Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Trans Troy Race

@yusufgs36

Tubular kullanıyorum. Önceden söküp yama yapıp tekrar dikiyordum. Sonra tufonun patlak sıvısıyla tanıştım. hayatım değişti :) Kaliteli lastik zaten patlamıyor. bir de sıvı varsa yanında yama setine hiç gerek kalmıyor.
 
Scudo
@birolcakir İlyas salmanın Sarı mercedes filmini hatırladım birden yazdıklarınızı okuyunca! tebrik ederim 4. olmak zor iş bu yarışta.
 
@Ilter Elmas
Ben beş günde bitirdim bu arkadaş benden üç gün 14 saat sonra geldi, nasıl oluyor yüz elli saat...?
 
@mümtaz öztürk Abi arkadaş katlanır bisikletle katılmış olsun o kadar kusuru :):)
 
@birolcakir 170 tek parça + 150 km parçalı..şimdilerde önemli yerlerimin geçmesini bekliyorum. Fena saldıracağım....:) sponsor işi tırt, Tcr tehlikeye bindi...:(
 
@mümtaz öztürk

Sponsor konusunda bende de olumlu bir gelişme yok. Belkide böyle daha iyi olacak. Bir iki ay daha işlere saldırayım. Kendi sponsorum olayım :D :D

Araya seçim girdi artık belediyelerin seçime para harcamaktan başka bir olayı göreceklerini sanmıyorum. 24 hazirandan sonrada sponsor olmasalar da olur o derece sıkıldım.

Kendim için gidip süreceğim. Sevincime de üzüntüme de ortak yok yani :)
 
@birolcakir
Birol abi bir arkadaşım istanbuldan çanakkaleye giderken tekirdağ civarında aşil tendon ağrısı yüzünden turu yarıda bırakıp otobüse bindi. Ve 6 ay sonra iyileşebildi. İyileşme süreci herkeste aynı olacak diye bir durum yok fakat onun hatası, Selenin fazla yüksekte olmasıydı. Bunu önlemenin yolu, seleyi biraz alçaltıp, kali birazdaha topuğa doğru yaklaştırmak aşil yükünü bi nebze azaltır. Uzun turlarda fazla zorlamadan rölantide gitmek de önemli. Ayrıca parmak ucu aşağı pedallama tekniğide faydalı yazmışsınız zaten. Tekrardan geçmiş olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: yusufgs36
@Kerim BEŞER

Yavaş yavaş bisiklete binmeye başladım bile. Benimkisi ilerlemeden diğer ayağa ağırlık verdigimden rampa dışında zorlanmadim. Sürekli paça kemikli et ve jelibon tüketiyorum. Bende yaristan bir gün önce kal degistirmistim o da tetiklemis olabilir.
 
Ben de Trans Troy sürüşünde aklıma gelenleri yazayım :
startla birlikte gecenin karanlığında yanıp sönen kırmızı stop lambaları eşliğinde çevirmeye başladık. Daha önce bu kadar uzun bir rotada tecrübem olmadığında hep temkinli olmaya azami dikkat gösterdim. O gece sabaha kadar Ataberk, Anıl, Mahmut, Hüseyin ve ben dengeli bir sürüş yaptık. Daha sonra Mahmut, Anıl ve Hüseyin kardeşlerim dinlenme moduna geçip bizi sürüşte yalnız bıraktılar..:D Biz de Ataberk ile çok inatçı bir sürüş gerçekleştirdik. Yolda çılgın İsmail ile birleşip kısa bir süre birlikte çevirdikten sonra Ataberk ve İsmail benim gibi bir ihtiyara daha fazla dayanamayıp hızlandılar.:D O gün saat 15:30da birinci kontrol noktasına ulaştım. Yorgunluğum yoktu ancak sabaha kadar uyumadan sürmenin verdiği tatlı bir mayhoşluk beni sürüşten alıkoydu. O günün devamında ve gece 1. kontrol noktasında vakit geçirip uyuduktan sonra sabah 07:15 te yola koyuldum. Yolda Faruk arkadaşımın uyarısıyla yanlış rotada ilerlediğimi anlayıp hemen doğru rotaya geçtim. Uzunca bir sürüşün ardından 252. km de bir akaryakıt istasyonunda uyku ve dinlenme molası verdim. Ertesi sabah yine saat 07:00 de yola koyuldum ve 14:45 te Bodrum'a giriş yaptım. Cehennemi bir sıcakta brevet kartımı imzalatıp hemen çıkış yaptım. Milas'tan muğla yönüne dönünce ucu bucağı gözükmeyen soğuk asfalt % 7-8 ort. eğimle bir yokuşa başladım. Zirveye ulaştığımda,arkamdan Fatih kardeşim bana yetişti ve birlikte sürme kararı aldık. Akçam hava karardığında Muğlaya giriş yaptık ve hemen bir çorbacıda paçaya uçtuk. Sonrasında gece sürmeyip uygun bir yerde konaklama kararı aldık. Güzel yeşil bir alanda uyku tulumlarımızı serip uyumaya başladık. Gece yarısı otomatik sulama fıskiyelerinin üstümüze sağnak yağmur indirmesiyle yerimizden fırladık. On beş yirmi metre ileriye gidip orada kampı kurduk ancak yarım saat sonra oradaki fıskiyelerde hücuma geçtiler. Biz Fatih kardeşimle titrerken fıskiyelerin dayanılmaz yağmurlaması karşısında baka kaldık. Neyse titreyerek sabahı ettik ve yolumuzun üzerindeki ormanlık bir alanda güzel bir ateş yakıp tüm ıslak malzemelerimizi kurutup yola koyulduk. Sakar geçidi inişinde Fatih'le bir birimizi kaybettik. Ben,önde olduğunu düşünerek yetişme amaçlı tempolu sürüş yaparken, Fatih beni arkada sanıp bekleyince aramızdaki fark bayağı açıldı. Biraz daha gidince rampada çılgın İsmaili gördüm ve epey bir zaman birlikte pedalladık. Ancak mide rahatsızlığı olan İsmaili gecenin bir yarısı jandarma karakoluna emanet edip Kaş'a doğru sürüşe geçtim. Bir zaman sonra fenerimin pillerinin zayıflaması sonucu mola vermeye karar verince bir caminin önündeki sundurmada sabahı ettim. Sabah saat 06:05 te tekrardan yola koyulup kalkan, kaş, demre, finike, kumluca ve adrasan yokuşlarını takiben akşam saat 21:05 te kemer finiş noktasına ulaştım. Çok zevk aldığım bir sürüş oldu,- tüm katılımcı arkadaşlarımı bu cesaretlerinden ötürü kutlarım. Ayrıca bu etkinliğe katlanır bisikletiyle katılıp büyük bir irade göstererek bitiren Adem kardeşime de kocaman bir "helal olsun "...:)
 
Bisiklet forumda olup ttr ye katılan diğer arkadaşlardan da kısa özet bekliyoruz. :D

Selam arkadaşlar, bugün yarıştan sonra ilk yarış bisiklet deneme sürüşümü yaptım. Aşil tendonumda çok şükür bir sorun görmedim. Yarın da biraz daha uzun sürüp denemelere devam edicem.
 
Geri