Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Shimano neden rakipsiz?

m_59e2984ff0137d12e10380cb.jpg

chicago da 1987 de kurulmuş.
shimano-infographie-de-1921-a-aujourd-hui.jpg

shimano 1921
 
Scudo
KOENİGSEGG KURULUŞ : 1994

(link)

FERRARİ KURULUŞ : 1947

(link)

aradaki 47 yıllık farka rağmen koenigsegg ferrariye en büyük rakiplerden birisi
 
@S @ T ı Ferrari ve Lamborghini'nin hedefi hız değil. Koenigsegg Hennessey ve Bugatti'ye rakip. Zenvo, Saleen vs. de sayılır.
 
Shimano en alt segment aktarıcıyı ve vites sistemi ureten firma ama sram compaglono ise daha üst seviye shimano soyle dusunun ekonomik araç isinizi gorebilecek ve daha ust iki segmente hitap ediyorken diger iki firma markaya önem hassasiyet saglar ve belli model araç uretiminde ilerler ust segmentte bulunur ve alt model uretip hitap etmeyi saglamaz böyle birsey bana gore birde yan sanayi attiricilar bunlarda tofaş kus serisi gibi alt segmentte hitap edilen ( sunrun sagiuan sypo )
 
  • Beğen
Tepkiler: SEYYAH OZİ
@Harun. ferrari ve lamborghinin hedeflerinin hız olmadığını nasıl anlarız peki isteseler 2 firmada rahatlık ile 400 km zorlayacak otomobil yapabilirler üstelik son modellerinde 800-900 hp lerden bahsediliyor hedef hız değil ise neden 900 hp
 
@S @ T ı Hedef hız olsa maksimum çıktıkları 350 km/h olmaz. Emin olun şimdiye kadar 440 gören araç yaparlardı.
 
@Harun. Koenigseeg hız rekoru kiran araclardan birisi fren sistemi ve arac trafige cikmak icin uygun degil ferrari lamborgini ve bugatti porsche cikabilit ve guvenli karsilastirmak iyi olmamis sanki
 
koenigsegg resmi olarak 400 km yi geçti ama firma sahibi aracın hızını 375 ile sınırlandırdı güvenlik açısından ferrari bunu düşünemezmi
 
@Berat01 Koenigsegg'in çıkış izni var. Nereden çıkardınız.
(link)
S @ T ı :Bazı araçlarda 2. anahtarla maksimum hız sağlanıyor ama elektronik limit hızı bilmiyorum.
 
440 hatta 460 gören araç var ama demek istediğim bu hıza çıkmamak için aracın hızını 375 km de sabit tutuyorlar
 
@S @ T ı hiz ve guvenlik saglayan araclar adi ustunde spor arac ve ust segmentteler rakip olarak kapisiyorlar ama gelelim hiz konusunda calisilan araclar durmasi imkansiz zor ve durmasi icin parasut aciliyor hiza odaklilar
 
400 km den sonra araç içinde uzaklık ve yakınlık hissi kayboluyor

paraşüt drag araçlarında olur kısa mesafede yüksek hıza çıktıkları için durma mesafeleri kısa frenleri zayıf bu yüzden paraşüt gerek en az 1500 hp drag araçları paraşüt olmadan duramazlar kısa mesafede

mclaren f1 400 km yaptı arkasında paraşüt gördünüzmü ?
 
@Berat01 Paraşüt sadece drag aracında olur. Arka kanat frenlemede önemli rol oynar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Berat01
@Harun. Araç icin hiz denemesi yapildiginda zor durdu izini var cunku arac yollarda kullanilmasi icin var tehlikeli bir makine koenigseeg

@Harun. Harun abi araçta takili olarak gormuslugum vardi onlem icin
 
400 km yi geçmediği sürece her araç güvenlidir aradaki 47 yıllık farka rağmen neredeyse yetişti rakiplerine o kadar kusurda olsun artık üstelik sahibi mühendis filan değil

adam sadece bir hayal ile başlamış nerelere gelmiş
 
Koenigseeg cok duymuslugum yoktu bu son senelerde duydum ilginc bir sekilde gelistirdi kendini
 
2007 de ilk büyük patlamasını yaptı 11 sene önce

tavşan ile kaplumbağa yarışı gibi oldu kaplumbağa gibi sonradan yetişti hepsine üstelik hiç robot vs kullanmadan sırf insan ve el işi kullanıyor makine yok hepsi el emeği
 
Bari konu vites sistemi değil bende bir bilgi paylaşayım o zaman bu drag yarışı arabaları 400 üstünde hız yapıyorlar ama motorları nerdeyse her yarış için yeniden yapılıyor yani ömrü sadece bir yarış hızlı gitmeninde bir maliyeti var yani 460 gördükten sonra motorun haşat olmasınımı istersiniz yoksa Max 400km gidip uzun süre kullanmak mı istersiniz :)
 
arabalara ilgim az acikcasi ve her zaman en hizli arabayi bugatti bilirdik :krnz:
 
  • Beğen
Tepkiler: Afyon35
Geri