Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Xiaomi Mijia hava pompası

bu ürün şimdi bana geldi ama bisiklette max psi 65 yazıyor, şarjı az diyemi yukarı çıkmıyor, şimdi şarja taktım. arabada psi göstermiyor bar gösteriyor bu ayarları nerden değiştiridiniz.

Bar - psi değişimi için mod tuşuna basılı tutun. Kanalımda bahsetmiştim. Bir de iyice sibop ucuna sabitleyince o anki psi değerini gösteriyor ekranda.
 
Scudo
Ben Bu gün 3 tane satıcı dolaştım kimse bana bu eletin 150 PSI'a kadar çıktğını gösteremedi,
Hatta olayı onlarda bilmiyorlar ,
Alma niyetim de vardı Vazgeçtim.
Manual pompa daha iyi olacak gibi
 
Ben Bu gün 3 tane satıcı dolaştım kimse bana bu eletin 150 PSI'a kadar çıktğını gösteremedi,
Hatta olayı onlarda bilmiyorlar ,
Alma niyetim de vardı Vazgeçtim.
Manual pompa daha iyi olacak gibi

150psi ihtiyacı nedendir ? Öyle bir lastik var mı piyasada ? Bu cihaz aldığım en iyi bisiklet ekipmanlarında ilk 3’e rahat girer 😉
 
  • Beğen
Tepkiler: ModernOblomov
Mesajlar da 150 PSI olarak yazıldığı için o rakamı verdim
benim ki yol bisikleti 110 bassa yeter ,
Ama hiç bir satıcı ki '' Mıu'nun direk satış dükkanına gittim'' olayı açıklayamadı.
Bisiklet deyince Max 65 PSI basıyor dediler,
Tabii siz kullandığınız için bir referanssınız , tekrar alamayı düşünebilirim
Ayrıca kaç senedir kullanıyorsunuz??
 
  • Beğen
Tepkiler: TatanQa_tr
Mesajlar da 150 PSI olarak yazıldığı için o rakamı verdim
benim ki yol bisikleti 110 bassa yeter ,
Ama hiç bir satıcı ki '' Mıu'nun direk satış dükkanına gittim'' olayı açıklayamadı.
Bisiklet deyince Max 65 PSI basıyor dediler,
Tabii siz kullandığınız için bir referanssınız , tekrar alamayı düşünebilirim
Ayrıca kaç senedir kullanıyorsunuz??

O satıcıların açıklamaları tam fiyasko.. zira çoğu satıcı sattığı üründen bihaber genelde.

Kanalımdan tanıtım videoma baktım 5 ay olmuş. Her tur öncesi hava kontrolü de yaparım .

Kimseye illa alsın demiyorum kişisel tercih ancak ayaklı pompam 5 aydır yatıyor.
 
Mesajlar da 150 PSI olarak yazıldığı için o rakamı verdim
benim ki yol bisikleti 110 bassa yeter ,
Ama hiç bir satıcı ki '' Mıu'nun direk satış dükkanına gittim'' olayı açıklayamadı.
Bisiklet deyince Max 65 PSI basıyor dediler,
Tabii siz kullandığınız için bir referanssınız , tekrar alamayı düşünebilirim
Ayrıca kaç senedir kullanıyorsunuz??
Bende 6-7 ay oldu alalı gayet memnunum 110 psi rahat basar . Satıcılar detaylı girip bakmamışlar demek ki hazır bisiklet,motorsiklet, araba , top gibi modlar var onlara bakıyorlar . 5. mod olarak manuel kullanım var orada istediğiniz kadar arttırabiliyorsunuz psi değerini.
 
Bende 6-7 ay oldu alalı gayet memnunum 110 psi rahat basar . Satıcılar detaylı girip bakmamışlar demek ki hazır bisiklet,motorsiklet, araba , top gibi modlar var onlara bakıyorlar . 5. mod olarak manuel kullanım var orada istediğiniz kadar arttırabiliyorsunuz psi değerini.

Artırıyorum 115 psi arka 110 psi ön basıyorum tüm işlem 2dk... tabi sıfırdan değil , 105-106 psi 'ya düşen hava basınçlarından .. 120psi bastığım zamanlarda oldu sorun yok..
 
  • Beğen
Tepkiler: Safa Kaplann
Artırıyorum 115 psi arka 110 psi ön basıyorum tüm işlem 2dk... tabi sıfırdan değil , 105-106 psi 'ya düşen hava basınçlarından .. 120psi bastığım zamanlarda oldu sorun yok..

Aman presta uç dönüştürücüsünü kaybetmeyin . Tekrar temin etme gibi imkanınız yok gibi bir şey. Piyasada ki dönüştürücüler uğraştırıyor. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: TatanQa_tr
Aman presta uç dönüştürücüsünü kaybetmeyin . Tekrar temin etme gibi imkanınız yok gibi bir şey. Piyasada ki dönüştürücüler uğraştırıyor. :)

Ben Decathlon 'dan aldığımı kullanıyorum halen... Stoklarında kalmadı mı acaba ? baktım varmış... işte bu malzemenin metal ucunu kullanıyorum :

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: _Madmexx _
Ben Decathlon 'dan aldığımı kullanıyorum halen... Stoklarında kalmadı mı acaba ? baktım varmış... işte bu malzemenin metal ucunu kullanıyorum :

bu dönüştürücüyü orjinal olanı kaybettiğiniz için mi kullanıyorsunuz yoksa orjinal kutudan çıkan dönüştürücü zor kullanılıyor diye mi?
Zira ben presta ucu o kadar zorlandım ki kendi dönüştürücüsüyle, bunun kullanılışı kolaysa ben de alayım diye düşünüyorum.
 
bu dönüştürücüyü orjinal olanı kaybettiğiniz için mi kullanıyorsunuz yoksa orjinal kutudan çıkan dönüştürücü zor kullanılıyor diye mi?
Zira ben presta ucu o kadar zorlandım ki kendi dönüştürücüsüyle, bunun kullanılışı kolaysa ben de alayım diye düşünüyorum.

Aslında şöyle ; pompanın özelliklerinden biri olan : siboba takınca PSI değerini göstermesini ben orjinal adaptörüyle yapamadım ancak decathlondan aldığım bu ürünle mümkün olunca bununla devam ediyorum...sanırım o orjinal parçada bir sıkıntı var.
 
  • Beğen
Tepkiler: Safa Kaplann
bu dönüştürücüyü orjinal olanı kaybettiğiniz için mi kullanıyorsunuz yoksa orjinal kutudan çıkan dönüştürücü zor kullanılıyor diye mi?
Zira ben presta ucu o kadar zorlandım ki kendi dönüştürücüsüyle, bunun kullanılışı kolaysa ben de alayım diye düşünüyorum.
Aslında şöyle ; pompanın özelliklerinden biri olan : siboba takınca PSI değerini göstermesini ben orjinal adaptörüyle yapamadım ancak decathlondan aldığım bu ürünle mümkün olunca bununla devam ediyorum...sanırım o orjinal parçada bir sıkıntı var.

Orijinal parçada ben hiç sıkıntı çekmedim. Hem Psı değerini göstermesinde hem de takmakta. Sadece arada sırada ilk taktığım zaman lastikteki psi değerini göstermiyordu onda da hava basmayı başlatınca gösteriyordu. Decathlon da ki bu ürün gerçekten güzelmiş ilk fırsatta alacağım.
 
  • Beğen
Tepkiler: TatanQa_tr
Kaç gram bu bahsi geçen pompa? Taşımaya değer mi?

Açıkçası ben sürüşlerimde pompa kullanmanın ciddi eziyet olduğunu düşündüğümden CO2 kullanıyorum.

Ama çok ağır değilse bu alet, ciddi ciddi düşünebilirim. Çok faydalı olacaktır turlarda.
 
Kaç gram bu bahsi geçen pompa? Taşımaya değer mi?

Açıkçası ben sürüşlerimde pompa kullanmanın ciddi eziyet olduğunu düşündüğümden CO2 kullanıyorum.

Ama çok ağır değilse bu alet, ciddi ciddi düşünebilirim. Çok faydalı olacaktır turlarda.
Evde ayaklı pompa, uzun turlarda sibop adaptörü ve küçük el pompası yeterli olacaktır.

1624266188380.png Bu çantayla gezen adama sorun olmasada yol bisikletçisi için sıkıntı olacaktır.
 
Kaç gram bu bahsi geçen pompa? Taşımaya değer mi?

Açıkçası ben sürüşlerimde pompa kullanmanın ciddi eziyet olduğunu düşündüğümden CO2 kullanıyorum.

Ama çok ağır değilse bu alet, ciddi ciddi düşünebilirim. Çok faydalı olacaktır turlarda.

Ben de kanalımda tanıtığım Gyro 61A mini pompayı yanımda taşıyorum , 1 defa lazım oldu ama çok iş gördü :)

Xiaomi pompayı uzun bisiklet turu yapacaksanız bir kaç gün sürecek , o zaman alınır...
Hatta üşenmedim az önce ağırlığını tarttım ... 441grammış..

IMG-3299.jpg
 
Bu ürünü aracımın torpido gözünde taşıyorum, bisiklet içinde ideal tabi, ürünün lastik basınç ölçmesi en büyük avantajı, araçla uzun yola çıkmadan hava basınçlarını dengelemek için kullanıyorum, 3-5 psi oynama varsa, kullanım için birebir, hepsini eşitliyorum, yola öyle çıkıyorum, dandik benzin istasyonu hava basınç ölçerleriyle muhatap olmuyorum :)
Bisiklet içinde ideal olacak, artık duyusal değil, bilimsel olarak lastik basıncını ayarlayabilirim:)
 
Xiaomi cihazı bu gün elime ulaştı ,
Bisiklet lastiği için bana göre gayet ideal ve çok basit ve hızlı ben silindir şeklin de olanını tercih ettim , Bu model Matara kafesinde de çok rahat taşınabiliyor
Ömrü için bir yorum yapamayacağım bekleyip göreceğiz ve/veya forumdaki daha eski kullanan arkadaşlar bilgi verir ki onlar da pozitif görüş belirttiler.
Eğer başarabilir isem deneyimi ekliyeceğim
Herkese güzel sürüşler
 
Yaklaşık iki hafta önce satın aldım, iki bisikletim var. Biri şehiriçi bisikleti (kalın otomobil sibop) diğeri yol bisikleti presta tip. Şehiriçi bisikletim için her sürüş öncesi sorunsuz şekilde kullanıyorum. Yol bisikletimi yeni aldığım için hiç sürüş yapmamıştım, yarın sabah kullanmayı düşündüğüm için havalarını tamamlamak için kullanacaktım. Daha önce cihazı ilk aldığımda denemiştim ama presta tip nasıl şişirildiğini bilmediğim için yapamamıştım. Sonra youtube vs olayı öğrendim. Arka lastiği denedim , ikinci denememde şişirdim. İzlediğim yol sibop kapağını aç, küçük zımbırtıyı gevşet, iğneyi içeri bastırıp havayı çıkar . Daha sonra dönüştürücüyü sibopa takıp ,pompayı dönüştürücüye bağlayıp şişirmek. Fakat aynı işlemi ön lastikte yapmak istediğimde pompanın ekranında EAD harfleri çıkıyor. Basınç 30-50-80-102 yapıp duruyor ve ekranda EAD çıkıyor. Birkaç defa denedim ama beceremedim , tabi o ara ön lastik havası baya indi. Bisikleti sadece 1 defa 10km kadar kullandım , sıfır almıştım. Yardımcı olabilecek birisi varsa sevinirim, yorumlarda bazıları decathlondan dönüştürücü alıp daha rahat kullandıklarından bahsetmiş. Son çare alıp öyle deneme yapcam, EAD harflerinin anlamını da bulamadım. Patlak vs olsa yine de hava basması mı lazım yoksa cihaz patlağı anlayıp hava basmayı kesiyor mu ?

edit: birkaç defa daha denedim , bu sefer şişirebildim ama dönüştürücüyü presta sibopa takmak biraz zor gibi geldi, heralde elim alışkın değil şuan.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: AeroKnight
Yaklaşık iki hafta önce satın aldım, iki bisikletim var. Biri şehiriçi bisikleti (kalın otomobil sibop) diğeri yol bisikleti presta tip. Şehiriçi bisikletim için her sürüş öncesi sorunsuz şekilde kullanıyorum. Yol bisikletimi yeni aldığım için hiç sürüş yapmamıştım, yarın sabah kullanmayı düşündüğüm için havalarını tamamlamak için kullanacaktım. Daha önce cihazı ilk aldığımda denemiştim ama presta tip nasıl şişirildiğini bilmediğim için yapamamıştım. Sonra youtube vs olayı öğrendim. Arka lastiği denedim , ikinci denememde şişirdim. İzlediğim yol sibop kapağını aç, küçük zımbırtıyı gevşet, iğneyi içeri bastırıp havayı çıkar . Daha sonra dönüştürücüyü sibopa takıp ,pompayı dönüştürücüye bağlayıp şişirmek. Fakat aynı işlemi ön lastikte yapmak istediğimde pompanın ekranında EAD harfleri çıkıyor. Basınç 30-50-80-102 yapıp duruyor ve ekranda EAD çıkıyor. Birkaç defa denedim ama beceremedim , tabi o ara ön lastik havası baya indi. Bisikleti sadece 1 defa 10km kadar kullandım , sıfır almıştım. Yardımcı olabilecek birisi varsa sevinirim, yorumlarda bazıları decathlondan dönüştürücü alıp daha rahat kullandıklarından bahsetmiş. Son çare alıp öyle deneme yapcam, EAD harflerinin anlamını da bulamadım. Patlak vs olsa yine de hava basması mı lazım yoksa cihaz patlağı anlayıp hava basmayı kesiyor mu ?

edit: birkaç defa daha denedim , bu sefer şişirebildim ama dönüştürücüyü presta sibopa takmak biraz zor gibi geldi, herhâlde elim alışkın değil şuan.

Presta sibop iç kısmını gevşettikten sonra içine tekrar girmemesi için sıkmak gerekiyor yoksa pompanın ucunu taktığınızda gevşettiğimiz kısmı iterek tekrar sibop içine hava girmesini engelliyor . Ve pompada bu sefer lastik hava basıncını algılayamıyor ve farklı farklı değerler gösteriyor. Pompanın presta uç adaptörü yeterli geliyor şişirmek için. Ben o malzemeyi kaybettiğim için decatlondan aldığım hortum ile kullanıyorum. Lastikte patlak olduğunda da şişirme esnasında normal şişirmeye karşı daha yavaş hava basıyor. Patlak büyük ve hızla hava kaçırıyorsa pompa hava basmaya çalışıyor ama patlaktan kaçtığı için pompada gözüken psi değeri yükselmiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: berk92
Arkadaşlar ben de bugun bu pompadan aldım. Yol bisikleti presta sibop şişirmeye çok ugraştım ilk beceremedim. Şöyle bir çözüm buldum, aletin basması için lastiği tamamiyle indiriyorum(yani 0 psi oluyor). Sonrasında bagladığımda şişiriyor. Yani lastiğin içinde hali hazırda 80 psi filan varsa ilk onu boşaltıyorum, sonra hava basıyor. 80 psi ın üstüne basamıyorum. Varmı bir tirik noktası? ben neyi atlıyorum acaba?
 
Geri