Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Tern Kullanıcıları Kulübü

Merhaba Tern B7 alarak aranıza katıldım. Alt gidonun sıkıştırma yeri malesef kırıldı o parçayı nasıl bulabilirim. Cevap için teşekkürler
 

Dosyalar

  • BE7D9851-0EEB-453F-A2A6-D583D8F10BCF.jpeg
    BE7D9851-0EEB-453F-A2A6-D583D8F10BCF.jpeg
    794,5 KB · Okunma: 100
  • D3E9A60B-22B2-435B-87D8-D8B313B26EFA.jpeg
    D3E9A60B-22B2-435B-87D8-D8B313B26EFA.jpeg
    775,1 KB · Okunma: 100
Scudo
@aYkut07 geçmiş olsun. Aldığınız yer ne diyor?

Bende de Tern link d8 var, tern link a7 de bile bulunmasına rağmen sele yüksekliğini ayarlamak için bir çizgili numara yazmamışlar sele altına o garibime gitti.
 
@aYkut07 geçmiş olsun. Aldığınız yer ne diyor?

Bende de Tern link d8 var, tern link a7 de bile bulunmasına rağmen sele yüksekliğini ayarlamak için bir çizgili numara yazmamışlar sele altına o garibime gitti.
Teşekkür ederim. Ürünü bi arkadaşımdan aldım kargoda kırılmış malesef. Çektiğim fotoğraf seleye ait değil diğer modelleri bilemiyorum açıkçası
 
Merhaba arkadaşlar, bende aranıza katılmak istiyorum :) Tern link A7 veya B7'yi alıcam önümüzdeki günlerde, fakat arasındaki farkı çözemedim.
Bu 2 model dışında Ternin farklı bir modelinide alabilirim tavsiyeniz olursa, yeni yeni araştırıyorum yardımlarınız çok değerli, bütçe, 2,500tl, şimdiden teşekkürler
 
Merhaba arkadaşlar, bende aranıza katılmak istiyorum :) Tern link A7 veya B7'yi alıcam önümüzdeki günlerde, fakat arasındaki farkı çözemedim.
Bu 2 model dışında Ternin farklı bir modelinide alabilirim tavsiyeniz olursa, yeni yeni araştırıyorum yardımlarınız çok değerli, bütçe, 2,500tl, şimdiden teşekkürler


Tern Link A7 var bende(Kırmızı). Daha çok şehir içinde, sahil şeridinde ve bisiklet güzergahlarında kullanıyorum. İşimi bir hayli görüyor. Son derece memnunum. B7 ile arasında çok da bir fark yok bildiğimiz kadarıyla. Birkaç teknik aksamda fark var yalnız. Tabii bilgisi olan diğer arkadaşlar daha detaylı değerlendirir.

2500 dolaylarındaki bir bütçe ile değerlendirilebilecek en makul bisikletler tabii Tern Link A7&B7 modelleri. 7 vitesli bir bisiklet, yokuşun yoğun olduğu noktalarda sizi zorlayabilir. Ancak bütçenizi tık daha yükseltebilirseniz de, Tern C8 & D8 modellerine bakmanızı öneririm.
 
@yildirimy Abi tern d8 modeli 4,500 neredeyse 2 katına çıkıyor :( c8 modelinde de sanırım 1000 tl yakın bir fark var, C8 modelinde sanırım vites 8'e çıkıyor.
7, den 8 vitese çıkması ne kadar bir fark yaratır o konuda çok bilgili değilim ama yokuş desteğini arttırıyor ise C8 modelini zorlayabilirim.
bu arada C8'i bilmiyordum teşekkür ederim :)
 
@MMT Rica ederim, yardımcı olabildiysem ne mutlu.

C8'in sıfırına son zamanlarda pek rastlamadım. Ama Letgo'da falan bulmanız mümkün.
Daha önce Dahon Vitesse D8 de kullandım. Link A7 ile Vitesse D8'in yokuş performansı arasında epey fark var. 8 vites olanlar yokuşlu noktalarda bir tık önde doğal olarak. Letgo'da bolca Tern&Dahon bisiklet ilanı var. Sıfır olmasalar da epey temizler ve fiyatı makul olanlar değerlendirilebilir. Selamlar
 
Merhaba arkadaşlar, bende aranıza katılmak istiyorum :) Tern link A7 veya B7'yi alıcam önümüzdeki günlerde, fakat arasındaki farkı çözemedim.
Bu 2 model dışında Ternin farklı bir modelinide alabilirim tavsiyeniz olursa, yeni yeni araştırıyorum yardımlarınız çok değerli, bütçe, 2,500tl, şimdiden teşekkürler
Katlanır bisiklet çekilir dert değil. Geçen hafta Tern A7 bisikletimi sattım. Bir daha da almam. Az daha Brompton alacaktım, direkten dönmüşüm. Katlanırı bir daha düşün derim. Yok eğer kesin kararlıysan Tern doğru seçim. Yalnız 7 vitesle yokuşu unut. 8 vites nasıl bilmiyorum.
 
@yildirimy Abi tern d8 modeli 4,500 neredeyse 2 katına çıkıyor :( c8 modelinde de sanırım 1000 tl yakın bir fark var, C8 modelinde sanırım vites 8'e çıkıyor.
7, den 8 vitese çıkması ne kadar bir fark yaratır o konuda çok bilgili değilim ama yokuş desteğini arttırıyor ise C8 modelini zorlayabilirim.
bu arada C8'i bilmiyordum teşekkür ederim :)

@MMT şimdiden hayırlı olsun bisikletiniz.
Ben de geçtiğimiz ay Tern A7 ve Tern D8 arasında kalıp Tern D8'i tercih ettim.
C8 için fiyat nedir bilmiyorum ama D8'i bir miktar pazarlıkla 3250'ye aldım. Belki maliyet için fikir oluşturur. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: InfiniteDreams
7, den 8 vitese çıkması ne kadar bir fark yaratır o konuda çok bilgili değilim ama yokuş desteğini arttırıyor ise C8 modelini zorlayabilirim

eger ekonomik olarak cok icinize sinmeyecekse yokus destegini aynakolu kuculterek veya arka rubleyi megarange ile degistirerek (ya da ikisinden de biraz biraz yaparak) saglayabilirsiniz
tern genel olarak kaliteli guzel, ben aldigimdan beri oldukca memnunum. ama sikca ve dik yokuslara vuracaksaniz aynakol yamulabiliyor tork altinda. eger cok olacaksa bu, (link) de dusunebilirsiniz. Kullanicilari genel olarak memnun gordugum kadariyla. Zaten yaptigim inceleme basligini okumussunuz gordugum kadariyla :) kalani incelemek ve karar vermek
 
Merhabalar, Tern Cargo Rack Arka Bagaj arıyorum. Elinde boşta olupta satmak isteyen var ise görüşebiliriz. Teşekkürler.
 
Katlanır bisiklet çekilir dert değil. Geçen hafta Tern A7 bisikletimi sattım. Bir daha da almam. Az daha Brompton alacaktım, direkten dönmüşüm. Katlanırı bir daha düşün derim. Yok eğer kesin kararlıysan Tern doğru seçim. Yalnız 7 vitesle yokuşu unut. 8 vites nasıl bilmiyorum.
merhaba, üstad,
ben de cube touring sl 2016 bisikletimi satıp, katlanır, 20 inç tern-dahon gibi bisikletlere geçmek için çabalıyorum.
amacım sakin sürüş, sportif pedal fazla çevrilerek yorulmak söz konusu ise ona da evet, ayrıca eşim de binebilsin diye düşünerek, arayıştayım.
KATLANIR BİSİKLET ÇEKİLİR DERT DEĞİL......
kısmını size zahmet olmaz ise biraz detaylandırma yaparsanız memnun olurum.
artıları ve eksileri ile
teşekkürler
 
merhaba, üstad,
ben de cube touring sl 2016 bisikletimi satıp, katlanır, 20 inç tern-dahon gibi bisikletlere geçmek için çabalıyorum.
amacım sakin sürüş, sportif pedal fazla çevrilerek yorulmak söz konusu ise ona da evet, ayrıca eşim de binebilsin diye düşünerek, arayıştayım.
KATLANIR BİSİKLET ÇEKİLİR DERT DEĞİL......
kısmını size zahmet olmaz ise biraz detaylandırma yaparsanız memnun olurum.
artıları ve eksileri ile
teşekkürler
Amaç sakin sürüş ise katlanır doğru tercih. Ancak sakin sürüşle fazla pedal çevirmek birbiriyle uyuşmuyor. Sakin sürüşte zaten belirli bir km ve az pedal yaparsın. Ben Ortaköy'de oturuyorum. Evden çıkıp Sarıyer'e gidiyordum Tern Link A7 ile. Tamam gidiyorsun, müthiş bir enerji harcıyorsun, kilo veriyorsun ancak gel gelelim yolda bisikletle boğuşuyorsun. O mu seni sırtında taşıyor sen mi onu belli değil. Rüzgar çıkar savrulursun, hız yapamazsın, vites zaten hep yetersizdir, bir tempo yakalayamazsın. En ufak bir eğim olur, çıkamaz bisikleti eline alır yürümeye başlarsın. Tamam katlanır performans bisikleti değil ama insan yine de bir yere gittiğinde ter kan içinde kalmak istemiyor. Örneğin bir Trek şehir bisikletinde pedala dokunursun, bisiklet hızlanır, vites geçirirsin, bir tempo yakalarsın ve o tempo sana bir haz verir ya. Bunda onu bekleme. Bu bisiklet, Kuruçeşme-Bebek arası sahilde geze geze sürmek için. Böyle bile kullansan bir sürüş zevki yok. Yani en azından ben o hazzı alamadım. Bu nedenle elden çıkardım. Brompton düşünmüştüm, iyi ki almamışım. Bu bisikletler büyük paralar verilecek aletler değil bence. Bu nedenle alacak arkadaşlara tavsiyem, öncelikle makul fiyatlı katlanırlara yönelmeleri, eğer ısınırlarsa ileride marka ve model yükseltmeleridir.
 
@yildirimy abi çok teşekkürler tekrardan, fiyatı biraz fazla geldi büyük ihtimal b7 yi alıcam :) tekrar sağol
@Mehmet Nejat Karahan Aslında bu süreçte olumsuz yorumlar daha değerli, çünkü sanırım en sorun çektiğin kısmı yokuşta zorlanması olmuş birde sanırım biraz uzun bir yola gidiyorsun o yüzden küçük tekerli olmasından dolayı fazla yoruyor. En azından bilgilenmiş oldum bu konuda. Ben sık sık otobüse biniyorum birde genelde anadolu yakasında kadıköyden basıp maltepe sahile kadar zevkine süreceğim oralarda 0 yokuş o yüzden sanırım katlanır doğru bi tercih olacak benim için.
yorum için çok teşekkür ederim almadan atlanır bisikletleri tanımış oldum bu forum sayesinde :)
@gercek umurcan Abi aslında 3.000 tl ye inanılmaz güzel bisikletler alınabilirken katlanır bisikletlerde başlangıç seviyesi oluyor, katlanır küçük bir bisiklete 3.000 den fazla para vermek canımı sıkıyor, ama kullanışlı olması, otobüse koyup istediğim yere gidebilme konusundan ve bisiklet sevdamdan dolayı alıcam :D
evet sizin baya detaylı bi paylaşımınız vardı ordan da baya bişeyler öğrendim. Carrarounun 21 vitesi çok düşündürdü beni, Yani hem 21 vites hem de ucuz olduğu için ister istemez kuşkuya düştüm, uzun ömürlü olmayabilir gibi bi düşüncem oldu o yüzden tern b7 tasarım olarak çok ilgimi çekti, sanırım dediğiniz gibi yokuş sorunu yaşarsam en kötü asynakol değişikliğini yaparım diye b7 de karar kıldım yakın zamanda fotosunu paylaşırım :))
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: gercek umurcan
@yildirimy abi çok teşekkürler tekrardan, fiyatı biraz fazla geldi büyük ihtimal b7 yi alıcam :) tekrar sağol
@Mehmet Nejat Karahan Aslında bu süreçte olumsuz yorumlar daha değerli, çünkü sanırım en sorun çektiğin kısmı yokuşta zorlanması olmuş birde sanırım biraz uzun bir yola gidiyorsun o yüzden küçük tekerli olmasından dolayı fazla yoruyor. En azından bilgilenmiş oldum bu konuda. Ben sık sık otobüse biniyorum birde genelde anadolu yakasında kadıköyden basıp maltepe sahile kadar zevkine süreceğim oralarda 0 yokuş o yüzden sanırım katlanır doğru bi tercih olacak benim için.
yorum için çok teşekkür ederim almadan atlanır bisikletleri tanımış oldum bu forum sayesinde :)
@gercek umurcan Abi aslında 3.000 tl ye inanılmaz güzel bisikletler alınabilirken katlanır bisikletlerde başlangıç seviyesi oluyor, katlanır küçük bir bisiklete 3.000 den fazla para vermek canımı sıkıyor, ama kullanışlı olması, otobüse koyup istediğim yere gidebilme konusundan ve bisiklet sevdamdan dolayı alıcam :D
evet sizin baya detaylı bi paylaşımınız vardı ordan da baya bişeyler öğrendim. Carrarounun 21 vitesi çok düşündürdü beni, Yani hem 21 vites hem de ucuz olduğu için ister istemez kuşkuya düştüm, uzun ömürlü olmayabilir gibi bi düşüncem oldu o yüzden tern b7 tasarım olarak çok ilgimi çekti, sanırım dediğiniz gibi yokuş sorunu yaşarsam en kötü asynakol değişikliğini yaparım diye b7 de karar kıldım yakın zamanda fotosunu paylaşırım :))
Tern C8'den bahsetmişsiniz, uzak durun derim. C8'in gidon yüksekliği ayarı yoktu. Yani gidonu sabitti, boyuna göre ayarlayamıyordun. Yeni serilerde de öyle mi bilmiyorum. Bunu bilmeden alıp hemen satanlar olmuştu. Bir de yanlış hatırlamıyorsam Tern bir ara bazı modelleri geri çağırmıştı hatalı üretim nedeniyle. Hatta forumda da konuşmuştuk. İçinde C8 var mıydı hatırlayamadım. İyi bakmak gerek. Çünkü bisikletçiden aldığımız bisikletlerin çoğu hep bir kaç yıl öncesine ait mallar.
 
Amaç sakin sürüş ise katlanır doğru tercih. Ancak sakin sürüşle fazla pedal çevirmek birbiriyle uyuşmuyor. Sakin sürüşte zaten belirli bir km ve az pedal yaparsın. Ben Ortaköy'de oturuyorum. Evden çıkıp Sarıyer'e gidiyordum Tern Link A7 ile. Tamam gidiyorsun, müthiş bir enerji harcıyorsun, kilo veriyorsun ancak gel gelelim yolda bisikletle boğuşuyorsun. O mu seni sırtında taşıyor sen mi onu belli değil. Rüzgar çıkar savrulursun, hız yapamazsın, vites zaten hep yetersizdir, bir tempo yakalayamazsın. En ufak bir eğim olur, çıkamaz bisikleti eline alır yürümeye başlarsın. Tamam katlanır performans bisikleti değil ama insan yine de bir yere gittiğinde ter kan içinde kalmak istemiyor. Örneğin bir Trek şehir bisikletinde pedala dokunursun, bisiklet hızlanır, vites geçirirsin, bir tempo yakalarsın ve o tempo sana bir haz verir ya. Bunda onu bekleme. Bu bisiklet, Kuruçeşme-Bebek arası sahilde geze geze sürmek için. Böyle bile kullansan bir sürüş zevki yok. Yani en azından ben o hazzı alamadım. Bu nedenle elden çıkardım. Brompton düşünmüştüm, iyi ki almamışım. Bu bisikletler büyük paralar verilecek aletler değil bence. Bu nedenle alacak arkadaşlara tavsiyem, öncelikle makul fiyatlı katlanırlara yönelmeleri, eğer ısınırlarsa ileride marka ve model yükseltmeleridir.
üstad, teşekkür ederim bilgilendirme için,
evet asıl amaç keyifli sakin sürüş, örnek: kuşadası davutlar-güzelçamlı üzerinde deniz kenarında 17 km özel yaya ve bisiklet yolu var düz, keza o bölge hep düz.
bu gibi yerlerde eşim de ben de rahat ve keyifli sürüş yapabiliriz. bunun için de dahon 2020 vitesse gelecek ki son modeli de göbekten otomatik vitesli kısa zincirli vs.
teknik olarak güzel bir ürün biraz pahalı, yenisi dahon mariner yerine üretilmiş ve haziran sonu gelecek ama ithalat vergisi vs. ne olur bilmiyorum.
10 vites ve göbekten otomatik değiştirme denildi. bu sizin doğru tespitlerinizi bir nebze eskitebilir gibi, daha rahat daha hızlı yokuş için daha kolay gibi
umarım da öyle olur ve ücreti de iyi olur biraz zor ama.
bilgilendirmenizi dikkate alarak, bisikletimi satarsam biraz daha zaman ve gözlem inceleme ile bir karar vereceğim. umarım cube sl touring 2016 46 kadro full deor xt 30 vites bisikletimi aramam....
 
@Mehmet Nejat Karahan Eyv. C8 olmaz o zaman, B7 alıcam sanırım, yokuş sorununuda aynakolu değiştirerek halledebilirim sanırım. Detalar için çok teşekkür ederim :)
 
Tern A7 ile her gün 30 km düzenli olarak kullanıyorum. Yokuş performansı vites sayısı önemli olduğu kadar kondisyon da çok önemli. İlk başlarda bende çok zorlanmıştım, uzun bir aradan sonra ilk defa bisiklete binmeye başladım ve kas ağrıları yokuşlarda zorlanma yaşadım. Bir süre sonra zorlandığım yokuşları çok daha rahat çıkmaya başladım. Sormak istediğim A7 için dişli sistemlerini değiştirerek modifikasyon yapabilir miyiz? Eğer yapabilirsek hangi model dişlileri tavsiye edersiniz. Örnek olarka 8 vitese yükseltmek istesem hangi arka dişliyi almalıyım.
 
Merhaba arkadaşlar Tern Nord d7i almayı düşünüyorum. Bu modele 2'li aynakol takılabilir mi? Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
 
teorik olarak mumkun ama ugrastirici duruyor. ben de dusunuyordum ama vazgectim sonra
(link) inceleyebilirsiniz.
Geotech gibi kendiliginden 2li modellere de bir bakin derim bakmadiysaniz
 
Geri