Scudo Sports

Yeni Carraro Flexi 109 katlanır bisiklet

Sağolun hocam aynı fiyata 109 ve 121 buldum. 121'de vites kolu değiştirilmiş shimano altus kelebek takmış arkadaş 1 yıllık + elcik vb. güncellemiş. 109 ise standart halinde satıyor arkadaş 3-4 aylık o da öndeki gidon takma aparatında 1 tane siyah kısım düşmüş galiba(düşen bir şey mi bilmiyorum) onun dışında sorun farketmedim.

Yokuşlar çok sorun olursa bu arkadaşa megarange takılabilir mi buna acaba uygun mu? (Emf Tz 500 14-34 Ruble)
Mf tz 500 7 vites bir vidalı ruble uyumlu deil , Daha iyisi olan 9 vites 11-34 ve 11-36 kaset rubleler takılıyor 109 a, 11-34 yüzde yüz destekler, ama 11-36 dan emin değilim. Takanı da duymadım açıkçası. 11-34 le hafif eğimli olan yokuş yolları çıkabilirsiniz. Kojak lastiklerde bir nebze rahatlatır. Tabiki 121 kadar rahat olmaz. 11-36 kullanan arkadaşlar varsa bilgilendirirse sevinirim. Bende bu konuyu merak ediyorum.
 
Scudo
@sonyaz 109 ile 108 arasında 500tl lik farka değermi?
üstelik 109 da çamurluk ve arka bagaj yokken
 
109 a bagaj ve arka çamurluk sonradan dahil edilebilirmi?
108 de hiç yokuş çıkmamaktan çekiniyorum.çok dik yokuşlar olmasa bile heryerde düz değil..
 
109 a bagaj ve arka çamurluk sonradan dahil edilebilirmi?
108 de hiç yokuş çıkmamaktan çekiniyorum.çok dik yokuşlar olmasa bile heryerde düz değil..
Merhaba, 109 un arka rublesi 28 diş, 108 in 32 diş, orjinal halinde 108 bir yokuşu 109 dan daha rahat çıkar. Fakat ikiside kaset ruble kullanıyor. Alıp 34 diş megarange takıcaksanız ikiside aynı olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: gymbike
108 çok mantıklı o zaman
 
20 gun önce kullandığım kron fd 500’u satıp, 109 aldım. Performans, sağlamlık ilk goze carpan farklar. Kullanilan ekipmanlar sora sistem ve kojak lastikler tam bir performans bisikleti haline getiriyor. Bugün ilk 50 km’lik gorece uzun mesafeyi yaptım. Bu kadar uzun mesafede sele biraz agri yapiyor tabii ama taytsiz çoğunda aynısı olacaktır. Katlanma sonrasi sabit durmama problemi var. Bisiklet sola doğru birakiyor kendini. Ben bunu altina yaptıkları demir eklentiye dahondaki landing gear benzeri bir tekerlek sistemini kendim yaparak aşmayı planlıyorum. Su ana kadar 250 km yaptim ama hic bir yerinden ses gelmiyor. Vites geçişleri problemsiz. Frenleri bir onceki bisikletime gore cok guvende hissettiriyor. 11-36 rubleyi sora orta bacak desteklemiyor. Shimano Hg 300-9 11-34 veya sram pg990 11-34 yokus performansını arttiracaktir.
 
20 gun önce kullandığım kron fd 500’u satıp, 109 aldım. Performans, sağlamlık ilk goze carpan farklar. Kullanilan ekipmanlar sora sistem ve kojak lastikler tam bir performans bisikleti haline getiriyor. Bugün ilk 50 km’lik gorece uzun mesafeyi yaptım. Bu kadar uzun mesafede sele biraz agri yapiyor tabii ama taytsiz çoğunda aynısı olacaktır. Katlanma sonrasi sabit durmama problemi var. Bisiklet sola doğru birakiyor kendini. Ben bunu altina yaptıkları demir eklentiye dahondaki landing gear benzeri bir tekerlek sistemini kendim yaparak aşmayı planlıyorum. Su ana kadar 250 km yaptim ama hic bir yerinden ses gelmiyor. Vites geçişleri problemsiz. Frenleri bir onceki bisikletime gore cok guvende hissettiriyor. 11-36 rubleyi sora orta bacak desteklemiyor. Shimano Hg 300-9 11-34 veya sram pg990 11-34 yokus performansını arttiracaktir.
Merhaba pedallarla birlikte ağırlığı kaç kg acaba tartma imkanınız varmı?
 
Arkadaşlar İstanbul anadolu yakasında bu modeli bulabileceğim neresi var nereden almamı öneririsiniz?
Merhaba, urunu alali yaklasik 4 gun oldu ve urun katlaninca frenin vidalari masaya degiyor ve ciziyor. Urun performans icin gayet iyi bir secim. Frenleri gayet guzel, gobekleri shimano ve mandalli olmasi cok buyuk bir avantaj. Dahon veya tern gibi guzel katlanmiyor ve katlaninca da sabit durmuyor.
Merhaba, dhon veya tern gibi güzel katlanmıyor derken katlanınca onlar kadar ufak olamıyor mu anlamına geliyor bu? Bu modelde almak istediklerim arasında açıkcası katlanınca cok fazla yer kaplamaması da benım ıcın bir kriter idi. Bu konuda bilgi verebilirseniz teşekkür ederiz :)
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar İstanbul anadolu yakasında bu modeli bulabileceğim neresi var nereden almamı öneririsiniz?

Merhaba, dhon veya tern gibi güzel katlanmıyor derken katlanınca onlar kadar ufak olamıyor mu anlamına geliyor bu? Bu modelde almak istediklerim arasında açıkcası katlanınca cok fazla yer kaplamaması da benım ıcın bir kriter idi. Bu konuda bilgi verebilirseniz teşekkür ederiz :)
Merhaba ,

Carraro larda bisikleti katladığınızda gidon solda yani dışta kaldığı için kadroya sabitleme kayışı vs gibi bağlantı aparatı olmadığı için ağırlık dengesi kayarak gidon sola açılıyor böylece seleden tutup sürmek hayal oluyor.
 
Merhaba ,

Carraro larda bisikleti katladığınızda gidon solda yani dışta kaldığı için kadroya sabitleme kayışı vs gibi bağlantı aparatı olmadığı için ağırlık dengesi kayarak gidon sola açılıyor böylece seleden tutup sürmek hayal oluyor.
teşekkürler çok, peki kendimiz birşeyler uydurabiliyormuyuz gidonun sola açılmaması için?
 
teşekkürler çok, peki kendimiz birşeyler uydurabiliyormuyuz gidonun sola açılmaması için?
Ben sattım Tern almıştım. Carraro yıllardı çözüm bulmak istemiyor bu duruma malesef. Çok zor sanırım gidonu katladıktan sonra kadroya sabitlemek.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Ozan
@Rider108 11.3 kg çıktı evdeki elektronik tartıda ama cok hassas degil. +- 100gr diyebiliriz
Arkadaşlar İstanbul anadolu yakasında bu modeli bulabileceğim neresi var nereden almamı öneririsiniz?

Merhaba, dhon veya tern gibi güzel katlanmıyor derken katlanınca onlar kadar ufak olamıyor mu anlamına geliyor bu? Bu modelde almak istediklerim arasında açıkcası katlanınca cok fazla yer kaplamaması da benım ıcın bir kriter idi. Bu konuda bilgi verebilirseniz teşekkür ederiz :)
Ben Fenerbahçe’deki bike&outdoor’dan aldım. Hala varsa orada inceleyebilirsiniz.
teşekkürler çok, peki kendimiz birşeyler uydurabiliyormuyuz gidonun sola açılmaması için?
Bir tane velocrolu kayış veya sabitleme apartali lastik is görüyor. Normalde carraro sitesinde yaninda kayis verildiği yaziyor ama benim kutudan cikmadi. Firma benim adima istedi onlardan. Bekliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Ozan
Carraro 109 kullanıcısı olarak mesaj yazmak istedim. Sonra tutulmadı bu model yorumları oluyor, +1 olsun. :)

Ben bu bisikleti üzerindeki sora sete ve schwalbe kojak lastiklerine güvenerek aldım. 2 yıldır kullanıyorum çok memnunum.
 
Carraro Flexi 109'u sıfır aldım. Yalnız moralimi bozan büyük bir sorunum var. Bisiklete binerken Sele, sele borusuyla birlikte dönüyor. Tamamen kapattığım halde yeteri kadar sıkışmıyor. Ne yapmalıyım?
Bir de Vitesi düşüklerde kullanırken bir ses geliyor, yükseltince gidiyor bu da normal midir?
Merhaba

Ben de flexib109 aldim ve dusuk viteste ben de ses duyuyorum. Anladigim kadariyla zincir, zincir korumasina carpiyor. Siz problemi cozebildiniz mi?
 
Merhaba

Ben de flexib109 aldim ve dusuk viteste ben de ses duyuyorum. Anladigim kadariyla zincir, zincir korumasina carpiyor. Siz problemi cozebildiniz mi?
vites ayarlarıyla oynamayı denediniz mi hocam?

Bisikleti o ses gelen viteslere alıp bisikletin arkayı kaldırıp pedalı çevirerek, ayar vidasını(vida dedimde vida gibi değil aktarıcının üstünde kablonun girdiği yerde bir plastik somum gibi bir sey oluyor)öncelikle saat yönünün tersine (ilk tercih sanki gerginlik az gibi) ses artarsa ters yönde deneme yanılma yöntemiyle denerseniz. Çözülebileceğini düşünüyorum.
 
vites ayarlarıyla oynamayı denediniz mi hocam?

Bisikleti o ses gelen viteslere alıp bisikletin arkayı kaldırıp pedalı çevirerek, ayar vidasını(vida dedimde vida gibi değil aktarıcının üstünde kablonun girdiği yerde bir plastik somum gibi bir sey oluyor)öncelikle saat yönünün tersine (ilk tercih sanki gerginlik az gibi) ses artarsa ters yönde deneme yanılma yöntemiyle denerseniz. Çözülebileceğini düşünüyorum.
Merhaba

Dediklerinizi denedin fakat olmadi. 1 viteste zincir korumaya 9. Viteste demire zincir surtuyor. Servise götüreceğim.
 
Merhabalar. Resimdeki gidon boğazı flexi 109 için uygun mudur? IMG_20201012_231301.jpg
 
Geri