Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Sedona beni mahkemeye mi verecek?

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Scudo
@charlieselim
Selenin rengi farklı geldi diye ağlamak derken sanırım yaşınız 12 falan çünkü hitap şekliniz bu şekilde. Modele uygun sele gelmediyse itiraz etmek en doğal haktır, hakaret etmeden mağaza basmadan İNSAN gibi bir şikayet dile getirilince ağlamak mı oluyor şimdi bu? Ayriyeten yabancı markaları sürekli daha üst seviyede neden örnekliyoruz acaba? Türkiye'den de ithal markaların seviyesine çıkabilecek bir marka çıkaramaz mıyız? Sizin gibi düşünenler sayesinde tabi ki çıkaramayacağız
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökhan Akkaya
@OnurÖzdağ
Ohal kapsamında olduğundan bende Fedon mu diye değiştirdim ;);):)
 
@asusmune işte bu yüzden o bisikleti götürüp geri verecek konuma geliyosunuz. size muadil diye başka bir ürün verildiğinde aman kardeşim sorun değil ne farkeder derseniz o adamın işini zorlaştırmak yerine kolaylaştırırsanız bir daha o dükkana gittiğinizde çok daha karlı çıkarsınız. insan ilişkilerinde dostluk esastır. para benim değil mi lan hakkımda var yapacaksın tarzında yaklaşımda burnunuzdan gelir.
 
@Gökhan Akkaya
Tebrikler, gözlerinden öptüm.
Bu kadar net anlatım olur, öğretmenlerinede çok selam.
 
@mehmetgunes
kardesim ne insan iliskisinden bahsediyorsun. Adam mail atmis, mailine cevap yazmislar. Internetteki arkadaslik siteleri gibi degil bu musteri hizmetleri. Firma fiyat bicmis urun satiyor, adam da begenmis, tercih etmis almis, sonra da urun hatali cikinca sikayet etmis. Bak kardesim sikayet etme alttan al onlar da insan mi diyeceksin? Firindan ekmek almiyorsun, evet parasini verip fabrikasyon urun aliyorsun. Tabiki bu urunu kusursuz yapmakla yukumlu fabrika hatasini kabul edecek, musteri memnuniyeti icin ne gerekiyorsa yapacak!
 
@mehmetgunes
Şu yaşıma kadar müşteri olarak çok samimi söylemlerimde hep tam tersi olmuştur.Türkiyemde eşeği sağlam kazığa bağlamak şart, tabii düşüncelerinede saygılıyım ama tecrübem böyle demiyor.
 
@Arseyus Arkadaşım iyimisin sen ? 12 mesajım olunca fikrimi belirtemiyormuyum ? hemen sedona çalışanı mı oluyorum ?
 
@babajanovic karşı tarafın yapacağı birşey yok daha bunu anlayamamışsın. 2 gün önce shimano nun teknik servisini aradım müşteriyle muhattap olmayan bir yeri aradım aslında onların müşterileri bisikletçiler. sora vites kolum bozuldu ve bunu belirttim yedek parça sorum yok dedi sonra beraber vites kolu aramaya başladık en iyisi hangisi olur hangisi fazla gelir en ucuz nerede var tüm bilgileri hollandadaki depodan alıp benimle paylaştı ve bu konuşma 15 dkkdan fazla sürdü benden kazanacakları ne var hiçbirşey zaten gidip alıcam bu belli ama uğraşıyo nedenini anlamışsındır diye umuyorum
 
@kaptanreis6060
Kardeşim mesaj sayısı ile alakası yok konuyu başta tarafa çekmeye çalışma kurban olayım :) Sen daha ilk mesajından "Seni mahkemeye verseler haklılar" diye bir yorumda bulunmuşsun.
Bunu neye hitaben söyledin, hangi dayanakla bunu söyledin sen? Aksine, müşteri firmayı dava etse emin ol müşteri kazanır.

Bir şeyi savunuyorsunuz ancak neyi savunduğunuzun farkında değilsiniz, adalet anlayışınız bu mu sizin? Siz meseleye duygusal bakıyorsunuz. Karşı tarafı anlama yetisine sahip değilsiniz.
Önce bir müşteriyi anlayın, isteklerini ve sorununu anlayın ondan sonra yorumda bulunun.

Ürünün iadesini almak için emin ol sele bahanesine ihtiyacı yok müşterinin. İade almak isterse komple bisikletin iadesini alabilir. Firma iadeye onay vermese bile tükerici haklarına şikayette bulunup en geç 3 ay içerisinde iadesini eline alabilir.
Sen istiyorsun ki ; Sen böyle bir durumda yeşil seleyi kabullenip oturacağın için başkaları da sorgulamadan, meselenin üstüne düşmeden firma ne verirse başını öne eğip sussun.
Yok öyle dava kusura bakma, müşteriyi aşağılayan veya haksız çıkaran kaç tane yorum varsa teker teker yanıtlamaya hazırım ben :) Haklıyla haksızı ayırt etmek bu kadar zor olmamalı yapmayın kurban olayım :)

@mehmetgunes
Arkadaşım karşı taraf bu durumda selenin iadesini yapmak zorunda. Yapmak istemiyorsa daha iyi bir modeli ister misiniz diye, insiyatif hakkını müşteriye vermek şartıyla teklif etmek zorunda.
Bunu yaptıktan sonra "Yapabileceğimiz bir şey yok" isterseniz ürünün iadesini alabiliriz demek zorunda, tüm bisikletin iadesini.
 
@mehmetgunes
Mehmet kusura bakma ama bilmeden yazıyorsun.
Shimano Türkiye ithal ettiği ve toptancı, perakendecilere sattığı ürünlerden sorumludur.kanun bunu emreder.yani nir shimano ürünü van dan da alsam Shimano Türkiye den paramı isteyebilirim. Sadece satıcı değil.ithalatçı, aracı, satıcı hatta kredi kuruluşu bile sorumludur.

@Gökhan Akkaya

Aynen öyle, o sele yüzünden bisikleti AYIPLI ÜRÜN olarak geri almak zorunda.
Kanun çok açık.
 
@mehmetgunes

cok bos konusuyosun. Adam zaten servisle alakali konusmuyor ki olay firmadan kaynaklaniyor. Hani ticaret yapiyosun ya firmayla servis arasindaki farklari anlarsin diye umuyorum? Boyle delikanli offensive tepkiler vermeden once biraz daha dusun ve arastir. Dunya sadece senin tecrubelerinden olusmaz.
Ben sana kapanmis ve el degistirmis fabrikadan 25 yillik camasir makinesini uretim hatasi oldugunu kanitlayarak son model "0" makina aldigimi soyliyim de gel nasil aldigimi tecrubelerimle ogrenirsin. Belki lazim olur sana da ilerde ;)
 
Şimdi bu arkadaşa cayır cayır malum renkten bir brooks sele yollasalar "aaaa bunun rengi kadromla uyuşmuyor" der mi?
 
@babajanovic

:) Bence der, farklı bir niyetle söylemiyorum ama iş bazen inatlaşmaya döner. Vakti zamanında benimde yere göğe sığdırılamayan bir teknoloji markasıyla bundan çok daha haklı olduğum halde mağlup olduğum bir mücadelem olmuştu. Üzerine bir bardak soğuk su içtik ve bir daha o markanın kapısının önünden dahi geçmedik. He adamlar ne kaybetti hiç birşey ben huzurlu muyum, huzurluyum.

Bu arada sedona'nın pazarlama stratejisi=kinetix' in pazarlama stratejisi. Aile şirketlerinden kurumsallık beklemeyin, bulursanız öpünde başınıza koyun.
 
@asusmune


yahu ne alakası var neden muhalefet olmak için yazıyorsunuz. tutturmuşsunuz hakkımda hakkım 10 yıllık kol bozuldu elbet parçası olmayacak ayrıca
shimano da konuştuğum kişi normalde benimle muhattap olmaması gereken birisiydi. benimle konuşmasının tek nedeni yardım etmekti vede ettide beraber en mantıklı kolu seçtik. bilmeden yazıyosun diyosunda prof. a soru sorduğumda cevabı bilmiyorsa ona yakın birşeyi uzata uzata söyler ki bilmediği anlaşılmasın sizin cevapda buna benzedi . :)
 
@abbot yani tabi is o noktaya gelirse isin icinde dalga gecmek yoksa denebilir bence de. Ama ayni renkte sele de irdelenmesi gereken bi durum olabilir :)
 
Rakamların küçük olması bir şey değiştirmez.

Gittin Mercedes aldın koltuklar krem olsun istedin. 6 ay sonra koltuklar karardı. Servise verdin sana siyah koltuk verdiler. Üstüne de biz yükümlüğümüzü yerine getiriyoruz dediler. Biri de çıkıp orada ne de olsa oturuyorsun o kadar takılma dedi.

E filmin sonuna siz gelin. Kalın salıcakla iyi geceler.
 
@sargonnas siz de takilmayin canim. Alt tarafi koltuk, poponu koyuyosun. Hem karartma camlarla icerisi gozukmuyor. Adamlar iyi niyetli davranmis iste, sen bi de git sahin servisine adami dovmekten beter ediyolar. Buldun da bulama durumu bu :D
 
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri