Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Şehir-tur bisikleti ortalama hızı

21 km/h benim. Yokuş yok pek. Trafik falan olmasa 24 de olur.
 
Scudo
Ortalama çok bisiklete, kişiye, ortama ve anlık şartlara bağlı bir konu. Sayaç hep uygun yola çıktıktan sonra başlatılırsa oldukça yüksek çıkar, evden çıkıp uygun ortama kadar gidiş ve aktivite sonrası dönüş de dahil edilirse berbat düşük çıkabilir.
 
Ortalama 20/22km hız ile gidiyorum saatte lakin çıktığım rampalar vb dahil olmak üzere hızıma engel oluyor. Yarış bisikleti kullanmış olsaydım hızım ne kadar artardı acaba?
Orta seviyede güç harcayarak şehir bisikletimde 19 20 ortalamaları yakalarken antrenmansız halimle aynı gücü harcayarak yol bisikletiyle 26 27 civarı yapabiliyorum. Aldığım zevk ise çok daha yüksek. Şehir bisikletiyle yol bisikletinin farkı yokuşlarda belli oluyor. Kanınıza gireyim alın bir tane yol bisikleti daha çok acı çekmeyin :krsn:;)
 
Orta seviyede güç harcayarak şehir bisikletimde 19 20 ortalamaları yakalarken antrenmansız halimle aynı gücü harcayarak yol bisikletiyle 26 27 civarı yapabiliyorum. Aldığım zevk ise çok daha yüksek. Şehir bisikletiyle yol bisikletinin farkı yokuşlarda belli oluyor. Kanınıza gireyim alın bir tane yol bisikleti daha çok acı çekmeyin :krsn:;)
Kullandığınız şehir ve yol bisikletleri nelerdir? Yol bisikleti gerçekten denemek istiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bir vatandaş
Kullandığınız şehir ve yol bisikletleri nelerdir? Yol bisikleti gerçekten denemek istiyorum.
@M.İhsan ’a aynen katılıyorum. Ben de aynı eforu aynı yolda sarfettiğimde aynı kalp hızı ile 6-8 km/h kadar yol bisikleti daha hızlı oluyor. Yokuşlarda yol bisikleti daha avantajlı oluyor. Ama düz yolda belli bir hızı yakalayınca bir süre sonra ağırlık dezavantajı iyice azalıyor, şehir bisikleti işe yol arası fark 3-5 km/h ye düşüyor. Böylece yol bisikleti ile aynı eforda daha hızlı gidip daha çok yol alıyorsunuz. Uzun yolda bu fark belirgin olsa da mesela şehir içi işe gidiş gelişim ortalama 13 km olduğundan bu mesafede iki bisiklet arasında en fazla 5-10 dk oynuyor. Şehir bisikletinin ayrı bir rahatlığı keyfi var. Yeri geliyor kaldırıma da çıkıp iniyorum, taşlı yolda rahatsız olmuyorum, keyfime bakıyorum. Yol bisikletinin de ayrı bir zevki var. O günkü ruh halinize göre de değişiyor. Sürüşten beklentinize göre birisi daha uygun veya öteki daha avantajlı gibi çıkarımlarda bulunabiliriz belki ama biri öbüründen üstündür dersek neye göre kime göre … uzar gider.
 
  • İnanılmaz
Tepkiler: StanicEnemy
@M.İhsan ’a aynen katılıyorum. Ben de aynı eforu aynı yolda sarfettiğimde aynı kalp hızı ile 6-8 km/h kadar yol bisikleti daha hızlı oluyor. Yokuşlarda yol bisikleti daha avantajlı oluyor. Ama düz yolda belli bir hızı yakalayınca bir süre sonra ağırlık dezavantajı iyice azalıyor, şehir bisikleti işe yol arası fark 3-5 km/h ye düşüyor. Böylece yol bisikleti ile aynı eforda daha hızlı gidip daha çok yol alıyorsunuz. Uzun yolda bu fark belirgin olsa da mesela şehir içi işe gidiş gelişim ortalama 13 km olduğundan bu mesafede iki bisiklet arasında en fazla 5-10 dk oynuyor. Şehir bisikletinin ayrı bir rahatlığı keyfi var. Yeri geliyor kaldırıma da çıkıp iniyorum, taşlı yolda rahatsız olmuyorum, keyfime bakıyorum. Yol bisikletinin de ayrı bir zevki var. O günkü ruh halinize göre de değişiyor. Sürüşten beklentinize göre birisi daha uygun veya öteki daha avantajlı gibi çıkarımlarda bulunabiliriz belki ama biri öbüründen üstündür dersek neye göre kime göre … uzar gider.
Beni aydınlattığınız için teşekkür ederim, bel de fıtık ve kanal daralması var o yüzden yol bisikletleri beni korkutuyor... şahit normal şehir bisikletini sürerken bile aero kazanmak için öne doğru ekstra dan eğilmek zorunda kalıyorum. Ben en iyisi bir yol bisikleti arkadaşımdan ödünç alıp deneyeyim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bir vatandaş
Ortalama 20/22km hız ile gidiyorum saatte lakin çıktığım rampalar vb dahil olmak üzere hızıma engel oluyor. Yarış bisikleti kullanmış olsaydım hızım ne kadar artardı acaba?
Grupla gezmenin faydaları geçen grup sürüşünde bisikletleri kısa süre değişerek deneyimledim. Size de gruptan bir arkadaş deneyim kazandırabilir. Bayır yukarı zorlanabilirsiniz ama düz ve bayır aşağı iyi kaçıyor ben kendi Trekking bisikletime nazaran tecrübemi yazdım.
Benim bisiklette Elektrik kiti var ortalama 25 kiloya yaklaşıyor. Düz yolda bende o kilo ile 18-22 km arası saatlerce sürebiliyorum ama yokuşa geldimi 11-36 ruble de var bayırlar beni çok yoruyor. Elektrik destek hiç açılmadan. Benim nefes nefese 7-8 km ile çıktığım yokuşu arkadaş güle oynaya 12-14 arası çıkıyor yokuş sonu yakmış sigarayı beni bekliyor. Kondisyon şart 😄
 
  • Beğen
Tepkiler: StanicEnemy
Grupla gezmenin faydaları geçen grup sürüşünde bisikletleri kısa süre değişerek deneyimledim. Size de gruptan bir arkadaş deneyim kazandırabilir. Bayır yukarı zorlanabilirsiniz ama düz ve bayır aşağı iyi kaçıyor ben kendi Trekking bisikletime nazaran tecrübemi yazdım.
Benim bisiklette Elektrik kiti var ortalama 25 kiloya yaklaşıyor. Düz yolda bende o kilo ile 18-22 km arası saatlerce sürebiliyorum ama yokuşa geldimi 11-36 ruble de var bayırlar beni çok yoruyor. Elektrik destek hiç açılmadan. Benim nefes nefese 7-8 km ile çıktığım yokuşu arkadaş güle oynaya 12-14 arası çıkıyor yokuş sonu yakmış sigarayı beni bekliyor. Kondisyon şart 😄
Hocam açıkçası ben bayırı ortalama 5-7km ile çıkabiliyorum, 12-14 arası yokuş çıkmak şuan için imkansız benim için. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Hayaksisheytan
Şehir bisikletini, tur bisikletine çevirince titreşim alan bir hâle bürünüyor bisiklet. Aluminyum kadro çelik kadro gibi oluyor. Rüzgar direnci de çok artıyor. Plan yapmak ve olabildiğince fazlalık taşımamak lazım, sonra kan ter içinde yavaşlayıp rüzgar kesilince alınan keyif de düşüyor.
 
Hocam açıkçası ben bayırı ortalama 5-7km ile çıkabiliyorum, 12-14 arası yokuş çıkmak şuan için imkansız benim için. :D
Eğer en pahalı yol bisikletini bile alsanız antrenman olmadığı sürece yokuşlarda ortalama hızınız çok fark etmeyecektir. Antrenman olmadığı sürece yol bisikleti de şehir bisikleti de çok götürmez sizi. Yürüyerek yokuş çıkmak da zordur, böyle düşünebilirsiniz. Ayrıca yukarıda sormuşsunuz bisikletlerimi. Dağ bisikletime ince lastik takarak kullanıyordum ben. Dağ bisikletim Kron xc 100. Yol bisikletim ise toplama 105 5800 setli Whistle marka alüminyum kadroya sahip.
 
Hızlı yokuş çıkmak için kadans kadans için güç lazım. Elbette şehir bisikleti ile yol bisikleti arasında hız farkı var. Fakat motor yine sizsiniz yani şehir bisikleti ile zorlanıp yol bisikleti ile uçarım diye düşünmeyin. Şairin dediği gibi asla daha kolay olmaz sadece daha hızlı çıkarsın
 
  • Beğen
Tepkiler: oscak41
Geri