Wiggle da gönderi ile değil de, siparişle ilgili en son yaşadığım olayı burada anlatayım, arkadaşlara Wiggle nasıl çalışıyor fikir olsun:
11.11 deki indirimde satın almak için bazı ürünler işaretlemiştim. Bunlardan biri de trekking pantolonu idi. Siparişi geçtim ve ödemeyi yaptım... 45 dk kadar sonra bakayım ne alemde sipariş derken pantolonu bir beden ufak ısmarladığımı farkettim, ki pantolonun bütün bedenleri stokta görünüyor. Siparişi değiştir butonuna tıkladım bişey olmadı, siparişi iptal edip yeniden gireyim dedim, o buton da çalışmadı.
Hemen "customer support" a başvurdum, sırada 3. sünüz mesajı çıktı. Bu arada boş beklemedim, wiggle' a hemen "bu pantolonun 32 değil de 34 bedenini gönderir misiniz, bedeni yanlış girmişim" diye mail attım. Neyse 10-15 dk kadar sonra canlı destek bağlandı... "Ben bedeni yanlış girmişim lütfen 32 değil de 34 beden pantolon olarak düzeltir misiniz?" dedim.. sipariş numaramı aldılar falan 1 dk bekledim.... Karşıdaki adam "beden değişikliği yapamıyoruz, ürün size gelecek, iade edin, doğru bedeni size yollarız" dedi... Lan , sen biliyor musun burdan ptt kargo ingiltere'ye bir tişört için 150 TL para istiyor, bi sürü de form dolduruyorsun.. ananın adı, babanın adı, HES kodu al PTT ye girmek için... demek geldi içimden ama onun yerine: "Bir daha bakar mısınız lütfen" dedim... "Yok mümkün değil, biz öyle çalışmıyoruz, ürün size gelecek, ufaksa iade formu doldurun" dedi...
Ya sabır deyip teşekkür ettim. Canlı destek penceresini kapattım.
Müşteri destekten memnun musunuz? diye balonu çıktı, "hayır" işaretledim, puan verin dedi, "0" verdim, sorununuz çözüldü mü dedi "hayır" dedim.
Bir gün sonra müşteri destekten email geldi, paketiniz hazır olduğu için değişiklik yapamıyoruz, beğenmezseniz iade edebilirsiniz... diyor.
İlgi var ama çözüm yok... Hay senin paketini...
Bu anlattıklarım çarşamba gün içinde oldu. Bugün cuma ve hala paketim orda duruyor. Depodan veya binadan (artık nerdeyse) çıkış yapmadı. Bana henüz yollanmadı. 2 iş günüdür orda duruyor, bina içindeki pakette en ufak değişiklik yaptırmıyor ve yardımcı olmuyorlar....
Burdan ben bir sonuç çıkarttım: Kesinlikle beden, ayakkabı numarası gibi bilgileri sipariş verirken çok iyi kontrol edin. Sonradan değişiklik yapmak, sipariş iptali, düzeltme gibi işlemler nerdeyde imkansız, o sipariş sayfasında olan butonlar da işlevsiz...
Türkiye' de olsa, abicim, ablacım bi zahmet pantolonu 32 değil de 34 olarak yollar mısınız der işi hallederdik. Veya internetten satış yapan n11 gibi sitelerde, siparişi iptal edip "yanlış sipariş vermişim" kutusunu işaretler, sonra da doğru siparişi girerdik.
Bu kadar lafı wiggle' daki iptal ve değişiklik butonlarının pek işe yaramadığını ve dikkatli olmak gerektiğini sizlerle paylaşmak için anlattım. Umarım başınız ağrımadı...
Sevgiler, iyi alış verişler...