Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Van Rysel Kullanıcıları Kulübü

Herkese selam. Ben de Van Rysel kullanıcıları arasına girmiş bulunmaktayım. 🙂 Kronik sorun olan ön fren yaparken janttan gelen ses devam ediyor. Üstelik almadan önce böyle bir sorun varmış bisikleti paketlemeden detaylı olarak bakabilir misiniz diye mail attım fakat maile de kargoya verdikten sonra döndüler. Neden böyle oldu bilmiyorum. Ama geri göndermedim Decathlon mağazası yok yaşadığım şehirde bir de. Bunun haricinde bisiklet çok iyi her şeyiyle.
20220725_105159.jpg
 
Scudo
Herkese selam. Ben de Van Rysel kullanıcıları arasına girmiş bulunmaktayım. 🙂 Kronik sorun olan ön fren yaparken janttan gelen ses devam ediyor. Üstelik almadan önce böyle bir sorun varmış bisikleti paketlemeden detaylı olarak bakabilir misiniz diye mail attım fakat maile de kargoya verdikten sonra döndüler. Neden böyle oldu bilmiyorum. Ama geri göndermedim Decathlon mağazası yok yaşadığım şehirde bir de. Bunun haricinde bisiklet çok iyi her şeyiyle.
292117 dosyayı görüntüle

Hayırlı olsun , güzel günlerde pedallayın.. Siz yine de email ile iletişime geçin , en yakın şube neresiyse oraya jantlar gönderilir büyük ihtimalle.

Bu bisiklet gerçekten fiyat segmentinde iyi bir makine olmuş. Full 105 set ve alü kadroya rağmen epey hafif. Bundan sonra Van Ryself EDR CF 105 düşünebilirim karbon kadro.
 
  • Beğen
Tepkiler: favallikulli
Hayırlı olsun , güzel günlerde pedallayın.. Siz yine de email ile iletişime geçin , en yakın şube neresiyse oraya jantlar gönderilir büyük ihtimalle.

Bu bisiklet gerçekten fiyat segmentinde iyi bir makine olmuş. Full 105 set ve alü kadroya rağmen epey hafif. Bundan sonra Van Ryself EDR CF 105 düşünebilirim karbon kadro.
Çok teşekkür ederim. Belki daha sonra iletişime geçerim. Şimdi bisikleti geri göndermek istemiyorum.
Gerçekten çok iyi bisiklet. Karbon kadrosunu hiç düşünemiyorum bile bu modeli böyleyse. 😀
 
  • Beğen
Tepkiler: TatanQa_tr
Herkese selam. Ben de Van Rysel kullanıcıları arasına girmiş bulunmaktayım. 🙂 Kronik sorun olan ön fren yaparken janttan gelen ses devam ediyor. Üstelik almadan önce böyle bir sorun varmış bisikleti paketlemeden detaylı olarak bakabilir misiniz diye mail attım fakat maile de kargoya verdikten sonra döndüler. Neden böyle oldu bilmiyorum. Ama geri göndermedim Decathlon mağazası yok yaşadığım şehirde bir de. Bunun haricinde bisiklet çok iyi her şeyiyle.
292117 dosyayı görüntüle
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler . gerçekten çok asil duruşu var 105 set zaten güzel konuşmaya gerek yok lastikleri sanki bi tık ince olsa daha da süper olur gibi fakat günümüz şartlarında değerlendirildiğinde uzun yıllar binilecek bir bisiklete benziyor deneyimlerinizi bekleriz :)
L beden aldım hiç kullanmadım kutusunda duruyor jant değişimi yapıldı kurulum yapılmadı satıyorum almak isteyen varsa
sattınız mı bisikleti acaba ?
 
Son düzenleme:
Hayır satmadım
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler . gerçekten çok asil duruşu var 105 set zaten güzel konuşmaya gerek yok lastikleri sanki bi tık ince olsa daha da süper olur gibi fakat günümüz şartlarında değerlendirildiğinde uzun yıllar binilecek bir bisiklete benziyor deneyimlerinizi bekleriz :)

sattınız mı bisikleti acaba ?
 
Merhaba,
EDR AF 105 Sele Arıyorum.
Aynı bisikleti kullanıp farklı sele ile devam eden arkadaşlar var ise ücreti ile selelerine talibim.
 
Van Rysel EDR AF 105 M kadro 3 adet stokta görünüyor şu an:

(link)
 
pendik civarında bulunanlar var ise, pendik kadıköy sahil yapmayı düşünüyorum
 
Herkese merhabalar. İkinci el aldığım Edr Af105 le aranızdayım. İlk defa yol bisikleti kullanmanın acemiliğini yaşıyorum. Bisikletin hafifliğini, akıcılığını ve hub sesini çok beğendim. Düz yolda alet uçuyor ama ilk yokuş deneyimimim fiyaskoyla sonuçlandı. Çıkamadım, yarı yoldan geri döndüm. Rubleyi 11-34 yapmak biraz da olsa rahatlatır diye düşünüyorum. Var mı böyle bir tecrübesi olan?
 
  • Beğen
Tepkiler: ghostt ve Ali Eren
Herkese merhabalar. İkinci el aldığım Edr Af105 le aranızdayım. İlk defa yol bisikleti kullanmanın acemiliğini yaşıyorum. Bisikletin hafifliğini, akıcılığını ve hub sesini çok beğendim. Düz yolda alet uçuyor ama ilk yokuş deneyimimim fiyaskoyla sonuçlandı. Çıkamadım, yarı yoldan geri döndüm. Rubleyi 11-34 yapmak biraz da olsa rahatlatır diye düşünüyorum. Var mı böyle bir tecrübesi olan?
Muhtemelen 11-34 ruble ile de fiyasko yaşayacaksınızdır. Bisikletten önce ilk yatırımı bacaklarınıza yapmanızda fayda olacaktır.
Bu bisikletin ruble ve krank dişli oranları tırmanış için fena sayılmaz.
 
Herkese merhabalar. İkinci el aldığım Edr Af105 le aranızdayım. İlk defa yol bisikleti kullanmanın acemiliğini yaşıyorum. Bisikletin hafifliğini, akıcılığını ve hub sesini çok beğendim. Düz yolda alet uçuyor ama ilk yokuş deneyimimim fiyaskoyla sonuçlandı. Çıkamadım, yarı yoldan geri döndüm. Rubleyi 11-34 yapmak biraz da olsa rahatlatır diye düşünüyorum. Var mı böyle bir tecrübesi olan?

Orijinali 11-32 rubleyle geliyor, sizinki de öyle mi?
Öyle ise 11-34 çok fazla fark yaratmaz. Aynakol değişikliğine gidilebilir ama o da zaten 50-34 ise ona da yapacak bir şey yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve kimbell71
Muhtemelen 11-34 ruble ile de fiyasko yaşayacaksınızdır. Bisikletten önce ilk yatırımı bacaklarınıza yapmanızda fayda olacaktır.
Bu bisikletin ruble ve krank dişli oranları tırmanış için fena sayılmaz.

Kilo, yaş ve sigara üçlemesi zorluyor biraz. Dumanı bıraksak baya düzelecek ama şimdilik teknik çözüm şart. Pejo T11 var bende 48-36-26/11-32, onla tırmandığım yokuşlarda su kaynattım. Yol bisikletine geçiş biraz acılı olacak gibi.
Orijinali 11-32 rubleyle geliyor, sizinki de öyle mi?
Öyle ise 11-34 çok fazla fark yaratmaz. Aynakol değişikliğine gidilebilir ama o da zaten 50-34 ise ona da yapacak bir şey yok.
Üzerinde 50-34/11-32 var evet. 11-34 ruble alsam zincire bakla ekleme ve ayar haricinde başka bişey gerekir mi?
 
Kilo, yaş ve sigara üçlemesi zorluyor biraz. Dumanı bıraksak baya düzelecek ama şimdilik teknik çözüm şart. Pejo T11 var bende 48-36-26/11-32, onla tırmandığım yokuşlarda su kaynattım. Yol bisikletine geçiş biraz acılı olacak gibi.

Duman ve kilo önemli, alışmak da önemli. Teorik olarak hafiflik nedeniyle yolda daha kötü oranlarla bile daha rahat tırmanmanız lazım. Mosso Legarda'da (aksesuarla 16 kg, 48-38-28 ve 11-32) ile ön 28 / arka 32 ile tırmandığım rampayı yol bisikletiyle (7 kg - oval 52-42 ve 11-23) ön 42 / arka 23 ile az daha zorlanarak tırmanabiliyordum. Bir dönem sıkışık trafikte kullanırken durduğumda arabaların bıraktığı ufacık aralıkta 42-23 ile rampada kalkış yaparken zorlandığımı fark edince 11-30'a geçtim ama şimdi aynı şartlarda son dişliyi hiç kullanmıyorum. Biraz alışınca, kilo azalırsa ve sigara giderse 50-34 ve 11-32 (ya da 34) ile çok rahat edersiniz.

Üzerinde 50-34/11-32 var evet. 11-34 ruble alsam zincire bakla ekleme ve ayar haricinde başka bişey gerekir mi?

O kadar az değişiklikte gerekmemesi lazım. Ben 52/42 ile rubleyi 11-23'ten 11-30'a değiştirirken zinciri uzatmam gerekmedi, sadece B vidasıyla attırıcı pozisyonunu ayarlayarak zincirin yandan en büyük iki dişliye yaslanmasını engellemek yeterli oldu. Zincir uzunluğu pay bırakmayacak kadar toleranssız belirlendiyse uzatmak gerekebilir tabii.
 
Kilo, yaş ve sigara üçlemesi zorluyor biraz. Dumanı bıraksak baya düzelecek ama şimdilik teknik çözüm şart. Pejo T11 var bende 48-36-26/11-32, onla tırmandığım yokuşlarda su kaynattım. Yol bisikletine geçiş biraz acılı olacak gibi.

Üzerinde 50-34/11-32 var evet. 11-34 ruble alsam zincire bakla ekleme ve ayar haricinde başka bişey gerekir mi?

Ben de yol bisikletine başladığım ilk zamanlar sigaradan dolayı bayağı sefalet çekmiştim. 50-34/11-34 oranıyla başlamama rağmen duman ve @gunerokn 'ın dediği gibi bacaklara yatırım yapmamış olmamın etkisi düşündüğümden fazla oldu. Nihayetinde bu oranlar (megarange ile çok büyük rubleler hariç) yokuş çıkmak için en ideali. Fakat ideal olmayan kondisyon ve akciğer durumu tabii ki işi kötü hâle getiriyor.

Hattâ konuyu uzatmak gibi olmazsa: Sigarayı bıraktıktan sonra bir sürüşte, mola verirken bir dal içmiştim, o tek dal nabzımı fazlaca yükseltmiş ve kalan sürüşümü zehire çevirmişti. Kaldı ki bu tek dalın yanında düzenli içici olmanın etkisi.
 
Bu bisikletin aynakol, ruble ve genel agirligi tirmaniş icin cok uygun. Sadece yokusa gelince bacaklarinizi zorlamayin, hizli gitmeye calismayin, kuvvet kazanana kadar pedallara asilmadan sakin tempoda cikmayi deneyin..
 
Herkese merhabalar. İkinci el aldığım Edr Af105 le aranızdayım. İlk defa yol bisikleti kullanmanın acemiliğini yaşıyorum. Bisikletin hafifliğini, akıcılığını ve hub sesini çok beğendim. Düz yolda alet uçuyor ama ilk yokuş deneyimimim fiyaskoyla sonuçlandı. Çıkamadım, yarı yoldan geri döndüm. Rubleyi 11-34 yapmak biraz da olsa rahatlatır diye düşünüyorum. Var mı böyle bir tecrübesi olan?
hocam sorması ayıp ne kadara aldınız acaba ikinci eli :) bende de triban 520 varda onu satıp alasım var
 
Kilo, yaş ve sigara üçlemesi zorluyor biraz. Dumanı bıraksak baya düzelecek ama şimdilik teknik çözüm şart. Pejo T11 var bende 48-36-26/11-32, onla tırmandığım yokuşlarda su kaynattım. Yol bisikletine geçiş biraz acılı olacak gibi.

Üzerinde 50-34/11-32 var evet. 11-34 ruble alsam zincire bakla ekleme ve ayar haricinde başka bişey gerekir mi?
Hocam 34/32 gayet yeterli. 34/32 ile rahat edemiyorsan sıkıntı güçsüzlüğünden .
Yokuşlu rotalar da sürmeni tavsiye ederim. Zaten yol bisikletinin tadı dağlarda çıkar. 2 ay sonra kondisyon tutmaya başlarsın
 
  • Beğen
Tepkiler: kimbell71
Hocam 34/32 gayet yeterli. 34/32 ile rahat edemiyorsan sıkıntı güçsüzlüğünden .
Yokuşlu rotalar da sürmeni tavsiye ederim. Zaten yol bisikletinin tadı dağlarda çıkar. 2 ay sonra kondisyon tutmaya başlarsın
Yokuş yukarı çıkmanın keyfi başka bişeyde yok, çok doğru. Yol bisikletiyle İlk yokuş denemesi fiyasko ama denemeye devam tabi. Bir de ben kalın giyindiğimden aşırı terletti. Onun da etkisi var sanırım hezimette. Bu haftasonu tekrar deneyeceğim.
 
Geri