Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Şu an içinizden ne geçiyorsa yazın

Reşadiye Cumhuriyet köyü yolu
Bu güzergahta araç ve bisiklet sürerken dikkatli olalım yollarda köpekler var
Yolun ortasında yatıyorlar resmen

 

Dosyalar

  • Screenshot_2023_1210_221314.jpg
    Screenshot_2023_1210_221314.jpg
    47,2 KB · Okunma: 28
  • Screenshot_2023_1210_221852.jpg
    Screenshot_2023_1210_221852.jpg
    45 KB · Okunma: 27
  • Screenshot_2023_1210_222723.jpg
    Screenshot_2023_1210_222723.jpg
    41,3 KB · Okunma: 22
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Eray BAYĞAR
Scudo
Bir belediye neden arnavut kaldırımına bisiklet yolu yapar anlamıyorum. Yolun tamamı çukur dolu. 20km/h den hızlı sürünce bisikletin acı çığlıklarını duymaya başlıyorsun. Asfalt yoldan gitmek istesen de kaza olduğunda sen suçlu duruma düşüyorsun.
Başk] başkan aklı başkalarından alıyordur. Ama varya Arnavut kaldırımını icat edeni oturtmak lazım kazığa.
 
Bugün hidrolik fren balatalarını iyice temizledim ve yerine taktım.Bayağı yağlanmıştı.Ama fren önceden daha kısa sürede tutuyordu.Şimdi frenin iyi tutması için daha sert basmam gerekiyor ve fren mesafesi uzadı.Önceden 50 santim sonra duran bisiklet şimdi yaklaşık 1,5 metre sonra duruyor.Fren hava mı yapmıştır ya da balataların ayarında mı sorun vardır ? Yardımlarınızı bekliyorum.
 
Bugün hidrolik fren balatalarını iyice temizledim ve yerine taktım.Bayağı yağlanmıştı.

Rotorları da temizlediniz mi? Balatalara yağ bulaşmışsa sadece balata temizliği yapmak yetmez. O yağ rotorlara da bulaşmıştır. Rotorları söktükten sonra balata temizleyici spreyle, o yoksa kuvvetli bir yağ çözücüyle rotor yüzeylerini iyice temizlemeniz gerekir.
 
  • Beğen
Tepkiler: speedymammy
Multitracklarını indirdiğim şarkının mixing ve mastering işlemini yaptım.Tamamen konu dışıdır.Değerlendirmelerinize açığım.

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Atasoy
Bir belediye neden arnavut kaldırımına bisiklet yolu yapar anlamıyorum. Yolun tamamı çukur dolu. 20km/h den hızlı sürünce bisikletin acı çığlıklarını duymaya başlıyorsun. Asfalt yoldan gitmek istesen de kaza olduğunda sen suçlu duruma düşüyorsun.
bunu ben yaşadığım belediye ile yaşadım. Tüm ilçe kaldırımları yenilendi ve bisiklet yolu o şekilde yapıldı. Başkanın özel kalemi ile görüştüm yine de derdimi anlatamadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Alazarhus
Üç ay önce puma koşu ayakkabısı almıştım ve kısa süre de serçe parmağıma gelen kısım yüzülüp parçalanmaya başlamıştı. Dün sabah şansımı deneyip amazona bir email atıp derdimi anlatayım belki yardımcı olurlar dedim. Email attıktan 15dk sonra beni bir hanım efendi aradı ve para iadesi gerçekleştirildiğini söyledi ben şoklara girdim. Hiç bir şekilde hasarlı ürünün fotoğrafını veya geri iadesini istemediler çok tuhafıma gitti. Kendilerine dedim garantisi vs var ise garantiye yollamak isterim fakat bana dediği ise şu oldu *Evet garantisi var fakat bunun için sizi puma ya yönlendirmem gerekiyor ve sizi bir süreç bekliyor olacak fakat ben sizi bununla yormak istemiyorum o yüzden para iadesi gerçekleştiriyoruz.* dedi.

Ayakkabı gerçekten çok rahat ve güzeldi... Dün Under Armour UA HOVR Turbulence Print siparişi verdim umarım aynı sorun bu ayakkabı da olmaz.

Buradan Amazon ve ekibine teşekkür ediyorum müşterilerini yüz üstü bırakmadıkları ve ilgilendikleri için.

Merak edenlere dip not: Hayır koşu yapmıyorum gündelik işlerde ve yürüyüşte kullanıyorum.
 
Dün amazondan Shimano Xt rotor aldım. Vergisi cartı curtu 857TLye geldi.
Aynı rotor Türkiyedeki o meşhur bisiklet ve parçaları satan sitelerde en az bulabildiğim rakam 1650TL.
Şimdi kalkıp bana ötv vs vs vs söylemeyin arkadaşlar. Aynı vergiler Amazonda da çıktı.
Bisiklet işi hobiye giriyor diye kar marjlarını, satıcılar yükseltide yükseltti. Tamam ekstra bir ton vergi var ama bu vergiler haricinde de birde doymak bilmeyen ve her bisiklet kullanıcısını yüksek maaşlar alan tipler sanan satıcılarda var.
 
Speedymammy'e gönderdiği aynalar için teşekkür ederim.
 

Dosyalar

  • IMG_20231212_124026.jpg
    IMG_20231212_124026.jpg
    133,6 KB · Okunma: 47
  • Beğen
Tepkiler: speedymammy
Bugün hidrolik fren balatalarını iyice temizledim ve yerine taktım.Bayağı yağlanmıştı.Ama fren önceden daha kısa sürede tutuyordu.Şimdi frenin iyi tutması için daha sert basmam gerekiyor ve fren mesafesi uzadı.Önceden 50 santim sonra duran bisiklet şimdi yaklaşık 1,5 metre sonra duruyor.Fren hava mı yapmıştır ya da balataların ayarında mı sorun vardır ? Yardımlarınızı bekliyorum.
Tekrar okuyunca doğrusunu anladım, çok yanlış anlayarak cevap yazmışım :( Kusura bakmayın lütfen..
 
Bisiklet işi hobiye giriyor diye kar marjlarını, satıcılar yükseltide yükseltti. Tamam ekstra bir ton vergi var ama bu vergiler haricinde de birde doymak bilmeyen ve her bisiklet kullanıcısını yüksek maaşlar alan tipler sanan satıcılarda var.
kazanmıyorum diyen esnaf doğru söylemiyordur diye düşünüyorum. bu ülkede ciddi bir ekonomik kriz olsa da tuzu kuru ciddi bir kesim var. esnafın çoğu zaten doğru düzgün vergi vermiyor, enflasyon % 500 bile olsa yine kazanıyor esnaf.

ha ne oldu? belki eskisi kadar kazanmıyordur fakat esnafın tuzu çoğu zaman kuru idi. ben de çoğu şeyi yurt dışından sipariş veriyorum, yine ödüyorum % 40 a yakın vergi fakat fiyat olarak yine uyguna geliyor. esnaf yiyeceğine de devlet yesin.

% 20 - % 40 arası vergi veriyoruz, aynı şey bisikletçide neredeyse iki katı ki ne kadarı fiş kesiyor orası da ayrı. esnaf yiyeceğine devlet yesin.

bu kadar fiyat farkı olması çok saçma, kullanıcı olarak bir şeyden en fazla birkaç tane sipariş verdiğimiz için yine ucuz değil. bisikletçiler toplu sipariş veriyorlar, fark neredeyse iki katı. kira vs giderler var fakat 2 katı olunca bunlar bahane olmamalı.
Bisiklet işi hobiye giriyor diye kar marjlarını, satıcılar yükseltide yükseltti. Tamam ekstra bir ton vergi var ama bu vergiler haricinde de birde doymak bilmeyen ve her bisiklet kullanıcısını yüksek maaşlar alan tipler sanan satıcılarda var.
kazanmıyorum diyen esnaf doğru söylemiyordur diye düşünüyorum. bu ülkede ciddi bir ekonomik kriz olsa da tuzu kuru ciddi bir kesim var. esnafın çoğu zaten doğru düzgün vergi vermiyor, enflasyon % 500 bile olsa yine kazanıyor esnaf.

ha ne oldu? belki eskisi kadar kazanmıyordur fakat esnafın tuzu çoğu zaman kuru idi. ben de çoğu şeyi yurt dışından sipariş veriyorum, yine ödüyorum % 40 a yakın vergi fakat fiyat olarak yine uyguna geliyor. esnaf yiyeceğine de devlet yesin.

% 20 - % 40 arası vergi veriyoruz, aynı şey bisikletçide neredeyse iki katı ki ne kadarı fiş kesiyor orası da ayrı. esnaf yiyeceğine devlet yesin.

bu kadar fiyat farkı olması çok saçma, kullanıcı olarak bir şeyden en fazla birkaç tane sipariş verdiğimiz
 
Yarın Sapanca gölünün etrafında tur atacağım. İlk defa bu kadar uzun yol yapacağım 😃 oldukça heyecanlıyım 😁
 
Rampalarda ayağa kalkıp pedalladığım zaman nabzım çıldırmış gibi yükseliyor. Böyle mi olur genelde?
 
  • Beğen
Tepkiler: Ricochet
Rampalarda ayağa kalkıp pedalladığım zaman nabzım çıldırmış gibi yükseliyor. Böyle mi olur genelde?

Rampaya başlamadan önceki yani rampaya gelene kadarki nabız değerleriniz önemli.. rampa başlarken 130-160 arası nabızlarda iseniz düşük tempo ile (atak yapmıyor gibi) daha üste yani 170/180 lere çıkmadan gidiyor olmanız gerekir ,tabi bu çok uzun sürmez ancak nabzınız 75-100 arası ise anlık yükselmesi çok normal.. Yani evden çıkar çıkmaz bir yokuşla sürüşe başlıyorsanız, ayakta sürüş daha fazla kas ve eklem hareketi ile gerçekleştiği için, oturarak yokuş çıkmaya göre daha fazla efor sarfettirir..
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur Bora
Rampaya başlamadan önceki yani rampaya gelene kadarki nabız değerleriniz önemli.. rampa başlarken 130-160 arası nabızlarda iseniz düşük tempo ile (atak yapmıyor gibi) daha üste yani 170/180 lere çıkmadan gidiyor olmanız gerekir ,tabi bu çok uzun sürmez ancak nabzınız 75-100 arası ise anlık yükselmesi çok normal.. Yani evden çıkar çıkmaz bir yokuşla sürüşe başlıyorsanız, ayakta sürüş daha fazla kas ve eklem hareketi ile gerçekleştiği için, oturarak yokuş çıkmaya göre daha fazla efor sarfettirir..
140-150 gibi değerlerle girdiğim yokuşta ayağa kalktığımda 180'leri buluyor nabzım. Zannediyorum bacaklarım yeteri kadar kuvvetli değil, gerekli oksijeni taşımak için biraz fazla zorlanıyor kalbim. Bir de 12-32 rubleyle 44 ayna kullanıyorum, bu bahsettiğim sıkıntıyı da %10 gibi eğimlerde yaşıyorum. Kas gücüm, dişli oranım ve eğim oranı 3'lü kombinasyonuyula normal (ama hoş değil) diye düşünebilirim o halde bu nabız yükselmesini..
 
140-150 gibi değerlerle girdiğim yokuşta ayağa kalktığımda 180'leri buluyor nabzım. Zannediyorum bacaklarım yeteri kadar kuvvetli değil, gerekli oksijeni taşımak için biraz fazla zorlanıyor kalbim. Bir de 12-32 rubleyle 44 ayna kullanıyorum, bu bahsettiğim sıkıntıyı da %10 gibi eğimlerde yaşıyorum. Kas gücüm, dişli oranım ve eğim oranı 3'lü kombinasyonuyula normal (ama hoş değil) diye düşünebilirim o halde bu nabız yükselmesini..

Aslında değerleri verirken biraz geniş bir skala ile ifade etmek istedim. Çünkü herkesin kondisyonu aynı olmuyor hatta bireysel performans bile bir değil. Benim mesela Nisan da başladığım performanslı sürüşlerim ile sahip olduğum düzey, yaz sonuna kadar, örneğin Eylül ortalarında ulaştığım performansım bir değil.. Birlikte sürüş yaptığım bir kardeşim, sprtinlerde +200 lere çıkabiliyorken, ben 190 nabız üstünde gözlerim kararıyor .. o 72 kg ben 90 .. Biraz kilo ile de ilgili biraz yol ve bisiklet, kas kütlesi vs.. Ama şüpheniz varsa efor testine girin.. en doğrusunu bir kardiyoloji uzmanı söyler..Burada yazılıp çizilen çoğu şey her ne kadar doğru da olsa herkes ya da her şey için geçerli olamaz .
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur Bora
Geri