Road_Runner
Road Runner
- Kayıt
- 24 Nisan 2010
- Mesaj
- 5.992
- Tepki
- 24.851
- Şehir
- İstanbul
- Bisiklet
- Cervélo
WeloNews, orijinal Specialized Tarmac SL4 ve DHGate.comdan alınan SL4'ü karşılaştırmış.
Link: (link)
Çok detaylı incelemedim, lakin ingilizcemi de aşıyor
Özet geçecek olursam Specialized SL4 3500$, DHGate SL4 700$ mış
◘Specialized SL4 1460 gram (kadro+maşa)
◘DHGate SL4 1570 gram
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
yapılan ilk testte kadro sabitlenip sele kısmına 300 poundluk (136 kg) kuvvet uygulanarak "esnemezliği" test edilmiş.
Orijinal SL4 %11 daha "esnemez" çıkmış huh
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ikinci testte kadroları aynı yerlerinden 6'şar parçaya ayırıp hepsine aynı ayrı güç uygulayıp sonuçları ölçmüşler.
sonuçlar tablo olarak:
http://i62.tinypic.com/ht7oki.png
40 milyon PSI baskıya dayanabilen yer "top of downtube" diye bahsedilen, yani 3 fotoğraftan en alttaki. Specialized yazısının olduğu en kalın borunun üst kısmıymış..
replika kadronun aynı borusu 8.97 milyon PSIda gümlemiş
Firmaların "High Module Carbon" diye övündüğü olay demekki buymuş demiş yazar. "hakkaten high modüleymiş ağa" falan demiş
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://i59.tinypic.com/2i7w9k4.png
yazının en başında da başka bir replika kullanıcısının tecrübesine yer verilmiş. çevirebildiğim kadarıyla;
"hızlandıkça titremesi berbat, iniş boyunca frenleri elimden bi an olsun bırakamadım" demiş yukarı kaliforniyalı Mayk Parsons.. "iniş sırasında kadroyu dizlerimle sıkıştırdım, ayak bileklerimi aynakola yapıştırdım, gidonu Allah ne verdiyse sıkı sıkı duttum! tek derdim şu Allahın belası titremeyi engellemek (ve sahura yetişmekti)! ama hala ön tekerin sağa-sola doğru yalpalamasını izliyordum! (ve dua ediyordum asdas )
demiş.
abartmış tabi de. neyse
bunu da paylaşmış olalım.
sevgiler