Arkadaşlar, abiler konunun tamamını okudum ve görselleri de karşılaştırdım zaten. Tamamen tarafsız bir dille söylüyorum ki "MÜŞTERİ HAKLI" bu durumda.
Ben de Beşiktaş Kartalyuvası'nda çalıştım 1 sene, sorun yaşayan müşterilerle de ben ilgileniyordum en eski eleman olduğumdan. Ben değişime gelen hiçbir müşteriye farklı bir ürün vermedim bugüne kadar.
Veremezsin ki abiciğim, bu 20TL'lik T-Shirt bile olsa kurumsal isen yakın da olsa farklı bir renk veremezsin
Kadro sarı renk ancak sen adamı kör yerine koyup yeşil detaylı sele vermeye kalkıyorsun ve ton farkı diyorsun. Hayır efendim sarı ve yeşil 2 farklı renktir. 1 rengin 2 farklı tonu değildir.
Müşterinin hatası : Ürünü satın alırken sağını solunu düzgünce kontrol etmemesi, o kusur ilk aldığında da var olmalı söylediğine göre. Müşterinin hatası diyemeyeceği, tavsiye verebileceğim tek yönü ise çok fazla abartılmadan anlatılması gerektiği ki bu da tartışmaya açıktır, kesin bir yargıda bulunamam, kendince haklıdır belkide ağır eleştirmekte.
Firmanın doğrusu : Müşteriden gelen talebi anında karşılayıp sıfır bir seleyi kendisine taktim etmesi, bahane üretmemesi yani yapması gerekeni yapması.
Firmanın HATASI : Müşteriye farklı renkte bir ürün göndermesi ve şikayet edildiği halde 2. defa aynı ürün göndermesi. 3. defa belirtilmesi halinde ise yine farklı renkte bir sele göndermesi
Ellerinden başka bir şey gelmediğini daha düzgün bir üslupla ifade etmemesi. Ne olursa olsun eğer sen kurumsalsan müşteriyle böyle konuşamazsın.
O ürünün selesini fazladan da olsa üretmek zorunda Sedona, üretmiyorsa iade talep etmek zorunda. Seleye fiyat biçemiyorsa da bisikleti iade etmek zorunda.
Müşteri birilerine göre abartıyor olabilir eyvallah. Ancak haklı olduğu gerçeğini değiştirmez. Hak her bütçede haktır. Senin arabanın kapısını farklı renkte boyasalar "Yaw içeri oturunca dışarısı zaten görünmüyor" diyebilecek misin?