@kaptanreis6060
Kardeşim mesaj sayısı ile alakası yok konuyu başta tarafa çekmeye çalışma kurban olayım
Sen daha ilk mesajından "Seni mahkemeye verseler haklılar" diye bir yorumda bulunmuşsun.
Bunu neye hitaben söyledin, hangi dayanakla bunu söyledin sen? Aksine, müşteri firmayı dava etse emin ol müşteri kazanır.
Bir şeyi savunuyorsunuz ancak neyi savunduğunuzun farkında değilsiniz, adalet anlayışınız bu mu sizin? Siz meseleye duygusal bakıyorsunuz. Karşı tarafı anlama yetisine sahip değilsiniz.
Önce bir müşteriyi anlayın, isteklerini ve sorununu anlayın ondan sonra yorumda bulunun.
Ürünün iadesini almak için emin ol sele bahanesine ihtiyacı yok müşterinin. İade almak isterse komple bisikletin iadesini alabilir. Firma iadeye onay vermese bile tükerici haklarına şikayette bulunup en geç 3 ay içerisinde iadesini eline alabilir.
Sen istiyorsun ki ; Sen böyle bir durumda yeşil seleyi kabullenip oturacağın için başkaları da sorgulamadan, meselenin üstüne düşmeden firma ne verirse başını öne eğip sussun.
Yok öyle dava kusura bakma, müşteriyi aşağılayan veya haksız çıkaran kaç tane yorum varsa teker teker yanıtlamaya hazırım ben
Haklıyla haksızı ayırt etmek bu kadar zor olmamalı yapmayın kurban olayım
@mehmetgunes
Arkadaşım karşı taraf bu durumda selenin iadesini yapmak zorunda. Yapmak istemiyorsa daha iyi bir modeli ister misiniz diye, insiyatif hakkını müşteriye vermek şartıyla teklif etmek zorunda.
Bunu yaptıktan sonra "Yapabileceğimiz bir şey yok" isterseniz ürünün iadesini alabiliriz demek zorunda, tüm bisikletin iadesini.