Spd-SL Terlik
Aktif Üye
- Kayıt
- 18 Eylül 2019
- Mesaj
- 172
- Tepki
- 988
- Yaş
- 39
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Osman Sarıkaya
- Başlangıç
- 2018—19
- Bisiklet
- Mosso
- Bisiklet türü
- Cyclocross
Şahsım gibi gaza gelip Dünya'nın en saçma lastiği Panaracer Gravelking SK alırsanız her turda patladığını görürsünüz. 3 yedek iç lastiği kullandığım son turdan sonra lanet edip tubeless'a geçtim. Muc-off setini aldım.
Dertlerim bitti mi? Tabi ki hayır. Bu karakter yoksunu, haysiyet eksikliği yaşayan lastik gene patlıyor. Etrafa sealant'ı püskürtüyor... Ama lastik söküp tamirat yapmıyorum. Çok olsa 1-2 dk mola verip sealant'ın kurumasını bekliyorum.
Ama asıl hikaye arazide 700x35mm lastikle 35 psi'da gezebilmek. Amortisör kadar olmasa da inanılmaz konfor ve tutuş sağlıyor. En önemli nokta da burası. Sistem başta bunun için tasarlanmış durumda. Bir de tabi bisikletin akıcılığında farkedilir artış oluyor.
Mesela 700x28 lastik tubeless sistemde 80 psi'da, iç lastik ile 100 psi'daki performansı verebiliyor.
Patlama direnci biraz daha yüksek bir lastikte mükemmel bir uygulama. Lanet Panaracer Gravelking ( kingmiş... şeyimin kingi) için konuşmak istemiyorum.
Dertlerim bitti mi? Tabi ki hayır. Bu karakter yoksunu, haysiyet eksikliği yaşayan lastik gene patlıyor. Etrafa sealant'ı püskürtüyor... Ama lastik söküp tamirat yapmıyorum. Çok olsa 1-2 dk mola verip sealant'ın kurumasını bekliyorum.
Ama asıl hikaye arazide 700x35mm lastikle 35 psi'da gezebilmek. Amortisör kadar olmasa da inanılmaz konfor ve tutuş sağlıyor. En önemli nokta da burası. Sistem başta bunun için tasarlanmış durumda. Bir de tabi bisikletin akıcılığında farkedilir artış oluyor.
Mesela 700x28 lastik tubeless sistemde 80 psi'da, iç lastik ile 100 psi'daki performansı verebiliyor.
Patlama direnci biraz daha yüksek bir lastikte mükemmel bir uygulama. Lanet Panaracer Gravelking ( kingmiş... şeyimin kingi) için konuşmak istemiyorum.