Herkese merhaba. Geçtiğimiz ay Prowheel aynakolun krank kolunun yalama olması ve sürerken krankın yana yatması problemi ile karşılaşmıştım. Forumda da bahsetmiştim. Malum Prowheel aynakol da Türkiye'de bulunmayan pek de iyi olmayan bir marka. Başımdan geçen garanti sürecini anlatacağım. Belki başkasının da başına gelir ve faydası olur.
Öncelikle bisikleti aldığım House of Bike ile iletişime geçtim. Dedim durum bu iken bu. Kullanıcı hatası deyip pek ilgilenmediler. Dedim ki parası ile de mi krankı bulamazsınız? Çünkü aynakol sağlam krank kolu yalama sadece. Aynakolu da değiştirecek olsam dahi bulamıyorum ürünü. Bu ürünü benim yerime siz veya Trek bulamaz mı dedim? İlgilenmediler. Alatin distribütör onunla iletişime geçin dediler. Şaşırmadım.
Alatin ile iletişime geçtim. Caddebostan Trek mağazasını arayıp Oğuzhan beye ulaştım. Kendisi sağ olsun sorunumu dinledi ve aynakolun Türkiye'de bulunmadığını ve muadili de olmadığını söyledi. Doğru gerçekten. 46/30 oranlara sahip 2x karemil aynakol Shimano olarak da yok. İstanbul dışında ikamet ettiğim için bisikleti götüremedim. Bunun yerine benden detaylı fotoğraf istedi sorunla alakalı. Ve bisikletin farklı açılardan fotoğraflarını istedi. Fatura ile birlikte hepsini ilettim. Trek ile iletişime geçildi.
Bu süreç aşağı yukarı bir hafta sürdü. Sonrasında Trek'ten olumsuz yanıt geldi. Yeni bir kolu ücreti ile satmayla alakalı da bir cevap olmadı.
Neyse, Oğuzhan bey burada müşteri memnuniyeti adına şöyle bir teklifte bulundu. Siz de araştırın biz de araştıralım. Uygun krank kolu bulursanız ücretini biz karşılayacağız dedi. Trek'ten bağımsız kendileri böyle bir insiyatif aldılar sağ olsunlar. Biraz araştırdım. Benzer açıda ve uzunlukta uygun kol bulamadım. Sonra geri arayıp şöyle bir teklifte bulundum. Ben yeni bir aynakol satın alayım. Bu da aynı oranlarda 46/30
@Spartiat abinin bulduğu Hollowtech uyumlu aynakoldu. Aynakolun ücretini ben vereyim, siz de bana uyumlu olan Hollowtech göbek konusunda yardımcı olun olmaz mı dedim? Fiyat da benzer krank kollarına yakındı. Kırmadılar yardımcı oldular. Aynakolu ve göbeği ben satın aldım. Göbeğin faturasını gönderdim. Bir hafta gibi bir süreç sonra göbeğin ücretini hesabıma gönderdiler.
Bu arada bu aynakoldan da Türkiye'de bir adet vardı.
Müşteri olarak beni mutlu ettiler. Teşekkür ederim. O yüzden buradan yaşanılan olumlu gelişmeleri de bildirmek istedim. Genelde olumlu ve olumsuz deneyimlerimi hep paylaşıyorum.