Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Şehir/tur bisikleti seçim rehberi

@Spartiat
Hocam merhabalar tekrardan, gün içinde gittik. Hazırda 455 kadro vardı eşim onla bir deneme yaptı ve küçük geldiğini söyleyerekten 495 kadro almaya karar verdik ve x2 olmayınca düz t11 495 ve ben kendim içinse x2 535 kadroyu kutu ile teslim alarak ayrı servise kurulum için bıraktık az önce de telefonla bitirdiğini haber etti servis. akşam saatlerinde teslim alacağız. yardımlarınız için çok teşekkür ederiz.

kilit dediğiniz şekilde baktım ağır ve taşıması zahmetli en iyi önlem eve alacağız. sadece kısa süreli market alışverişi 10-15 dk süreli olacak standart bir kilit alsak örneğin decathlon daki 120 TL lik bir model. ayrıca eşim duruş pozisyonunu beğenmedi ayarlanabilir gidon boğazı alsak iyi olacak. ilk günler biraz böyle binelim sonra ekstralara geceriz. teslim aldığımızda fotoğraf paylaşımı yaparım.


*edit görevli ayarlanabilir gidon göstermek için carraro 230 getirdi eşim bayıldı bütçe olarak çok yukarıdaydı 8.5-9
her neyse amortisörlu olduğu için galiba t11 çok hafif gerçekten 230 a göre.
 
Scudo
@Spartiat
Hocam merhabalar tekrardan, gün içinde gittik. Hazırda 455 kadro vardı eşim onla bir deneme yaptı ve küçük geldiğini söyleyerekten 495 kadro almaya karar verdik ve x2 olmayınca düz t11 495 ve ben kendim içinse x2 535 kadroyu kutu ile teslim alarak ayrı servise kurulum için bıraktık az önce de telefonla bitirdiğini haber etti servis. akşam saatlerinde teslim alacağız. yardımlarınız için çok teşekkür ederiz.

kilit dediğiniz şekilde baktım ağır ve taşıması zahmetli en iyi önlem eve alacağız. sadece kısa süreli market alışverişi 10-15 dk süreli olacak standart bir kilit alsak örneğin decathlon daki 120 TL lik bir model. ayrıca eşim duruş pozisyonunu beğenmedi ayarlanabilir gidon boğazı alsak iyi olacak. ilk günler biraz böyle binelim sonra ekstralara geceriz. teslim aldığımızda fotoğraf paylaşımı yaparım.


*edit görevli ayarlanabilir gidon göstermek için carraro 230 getirdi eşim bayıldı bütçe olarak çok yukarıdaydı 8.5-9
her neyse amortisörlu olduğu için galiba t11 çok hafif gerçekten 230 a göre.

Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın.
Decathlon'daki (link) (ne zaman 130 lira oldu bu?) kısa süreli alışveriş duraklamalarında iş görür. Ben genelde mekan önlerinde kilidi geçirecek bir yer olmadığı için alışveriş bisikletinde arka maşaya takılı (link) kullanıyorum ama o zaman onun ağırlığını ihtiyaç olmadığında da taşımak gerekiyor. Her zaman ihtiyaç duyuluyorsa da bu taşıma açısından daha pratik, gerekirse bir de (link) taşınıp onunla bir yerlere kilitlemekte kullanılabilir.
Ayarlanabilir gidon boğazı büyük rahatlık sağlıyor. "Duruş pozisyonunu beğenmedi" derken fazla öne uzanması gerektiyse ayarlı boğazı yukarı doğru kaldırıp gidonu yaklaştırır, bu sefer fazla yüksek gelirse alttan spacer çıkarırsınız.
Ağırlık konusunda süspansiyonlu maşanın da etkisi var ama genel olarak Carraro'lar aynı özelliklerdeki benzerlerinden ağır.
 
Merhabalar tekrar bugün sormuş olduğum sportive serisinin bisikletlerini almaya gittim 324 de karar kılmıştım ama ne yazık ki her modelde sadece 48 kadro vardı sipariş verme işi de biraz sıkıntıya girdi zam gelme olasılığı çok yüksek ödeme almıyorlar gelmeden şimdi sorum şu şekilde ellerinde sportive 220 51 kadro var 2019 çıkışlı modeli
ve ellerinde 324 ve 328 modellerinin 48 kadro olanları var Boyum 1.80, bacak boyum içten ölçtüğümde 78 cm çıkıyor 48 kadro bana uyar mı hangi bisikleti tercih etmeliyim bu durumda yardımcı olursanız sevinirim.
 
Merhabalar tekrar bugün sormuş olduğum sportive serisinin bisikletlerini almaya gittim 324 de karar kılmıştım ama ne yazık ki her modelde sadece 48 kadro vardı sipariş verme işi de biraz sıkıntıya girdi zam gelme olasılığı çok yüksek ödeme almıyorlar gelmeden şimdi sorum şu şekilde ellerinde sportive 220 51 kadro var 2019 çıkışlı modeli
ve ellerinde 324 ve 328 modellerinin 48 kadro olanları var Boyum 1.80, bacak boyum içten ölçtüğümde 78 cm çıkıyor 48 kadro bana uyar mı hangi bisikleti tercih etmeliyim bu durumda yardımcı olursanız sevinirim.

48 kadro bence uyar ama hazır ellerinde varken denemek daha doğru.
Tabii ki 328 324'ten daha iyi. Bütçenize uyuyorsa, satıcıda fiyat farkı çok değilse, sitedeki gibi fark 1000 TL civarındaysa 328'i, zorlayacaksa ya da aksesuar ve ekipmana da pay kalsın derseniz 324'ü alın. Birkaç gün sonra aradaki fark iyice açılacak. Güncel ekonomik şartlarda alınabileceğin en iyisini almak kısa süre içinde alışverişi daha kârlı hale getiriyor. Bu ay almayı düşündüğüm parçalar dünden bu yana bazı bisikletçilerde %30'un üstünde zam gördü, tüm satıcıların fiyatları aynı seviyeye getirmesi yakındır. Benzer şekilde bisikletlere her an %30+ zamla 8-9 bin lira fiyatlar görebiliriz.
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
48 kadro bence uyar ama hazır ellerinde varken denemek daha doğru.
Tabii ki 328 324'ten daha iyi. Bütçenize uyuyorsa, satıcıda fiyat farkı çok değilse, sitedeki gibi fark 1000 TL civarındaysa 328'i, zorlayacaksa ya da aksesuar ve ekipmana da pay kalsın derseniz 324'ü alın. Birkaç gün sonra aradaki fark iyice açılacak. Güncel ekonomik şartlarda alınabileceğin en iyisini almak kısa süre içinde alışverişi daha kârlı hale getiriyor. Bu ay almayı düşündüğüm parçalar dünden bu yana bazı bisikletçilerde %30'un üstünde zam gördü, tüm satıcıların fiyatları aynı seviyeye getirmesi yakındır. Benzer şekilde bisikletlere her an %30+ zamla 8-9 bin lira fiyatlar görebiliriz.
Tamam o halde 48 kadro uyarsa 328 veya 324 ü gidip alacağım. Ellerindeki 328 e 6600 fiyat verdiler bu arada . Şuan yakın civarlara soruyor yarın haber verecek elinde 327 varsa Hidrolik frenden vazgeçtim 327 varsa ilk tercihim o olacak 2. ve 3. tercihim sırayla 328 ve 324 olacak eğer 52 51 kadro bulabilirsem direk alacağım eğer olumlu haber gelmez ise 48 kadro 328 ceya 324 de bana uyar diyorsanız seleyi biraz kaldırarak heralde sorunu çözebiliriz bugün denedim 51 kardo 220 vardı sonra 48 kadro 324 e baktım bisiklette sele oturmadan dik durduğumda kadroyu bacaklarımın arasına aldığında kasık bölgesine değmiyor ama çok uzak da kalmıyor 51 vve 48 arasında uçurum gibi bir fark bulamadım
 
Son düzenleme:
@V-TR
boyum 1.78 iç bacak boyum 82 cm. 1 yıldır 48 kadro 324 kullanıyorum. ben kadro boyundan çok memnunum.
 
  • Beğen
Tepkiler: templeos ve pix530
@V-TR
boyum 1.78 iç bacak boyum 82 cm. 1 yıldır 48 kadro 324 kullanıyorum. ben kadro boyundan çok memnunum.
Neredeyse aynı çok teşekkür ederim o halde bana da uyar daha fazla düşünmeden alayım ben en iyisi 324 den memnunsanız 328 e çıkmayayım o zaman arada 324 e 5700 328 e 6600 fiyat verdiler değer mi yoksa 324 yeterli olur mu ?
 
Neredeyse aynı çok teşekkür ederim o halde bana da uyar daha fazla düşünmeden alayım ben en iyisi 324 den memnunsanız 328 e çıkmayayım o zaman arada 324 e 5700 328 e 6600 fiyat verdiler değer mi yoksa 324 yeterli olur mu ?

324 ile 328 arasındaki tek fark vites sistemleri. 328 ile öndeki 26 arkadaki 34 dişli sayesinde yokuşları biraz daha rahat çıkarsınız.
ben şahsen aradaki farkı yokuşlarda daha rahat etmek adına ayna kol değişimi (48/38/28 yerine 42/34/24 aynakol) ve aksesuar ( çamuluk, sele bağlantılı çanta, km saati vb.) alımı için kullanmıştım.
burada kararı tamamen siz ve tabiki ayırabildiğiniz bütçe belirleyecek. ben uğraşmam alır binerim derseniz 328'i tavsiye ederim. fayda maliyet oranı yüksek olsun derseniz de 324'ü. Şimdiden hayırlı olsun.
 
324 ile 328 arasındaki tek fark vites sistemleri. 328 ile öndeki 26 arkadaki 34 dişli sayesinde yokuşları biraz daha rahat çıkarsınız.
ben şahsen aradaki farkı yokuşlarda daha rahat etmek adına ayna kol değişimi (48/38/28 yerine 42/34/24 aynakol) ve aksesuar ( çamuluk, sele bağlantılı çanta, km saati vb.) alımı için kullanmıştım.
burada kararı tamamen siz ve tabiki ayırabildiğiniz bütçe belirleyecek. ben uğraşmam alır binerim derseniz 328'i tavsiye ederim. fayda maliyet oranı yüksek olsun derseniz de 324'ü. Şimdiden hayırlı olsun.
Çok teşekkür ederim 324 ü tercih edeceğim gibi 48 kadro konusunda sıkıntım vardı madem uygundur onu alacağım iyi günler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: TanerHoca
Merhabalar son bir sorum olacak size çok kararsız kaldım ellerinde sadece 48 kadro bulabildim şuanda 3 seçeneğim var
Sportive 327 - 6300 TL V fren ( Ayarlanabilir Gidon var )
Sportive 324 -5500 Tl Hidrolik firen ( Ayarlanabilir Gidon var )
Sportive 328 -6600 TL Hidrolik fren ( Ayarlanabilir Gidon yok )

Hidrolik frenlerin bakımı ağar mıdır veya hidrolik frene gerek varmıdır ? Hidrolik fren yerine 27 vites V frene geçmek daha mı mantıklı çok kararsızım.
Bu fiyat ve özelliklere göre tecrübe ettiğiniz bilgilere dayanarak hangisi bisikletli almalıyım bir fikir verebilir misiniz ?
 
Merhabalar son bir sorum olacak size çok kararsız kaldım ellerinde sadece 48 kadro bulabildim şuanda 3 seçeneğim var
Sportive 327 - 6300 TL V fren ( Ayarlanabilir Gidon var )
Sportive 324 -5500 Tl Hidrolik firen ( Ayarlanabilir Gidon var )
Sportive 328 -6600 TL Hidrolik fren ( Ayarlanabilir Gidon yok )

Hidrolik frenlerin bakımı ağar mıdır veya hidrolik frene gerek varmıdır ? Hidrolik fren yerine 27 vites V frene geçmek daha mı mantıklı çok kararsızım.
Bu fiyat ve özelliklere göre tecrübe ettiğiniz bilgilere dayanarak hangisi bisikletli almalıyım bir fikir verebilir misiniz ?

Hidrolik disk fren iki bisikletimde de var. İkisini de 2018 (Salcano City Sport 10) ve 2020 (Ghost Square Urban 5.8) den beri problemsiz kullanıyorum, yeni bisiklet alacak olsam kesinlikle mekanik disk veya v fren düşünmez, her seferinde hidrolik disk alırdım. Özellikle Shimano modelleri giriş seviyesinde bile harika durdurma gücü ve modülasyona sahipler. Yani evet 300 ₺ farka fazlasıyla değer.

Teker söküp taktığınızda rotor ortalama ayarının bozulmasını istemiyorsanız quick release'leri her seferinde aynı sıkılık ayarında takın; aşırı sıkı veya gevşek olmasın tabî.
 
In my opinion V-Brake is good enough for City. Hydra brakes gives more stopping power, with more weight and maintenance. I have hydra brakes on all my bikes, but I dont think they required. All good component bikes are with hydro brakes. I used to bike V brakes and they are OK for city and most usage.
 
  • Beğen
Tepkiler: templeos
Hey pix530. 🙋‍♂️ It's only 20 USD pricier so if one has the option, one should buy hydros. I've been using my Shimano hydros on my trekking bike for four years straight with absolutely zero problem and maintenance (even it's organic brake pads are going strong) and wholeheartedly recommend them.
 
Hey pix530. 🙋‍♂️ It's only 20 USD pricier so if one has the option, one should buy hydros. I've been using my Shimano hydros on my trekking bike for four years straight with absolutely zero problem and maintenance (even it's organic brake pads are going strong) and wholeheartedly recommend them.
- My friend, I have hydros already on all bikes. I am ok for V brakes in city, I find it lighter and trouble free. I can fix myself. No disk - less weight, less issues.
I have Hydro cause I prefer medium range components at least, and V brakes comes with cheapest bikes only. So I cant have my Sram or Shimano Deore groupset with V Brakes. 20 USD is not a lot - I agree.
 
Merhaba, aşağıdaki iki bisiklet arasında kaldım. Aslında bisiklet olarak carraro 321 ağır basıyor ama daha önce iki defa bisiklet aldığımda bisikletin bakımları ve garantisi konusunda sıkıntı yaşadım bayide. Decathlon en azından bu konularda güvenilir Bursa'da.
Bunların dışında 3000-4000 tl bandında tavsiyelerinize açığım.

Carraro Sportive 321 - 3550 tl
Riverside 100 - 3200 tl
 
Merhaba, aşağıdaki iki bisiklet arasında kaldım. Aslında bisiklet olarak carraro 321 ağır basıyor ama daha önce iki defa bisiklet aldığımda bisikletin bakımları ve garantisi konusunda sıkıntı yaşadım bayide. Decathlon en azından bu konularda güvenilir Bursa'da.
Bunların dışında 3000-4000 tl bandında tavsiyelerinize açığım.

Carraro Sportive 321 - 3550 tl
Riverside 100 - 3200 tl

Riverside 100 hiçbir bakımdan Carraro Sportive serisindeki ürünlere denk bir bisiklet değil. Riverside 100'ü Carraro'nun Active serisiyle karşılaştırmak daha doğru.

4000 liraya kadar seçenekler için bu listeye bakabilir ya da büyük alışveriş sitelerinden birinde 28 jant, alüminyum kadro, 4000'in biraz üstüne kadar fiyat kriterleriyle listeleme yapıp genel olarak modelleri öğrenebilir, sonra detaylıca araştırabilirsiniz: (link)
 
  • Beğen
Tepkiler: onrtkn1
Teşekkürler, carraro 321 52 kadro bulamadım. Acil ihtiyaçtan dolayı corelli trivor 2 aldım.
 
Merhabalar son bir sorum olacak size çok kararsız kaldım ellerinde sadece 48 kadro bulabildim şuanda 3 seçeneğim var
Sportive 327 - 6300 TL V fren ( Ayarlanabilir Gidon var )
Sportive 324 -5500 Tl Hidrolik firen ( Ayarlanabilir Gidon var )
Sportive 328 -6600 TL Hidrolik fren ( Ayarlanabilir Gidon yok )

Hidrolik frenlerin bakımı ağar mıdır veya hidrolik frene gerek varmıdır ? Hidrolik fren yerine 27 vites V frene geçmek daha mı mantıklı çok kararsızım.
Bu fiyat ve özelliklere göre tecrübe ettiğiniz bilgilere dayanarak hangisi bisikletli almalıyım bir fikir verebilir misiniz ?

Merhaba 3 gün önce eşim için carraro 324 modelini 44 kadro boyunda haki yeşil siyah rengiyle aldım.

Ben mosso legarda 2124 MSM V kullanıyorum bir yıllık tecrübeme ve carraro 324 deneme sürüşü sonrası karşılaştırmama göre özellikle mossoda kullanılan bilindik marka olmayan bir süspansiyon olmasa da olur bence bariz bir fark yok düz maşa ile arasında, diğer konu mevcut bisikletim V frenli bence durma konusunda bi sıkıntısı yok ama tabiki bir hidrolik disk gibi değil daha sert ve jant akortunda bozulmaya göre dönerken fren pabuçlarına sürtmesi kötü oluyor bu nedenle hidrolik daha iyi. Ruble konusunda 8 dişli 12 32 bence yeterli yokuşlarda daha hiç zorlanmadım ama bu kişiye ve güzergaha göre değişir , elbette imkan dahilinde alınabiliyorsa 27 vites daha iyi dişli oranı ve daha iyi aktarıcıya sahip ama giriş seviyesindeki bir kullancı için çokta fark etmeyecek bir konu.

Kendi bisikletimdeki deneyim sonrası düz maşa, hidrolik disk frenli ve kaset ruble olan bir bisiklet seçmeye karar verdik bu özellikler en uygun fiyata carraro 324 de olduğu için onu tercih ettik.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: bf5
Riverside 100 hiçbir bakımdan Carraro Sportive serisindeki ürünlere denk bir bisiklet değil. Riverside 100'ü Carraro'nun Active serisiyle karşılaştırmak daha doğru.

4000 liraya kadar seçenekler için bakabilir ya da büyük alışveriş sitelerinden birinde 28 jant, alüminyum kadro, 4000'in biraz üstüne kadar fiyat kriterleriyle listeleme yapıp genel olarak modelleri öğrenebilir, sonra detaylıca araştırabilirsiniz:
Peki riverside 500'den carraro 321'e geçmek mantıklı mıdır?
 
Geri