aknorl
Daimi Üye
- Kayıt
- 10 Mayıs 2015
- Mesaj
- 370
- Tepki
- 839
- Şehir
- istanbul
- İsim
- akın oral
- Başlangıç
- 1985—86
- Bisiklet
- Giant
- Bisiklet türü
- Dağ bisikleti
@Çağlar Çağlayan
Selamlar beyler hanımlar,
Bu iletinin başlığı bisiklet fetişi olsun uygun görür, müsade ederseniz. Aman yanlış anlaşılmasın bir nesne bağımlısı olarak kendimi hiç dışarda tutmuyorum, hatta lafın çoğu kendimedir.
Elimizde örnek üzerinden yazmaya devam edelim: esas ürün şahane mühendislik ile üretilmiş yaşlaşık 1500 gram ve 3500 euro (gramı 2eurodan pahalı ) arak alet ise yakın ağırlıkta 700 euro ve % 11 daha esnek . Esas ürün de esnek ama o tam kıvamında, Ankara simidi gibi . Ben farkı kabul edilebilir bundum çünkü bisiklet dediğimiz nesne başka malzemelerden de yapılabiliyor. Bambudan titanyuma kadar.
Fiyat değerlendirmeye dönersek esas oğlanı yapan mühendisler artık kaç adam saatte yaptılarsa elyaf planını yapmışlar arak bisikleti yapanlar ise kalıba basmışlar tekstili sonra dökmüşler reçineyi , olmuş bisiklet ama %11 daha esnek olmuş. Delamine falan olmamış , patlamıyor alet.
Neyse 100 000 adet üretilmemiştir ikisi de, 10 000 bile olamaz. Bence sayıları eşit kabul etmek bile kabul edilebilir 1000 adet diyelim. Malzemede spec farkı olabilir dolayısı ile fiyat farkı olmalıdır . İşçilik içinde 500 euro esas oğlana, 50 euro arak alete verelim. Hala adet bisiklet başına 2000 -2500 euro civarında fark , royalty(?) Reklam pazarlama ve mühendislik parası var. Hadi yarısı mühendislik olsun diyelim mi? 1000 euro x adet yapalım
Tek parça bir nesnenin mühendislik bütçesi ne olabilir. 1000×1000 euro mu?
Hesap saçma, kaba ve deli gibi kabullenmeler var , var gerçekten .
Sonuç olarak bisiklet gibi bilindik en verimli makineyi bir fetiş objesine çevirdiğimiz için bu fiyatları ödemeyi adil buluyoruz.
Selamlar beyler hanımlar,
Bu iletinin başlığı bisiklet fetişi olsun uygun görür, müsade ederseniz. Aman yanlış anlaşılmasın bir nesne bağımlısı olarak kendimi hiç dışarda tutmuyorum, hatta lafın çoğu kendimedir.
Elimizde örnek üzerinden yazmaya devam edelim: esas ürün şahane mühendislik ile üretilmiş yaşlaşık 1500 gram ve 3500 euro (gramı 2eurodan pahalı ) arak alet ise yakın ağırlıkta 700 euro ve % 11 daha esnek . Esas ürün de esnek ama o tam kıvamında, Ankara simidi gibi . Ben farkı kabul edilebilir bundum çünkü bisiklet dediğimiz nesne başka malzemelerden de yapılabiliyor. Bambudan titanyuma kadar.
Fiyat değerlendirmeye dönersek esas oğlanı yapan mühendisler artık kaç adam saatte yaptılarsa elyaf planını yapmışlar arak bisikleti yapanlar ise kalıba basmışlar tekstili sonra dökmüşler reçineyi , olmuş bisiklet ama %11 daha esnek olmuş. Delamine falan olmamış , patlamıyor alet.
Neyse 100 000 adet üretilmemiştir ikisi de, 10 000 bile olamaz. Bence sayıları eşit kabul etmek bile kabul edilebilir 1000 adet diyelim. Malzemede spec farkı olabilir dolayısı ile fiyat farkı olmalıdır . İşçilik içinde 500 euro esas oğlana, 50 euro arak alete verelim. Hala adet bisiklet başına 2000 -2500 euro civarında fark , royalty(?) Reklam pazarlama ve mühendislik parası var. Hadi yarısı mühendislik olsun diyelim mi? 1000 euro x adet yapalım
Tek parça bir nesnenin mühendislik bütçesi ne olabilir. 1000×1000 euro mu?
Hesap saçma, kaba ve deli gibi kabullenmeler var , var gerçekten .
Sonuç olarak bisiklet gibi bilindik en verimli makineyi bir fetiş objesine çevirdiğimiz için bu fiyatları ödemeyi adil buluyoruz.