Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Wiggle

45 gün sonra siparişlerim geldi bu arada geçen hafta da ücret iadesi almıştım. Önümüzdeki hafta içi mail atıcam ücreti tekrardan size nasıl ulaştırabilirim diye. Bu arada son 2 aydır gönderiler biraz geçte olsa geliyor bilginize arkadaşlar.
 
Scudo
@hydrocon

Eğer wiggle'da siparişlerin teslimi 45 günü buluyorsa aliexpress'ten farkı kalmadı demektir. Sipariş verirken bunu dikkate almak gerek sanırım...
 
  • Beğen
Tepkiler: hydrocon
Ben aliexpress'ten onlarca alım yaptım. 1 $ lık alımlarımda bile takip numarası verdikleri için ürün nerede takip edebiliyorken, wiggle da bunun olmamasını ve bu takip nosunu alabilmek için neden 21 $ fazlada ödemem gerektiğini bir türlü anlayamıyorum. Üstelik aliexpress'den hiç 45 günde gelen ürünüm olmadı. 10 ile 30 gün arasında elimde oluyor.
 
Yalnız aliexpress te her satıcı 1$ lık ürüne takip nosu vermiyor.Ya ekstra ücret alıyorlar yada takipsiz yollanıyor. 3,06 Euro luk takipli kargomu takipsiz yolladı firma. Gerçi garanti verdi sorun olursa hallederiz diye. Vermese de dispute da parasını alırım sorun olmaz. Ama belirtildiği gibi kargo ücretleri yüksek. Takipsiz kargoya 4,6 Euro para alıyorlar. Daha yüksek ücret alan satıcılarda var. Takipsiz almak gerçekten risk.
 
Aliexpress'den son iki yılda 100 ün üzerinde alışım oldu. Alış yapmadan önce el alışkanlığı ile ücretsiz kargo seçeneğini işaretleyip aramaya öyle başlarım. Bugüne kadar 50 centlik ürünler için bile takip nosu verdiler ve nerede olduğunu görebildim. Ya çok şanslıyım ya da ücretsiz kargo seçeneği nedeniyle ekstra para isteyenler elendiği için bahsettiğiniz durumla bir kere bile karşılaşmadım.
 
@soulless

Depolarında çıkan yangından sonra süreler uzadı. Yakın zamanda eski performanslarına dönerler merak etmeyin [emoji106]
 
Az önce Muc-off x3 Chain Cleaner sipariş geçtim, takip numarasız, miktar itibariyle de ilave gümrük vergisi çıkmayacağını düşünüyorum.

(link)

Evet, zincir temizleme aparatına göre pahalı, ama üstteki temizleme kimyasalı ile alttaki ayrı yerde duruyor ve zincire tekrar bulaşmıyor görünüyor. TR fiyatı 170 küsür TL idi, kargo dahil 112 TL civarına geliyor.
 
İki gün önce Wiggle'dan kask ve onun yanına da iki iç lastik almıştım. Biraz önce kaskın ellerinde olmadığını ve ücretini iade edeceklerini söyleyen bir mail aldım. 5 $ lık iç lastik de 5 $ lık kargo ile geliyor şimdi :acpsnr:

Yangın bunları kötü vurmuş. Olmayan mallar satılıyor. Bir süre diğer sitelerden alım yapmak daha iyi olacak.
 
Son 4 siparişim free delivery seçeneği vermiş olmama rağmen takip numaralı yolladılar. bunun Platinium seviyesinde olmam ile ilgisi var mı bilmiyorum. Siparişlerin sonuncusu hariç 100 Pound üzeri idi. sonuncusu 35 pound olmasına rağmen gene takip numarasını verdiler. Yangın olayında aldığım sipariş ise hafif isli geldi ama içeriğinde şükür bir şey yoktu.
 
  • Beğen
Tepkiler: ekranci
Ben hala 2 gündür siteye giriş yapamıyorum. Çıldırmamak elde değil. atmadığım mail kalmadı. Aldığım cevaplar hep aynı, uğraşıyoruz, biraz bekleyin gibisinden. Anlamadım gitti. Siteye giriş yaptığım an şu uyarı mesajı ile karşılaşıyorum.
 

Dosyalar

  • 3.jpg
    3.jpg
    37,2 KB · Okunma: 25
@ilbertoBaska bir sunucu uzerinden denediniz mi? Bir kac hafta once benim de basima gelmisti.Cep telefonundan denedim girebilmistim.

HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@hayriünal ne bilgisayardan, ne wiggle.com dan, ne wiggle.co.uk den, ne telefondan, ne de uygulamasından giremiyorum maalesef.
 
Ben bir saat önce girip iptal edilen siparişimin yerine yeni bir ürün sipariş verdim. Bir sorun yoktu.
 
24.08 'de verdiğim sipariş dün itibariyle geldi (ŞÜKÜR KAVUŞTURANA) 20.09.2017 'de elime ulaştı. Tam 29 gün de geldi. Aynı gün aldığım ürünler 13 günde gelmişti, üstüne araya bayram bile denk gelmişti. Neden böyle bir şey oldu anlamış değilim.

@AnılÖzekşi Hocam geçmiş olsun, bende 3 gün önce kask ve iç lastik aldım. Şükür ertesi günü "Despatched" ettiler.
@Yavuz S. Olabilir mantıklı. Birde şimdi aklıma geldi, önceki mesajlarda okumuştum (yanlış okumuş veyahut hatırlıyor da olabilirim) ilk yeni üyelik açtığı halde, takipli gönderim oluyormuş bir kaç kişi yazmıştı sanırım.
@ilberto Garip açıkçası dünde bir başka biri yazmıştı hatta denemek için girdim baktım sorun görmedim şuan da görünmüyor.
 
Arkadaslar bende 2 urun siparis verdim..dis lastik ve ic lastik..ic lastigi stok sorunu oldugu icin iptal etmisler..fakat tekrar siparis gecin demisler..tekrar gectim orjinal order no var, hemen ustundede back order no var..hazirlaniyor yaziyor..diger siparisim hazir..nasil olacak bu is anlamadim..ilk defa alisveris yapacam.aksilikle karsilasacagim varmis anlasilan..bu yangin olayi stoklari guncellemelerini zorlastirmis anlasilan..en azindan 1 hafta satis yapmayip ellerinde ne kalmis ne gitmis iyi bir sekilde ellecleyip siteyi guncel tutmalari lazimdi..umarim sikintisiz elime ulasir..alistim artik 50 60 gunde ulasan siparislere.
 
@Ismaildmr Aynı sorun dün de benim başıma geldi. Yangın olayından değil sanırım, site de güncelleme yapıyorlar. Sanırım site yapısını değiştirmeye çalışıyorlar. Ödeme ekranında görsel olarak değişiklikler fark ettim. Ama bu değişikliğin sürün stoklarına vurması biraz garip. Dün site de 9 adet kaldı diyen ürünü 2 saat sonra ürün stokta yok diye mail atıp iptal ettiler. (ürün hala stokta görünüyor).
Ayrıca 2 gündür sitelerine giremiyordum ve sorunu zar zor bela IT departmanı çözdü. Bu seferde gidip stokta olmayan ürünü buldum. Bir şansızlık var benden mi, onlardan mı anlamadım gitti?

Müşteri desteğinin benimle yaptığı yazışma...
1-I received a mail yesterday about my order, And the e-mail says "The product is that the website also looks in stock but it is not really stock. And your order will be canceled". I have to do this cancellation right now? Because it looks like the product is still being processed.

2- ohh sorry for that, we have been experiencing some stock issues due to our upgrade prorgamm in our system, some of the items were affected, they were showing as available in our site but in fact they were not in the warehouse. I can confirm this has been cancelled and will be refunded to your original payment method...
 
  • Beğen
Tepkiler: Ismaildmr
Tuh aksilige bak..gittik en sorunlu siteden alisveris yaptik.
Cokta guzel fiyata bulmustum urunu..7,6 euroya schwalbe yol lastigi aldim..2 euroyada schwalbe ic lastik almistim..
 
@Ismaildmr İlla sorun çıkacağından değil, belkide en kısa sürede size ulaşır siparişleriniz ama son 4-5 gündür bayağı çektim wiggledan.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ismaildmr
@ilberto bakalim nasil bir yol izleyecegiz.
Aliexpresten yaklasik 10 15 kez alisveris yaptim..toplasaniz yurt disi alisverisim 20 yi gecmez, son 2,,3 alisverisimde asiri sorunlar cekiyorum..gearbest basta olmak uzere sirasiyla aliexpres ve simdide wiggle..
Bu arada aldigim ic lastigin fiyatini 5,6 euro yapmislar..stokta olunca gonderecegiz uyarisi var.halbuki ellerinde 10+ stok var gorunuyor..urun toplami 4,08 euro kargo ucreti 0 gorunuyor..acaba stok ellerinde olunca kargo bindirirlermi..eger oyle olursa 2 tane ic lastik 4,6 euro kargo bedeliyle gelecek..iptal etsek olmazmi acaba..nasil iptal edilir bu meret.
 
@Ismaildmr Wiggle'dan 2 adet dış lastik satın aldım. 4 gün önce elime ulaştı. 29,74 Euro fiyatı. Takipsiz kargo için 4,61 Euro ödedim. Muhtemelen kargo ücreti alırlar. Sanırım sipariş iptalini siparişinizi gördüğünüz sayfadan (your account) "Make a Return" kısmından yapabilirsiniz
 
Geri