Bugün sabahleyin Trek Türkiye'ye e-postayla durumu anlattım. Kısa süre sonra geri dönüş yapıldı. Hem de Bora Özçivit tarafından. Telefonla karşılıklı konuştuk. Konuyu buradan paylaştığım için buraya da yazma gereği duydum fakat işten yeni geldiğim için anca şimdi paylaşabiliyorum.
Öncelikle Bora'nın aramasını beklemiyordum fakat bundan daha memnun oldum doğrusu. Karşılıklı konuşmamız durumun samimiyeti bakımından benim için önemliydi. Arkadaşın yazıdan haberi varmış ve buraya ben ''Pazartesi günü firmayla iletişime geçeceğim'' dediğim için bekleme lüzumu hissetmiş. Bana gayet beyefendi şekilde ve samimi şekilde konuşarak yazıyı okuduğunu, bazı noktalarda hatalı olduğunu, bu hataları kabul ettiğini söyledi. Teker teker kendini hatalı bulduğu noktaları aktardı. Bunları tekrar yinelemek istemiyorum. Uzun uzun konuştuk. Bu yanlışlıkların neden kaynaklandığını anlattı. Bike fiti isteyen herkese ulaştırabilmek adına kimi zaman farklı şehirlere gidiyormuş. Antalya'ya yatak gibi, ölçüm cihazı gibi bike fit malzemelerinin tamamını getiremediği için böylesi sorun yaşanmış. Patlak lastik durumu için de yine kendi malzemeleri olmadığından mağaza sahibi de orada olmadığından müdahele edememiş. Son bike fit bana yapıldığı için doğrusu yorgunluktan-uykusuzluktan bazı hususları gözden kaçırmış. Ayrıca ücret ödeme aşamasında arka tarafta olduğu için ben de hemen çıkıp gittiğim için tekrar kontrol bilgisi gibi, bana önerdiği aerobarı göstermek gibi şeyleri mecburen yapamadığını söyledi. Bike fit yaptığı kişiler bisiklet ayarlarında sorun yaşarsa tekrar ücretsiz kontrole gidebiliyormuş zaten. Ne kadar süre içersinde ücretsiz onu bilmiyorum. Uzun uzun konuştuk ancak telefonla ancak bi yere kadar oluyor.
Netice itibariyle hatalarını kabul etti ve benden net bir şekilde özür diledi.
Farkında olmadan kızgınlıktan ilk sayfada yazarken bir hata da ben yapmışım. Bana söyleyince fark ettim. Bu durumdan dolayı ben de özür diledim, hatta madem burada paylaştım, buradan da özür dilerim.
Hatasını telafi etmek adına ücreti hemen geri ödemek istediğini söyledi. Kabul etmedim. Mala pazarlık ederim ama emeğe etmem. Bence emeğin karşılığı teşekkürle ödenmez, emeğin karşılığı bekletilmez, hemen ödenir. Fakat ısrarcı oldu. İster fit yapılan mağazadan, ister İstanbul'a kontrole gittiğimde kontrol esnasında, istersem de benim istediğim başka şekilde ücreti geri vermek istedi.
Bisiklet ayarlarından memnun kalmadığım için zaten ücretsiz tekrar kontrol hakkımın olduğunu, tekrar kontrol gibi bişey olmasa dahi vicdanen rahatsız olduğu için mutlaka tekrar fit yapmak istediğini söyledi. İster Antalya'da, ister İstanbul'a gidersem, istersem de başka şekilde. TCR yarışı gibi zorlu yarışlarda gereken fitin zaten vücut aerobara alışması gerektiği için alıştıktan sonra tekrar yapılması gerektiğini anlattı. Aerobarı kullandıktan sonra sanıyorum haziran ayında tekrar kontrole gideceğim. Benden yol, yöntem başka bir istek gibi şeyim olup olmadığını sordu.
Arkadaşın niyetine samimiyetine kani oldum. Benim niyetim üzüm yemekti zaten, durumu sonuca bağlamaktı, bağlandı. Herkes hata yapabilir. Herkesin bilmeden hata yapma hakkı vardır. Hele gençler farkında olmadan daha çok yapar. Ben de hata yapıyorum. Mühim olan hatasından dönebilmek, aynı yanlışı tekrar yapmamak. Şunca sayfa konu akıp gitmiş zaten, mesele varacağı yere varmış. İlgili yer alacağını aldı konudan, ben de alacağımı aldım, en sonunda durum tatlıya bağlandı.
Cümleten teşekkür ederim, yorgunken yazdım, sürçü lisan ettiysek affola
@Alptriatlon özelden irtibatı yazıyorum hocam
Ekleme: Bilemiyorum sizin durum nasıl neticelenir, buradan takip ediyor olacağım