Omzu kalabalık
Daimi Üye
- Kayıt
- 25 Temmuz 2022
- Mesaj
- 256
- Tepki
- 545
- Yaş
- 41
- Şehir
- Ankara
- Başlangıç
- 1992—93
- Bisiklet
- Bisan
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Bahsettiginiz yarislar klasik yol yarislari degil. Kendine özgü ve profesyonel yarışçilarin katildiği yarışlar. Antalya gran fondo ise amatörlerin katildigı bir yarış. Gran fondolarin amaci profesyonel anlamda yarışma firsatı bulamayan insanlara bu firsati sunabilmek ve yarışmaktan keyif almalarini sağlamak olmalı. O yüzden parkurun ve yol durumunun mümķün olduğunca bu şartları saglamasi gerektigini düşünüyorum.Nasıl yani Antalya Manavgat yolunda mı yarışalım?
İnsanlar Parix Roubaix, Strade Bianche gibi yarışları izlerken keyif alıyor, sporcular da bizim yaşadığımızın çok fazla oranında zorlanıyor. Paris otobanında yarışalım mı diyorlar?
Bu yarış UCI standardında dolayısıyla bu standartları ağır bulan kişiler UCI standartlarında olmayan granfondolara katılmalılar, zira adamlar standartları herkese tek tek uyduramaz.Bahsettiginiz yarislar klasik yol yarislari degil. Kendine özgü ve profesyonel yarışçilarin katildiği yarışlar. Antalya gran fondo ise amatörlerin katildigı bir yarış. Gran fondolarin amaci profesyonel anlamda yarışma firsatı bulamayan insanlara bu firsati sunabilmek ve yarışmaktan keyif almalarini sağlamak olmalı. O yüzden parkurun ve yol durumunun mümķün olduğunca bu şartları saglamasi gerektigini düşünüyorum.
@Semih Cavdar da yazmıştı ama ben de tekrar yazmak isterim. Çok hakim olmasam da bu yarış UCI'ın yarışı ve "amatörlerin DE" katılabildiği bir yarış sanıyorum. O yüzden kıyaslanan yarışlar bu yarışa göre çok üst düzey profillere sahip olsa da aralarında amatör-profesyonel diye bir ayrım yapmak pek mümkün olmayabilir.Bahsettiginiz yarislar klasik yol yarislari degil. Kendine özgü ve profesyonel yarışçilarin katildiği yarışlar. Antalya gran fondo ise amatörlerin katildigı bir yarış. Gran fondolarin amaci profesyonel anlamda yarışma firsatı bulamayan insanlara bu firsati sunabilmek ve yarışmaktan keyif almalarini sağlamak olmalı. O yüzden parkurun ve yol durumunun mümķün olduğunca bu şartları saglamasi gerektigini düşünüyorum.
Uci standardinda olmayan bir gran fondo var mi Turkiye de ? Bilmedigim icin soruyorum. Yazdigim şey çok basit asfalt bozuktu. Yarişın zorlugu ya da basitliğinden bahsetmiyorum, yolun ve asfaltin bozuk olmasindan bahsettim. Yol güzeldi şeklinde düşüncesi olan varsa da bir şey diyemem.Bu yarış UCI standardında dolayısıyla bu standartları ağır bulan kişiler UCI standartlarında olmayan granfondolara katılmalılar, zira adamlar standartları herkese tek tek uyduramaz.
Uci standardinda olmayan bir gran fondo var mi Turkiye de ? Bilmedigim icin soruyorum. Yazdigim şey çok basit asfalt bozuktu. Yarişın zorlugu ya da basitliğinden bahsetmiyorum, yolun ve asfaltin bozuk olmasindan bahsettim. Yol güzeldi şeklinde düşüncesi olan varsa da bir şey diyemem.
yollar tamamen sorunsuzdu diyemem ancak %90 i iyiydi. Bodrum GF yada Cesme GF ye gore bin kat daha iyi ama o kesinUci standardinda olmayan bir gran fondo var mi Turkiye de ? Bilmedigim icin soruyorum. Yazdigim şey çok basit asfalt bozuktu. Yarişın zorlugu ya da basitliğinden bahsetmiyorum, yolun ve asfaltin bozuk olmasindan bahsettim. Yol güzeldi şeklinde düşüncesi olan varsa da bir şey diyemem.
Bu yarış özelinde konuşursak, ana grup ile 39 km/h ortalama ile finiş yaptık uzun parkurda. Başlangıç nötral start fakat, normal granfondo nötrali kadar yumuşak olmuyor uci granfondo nötral startları. Hatta geçen sene nötral start yapılmadı, ilk 7-8 km ana grubun arkası can pazarıydı. Neyse ki bu hatadan dönüldü bu sene.Arkadaşlar bu tarz yarışlarda ortalama hızlar genelde hangi seviyelerde oluyor ve kalkış agresif mi yoksa kontrollü mü oluyor
Bu sende nötral start gostermelık var gibiydi çok kısa oldu öne yerleşenler için avantajlı oldu ve asla yaş grubuna göre dizilim olmadıBu yarış özelinde konuşursak, ana grup ile 39 km/h ortalama ile finiş yaptık uzun parkurda. Başlangıç nötral start fakat, normal granfondo nötrali kadar yumuşak olmuyor uci granfondo nötral startları. Hatta geçen sene nötral start yapılmadı, ilk 7-8 km ana grubun arkası can pazarıydı. Neyse ki bu hatadan dönüldü bu sene.
hocam benim şuan yapabildiğim ortalama hız (normal ayakkabı ile) 32 km/s bunu arttırmak için ne önerebilirsiniz. Bu hedef doğrultusunda düzenli, doğru ve zorlayıcı sürüşler yapmam gerektiğinin bilincindeyim ama yine de sizin tavsiyelerinizi dinlemek isterim. Ayakkabıyıda sipariş verdik bakalım ortalama hızı ne kadar arttıracakBu yarış özelinde konuşursak, ana grup ile 39 km/h ortalama ile finiş yaptık uzun parkurda. Başlangıç nötral start fakat, normal granfondo nötrali kadar yumuşak olmuyor uci granfondo nötral startları. Hatta geçen sene nötral start yapılmadı, ilk 7-8 km ana grubun arkası can pazarıydı. Neyse ki bu hatadan dönüldü bu sene.
Evet hıza etkisi olur ancak arka kasları da çalıştırırsanız eğer tırmanışlarda daha faydalı olacağı kanısındayımhocam benim şuan yapabildiğim ortalama hız (normal ayakkabı ile) 32 km/s bunu arttırmak için ne önerebilirsiniz. Bu hedef doğrultusunda düzenli, doğru ve zorlayıcı sürüşler yapmam gerektiğinin bilincindeyim ama yine de sizin tavsiyelerinizi dinlemek isterim. Ayakkabıyıda sipariş verdik bakalım ortalama hızı ne kadar arttıracak
Güç ölçer ya da nabız takibi yapabilen elektroniklere sahipseniz, antrenman blokları ve intervalleri anlatan çokça kaynak mevcut internette. Bunları kendinze uyarlayıp gelişim sağlayabilirsiniz. Henüz bu cihazlara sahip değilseniz en iyi yöntem, sizden daha hızlı insanlarla grup sürüşüne çıkmaktır. Bir süre çok zorlanır ve gruptan koparsınız ama yavaş yavaş adapte olup güçlenirsiniz. Bana göre gelişimin anahtarı devamlılık ve adaptasyon. Bunun bir kısa yolu yada hilesi yok ne yazık ki.hocam benim şuan yapabildiğim ortalama hız (normal ayakkabı ile) 32 km/s bunu arttırmak için ne önerebilirsiniz. Bu hedef doğrultusunda düzenli, doğru ve zorlayıcı sürüşler yapmam gerektiğinin bilincindeyim ama yine de sizin tavsiyelerinizi dinlemek isterim. Ayakkabıyıda sipariş verdik bakalım ortalama hızı ne kadar arttıracak
Yapacağınız antremanlarla ortalama bu hıza ulaşmanız pek mümkün değil. Yarışta bu hızı yakalamanın yolu kalabalık ve hızlı gruplarla kalabilmek. Yapacağınız her antreman ve özellikle 1-5 dakika arası kuvvetiniz ve onun sürekliliği size gruplarla kalma konusunda destek olur.hocam benim şuan yapabildiğim ortalama hız (normal ayakkabı ile) 32 km/s bunu arttırmak için ne önerebilirsiniz. Bu hedef doğrultusunda düzenli, doğru ve zorlayıcı sürüşler yapmam gerektiğinin bilincindeyim ama yine de sizin tavsiyelerinizi dinlemek isterim. Ayakkabıyıda sipariş verdik bakalım ortalama hızı ne kadar arttıracak
katilmiyorum , paramizin tam da karsiligini aldigimiz nadir yarislardan bence, hem de UCI kontrolunde. Sadece buraya TT tecrubesi icin bile girilir.Herkesin yazdığı cümleleri toparlayayım. Paramızla erezil oluyoruz işte![]()
Merhaba arkadaşlar, geçtiğimiz yıllarda TT yarışı cuma günü mü yapılmıştı. Şehir dışından gelip TT+uzun yapmak isteyenlerin en az 2 gece konaklaması gerekiyor bu durumda