Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Şu an içinizden ne geçiyorsa yazın

Yav şu hani yutubır bisikletçi/triatloncu tayfa var ya, şimdi takip ediyorum bir çoğunu ve helal olsun diyorum süper iş yapıyorlar diyorum. Ben şahsen böyle vidyo midyo işlerine girebilecek medeni cesareti gösterebilecek birisi olmadığım için takdirle takip ediyorum hepsini. Kimisi iyidir, kimisi kötüdür falan demiyorum izliyorum; maksat yeni şeyler görmek, ortamlarını merak ediyorum görüyorum hoşuma gidiyor. İş yerinde özellikle masa başındaysam kenardan açıyorum orda çalıyor ve göz ucuyla takip ediyorum.

Amma ve lakin, şu "ben bu yarışa büyük hedeflerle gelmedim, benim hedef yarışım başka" geyiğine girdikleri zaman ifrit oluyorum. Abicim/ablacım sen dünya şampiyonu ol, dünyanın en iyi sporcusu ol diye izlemiyoruz ki biz seni yav. Yani neticede binlerce sporcunun katıldığı organizasyonlara katılıyorsunuz, Türkiye'de antrenman yapmak durumunda olan insanlarsınız, bir yarışta "iyi" bir derece alamayacağını düşünmekte ne var? Biraz kendinize güvenin yav, hedeflerine ulaşamıyorsan da ulaşamıyorsun n'olacak..

Şu "hedef yarış" geyiğine de ayrı ayar oluyorum. Bi tt bike bi de aero kaskın olunca "hedef yarış" otomatik yükleniyor bünyeye galiba.

Ben biraz daha naif düşünüyorum bu konuda. Bir çoğu antrenör ile çalışıyor ve sezon başında aslında hazırlanacakları yarışları belirliyorlar. Arada girdikleri de keyfe keder oluyor. Yoksa tüh kürsü yapacaktım olmadı değil konu :)

Benim de hedef yarışlarım var kendime belirlediğim.(1 maraton, 1 IM) Hedefim de bitirmek :) Arada girdiklerimde çok zorlanırsam çeker kenara yatarım :D Sohbet sırasında da konusu gelirse söylerim, maksat muhabbet yürüsün.

Performans düşüklüğü ya da bitirememe ihtimaline bir bahane olsun diye bir kılıf olduğunu sanmıyorum. E tabi bir de konuşarak o süreyi geçirmesi lazım. Hedef yarıştı, değildi muhabbetiyle de , 10 dkyı eziyor arada :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur Bora
Scudo
Her yıl sürücülere direksiyon sınavı altında trafikte yeterlilik tarzında bir sınav yapılmalı. Hak etmeyenler kullanmasın. Zehir zıkkım oluyor şehir içinde sürüş.
 
Ben biraz daha naif düşünüyorum bu konuda. Bir çoğu antrenör ile çalışıyor ve sezon başında aslında hazırlanacakları yarışları belirliyorlar. Arada girdikleri de keyfe keder oluyor. Yoksa tüh kürsü yapacaktım olmadı değil konu :)

Benim de hedef yarışlarım var kendime belirlediğim.(1 maraton, 1 IM) Hedefim de bitirmek :) Arada girdiklerimde çok zorlanırsam çeker kenara yatarım :D Sohbet sırasında da konusu gelirse söylerim, maksat muhabbet yürüsün.

Performans düşüklüğü ya da bitirememe ihtimaline bir bahane olsun diye bir kılıf olduğunu sanmıyorum. E tabi bir de konuşarak o süreyi geçirmesi lazım. Hedef yarıştı, değildi muhabbetiyle de , 10 dkyı eziyor arada :)
Aslında demek istediğim hedef yarışlarının olmaması gerektiğini düşündüğüm falan değildi, yani sene başından beri takip ediyorsun mesela ilgili vidyolarda hep hazırlanıyor o yarış(lar)a, ama sene sonu geldi hala gelmedi o yarış(lar) bi türlü. Hala daha "ben bu yarışa bi hedefle gelmedim" modundalar.

Yine genelleyeceğim ve çok itici olacağım biliyorum ama ben bunun altında yatan sebebi şuna bağlıyorum; maddi olarak bi sıkıntın yok, elindeki ekipman pek çok profesyonelin bile ulaşmakta güçlük çektiği tarzdan, yaptığın tek iş bu ve hepsinden önemlisi beklemediğin şekilde epeyce göz önündesin ve tüm bu gerçekler herkes tarafından biliniyor. Bu sebeple de başarısız olmak imkanlarının hakkını vermemek olarak algılanacak hissiyatına kapılıyor olabilirler. Bilemiyorum, tabi bana konuşmak baya kolay, belki ben de benzer şartlarda bi hayat sürüyor olsam daha beter olurum. Ama zaten böyle değil midir, birileri yapar, birileri de kıskançlığından ne yapacağını şaşırır :)
 
Aslında demek istediğim hedef yarışlarının olmaması gerektiğini düşündüğüm falan değildi, yani sene başından beri takip ediyorsun mesela ilgili vidyolarda hep hazırlanıyor o yarış(lar)a, ama sene sonu geldi hala gelmedi o yarış(lar) bi türlü. Hala daha "ben bu yarışa bi hedefle gelmedim" modundalar.

Yine genelleyeceğim ve çok itici olacağım biliyorum ama ben bunun altında yatan sebebi şuna bağlıyorum; maddi olarak bi sıkıntın yok, elindeki ekipman pek çok profesyonelin bile ulaşmakta güçlük çektiği tarzdan, yaptığın tek iş bu ve hepsinden önemlisi beklemediğin şekilde epeyce göz önündesin ve tüm bu gerçekler herkes tarafından biliniyor. Bu sebeple de başarısız olmak imkanlarının hakkını vermemek olarak algılanacak hissiyatına kapılıyor olabilirler. Bilemiyorum, tabi bana konuşmak baya kolay, belki ben de benzer şartlarda bi hayat sürüyor olsam daha beter olurum. Ama zaten böyle değil midir, birileri yapar, birileri de kıskançlığından ne yapacağını şaşırır :)

Yok estağfurullah, asla kıskançlık gibi düşünmedim.

Benim açımdan imrenilecek bir hayatları var , ekipman falan umurumda değil başka şeyden kısılır, alınır bir şekilde ama zaman öyle değil :) Onların yaptığı işi yapamam, asla kitlelere hitap edecek, yönlendirebileceğin kadar dışa dönük olmadım, karakterim içe dönük elden birşey gelmiyor. :) E işten aileden kalan zamanda da öyle bir hayat yaşanmıyor.

Asla gelmeyen hedef yarışa çok güldüm, çok yaşayın :D
 
Her yıl sürücülere direksiyon sınavı altında trafikte yeterlilik tarzında bir sınav yapılmalı. Hak etmeyenler kullanmasın. Zehir zıkkım oluyor şehir içinde sürüş.
Bizim evin orda geçenlerde bisikletleyken çift şeritli bi dönel kavşakta bi sürücü kursu arabası saçma sapan bi şekilde önüme doğru atladı ama ortada hiç bir tehlike de yoktu çünkü ben en sağdaydım o kavşağın en içindeydi. Ona rağmen sağ koltuktaki -muhtemelen hoca- camdan sarkıp el kol, küfür kıyamet yardırdı bi güzel.

Yani bunun pek bi faydası olacağını zannetmiyorum..
 
Vittiria Corsa lastiğe para vermeyin arkadaşlar. 200 km'de bir patlıyor. Bu lastik arkasında üzerinde 5 tane bisiklet bulunan servis aracının takip ettiği yarışçılar için yapılmış. Güzel ülkemin yollarına uygundegil. Gunun sonunda evinizden 70 km uzakta elinizde levye yama ile kalan siz oluyorsunuz. Ha o lastik patlaması şans işidir diyen arkadaşlara da bakmayın. Four seazon lastik yüzlerce km'de patlamiyorsa veacik gözleme dayalı ise senin iddian havada kalıyor derim. IMG_20230905_134559 (1).jpg
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Ay başı ama 1 günde maaş bitti nafaka , kredi, kredi kartı ödemesi vs derken maaş kalmadı :( kredi kartına devam. Her şeye zam alım gücümüz hep düştü...
 
Vittiria Corsa lastiğe para vermeyin arkadaşlar. 200 km'de bir patlıyor. Bu lastik arkasında üzerinde 5 tane bisiklet bulunan servis aracının takip ettiği yarışçılar için yapılmış. Güzel ülkemin yollarına uygundegil. Gunun sonunda evinizden 70 km uzakta elinizde levye yama ile kalan siz oluyorsunuz. Ha o lastik patlaması şans işidir diyen arkadaşlara da bakmayın. Four seazon lastik yüzlerce km'de patlamiyorsa veacik gözleme dayalı ise senin iddian havada kalıyor derim. 308880 dosyayı görüntüle
Gidiyon deve dikenlerinin üstüne üstüne, ondan sonra ellam lastik patladı 🤣😂
 
Ön ve arka teker jantları farklı olsa sorun olur mu acaba?

Tekerleri 36 telli olan bisikletime arka teker olarak 32 telli jant alsam ne olur? Yani ön 36 telli ama arka 32 telli jant olacak şekilde?

Arka tekeri 36 telli bulsam bile üzerinde orjinal sticker olmadığından her türlü farklı duracak.
 
Her yıl sürücülere direksiyon sınavı altında trafikte yeterlilik tarzında bir sınav yapılmalı. Hak etmeyenler kullanmasın. Zehir zıkkım oluyor şehir içinde sürüş.
Tonton Özal, otoban ile Ankara'yı İstanbul'a bağladığında, bir sorun vardı. Bu otobanlardan kim gidecekti. Hızla otomobil satışlarını arttıracak bir formül bulunsa bile ehliyeti olmayan adam araba süremezdi. O zamana kadar emniyet gm kontrolünde olan ehliyet sınavlarını geçmek çok zordu. Hemen bir formül bulundu. Özel sürücü kursları sertifika verecek, yanılmıyorsam milli eğitim sınav yapacak ve ahali ehliyet alacaktı. Ehliyet almak o kadar kolaylaştı ki, ehil olması imkansız bir sürü insan sıfatında davar ehliyet aldı. Sistem bu şekilde devam etti. Şimdi işler daha sıkı belki ama, trafikte tonton Özal zamanından beri ehiliyet verilmiş milyonlar var.
Ekonominin benzin istasyonlarından ayakta tutulduğunu düşünürsek, bizdeki araba sevdasını tatlı tatlı okşamak gerekiyor. Ezcümle, o iş bizde tutmaz.
 
Malum okullar kapatılsın.
Neden karşısınız Fen Liseleri'ne, ilmin, bilimin beşiği, zeki zeki çocukların yetiştiği bu okullara karşı tutumunuzu esefle kınıyorum.
 
  • Hahaha
Tepkiler: suyunsesi
corsa güzel lastik , hatta yol tutuşu en iyi lastiklerden bir ama kötü bir huyu var. bizim yollara uygun değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
Dağ bisikletime önce düz maşa aldım. Bisiklet hem hafifledi hem de daha rijit bir yapıya kavuştu. Şimdi de yol bisikleti gidonu aldım. Vites kollarını da sti olacak şekilde aliexpressten sipariş ettim. Bisiklet 26 inch gravel bisiklete dönüşecek. İlerde duruma göre 27,5 ya da 28 janta geçip disk fren dönüşümü yapabilirim kadro uygun. İnşallah son hali beni mutlu eder. Şimdiki halini de şuraya atayım dursun.
DSC_6569_1.JPG
 
Düzeltme:
İçi bomboş bir şey yazdığım için kendimden utandım. Silinebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: seko35.50
Ne zenginim, ne deli Türkiye’de yaşamaktan fazlasıyla zevk alıyorum. Allah’a emanet olun. :kyfmyrn:
 
  • Beğen
Tepkiler: krank
Hergün bisikletleyim yine arkadaşlar, aşk yeniden...🙂...Ama 8-10 km ulaşım amaçlı şuan. Ancak şunu farkettim kaslar çok çabuk adapte oluyor. Benim meşhur iki yokuşum vardı belki hatırlayan olur, hayıflanırdım hep...Sırada onlar var ama çok gözüm korkuyor. Ayrıca kilom şükür o dönemden az olsada yaşım 3 arttı... Fazla zorlamasak mı motoru acaba..😁..Duramam, sanmıyorum denerim...Bakın uzun süre yazmazsam uzaklardayım demektir. Bilinki o yokuş bir can daha aldı..😁
 
Ancak şunu farkettim kaslar çok çabuk adapte oluyor.
Abi şu olaya ben de hayret etmiştim ilk fark ettiğimde, gerçekten bacaklarımın bu kadar kısa sürede şekillerinin bile değişmesi çok acaip gelmişti. Sen de yazınca şimdi söylemeden geçmek istemedim.
 
Geri