Scudo Sports

THY Bisikletimi getirmedi

Scudo
yok bir de kilometrelerce altımızda teptiğimiz ve mekanik sınırlarını zorladığımız bir alet tüm bunlar olurken değil taşıma sırasında bu hale geliyorsa işin içinde bir saçmalık var. konuyu hatırladığım kadarıyla bisiklet bulunduğunda birkaç boya çiziği değil birçok noktasında ezilmeler ve yamulmalarla geldi ki bu da kötü muamele yapıldığının bir kanıtıdır. forumda birileri bunun takipçisi oluyor çok da güzel oluyor. THY bu arada uzun bir süredir cumhurbaşkanlığı bisiklet turunun sponsoru ve bu yasal sorumluluktan bile daha büyük beklentiler doğurur haklı olarak. bu arada bahsi geçtiği gibi bu konuda üst makam ve söz sahibi olan merci IATA. hakkaniyet çerçevesi geçerliyse böyle bir saçmalığa göz yumacaklarını sanmıyorum. her ne kadar kültürümüze işlemiş olsa da kara düzen yapılan işlerle mücadele etmek lazım.
 
@gmfaruk
sabah sabah hiç güleceğim yoktu adamlar kendi hakkımız olanı vermemek için direniyolar öyle bişey istersem bu seferde bisikleti kendiniz parçaladınız felan derler galiba :D

@ozgur908
Bisikletimi kaybediyorlar orda burda süründürüp kullanılmayacak hale getiriyorlar o bisiklet normal kullanımla belki 5 senede o hale gelecekti kaza v.s olmadığı sürece ama THY bunu 15 hünde başardı :) konuyu doğru hatırlıyorsunuz jant yamulmuş üzerinde oyuklar var gidon bandı yırtılmış sol vites kolu bağlantı yerinden kırılmış v.s v.s IATA'nı info.tr@iata.org adresine bildirimimi yaptım bakalım orası ne diyecek bekliyeceğiz :)
 
Bugün sabah 9.30 Yenimahalle Kaymakamlığındaki Tüketici hakları hakem heyetine başvuru yaptım ama sonuçlanması 7-8 ay sürüyormş :(
 
IATA ya attığım msj ve sonucu ing türkçe olarak

Dear Sir,


thank you for contacting us and please accept our apologies for replying in English.

I regret to inform you that we will not be able to assist you further with your query.

Please allow us to briefly explain the role that IATA has in the aviation industry.

IATA is a worldwide trade association that represents and serves international carriers. IATA publishes resolutions and guidelines developed to assist the airline community in providing safe, secure and efficient operations around the world.

On behalf on its member airlines, IATA also accredits travel agents in order to formally recognize reliable agents who are authorized to sell and issue international airline tickets for carriers.

IATA is not, however, a regulatory body, and does not intervene in service disputes or other commercial matters involving customers and the airlines or issuing travel agents.

Should you have a problem or complaint concerning a particular airline or travel agent, we ask you to contact the customer services department of the airline or travel agency concerned directly.

We also recommend that you check useful information regarding passenger rights on the following webpage:

(link)

We are sorry that we cannot be of further assistance and hope that you receive a satisfactory resolution to your complaint shortly.

Is there anything else we can do for you? We invite you to contact us through our Customer Portal (link) and we will respond to you at the earliest.

Before logging a query, please also review our FAQ section. It contains relevant documentation and information regarding IATA processes & procedures.


Yours sincerely,

Kalina Borislavova



: İngilizceTam ekranı kapatSayın Bay,
Bizimle iletişim kurduğunuz için teşekkür ederiz ve İngilizce yanıtlarken için özür dileriz.
Ben senin sorgu ile size daha fazla yardımcı olmak mümkün olmayacaktır sizi bilgilendirmek için üzgünüz.
Bize kısaca IATA havacılık sektöründe sahip rolünü açıklamak için izin verin.
IATA temsil eden ve uluslararası taşıyıcılar hizmet veren dünya çapında bir ticaret birliğidir. IATA dünyada, güvenli ve verimli operasyonlar sağlayan havayolu vatandaşlara yardım etmek için geliştirilen kararlar ve kurallar yayınlamaktadır.
Üye havayolları üzerinde adına, IATA da resmen taşıyıcılar için uluslararası uçak biletleri satmak vermeye yetkili güvenilir ajanlar tanımak için seyahat acentaları akredite.
IATA, ancak, düzenleyici kurum değildir ve hizmet anlaşmazlıklar veya seyahat acentelerine müşteriler ve havayolları içeren veya veren diğer ticari konularda müdahale etmez.
Eğer bir sorununuz veya şikayetiniz belirli bir havayolu veya seyahat acentesi ile ilgili olması halinde, doğrudan ilgili havayolu veya seyahat acentesi müşteri hizmetleri departmanı irtibata geçmenizi rica ediyoruz.
Biz de şu web sayfasında yolcu hakları konusunda yararlı bilgiler kontrol etmenizi öneririz:
(link)
Biz daha fazla yardım olamaz üzgünüz ve kısa bir süre şikayeti tatmin edici bir çözüme almak umuyoruz.
Sizin için yapabileceğim başka bir şey var mı? Bizim Müşteri Portalı (link) aracılığıyla bize davet ediyoruz ve biz erken size cevap verecektir.
Bir sorgu oturum açmadan önce, aynı zamanda bizim SSS bölümünü gözden geçirin. Bu IATA süreçler ve prosedürler konusunda, ilgili belgeler ve bilgiler içerir.
Saygılarımla,
 
@gmfaruk
Çok güzel bi soru THY suçu kabullenmiyor artık maillerimede dönüş yapmıyor tüketici hakem heyetinden socuç bekliycem o da 7-8 ay sürecek durum bu
 
@ogzhn06
Yukarida yazmislardi sakin bi dille konusacaklar falan diye en iyisi ofisi basmak artik
 
sosyal medyayı daha etkin kullanmaktan ve tüketici hakem heyetinin kararını beklemekten başka şansınız yok gibi. olay sadece boya sıyrılması, gidon bandı yırtılmasından ibaret olsaydı belki anlayışla karşılanabilirdi ama bunu paketlemenin uygun olmamasına bağlamak biraz "kısa etek giyiyorsa tecavüzü hak eder" anlayışına kaymış. elleçleme sisteminde taşınan birçok açıdan dayanıklı bir eşya böylesine ağır hasarlar alıyorsa bunun tek açıklaması kötü muameledir. bisikletteki ufak tefek çizikler-yırtıklar standart uygulamada meydana gelebilir ama bence bu denli bir hasarın yer hizmetleri işletmesi ve/ya da havayolu şirketi tarafından müşteri mağdur edilmeden tazmin edilmesi gerekir.
 
@gmfaruk
Şimdiye kadar yeterince sabrettim bence cumartesi gitmeyi düşünüyorum ve busefer beyefendi hanımefendi laflarını kullanacağımı sanmıyorum gerçekten öyle muameleyi hak ediyorlar

@ozgur908
sosyal medyanın pek mi faydası olacak gibi değil b bildirim yapıyorum hemen altına özelden bilgileri atın v.s diyerek olayı orda kapatmaya çalışıyorlar iş artık can sıkıcı noktaya gelmeye başladı gerçekten dediğiniz gibi sadece gidon bandı ve boya olsaydı sorun değildi jant mahvolmuş durumda orta vites kolu çalışmıyo bunlar ufak tefek hasarlar değil sonuçta.
 
  • Beğen
Tepkiler: gmfaruk
Gerçekten canım sıkıldı şu an. Ne demek ya geri dönüş yapılmıyor ? Çocuk oyuncağı mı bu,kazanıp alıyoruz bunları adamlar kaybediyor. Mahkeme yolu bence en kesini bence iyi bir tazminat alırsınız.Bisikletsiz kaldığınız günler dahil yüklü miktar para vermek zorunda kalırlar ama işte bunlar hep belli bir süreci gerektiriyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: gmfaruk ve ogzhn06
@Tolga Çelebi
abi inan kaç gündür bu mevzu yüzünden başım ağrıyo artık lafa geldiği zaman avrupanın en iyi havayolu şirketi ama icrata geldiği zaman vurkaç zihniyetindeki esnaftan farkları yok.
 
Hocam böyle durumlar da mahkeme kararıyla gazetelere haber edeceksin ki akıllansınlar. 3 tane bankayı mahkemeye verdim. Yaklaşık 400 TL hesap işletim ücreti geri aldım. Bu işin sonu mahkemeye gidecek gibi duruyor...
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhn06
Yok artık abi bu nasıl iş anlamadım, bi avukatla konuşun bence kaç gün olmuş hala tık yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhn06
Yazdıklarınızı merakla okudum. Öncelikle geçmiş olsun. Bizden tüccar olunca; anı düşünen ve gelecek planı yapmayı hala beceremeyen bir zihniyette sahip olunduğu için bu tür sonuçları çok kere okuduk karşılaştık. Her şeyi şatafatta, barcelenoalara sponsor olmakla gören bir zihniyet yani eninde sonunda insanları gözünü boyayıp kandırmaya gidiyor yine, her şeyde öyle değil mi, koca koca binalar yapıyorlar içleri boş. Bizim üniversite de buna örnek, hani komik aslında ve bir yandan acıklı bir durum, çok güzel bina yaptılar ama harcadıkları para sınırları aşınca binanın yapılma amacı olan labartouvarlara para kalmadı. Bu nedir, tüccar kafalarda veya başa gelenlerin insani değerlere verdiği önemin aslında ne kadar içi boş olduğunu göstermekte, empati yoksunu bir milletiz. Adam diyor ki len diyo alttarafı 1500 tl taş çatlasa 2000 tl bisiklet adam bunu dert ediyor yaw diye, ki bilmedi ki yaşamadı ki 300 tl yle yaşamayı çalışanı, ben gerçekten onların bilinçaltında bunların gezdiğini ya da bunları rüyalarında filan gördüklerini düşünüyorum adam sonuçta saatte 2000 tl kazanıyor, peki bu kadar para kazanan sadece bunlar mı değil, gerçek tüccar müşterinin geleceğini düşünüp ona göre adım atmayı bilen insandır, milyon kazansa bile 3-5 kuruşun hesabını hala önemseyen kişidir bu adamlardan olursa oluyor sağlam tüccar ya da patron vs, bunun olabilmesi için de mirasa kondu olmaması ve sıfırdan başlaması gerekiyor, eee türkiyede eğer zenginsen çevren varsa thy ye müdür olman daha kolay oraya çalışıp çabalayan adamın girmesiyle karşılaştırırsak, diyeceğim o ki, çok fazla insanlık ayıbı var, ama ağlayanımız yok maalesef.
 
  • Beğen
Tepkiler: zekixx ve gmfaruk
@bianchircx229
@bianchircx229
super miş dostum aklımda bulunsun bu site
 
  • Beğen
Tepkiler: bianchircx229
Aramızda avukat olan veya eşi dostu avukat olan arkadaşlar ne gibi bi yol izlemem gerekiyor yardımcı olurlarsa sevinirim bunlar insanlıktan anlamıyolar dün akşam facebook sayfasına yazdım mail atalı bugün 5. Gün ama hala cebap yok.
 
Thy 2. İtirazımın sonucunda 600 tl ödemeyi uygun görmüş, daha fazla uğraşmamak için kabul edeceğim.

http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/19/ec240a9078fd40428b7b575586823011.jpg
 
kaybın yok sa iyi gene.
 
Yok sayılır binemediğim günleri saymazsak bisikleti geri isteseydi kabul etmezdim ama bunu aldığıma şükür :)
 
Geri