdi. Tebrikler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kuzey Ege
Son mesajı görünce fikrim değişti. Madem aynı seleden varmış, onu gönderselermiş öyleyse. Fakat tekrarlıyorum, üslubunuz hoş değil. Böylesi bir üslupla haklıyken haksız duruma bile düşersiniz.
 
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri